Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Oud NEC-ers
Re: Oud NEC-ers
Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Nou als je daarmee de beste aller tijden wordt…Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Ja, ik ken geen betere NEC voetballer die zo goed was.Poort5 schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:48Nou als je daarmee de beste aller tijden wordt…Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Onzin discussie Smaak en kwaliteit Lens was geweldig Sandler is geweldig. Daar mag Santos ook bij. Die schoot alles er in.
nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59Onzin discussie Smaak en kwaliteit Lens was geweldig Sandler is geweldig. Daar mag Santos ook bij. Die schoot alles er in.bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).
Santos? Haha, nee joh.
Doe mij maar David Jones.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 14:05nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59Onzin discussie Smaak en kwaliteit Lens was geweldig Sandler is geweldig. Daar mag Santos ook bij. Die schoot alles er in.bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.
Santos? Haha, nee joh.
rise and rise again until lambs become lions
-
- Contacteer:
Hans Posthumus.
Hij had ooit zo'n hondenpension. Heb ik ooit als klein menneke onze Tippie voor de vakantie gebracht. Ons pap helemaal blij dat ie voor de grote Hans Postumus stond..
- Stefannec
- Contacteer:
Santos de Santos die door een behoorlijk deel van vak F steenvast Kennie werd genoemt.nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).
Onzin discussie Smaak en kwaliteit Lens was geweldig Sandler is geweldig. Daar mag Santos ook bij. Die schoot alles er in.
Kennie je weet wel van Kennie voetballuh.
Jippiekajee motherfucker!!!
- De Kletskop
- Contacteer:
Santos was in alles een slechte voetballer. Behalve in het afmaken van kansen.Stefannec schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:05Santos de Santos die door een behoorlijk deel van vak F steenvast Kennie werd genoemt.nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.
De Santos die in het seizoen 2015/16 op de topscorerslijst boven zich had:Stefannec schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:05Santos de Santos die door een behoorlijk deel van vak F steenvast Kennie werd genoemt.nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.
Milik
Kuyt
Janssen
de Jong
Ziyech
Haller
maar bijvoorbeeld een Wout Weghorst en Michiel Kramer onder zich hield....
Wat boeit het als ie niks ken als ie er in 64 wedstrijden 39 inschiet?
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat je hem dan dus geen goede voetballer kunt noemen, waar hier de discussie over ging.Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:38De Santos die in het seizoen 2015/16 op de topscorerslijst boven zich had:Stefannec schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:05Santos de Santos die door een behoorlijk deel van vak F steenvast Kennie werd genoemt.nijmeguhh schreef: ↑zo 08 sep 2024, 12:59bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 11:43De cijfers bewijzen anders. Begrijp me niet verkeerd, Lens was echt geweldig hoor en bij vlagen ongrijpbaar. Maar hij ging ook pas draaien nadat het team beter in elkaar ging steken cq Sibum erbij kwam. Dan vind ik in ieder geval Sandler echt beter, als die zijn entree in het team maakt dan zorgt hij ervoor dat het team naar een (veel) hoger niveau gaat.
Milik
Kuyt
Janssen
de Jong
Ziyech
Haller
maar bijvoorbeeld een Wout Weghorst en Michiel Kramer onder zich hield....
Wat boeit het als ie niks ken als ie er in 64 wedstrijden 39 inschiet?
Het is goed dat zijn naam viel.
Nu te bewonderen bij Rayo Majadahonda in de Segunda RFEF
Hij was niet eens de beste voetballer in dat team, dat was Vadocz.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
Ik zie ook meer de sleutel in het middenveld Vadocz-Holman-Sibum (en later Davids op linksbuiten) dan in Lens inderdaad. Die zorgden ervoor dat hij continu gelanceerd werd én dat hij verdedigend ontlast werd, waardoor hij naar hartelust kon aanvallen. Wat hij wel perfect deed natuurlijk en heel spectaculair was om naar te kijken.DR schreef: ↑do 12 sep 2024, 22:27Hij was niet eens de beste voetballer in dat team, dat was Vadocz.illestyl schreef: ↑zo 08 sep 2024, 10:27Dat was buitencategorie, maar nog steeds een categorie lager dan het buitenaardse dat Lens heeft laten zien. Dat is echt het allerbeste wat iemand ooit in NEC shirt heeft laten zien sinds ik NEC volg (jaren 90).bertje schreef: ↑zo 08 sep 2024, 07:58Mattsson. En dat als middenvelder.Johnny schreef: ↑za 07 sep 2024, 23:06Wat Lens met zijn ongelofelijke techniek en snelheid in een half seizoen heeft bereikt doet niemand hem meer na.Bernd schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:37Neen. Jan Peters was en Sandler is beter.Johnny schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:17Beste NEC-er ooit: https://www.segstories.com/Jeremain-Len ... -Hoogewer/
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
En Baeten 2 goals voor Roda.
When Wilco talks, people listen!
Vergeet Joep niet bij Dordrecht... blinkt week na week uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 13 sep 2024, 21:54Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
Heb de laatste weken wat flitsen van hem langs zien komen. Vraag me echt af waar het plafond van vd Sluijs ligt. Ik heb bij hem toch heel sterk het idee dat hij als linkshalf gewoon nog een meer dan prima eredivisiespeler kan worden.Polleke schreef: ↑za 14 sep 2024, 01:40Vergeet Joep niet bij Dordrecht... blinkt week na week uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 13 sep 2024, 21:54Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
Vergeet Thomas Beekman ook niet. Hij scoorde vorige week 2x in de thuiswedstrijd tegen Excelsior.Polleke schreef: ↑za 14 sep 2024, 01:40Vergeet Joep niet bij Dordrecht... blinkt week na week uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 13 sep 2024, 21:54Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
En Darri!mschr schreef: ↑za 14 sep 2024, 09:05Vergeet Thomas Beekman ook niet. Hij scoorde vorige week 2x in de thuiswedstrijd tegen Excelsior.Polleke schreef: ↑za 14 sep 2024, 01:40Vergeet Joep niet bij Dordrecht... blinkt week na week uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 13 sep 2024, 21:54Bronkhorst gescoord voor Excelsior en onze oud jeugdspeler Yannick Eduardo met z'n 1e voor De Graafschap
Blonk wederom 90 minuten uit op de bank bij Dordrecht.