het plafond van Joep ligt bij zijn fysiek,briljante technicusnecnmgn schreef: ↑za 14 sep 2024, 08:48Heb de laatste weken wat flitsen van hem langs zien komen. Vraag me echt af waar het plafond van vd Sluijs ligt. Ik heb bij hem toch heel sterk het idee dat hij als linkshalf gewoon nog een meer dan prima eredivisiespeler kan worden.Polleke schreef: ↑za 14 sep 2024, 01:40Vergeet Joep niet bij Dordrecht... blinkt week na week uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 13 sep 2024, 21:54Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
En Baeten 2 goals voor Roda.
Oud NEC-ers
-
- Contacteer:
Re: Oud NEC-ers
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Dat vind ik een lastige! Ik genoot meer fan van Vadocz dan van Lens. Die subtiele balletjes... Heerlijk. Maar Lens was buitenaards, ongeëvenaard in NEC-shirt.DR schreef: ↑do 12 sep 2024, 22:27Hij was niet eens de beste voetballer in dat team, dat was Vadocz.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik deel je mening wat betreft Lens. Beste wat ik ooit in een NEC shirt heb zien rondlopen vanaf 1982.illestyl schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:56Dat vind ik een lastige! Ik genoot meer fan van Vadocz dan van Lens. Die subtiele balletjes... Heerlijk. Maar Lens was buitenaards, ongeëvenaard in NEC-shirt.DR schreef: ↑do 12 sep 2024, 22:27Hij was niet eens de beste voetballer in dat team, dat was Vadocz.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).
Het grappige is dat Lens slechts 5 maanden goed gespeeld heeft en daarmee in kwaliteit meer indruk heeft gemaakt dan clubiconen die hier vele seizoenen in dienst waren.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- jackkreta
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
waar is die Bronkhorst eigenlijk mee bezig bij Excelsior?
Die gozer pakte gisteren alweer zijn 5e kaart in 7 wedstrijden geloof ik.
En had er gisteren ook af gemoeten na alweer een domme overtreding.
Echt,wat een domme speler is dat zeg,dat we die ooit onder contract hebben gehad.
Die gozer pakte gisteren alweer zijn 5e kaart in 7 wedstrijden geloof ik.
En had er gisteren ook af gemoeten na alweer een domme overtreding.
Echt,wat een domme speler is dat zeg,dat we die ooit onder contract hebben gehad.
Todd Kane is naar Ebbsfleet United in de National League (vijfde niveau)
Disveld gaat Vleminckx achterna..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Vraagje:heeft NEC ooit een voorzitter gehad met de naam v Teeffelen ?
En was die man tevens fotograaf?
Is een vraag van een klant van mij met diezelfde naam.
En was die man tevens fotograaf?
Is een vraag van een klant van mij met diezelfde naam.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dan weten we gelijk wie die klant is met dezelfde naam, dat moet dan die architect zijn.burp schreef: ↑do 03 okt 2024, 13:58Ja en nee.
Twee personen met dezelfde naam
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_van_Teeffelen
- Bottendaal
- Contacteer:
Cluedo…Gerard Lopez schreef: ↑do 03 okt 2024, 19:15Dan weten we gelijk wie die klant is met dezelfde naam, dat moet dan die architect zijn.burp schreef: ↑do 03 okt 2024, 13:58Ja en nee.
Die architect is in 1935 overleden, dus die valt af.Bottendaal schreef: ↑do 03 okt 2024, 19:22Cluedo…Gerard Lopez schreef: ↑do 03 okt 2024, 19:15Dan weten we gelijk wie die klant is met dezelfde naam, dat moet dan die architect zijn.burp schreef: ↑do 03 okt 2024, 13:58Ja en nee.
En we weten niet of zijn klant Jan heet.
Wouter
Kees van Wonderen trainer van Schalke
En Robert Molenaar assistent.
Gaat wel echt dramatisch bij die club.
En Robert Molenaar assistent.
Gaat wel echt dramatisch bij die club.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hij zal nog wel wat graan hebben dat gemalen moet worden gok ik?
Dat is vreselijk nieuws. Bijzonder aardige man. En veel te jong. Rust zacht Johan
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !