Matige linksbuiten, prima aanvallende middenvelder. Veel beter dan Rober. Toen Rieks op 10 kwam te spelen, wist NEC voor het eerst te winnen sinds 8 maanden.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
Oud NEC-ers
Re: Oud NEC-ers
Was op het eind van het rampseizoen een van de weinigen die nog wat kon bewerkstelligen, tussen verschillende saboteurs.mschr schreef: ↑vr 13 dec 2024, 10:04Matige linksbuiten, prima aanvallende middenvelder. Veel beter dan Rober. Toen Rieks op 10 kwam te spelen, wist NEC voor het eerst te winnen sinds 8 maanden.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
Misschien Stef Nijland, maar kwam op de hoge hakken het veld op.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
TT schreef: ↑vr 13 dec 2024, 10:07Was op het eind van het rampseizoen een van de weinigen die nog wat kon bewerkstelligen, tussen verschillende saboteurs.mschr schreef: ↑vr 13 dec 2024, 10:04Matige linksbuiten, prima aanvallende middenvelder. Veel beter dan Rober. Toen Rieks op 10 kwam te spelen, wist NEC voor het eerst te winnen sinds 8 maanden.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
-
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑vr 13 dec 2024, 13:10TT schreef: ↑vr 13 dec 2024, 10:07Was op het eind van het rampseizoen een van de weinigen die nog wat kon bewerkstelligen, tussen verschillende saboteurs.mschr schreef: ↑vr 13 dec 2024, 10:04Matige linksbuiten, prima aanvallende middenvelder. Veel beter dan Rober. Toen Rieks op 10 kwam te spelen, wist NEC voor het eerst te winnen sinds 8 maanden.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik vond het wel een aardige speler.
- De Kletskop
- Contacteer:
dat dus. Maar Nijland was ik alweer vergeten, je wordt bedankt.bertje schreef: ↑vr 13 dec 2024, 11:03Misschien Stef Nijland, maar kwam op de hoge hakken het veld op.De Kletskop schreef: ↑vr 13 dec 2024, 07:22Als ik hem was had ik dat al veel eerder gedaan. Zelden zo'n slapjanus in ons shirt gezien.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dennis Gentenaar zat blijkbaar vanaf augustus als keeperstrainer bij United FC op lager niveau in Dubai en is recent ontslagen.
Iets met maatschappelijk werk met veroordeelde criminelen.
Iets met maatschappelijk werk met veroordeelde criminelen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Echt niet, heeft hier volkomen gefaald, we stonden op de 1e plek en dankzij hem een paar extra jaar KKD. Laat hem lekker ergens 2e viool spelen, niet bij ons.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Tsja de echte faal hierbij zat bij Van Schaik die buiten alles en iedereen om een beginnende trainer zonder zelfstandige ervaring aanstelde waar zowel de spelers als de overige staf niet op zaten te wachten.
Dat was bij voorbaat een kansloze missie voor Lijnders.
- Bottendaal
- Contacteer:
Had hij eigenlijk wel TC3?burp schreef: ↑ma 16 dec 2024, 21:51Tsja de echte faal hierbij zat bij Van Schaik die buiten alles en iedereen om een beginnende trainer zonder zelfstandige ervaring aanstelde waar zowel de spelers als de overige staf niet op zaten te wachten.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Waarom zou je dat als Romeny in hemelsnaam willen, een degradatiekandidaat in de Championship. Wacht dan lekker op iets beters.
いつでも戦える
Spelen in Engeland met direct een mooi salaris of op de bank in utrecht.
Gelijk doen, iets beters komt er niet.
-
- Contacteer:
Grot naar Leeds,die transfer was nog gekker dan eventueel die van Romeny.
-
- Contacteer:
daarom ben ik zo bang dat hij in de toekomst die fout met Otten ook gaat maken.burp schreef: ↑ma 16 dec 2024, 21:51Tsja de echte faal hierbij zat bij Van Schaik die buiten alles en iedereen om een beginnende trainer zonder zelfstandige ervaring aanstelde waar zowel de spelers als de overige staf niet op zaten te wachten.
Linders is geen hoofdtrainer, hij is een techniektrainer en kan in de staf worden opgenomen als 2e trainer voor trainingen en om te brainstormen over tactiek.
Heeft te weinig empatisch gevoel, kan niet met media omgaan. Je moet er een goede hoofdtrainer bovenzetten.
Heeft te weinig empatisch gevoel, kan niet met media omgaan. Je moet er een goede hoofdtrainer bovenzetten.
- Legendario
- Contacteer:
Pedro Ruiz hangt zijn kicksen aan de wilgen. Wel mooi; hij schrijft in zijn afscheidspost dat Nijmegen van alle plekken waar hij gewoond heeft, de plek was die hem het meest beval.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Held!Legendario schreef: ↑ma 30 dec 2024, 20:37Pedro Ruiz hangt zijn kicksen aan de wilgen. Wel mooi; hij schrijft in zijn afscheidspost dat Nijmegen van alle plekken waar hij gewoond heeft, de plek was die hem het meest beval.
When Wilco talks, people listen!
https://as.com/futbol/primera/pedro-rui ... minutos-n/Gerard Lopez schreef: ↑ma 30 dec 2024, 21:39Held!Legendario schreef: ↑ma 30 dec 2024, 20:37Pedro Ruiz hangt zijn kicksen aan de wilgen. Wel mooi; hij schrijft in zijn afscheidspost dat Nijmegen van alle plekken waar hij gewoond heeft, de plek was die hem het meest beval.
Ook de enige plek waar hij, weliswaar kort, ook echt profvoetballer geweest is.
Heeft het met al die blessures nog lang volgehouden om door te gaan.
Wordt nu spelersbegeleider.