Ole ter Haar Romeny
Re: Ole ter Haar Romeny
Laten we hier niet moeilijk over doen. We zaten deels fout over Ole. En hij heeft het tegendeel bewezen. Goed voor hem.
-
- Contacteer:
Tegendeel bewezen? Bij ons was hij toch echt een drama? Of heb ik naar een andere Romeny zitten kijken?
En idd super dat hij het bij Emmen goed heeft gedaan. Ben wel benieuwd of hij dit nog een seizoen kan. En als dat weer lukt dan zal hij in die jaren gegroeid zijn en heeft hij de juiste keuze gemaakt om bij Emmen te gaan spelen. Het verwachtingspatroon daar ligt ook wel wat anders dan hier.
Super fijn voor Ole dat hij in Emmen wel zijn kwaliteiten laat zien.FC Hilversum schreef: ↑ma 05 jun 2023, 07:35Tegendeel bewezen? Bij ons was hij toch echt een drama? Of heb ik naar een andere Romeny zitten kijken?
En idd super dat hij het bij Emmen goed heeft gedaan. Ben wel benieuwd of hij dit nog een seizoen kan. En als dat weer lukt dan zal hij in die jaren gegroeid zijn en heeft hij de juiste keuze gemaakt om bij Emmen te gaan spelen. Het verwachtingspatroon daar ligt ook wel wat anders dan hier.
Bij ons kon hij de druk en het niveau (nog) niet aan.
Hij was destijds ook jong wat resulteerde in theatraal duikgedrag.
Ik vond hem destijds een enorme bron van ergernis.
Ook ging hij scharen doen zonder een tegenstander in de buurt.
'Camouflagegedrag' noem ik dat.
Hij wou destijds zijn kwaliteiten laten zien, maar was te onzeker om het te doen in situaties waar het functioneel zou zijn geweest.
Zijn vertrek bij NEC naar een lager niveau vond ik geheel logisch.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Nou, dan mogen we concluderen dat EMmen het countervoetbal totaal niet beheerst. Emmen speelt doorgaans verzorgd combinatievoetbal, waarin Ole prima past. Wat het mooie is aan Ole is dat Ole nu veel doelgerichter is. Dat komt doordat ie een goeie coach heeft. Dick Lukkien.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Emmen is gewoon laatste geworden dit jaar he (die onderste 2 tellen niet mee) dus jij mag het verzorgd combinatie voetbal met een goeie coach noemen. Ik heb ze 2 keer zien spelen en kan maar tot 1 conclusie komen: ze kunnen dr geen zak van en Ole kreeg voorin ruimte omdat ze voornamelijk onder druk stonden.mschr schreef: ↑ma 05 jun 2023, 08:29Nou, dan mogen we concluderen dat EMmen het countervoetbal totaal niet beheerst. Emmen speelt doorgaans verzorgd combinatievoetbal, waarin Ole prima past. Wat het mooie is aan Ole is dat Ole nu veel doelgerichter is. Dat komt doordat ie een goeie coach heeft. Dick Lukkien.
-
- Contacteer:
Bij ons hebben meerdere trainers hem bekeken en ik zie ook nergens in de reacties dat hij ook bij Willem2 heeft gefaald.
Blijkbaar slaat het bij Emmen wel aan,wat leuk is voor hem.
Ik denk dat je in deze bij NEC niemand iets kan verwijten.
Je kan geen 10 jaar wachten totdat een talent zich gaat ontluiken.
Blijkbaar slaat het bij Emmen wel aan,wat leuk is voor hem.
Ik denk dat je in deze bij NEC niemand iets kan verwijten.
Je kan geen 10 jaar wachten totdat een talent zich gaat ontluiken.
Ik denk dat Ole bij NEC veel druk ervoer. Hij lijkt fysiek ook veel te hebben gewonnen.
Emmen geniet gewoonweg het thuisvoordeel op die plastic sprieten. Als deze nepmatten definitief in de ban worden gedaan, gaat het 'verzorgde' voetbal overboord en wordt het ouderwets pompen of verzuipenmschr schreef: ↑ma 05 jun 2023, 08:29Nou, dan mogen we concluderen dat EMmen het countervoetbal totaal niet beheerst. Emmen speelt doorgaans verzorgd combinatievoetbal, waarin Ole prima past. Wat het mooie is aan Ole is dat Ole nu veel doelgerichter is. Dat komt doordat ie een goeie coach heeft. Dick Lukkien.
-
- Contacteer:
Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Utrecht heeft echt met afstand het meest achterlijke transferbeleid van Nederland.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
Yep, onbegrijpelijk. Het levert in de praktijk opvallend weinig op. Hier en daar een keer een uitschieter.WijchenNEC schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:21Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
En straks in November staat van Seumeren weer te tieren in de kleedkamerWijchenNEC schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:21Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
omdat hij zijn miljoentjes weer ziet verdampen.
Serieus...... iemand die denkt dat Romeny subtop Eredivisie aan kan zou direct een nekschot moeten krijgen.
In ieder geval wel beter voor NEC dat ze van FC Utrecht een middenmoter aan het maken zijn.
Ik sta er ook zo in, maar toch is het bijzonder dat een flankspeler (van 22 jaar) bij Emmen 11 keer scoort. Ik ga aan mezelf twijfelenJeffry74 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 14:23En straks in November staat van Seumeren weer te tieren in de kleedkamerWijchenNEC schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:21Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
Serieus...... iemand die denkt dat Romeny subtop Eredivisie aan kan zou direct een nekschot moeten krijgen.
In ieder geval wel beter voor NEC dat ze van FC Utrecht een middenmoter aan het maken zijn.
Blijf vooral bij je gevoel.Ayub schreef: ↑ma 05 jun 2023, 14:42Ik sta er ook zo in, maar toch is het bijzonder dat een flankspeler (van 22 jaar) bij Emmen 11 keer scoort. Ik ga aan mezelf twijfelenJeffry74 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 14:23En straks in November staat van Seumeren weer te tieren in de kleedkamerWijchenNEC schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:21Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
Misschien ergens een leuke weddenschap afsluiten dat Romeny in de winterstop weer verhuurt wordt aan FC Emmen oid.
Eerlijk gezegd zie ik Branderhorst daar wel eerste keus onder de lat worden.WijchenNEC schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:21Gewoon classic Fc Utrecht beleid, 20 spelers halen die het ergens leuk hebben gedaan en hopen dat er 2 slagen.Tyson schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:59El Karouani, Romeny, Branderhorst, Utrecht laat de ambities ook varen!!Nimwegeneur024 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 12:39Staat op het punt om te tekenen bij FC Utrecht: https://www.vi.nl/nieuws/transferkoorts ... nderhorst-
-
- Contacteer:
En dan weer roepen dat ze top 3 gaan aanvallenKeizerstad1994 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:20Utrecht heeft echt met afstand het meest achterlijke transferbeleid van Nederland.
En die Van Seumeren ieder jaar weer een keer boos worden omdat dat maar niet lukt.Cupfighter schreef: ↑ma 05 jun 2023, 19:24En dan weer roepen dat ze top 3 gaan aanvallenKeizerstad1994 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:20Utrecht heeft echt met afstand het meest achterlijke transferbeleid van Nederland.
Die doet het er gewoon om
https://drive.google.com/file/d/141_yL7 ... p=drivesdkburp schreef: ↑ma 05 jun 2023, 22:24En die Van Seumeren ieder jaar weer een keer boos worden omdat dat maar niet lukt.Cupfighter schreef: ↑ma 05 jun 2023, 19:24En dan weer roepen dat ze top 3 gaan aanvallenKeizerstad1994 schreef: ↑ma 05 jun 2023, 13:20Utrecht heeft echt met afstand het meest achterlijke transferbeleid van Nederland.
Die doet het er gewoon om
Almere city... kom op zeg dat wil.je toch niet in de eredivisie
- Tim Janssen
- Contacteer:
Qua afstanden heerlijk al die clubs eruit in het noorden
Ik ga liever uit naar Groningen dan naar dat halve amateurclubje Almere city met die gladjanus als trainer,maar ieder zijn mening natuurlijk