Joey van den Berg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Polleke »

Dit was niet echt zo in te schatten hoor. Iedereen hing de vlag uit toen hij gehaald werd. Je moet gewoon zeggen dat de gozer zelf enorm gefaald heeft. Ik vind niet meteen dat je dit NEC kan verwijten.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Mcel »

Tja, hij had een trainer die de kantjes er zelf ook vanaf liep en hij kon zelf dus ook denken: da's makkelijk verdienen zo.

Z'n salaris zal hij zeker willen houden, dus dat mag NEC aanvullen als hij ergens anders gaat spelen en daar minder verdient. Zal dan wel een verhuurconstructie worden. Met het bespaarde bedrag kunnen we hopelijk toch nog een andere, normaal betaalde, speler aannemen.
Maar inderdaad: bidden en hopen dat er een andere club is, die in zijn vlotte babbel trapt...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:05
Dit was niet echt zo in te schatten hoor. Iedereen hing de vlag uit toen hij gehaald werd. Je moet gewoon zeggen dat de gozer zelf enorm gefaald heeft. Ik vind niet meteen dat je dit NEC kan verwijten.
Klopt helemaal.Ook ik was blij met de routine.Maar je mag van een BVO wel verwachten dat ze in ieder geval eens een paar keer zijn wezen kijken,al was het maar een training.Dan had je kunnen zien dat hij de grootste moeite heeft het allemaal bij te kunnen benen.De man is op,ongeschikt voor betaald voetbal.We zijn er gigantisch ingestonken.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Jomano »

zuurpruim schreef:
vr 24 mei 2019, 13:45
Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:05
Dit was niet echt zo in te schatten hoor. Iedereen hing de vlag uit toen hij gehaald werd. Je moet gewoon zeggen dat de gozer zelf enorm gefaald heeft. Ik vind niet meteen dat je dit NEC kan verwijten.
Klopt helemaal.Ook ik was blij met de routine.Maar je mag van een BVO wel verwachten dat ze in ieder geval eens een paar keer zijn wezen kijken,al was het maar een training.Dan had je kunnen zien dat hij de grootste moeite heeft het allemaal bij te kunnen benen.De man is op,ongeschikt voor betaald voetbal.We zijn er gigantisch ingestonken.
:withstupid: Men zocht routine en deze man is puur gehaald qua naam.
Neem je verlies en neem afscheid, want dit kan echt niet meer!
:director: Joey OPZOUTEN!

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Sander74 »

Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:05
Dit was niet echt zo in te schatten hoor. Iedereen hing de vlag uit toen hij gehaald werd. Je moet gewoon zeggen dat de gozer zelf enorm gefaald heeft. Ik vind niet meteen dat je dit NEC kan verwijten.
Iedereen?
Niet kan verwijten?
Een beetje googlen en je wist het.
Men wist toch dat hij een kaartenpakker is (en daarmee zijn team steeds in de steek laat) en handen en voeten nodig heeft om het niveau verschil te compenseren (hij heeft nooit anders staan ballen).
Het is een triest figuur.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Mark Ariaans »

Sander74 schreef:
vr 24 mei 2019, 14:07
Iedereen?
Behalve Pol en Beaker zo'n beetje wel, ja. Ik weerhield mij wijselijk van commentaar.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Nummer 9 »

Hieruit blijkt wel dat er onverantwoordelijke risico’s genomen. Als zelfs een Utrecht niet het salaris wilde ophoesten: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... berg-.html

Hopelijk houdt Van den Berg trouwens woord: Van den Berg wordt voor een jaar gehuurd van Reading en zal in de zomer van 2019 transfervrij overstappen naar NEC. Bovendien kan hij na zijn actieve carrière een andere functie binnen de club vervullen. "Dat is voor mij belangrijk. Ik ben 32 jaar. Als ik 35 haal, heb ik het goed gedaan in mijn ogen. Maar het hoeft niet. Als NEC zegt: Ja Joey, rot maar op, dan ben ik ook weg." https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... sfernieuws
いつでも戦える

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door mschr »

bertje schreef:
wo 25 jul 2018, 15:39
mschr schreef:
wo 25 jul 2018, 15:35
bertje schreef:
wo 25 jul 2018, 15:18
LT schreef:
wo 25 jul 2018, 15:11
Absolute topaankoop.
:withstupid: We hebben wel een heerlijk middenveld inmiddels, dat zou zonder moeite mee komen in de eredivisie. Gaat samen met Wolters de boel wel over dode punten heen helpen waar het volgend seizoen mis ging.
Laten we hopen dat je gelijk hebt. Vorig seizoen was de selectie ook eredivisiewaardig.
Maar vorig jaar ontbrak het de selectie aan spelers met onverzettelijkheid op de mindere momenten. Die heb je met types als van den Berg en Wolters nu wel binnen gehaald.
Hmm... voortschrijdend inzicht zegt ons dat je ongelijk hebt gehad.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:
vr 24 mei 2019, 20:59
Hieruit blijkt wel dat er onverantwoordelijke risico’s genomen. Als zelfs een Utrecht niet het salaris wilde ophoesten: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... berg-.html

Hopelijk houdt Van den Berg trouwens woord: Van den Berg wordt voor een jaar gehuurd van Reading en zal in de zomer van 2019 transfervrij overstappen naar NEC. Bovendien kan hij na zijn actieve carrière een andere functie binnen de club vervullen. "Dat is voor mij belangrijk. Ik ben 32 jaar. Als ik 35 haal, heb ik het goed gedaan in mijn ogen. Maar het hoeft niet. Als NEC zegt: Ja Joey, rot maar op, dan ben ik ook weg." https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... sfernieuws
Die moet je even uitleggen aangezien het grootste gedeelte van zijn salaris afgelopen seizoen niet door NEC is betaald. EN hij volgens eigen zeggen vanaf nu heel veel moet inleveren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Nummer 9 »

Tiel schreef:
vr 24 mei 2019, 21:37
Nummer 9 schreef:
vr 24 mei 2019, 20:59
Hieruit blijkt wel dat er onverantwoordelijke risico’s genomen. Als zelfs een Utrecht niet het salaris wilde ophoesten: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... berg-.html

Hopelijk houdt Van den Berg trouwens woord: Van den Berg wordt voor een jaar gehuurd van Reading en zal in de zomer van 2019 transfervrij overstappen naar NEC. Bovendien kan hij na zijn actieve carrière een andere functie binnen de club vervullen. "Dat is voor mij belangrijk. Ik ben 32 jaar. Als ik 35 haal, heb ik het goed gedaan in mijn ogen. Maar het hoeft niet. Als NEC zegt: Ja Joey, rot maar op, dan ben ik ook weg." https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... sfernieuws
Die moet je even uitleggen aangezien het grootste gedeelte van zijn salaris afgelopen seizoen niet door NEC is betaald.
Het gaat om de salariseisen van Van den Berg. Niet om onderhandelingen tussen Reading en Utrecht. Van den Berg gaat in zo’n korte tijd echt geen ton er afhalen. Reading zou zo’n zelfde deal als ze met NEC gemaakt hebben ook met Utrecht doen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:
vr 24 mei 2019, 21:46
Tiel schreef:
vr 24 mei 2019, 21:37
Nummer 9 schreef:
vr 24 mei 2019, 20:59
Hieruit blijkt wel dat er onverantwoordelijke risico’s genomen. Als zelfs een Utrecht niet het salaris wilde ophoesten: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... berg-.html

Hopelijk houdt Van den Berg trouwens woord: Van den Berg wordt voor een jaar gehuurd van Reading en zal in de zomer van 2019 transfervrij overstappen naar NEC. Bovendien kan hij na zijn actieve carrière een andere functie binnen de club vervullen. "Dat is voor mij belangrijk. Ik ben 32 jaar. Als ik 35 haal, heb ik het goed gedaan in mijn ogen. Maar het hoeft niet. Als NEC zegt: Ja Joey, rot maar op, dan ben ik ook weg." https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/83 ... sfernieuws
Die moet je even uitleggen aangezien het grootste gedeelte van zijn salaris afgelopen seizoen niet door NEC is betaald.
Het gaat om de salariseisen van Van den Berg. Niet om onderhandelingen tussen Reading en Utrecht. Van den Berg gaat in zo’n korte tijd echt geen ton er afhalen. Reading zou zo’n zelfde deal als ze met NEC gemaakt hebben ook met Utrecht doen.
Dat is een aanname. Hij kwam later bij NEC.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door bertje »

mschr schreef:
vr 24 mei 2019, 21:10
bertje schreef:
wo 25 jul 2018, 15:39
mschr schreef:
wo 25 jul 2018, 15:35
bertje schreef:
wo 25 jul 2018, 15:18
LT schreef:
wo 25 jul 2018, 15:11
Absolute topaankoop.
:withstupid: We hebben wel een heerlijk middenveld inmiddels, dat zou zonder moeite mee komen in de eredivisie. Gaat samen met Wolters de boel wel over dode punten heen helpen waar het volgend seizoen mis ging.
Laten we hopen dat je gelijk hebt. Vorig seizoen was de selectie ook eredivisiewaardig.
Maar vorig jaar ontbrak het de selectie aan spelers met onverzettelijkheid op de mindere momenten. Die heb je met types als van den Berg en Wolters nu wel binnen gehaald.
Hmm... voortschrijdend inzicht zegt ons dat je ongelijk hebt gehad.
Zo kun je het haast wel noemen ja. Ik had wel gehoopt dat zeker van den Berg een stuk meer zou toevoegen ipv een molensteen om de nek van het team te zijn..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door BertNEC »

Hij maakte een uitgebluste indruk dit seizoen en daar zijn de vele kaarten het voorbeeld van.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Nou,die gaat nog vrolijk een jaartje door getuige het interview.En we zijn ook nog zo vriendelijk geweest 35.000 pond tekengeld mee te betalen... Dat Reading was hem kotsbeu en wij zijn er met open ogen ingetuind.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 17:11
Nou,die gaat nog vrolijk een jaartje door getuige het interview.En we zijn ook nog zo vriendelijk geweest 35.000 pond tekengeld mee te betalen... Dat Reading was hem kotsbeu en wij zijn er met open ogen ingetuind.
En hij vindt de ruimtes toch best groot om te belopen. Speelt liever in de eredivisie. Nou, misschien kan hij Emmen overtuigen. Speelt hij weer dichtbij huis.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Mcel schreef:
ma 03 jun 2019, 17:46
zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 17:11
Nou,die gaat nog vrolijk een jaartje door getuige het interview.En we zijn ook nog zo vriendelijk geweest 35.000 pond tekengeld mee te betalen... Dat Reading was hem kotsbeu en wij zijn er met open ogen ingetuind.
En hij vindt de ruimtes toch best groot om te belopen. Speelt liever in de eredivisie. Nou, misschien kan hij Emmen overtuigen. Speelt hij weer dichtbij huis.
Maar NEC is wel een fantastische club,dat dan weer wel...Overigens belachelijk dat NEC de helft van dat tekengeld gaat betalen,meneer is allang en breed binnen na zo'n carrière en of we dan even mee gaan schuiven :2up:

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 17:49
Mcel schreef:
ma 03 jun 2019, 17:46
zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 17:11
Nou,die gaat nog vrolijk een jaartje door getuige het interview.En we zijn ook nog zo vriendelijk geweest 35.000 pond tekengeld mee te betalen... Dat Reading was hem kotsbeu en wij zijn er met open ogen ingetuind.
En hij vindt de ruimtes toch best groot om te belopen. Speelt liever in de eredivisie. Nou, misschien kan hij Emmen overtuigen. Speelt hij weer dichtbij huis.
Maar NEC is wel een fantastische club,dat dan weer wel...Overigens belachelijk dat NEC de helft van dat tekengeld gaat betalen,meneer is allang en breed binnen na zo'n carrière en of we dan even mee gaan schuiven :2up:
Inderdaad... Hij staat bij ons in het krijt. Als hij dat maar beseft als zich een vertrekmogelijkheid aandient...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door burp »

Geef m de andere helft van dat tekengeld ook maar mee als ie maar optieft.

Pff wat een wanbeleid weer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door mschr »

Hij was niet de slechtste leider die gehaald is door Oversier. Rens en Coutinho presteerden slechter.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
ma 03 jun 2019, 20:08
Hij was niet de slechtste leider die gehaald is door Oversier. Rens en Coutinho presteerden slechter.
Achteraf gezien was Coutinho een visionair,die had geen zin meer in campingvoetbal onder een luie staf.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 20:18
mschr schreef:
ma 03 jun 2019, 20:08
Hij was niet de slechtste leider die gehaald is door Oversier. Rens en Coutinho presteerden slechter.
Achteraf gezien was Coutinho een visionair,die had geen zin meer in campingvoetbal onder een luie staf.
Hij had inderdaad gelijk. Maar als ik Oversier was, had ik me diep geschaamd toen Coutinho er al na twee wedstrijden mee kapte.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door karlo »

zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 20:18
mschr schreef:
ma 03 jun 2019, 20:08
Hij was niet de slechtste leider die gehaald is door Oversier. Rens en Coutinho presteerden slechter.
Achteraf gezien was Coutinho een visionair,die had geen zin meer in campingvoetbal onder een luie staf.
We gaan toch zeker niet hier de grootste lul ooit in nec shirt, verdedigen
Coutinho is de grootste lamzak ooit,
Toen hij stopte en men vroeg naar zijn beweegredenen had hij een of ander lul verhaal,
Later over de rug van de nec staf , probeerde meneer zijn straatje even schoon te vegen.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door pjottr »

Ik denk dat het eerder andersom is, hij probeerde op een nette manier te vertrekken zonder mensen te beschadigen.
Pas nadat hij de strontkar over zich heen kreeg deed hij een boekje open.
En achteraf blijkt dat boekje de spijker op de kop te zijn geweest.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Pol »

pjottr schreef:
ma 03 jun 2019, 22:30
Ik denk dat het eerder andersom is, hij probeerde op een nette manier te vertrekken zonder mensen te beschadigen.
Pas nadat hij de strontkar over zich heen kreeg deed hij een boekje open.
En achteraf blijkt dat boekje de spijker op de kop te zijn geweest.
Coutinho zal straks niet de enige blijken. Er komen nog wel meer verhalen over de staf naar boven.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door DJTEEF! »

Pol schreef:
ma 03 jun 2019, 22:32
pjottr schreef:
ma 03 jun 2019, 22:30
Ik denk dat het eerder andersom is, hij probeerde op een nette manier te vertrekken zonder mensen te beschadigen.
Pas nadat hij de strontkar over zich heen kreeg deed hij een boekje open.
En achteraf blijkt dat boekje de spijker op de kop te zijn geweest.
Coutinho zal straks niet de enige blijken. Er komen nog wel meer verhalen over de staf naar boven.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

De Gier en Pothuizen: :jestera: :jestera: :jestera:

Redelijke spelers, aardige gasten, maar trainers...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten