Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
burp
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Het laatste wat we van Michael den Heijer vernomen hadden was dat hij bij 1. FC Kleve speelde en daarnaast in de bediening werkte in een restaurant in Nijmegen. Maar Covid heeft het allemaal in de war geschopt; de horeca moest dicht en hij had geen echte baan meer. Daarom is hij eerder dit jaar teruggekeerd naar Nieuw-Zeeland waar hij uitkomt voor Auckland United FC en nu uitgeroepen is tot speler van het jaar.

Omid Popalzay is na z'n vertrek uit Polen afgelopen zomer ook weer onder de pannen. De Afghaanse international gaat in Bangladesh spelen voor Abahani Limited uit Chittagong. Niet de eerste oud-NEC'er voor de club; in 2016 was wereldreiziger Joël Tshibamba daar al een blauwe maandag.

Mark Ariaans
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mark Ariaans »

We kunnen beter een lijst bijhouden van waar Tshibamba niet gespeeld heeft, stuk korter.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario »

burp schreef:
do 25 nov 2021, 11:45
Het laatste wat we van Michael den Heijer vernomen hadden was dat hij bij 1. FC Kleve speelde en daarnaast in de bediening werkte in een restaurant in Nijmegen. Maar Covid heeft het allemaal in de war geschopt; de horeca moest dicht en hij had geen echte baan meer. Daarom is hij eerder dit jaar teruggekeerd naar Nieuw-Zeeland waar hij uitkomt voor Auckland United FC en nu uitgeroepen is tot speler van het jaar.

Omid Popalzay is na z'n vertrek uit Polen afgelopen zomer ook weer onder de pannen. De Afghaanse international gaat in Bangladesh spelen voor Abahani Limited uit Chittagong. Niet de eerste oud-NEC'er voor de club; in 2016 was wereldreiziger Joël Tshibamba daar al een blauwe maandag.
Bij Tshibamba weet je dat zo'n blauwe maandag waarschijnlijk ook echt maar één maandag was.
Een Nijmegenaar maakt zelf wel uit waar hij geboren wordt.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Tshibamba zit dit seizoen bij Achilles......ik weet niet hoe hij het doet maar als hij daar nog speelt (ik wou zeggen onder contract staat maar daar heb je natuurlijk geen contracten) dan houdt ie het al langer vol dan bij z'n laatste 5 clubs.
When Wilco talks, people listen!

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander »

Omid Popalzai? Nooit van gehoord!
Ik vraag me meer af hoe het eigenlijk met Manuel Sanchez-Torres gaat?
En waar hangt Mich D'Avray tegenwoordig uit, heeft hij een donkere kroeg ergens geopend? En komt Bjorn Vlemmincx daar regelmatig een pintje pakken?

DR
Contacteer:

Bericht door DR »

https://perthglory.com.au/news/glory-le ... project-25

Hier een recent interview met Mich 'd Avray. Hij wordt de meest succesvolle coach uit de historie van Perth Glory genoemd. Die heeft na zijn voetbalperiode diverse trainers en technische directeur functies gehad in Zuid Afrika en Australie en volgens mij best redelijk geboert.

Ron Delgado
Contacteer:

Bericht door Ron Delgado »

Marcel Ritzmaier scoorde vandaag voor Sandhausen, terwijl Chris Hemlein een assist gaf voor sv Meppen, dat nu tweede staat in de Dritte Liga.
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie