Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Bottendaal schreef:
ma 11 okt 2021, 13:45
burp schreef:
ma 11 okt 2021, 12:47
Afbeelding

Iceland goalkeeper Hannes Thor Halldorsson who denied Lionel Messi has now become a movie director
https://www.skysports.com/football/news ... e-director
Huh, dat deed hij toch al lang, dit soort werk?!
Is geloof ik z'n eerste echte film.
Zowel regie, als editting maar ook aan meegeschreven.

Hij had een wat uit de hand gelopen hobby die z'n artistieke carrière lang in de weg zat. :biggrin:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14428
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
ma 11 okt 2021, 14:22
Bottendaal schreef:
ma 11 okt 2021, 13:45
burp schreef:
ma 11 okt 2021, 12:47
Afbeelding

Iceland goalkeeper Hannes Thor Halldorsson who denied Lionel Messi has now become a movie director
https://www.skysports.com/football/news ... e-director
Huh, dat deed hij toch al lang, dit soort werk?!
Is geloof ik z'n eerste echte film.
Zowel regie, als editting maar ook aan meegeschreven.
Ja, dat kan natuurlijk. Hij timmert al een aardig tijdje aan de weg (bij mijn weten)
burp schreef:
ma 11 okt 2021, 14:22

Hij had een wat uit de hand gelopen hobby die z'n artistieke carrière lang in de weg zat. :biggrin:
Haha, ja. Het kan soms tegen zitten in het leven he. :wink:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Ron Delgado »

https://www.theguardian.com/football/th ... m-festival

Hij staat gewoon op de rode loper in het London Film Festival.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door H-Zenkamp »

H-Zenkamp schreef:
ma 04 okt 2021, 20:08
Awoniyi blijft maar scoren voor Union Berlin (die staan inmiddels gedeeld 6e) :tu:
+1. Staat inmiddels gedeeld 3e in het topscoordersklassement van de Bundesliga.
★★

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

H-Zenkamp schreef:
za 16 okt 2021, 18:39
H-Zenkamp schreef:
ma 04 okt 2021, 20:08
Awoniyi blijft maar scoren voor Union Berlin (die staan inmiddels gedeeld 6e) :tu:
+1. Staat inmiddels gedeeld 3e in het topscoordersklassement van de Bundesliga.
Heeft ook vorige week z'n debuut gemaakt voor Nigeria

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9636
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Gerard Lopez »

Hopelijk kunnen we Awoniyi morgen uit de boeken schrappen als laatste NEC-er die scoorde in de Goffert tegen Vitesse!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ik denk niet dat we nog hoeven te discussiëren of we deze nog terug in de Goffert willen zien, geen voorkeur voor NEC :crazy:

NAVARONE FOOR

Speler NEC: 2011 - 2016
Speler Vitesse: 2016 – 2020
Derbyherinnering: ‘Ik heb aan beide kanten wedstrijden meegemaakt die ik niet snel zal vergeten. Voor NEC heb ik gescoord in de derby, dat was zo’n mooi moment. Ik scoorde tegen Piet Velthuizen, in de rebound. Wacht, ik google hem even… Het was in 2012, in de play-offs om Europees voetbal. Jaah…. Dat was een geweldig moment, echt een ontlading. Het publiek werd helemaal gek. We wonnen met 3-2, maar verloren de uitwedstrijd met 2-0. In Arnhem gaf Bjorn Kuipers mij rood, na twee keer geel. Jaren later scoorde ik ook voor Vitesse in de derby, in Nijmegen nog wel. Dat was voor mij persoonlijk een heel speciaal moment. Ik had heel veel kritiek gekregen na mijn transfer. Dat snapte ik ook wel, want het was een gevoelige stap. Heel mijn jeugd had ik doorgemaakt bij NEC, ik kende daar zoveel mensen. Maar Vitesse was een stap hogerop op dat moment. Ik was blijven wonen in het centrum Nijmegen. No matter what. Ik woonde er heerlijk en wilde niet weg. Je moet je mannetje staan, weet je wel. Maar ik heb het wel geweten. Er is van alles gebeurd in die tijd, zeker rond de derby’s. Ik kwam de NEC-supporters natuurlijk regelmatig tegen als ik over straat liep. Provocaties waren er genoeg, vervelende dingen. Details houd ik liever voor me, maar het was zeker niet altijd leuk. Met dat doelpunt nam ik op mijn manier wraak, voor mijn gevoel. Sportieve wraak. De ontlading was wel minder dan toen ik tégen Vitesse scoorde, want ik wilde niet te uitbundig juichen. Uit respect voor NEC.’
'Als jeugdspeler word je dat in Nijmegen met de paplepel meegegeven. Geen gele kleuren dragen, de derby’s zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar'
Verschillen: ‘NEC is wat volkser, de rivaliteit zit er ook dieper. Als jeugdspeler word je dat in Nijmegen met de paplepel meegegeven. Geen gele kleuren dragen, de derby’s zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar. In de jeugd waren het altijd al mooie duels. Vitesse, dat waren mannetjes. Marco van Ginkel, Davy Propper, Adnane Tighadouini. Allemaal goeie, mooie voetballers. Wij moesten het vaak toch wat meer hebben van mentaliteit, karakter. Zo was het later ook. Kwalitatief is Vitesse altijd wat sterker geweest. Maar in de derby is het meestal niet het voetbal wat de doorslag geeft. Ik weet nog goed dat we met NEC voor het eerst wisten te winnen in het Gelredome. Leroy George scoorde. Man, die vreugde was onbeschrijflijk. Voor elke derby voelde je altijd heel veel extra steun vanuit de supporters. Vuurwerk, sfeeracties, noem maar op. Die dingen gaven je als speler toch een extra boost. Bij Vitesse was dat ook wel zo, maar in Nijmegen was het extreem.’
Voorkeur zondag: ‘Ik respecteer allebei de clubs. Vitesse komt om te voetballen, maar dat zal lastig worden. NEC klapt er bovenop, met het publiek er vol achter. Kwalitatief gezien zou Vitesse het net moeten kunnen redden. Maar ja, dat zegt allemaal niet zoveel in de derby. Zelf ga ik er op Cyprus (Foor speelt er voor Pafos FC, red.) in ieder geval lekker voor zitten met mijn ploeggenoot Josef Kvida, oud-NEC. Ik verheug me op de wedstrijd, op alles eromheen, op de sfeeracties. Of we goed voetbal te zien krijgen, vraag ik me af. Maar een bijzondere strijd wordt het sowieso.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Tiel »

jackkreta schreef:
zo 17 okt 2021, 09:01
Ik denk niet dat we nog hoeven te discussiëren of we deze nog terug in de Goffert willen zien, geen voorkeur voor NEC :crazy:

NAVARONE FOOR

Speler NEC: 2011 - 2016
Speler Vitesse: 2016 – 2020
Derbyherinnering: ‘Ik heb aan beide kanten wedstrijden meegemaakt die ik niet snel zal vergeten. Voor NEC heb ik gescoord in de derby, dat was zo’n mooi moment. Ik scoorde tegen Piet Velthuizen, in de rebound. Wacht, ik google hem even… Het was in 2012, in de play-offs om Europees voetbal. Jaah…. Dat was een geweldig moment, echt een ontlading. Het publiek werd helemaal gek. We wonnen met 3-2, maar verloren de uitwedstrijd met 2-0. In Arnhem gaf Bjorn Kuipers mij rood, na twee keer geel. Jaren later scoorde ik ook voor Vitesse in de derby, in Nijmegen nog wel. Dat was voor mij persoonlijk een heel speciaal moment. Ik had heel veel kritiek gekregen na mijn transfer. Dat snapte ik ook wel, want het was een gevoelige stap. Heel mijn jeugd had ik doorgemaakt bij NEC, ik kende daar zoveel mensen. Maar Vitesse was een stap hogerop op dat moment. Ik was blijven wonen in het centrum Nijmegen. No matter what. Ik woonde er heerlijk en wilde niet weg. Je moet je mannetje staan, weet je wel. Maar ik heb het wel geweten. Er is van alles gebeurd in die tijd, zeker rond de derby’s. Ik kwam de NEC-supporters natuurlijk regelmatig tegen als ik over straat liep. Provocaties waren er genoeg, vervelende dingen. Details houd ik liever voor me, maar het was zeker niet altijd leuk. Met dat doelpunt nam ik op mijn manier wraak, voor mijn gevoel. Sportieve wraak. De ontlading was wel minder dan toen ik tégen Vitesse scoorde, want ik wilde niet te uitbundig juichen. Uit respect voor NEC.’
'Als jeugdspeler word je dat in Nijmegen met de paplepel meegegeven. Geen gele kleuren dragen, de derby’s zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar'
Verschillen: ‘NEC is wat volkser, de rivaliteit zit er ook dieper. Als jeugdspeler word je dat in Nijmegen met de paplepel meegegeven. Geen gele kleuren dragen, de derby’s zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar. In de jeugd waren het altijd al mooie duels. Vitesse, dat waren mannetjes. Marco van Ginkel, Davy Propper, Adnane Tighadouini. Allemaal goeie, mooie voetballers. Wij moesten het vaak toch wat meer hebben van mentaliteit, karakter. Zo was het later ook. Kwalitatief is Vitesse altijd wat sterker geweest. Maar in de derby is het meestal niet het voetbal wat de doorslag geeft. Ik weet nog goed dat we met NEC voor het eerst wisten te winnen in het Gelredome. Leroy George scoorde. Man, die vreugde was onbeschrijflijk. Voor elke derby voelde je altijd heel veel extra steun vanuit de supporters. Vuurwerk, sfeeracties, noem maar op. Die dingen gaven je als speler toch een extra boost. Bij Vitesse was dat ook wel zo, maar in Nijmegen was het extreem.’
Voorkeur zondag: ‘Ik respecteer allebei de clubs. Vitesse komt om te voetballen, maar dat zal lastig worden. NEC klapt er bovenop, met het publiek er vol achter. Kwalitatief gezien zou Vitesse het net moeten kunnen redden. Maar ja, dat zegt allemaal niet zoveel in de derby. Zelf ga ik er op Cyprus (Foor speelt er voor Pafos FC, red.) in ieder geval lekker voor zitten met mijn ploeggenoot Josef Kvida, oud-NEC. Ik verheug me op de wedstrijd, op alles eromheen, op de sfeeracties. Of we goed voetbal te zien krijgen, vraag ik me af. Maar een bijzondere strijd wordt het sowieso.’
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.


Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 13:01
Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.
Dat heeft Foor zelf verklaard.

Doe ik vast een voorspelling van jouw reactie hierop: dat was een leugen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 13:01
Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.
Zoals op alles …..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 13:01
Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.
Dat wist ik al voordat hij wegging. Ik trek geen conclusie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

RIP Piet Wijnberg

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

burp schreef:
zo 17 okt 2021, 14:30
RIP Piet Wijnberg
63 jaar..

Brabander
Berichten: 1570
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Brabander »

Die Bjorn Vlemminx gisteren!
Geweldig, heeft duidelijk wat meer pintjes gedronken de laatste jaren!
Maar mooi om hem zo effe het publiek gek te laten maken!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
zo 17 okt 2021, 13:14
mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 13:01
Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.
Dat heeft Foor zelf verklaard.

Doe ik vast een voorspelling van jouw reactie hierop: dat was een leugen.
Waar? Niet in het artikel in elk geval.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
ma 18 okt 2021, 09:03
Legendario schreef:
zo 17 okt 2021, 13:14
mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 13:01
Tiel schreef:
zo 17 okt 2021, 10:59
Hij is Vitesse supporter altijd geweest.
Koddig hoe je conclusies weet te trekken.
Dat heeft Foor zelf verklaard.

Doe ik vast een voorspelling van jouw reactie hierop: dat was een leugen.
Waar? Niet in het artikel in elk geval.
Jaren geleden al.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ene Jantscher heeft gescoord voor Sturm Graz, is dat de onze?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10298
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Gijscoman »

jackkreta schreef:
vr 05 nov 2021, 09:00
Ene Jantscher heeft gescoord voor Sturm Graz, is dat de onze?
Inderdaad; speelt daar al geruime tijd. Toen ik - nog voor corona - naar Sturm Graz - Rapid Wien ging om onze clubheld Boli Bolingoli te bewonderen, was hij er ook al bij. Voetballend een van de beste, maar vaak ook aan de ietwat luie kant.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

jackkreta schreef:
vr 05 nov 2021, 09:00
Ene Jantscher heeft gescoord voor Sturm Graz, is dat de onze?
Yep. Ze wan en oonlie https://www.youtube.com/watch?v=I3QUgoJshGM&t=322s

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Gijscoman schreef:
vr 05 nov 2021, 09:05
jackkreta schreef:
vr 05 nov 2021, 09:00
Ene Jantscher heeft gescoord voor Sturm Graz, is dat de onze?
Inderdaad; speelt daar al geruime tijd. Toen ik - nog voor corona - naar Sturm Graz - Rapid Wien ging om onze clubheld Boli Bolingoli te bewonderen, was hij er ook al bij. Voetballend een van de beste, maar vaak ook aan de ietwat luie kant.
Dan heeft hij het goed voor elkaar.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Zag dat Arno Arts een boekje over z'n loopbaan uit heeft.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

burp schreef:
vr 05 nov 2021, 11:09
Zag dat Arno Arts een boekje over z'n loopbaan uit heeft.
welke loopbaan....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1547
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door NEC4EVER »

flipsen schreef:
vr 05 nov 2021, 11:11
burp schreef:
vr 05 nov 2021, 11:09
Zag dat Arno Arts een boekje over z'n loopbaan uit heeft.
welke loopbaan....
Respectloze kanker arnepper!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast