Brahim Darri

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Brahim Darri

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
zo 14 jul 2019, 00:42
burp schreef:
za 13 jul 2019, 19:49
Afbeelding

ligt t nou aan mij of lijkt het net of iemand z'n zoontje van 14 meegenomen heeft met een veel te grote pet op?

Contract tekenen in het winkelcentrum bij de lokale fastfood toko, dat gaat wat worden.
Hij krijgt wel de introductie die hij verdient. Ik blijf erbij dat we hem achterin een vuilnisauto van de DAR hadden moeten introduceren.
Had dan iemand die pers-klep even z’n werk kunnen laten doen? Had een hoop ellende voorkomen!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Brahim Darri

Bericht door BennyT »

Bottendaal schreef:
zo 14 jul 2019, 02:10
DJTEEF! schreef:
zo 14 jul 2019, 00:42
burp schreef:
za 13 jul 2019, 19:49
Afbeelding

ligt t nou aan mij of lijkt het net of iemand z'n zoontje van 14 meegenomen heeft met een veel te grote pet op?

Contract tekenen in het winkelcentrum bij de lokale fastfood toko, dat gaat wat worden.
Hij krijgt wel de introductie die hij verdient. Ik blijf erbij dat we hem achterin een vuilnisauto van de DAR hadden moeten introduceren.
Had dan iemand die pers-klep even z’n werk kunnen laten doen? Had een hoop ellende voorkomen!
Die Turkse meneer ziet er overigens ook niet erg blij uit..hij voelt al aan dat het een miskoop gaat worden! Sneue carrière heb je dan eigenlijk toch? Voor een grijpstuiver naar zo'n competitie..

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Brahim Darri

Bericht door Brabander »

Darry is ook een heel sneu mannetje :pukeface:

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Brahim Darri

Bericht door Gerher »

Een Turkse tweedeklasser zoals verwacht. Hopelijk zien we deze droeftoeter nooit meer op de NL velden terug.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten