Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
bertje schreef:
JBNMGN schreef:Misschien haalt hij wel wat spelers van Liverpool deze kant op. :biggrin:
Taiwo! :sjaal:
Van Dijk :tu:
Lijkt me te duur voor NEC.

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door T.S. »

Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Denk dat dit de eerste goede zet is van Oversier! Welkom Papijn!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Ramona »

Kan iig mooi mee op trainingskamp! :party:

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door NiMMA_024 »

mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
Als dat laatste jouw criterium is om mensen (niet) aan te stellen ben ik blij dat je niet voor NEC werkt. Zal mij worst zijn hoe die heet, als ie maar zijn best doet voor NEC.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door jsentani »

Van veldtrainer van Salah en Firmino naar hoofdcoach van Braken en Dijkstra, ambitieus is Pepijn wel.
Laatst gewijzigd door jsentani op di 02 jan 2018, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door T.S. »

mschr schreef:
T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?
Toen ik voor mijn TC2 diploma ging, ben ik bij een training van Liverpool wezen kijken (had al eens eerder gelezen dat zijn trainingen bijzonder waren). Daarna kon ik hem spreken. Toffe gast, die zeker niet op mij over kwam als iemand die bij Kampong thuishoort. :wink:
Meer positieve beleving in de Goffert!

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door DR »

JBNMGN schreef:Misschien haalt hij wel wat spelers van Liverpool deze kant op. :biggrin:
Awoniyi?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:Ik snap er geen reet meer van: OK, Bogers wordt bij lange na niet door alle supporters gepruimd. Heeft mede te maken met zijn wisselbeleid en opstellingen, maar hij staat toch nu op de 2e plaats met nog een wedstrijd minder? Hij heeft toch ook al een play off plaats weten te bemachtigen? Hij doet het de laatste weken toch niet echt zo slecht?
En nu wordt hij weer assistent en krijgen we een voor mij totaal onbekende trainer, ene Pepijn Lijnders?

Of heeft Bogers zelf aangegeven het niet langer te trekken als hoofdcoach? En houdt hij nu zijn hogere salaris?
Kortom een hoop onduidelijkheden, we zullen af moeten wachten hoe het verder gaat lopen.
Ik hoorde laatst al dat men binnenskamers zeer ontevreden was over het slechte spel, en dat men naar een oplossing aan het zoeken was.
Gelukkig was dat geen fabeltje :party:
En toch is dat wel een fabeltje, men was helemaal niet zeer tevreden maar men is gewoon doorgegaan met de zoektocht naar voor hen de meest ideale invulling van de technische staf en die kans deed zich nu aan.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Goffert »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:Ik snap er geen reet meer van: OK, Bogers wordt bij lange na niet door alle supporters gepruimd. Heeft mede te maken met zijn wisselbeleid en opstellingen, maar hij staat toch nu op de 2e plaats met nog een wedstrijd minder? Hij heeft toch ook al een play off plaats weten te bemachtigen? Hij doet het de laatste weken toch niet echt zo slecht?
En nu wordt hij weer assistent en krijgen we een voor mij totaal onbekende trainer, ene Pepijn Lijnders?

Of heeft Bogers zelf aangegeven het niet langer te trekken als hoofdcoach? En houdt hij nu zijn hogere salaris?
Kortom een hoop onduidelijkheden, we zullen af moeten wachten hoe het verder gaat lopen.
Ik hoorde laatst al dat men binnenskamers zeer ontevreden was over het slechte spel, en dat men naar een oplossing aan het zoeken was.
Gelukkig was dat geen fabeltje :party:
En toch is dat wel een fabeltje, men was helemaal niet zeer tevreden maar men is gewoon doorgegaan met de zoektocht naar voor hen de meest ideale invulling van de technische staf en die kans deed zich nu aan.
Er is de afgelopen weken druk uitgevoerd door de heren investeerders.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26906
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:Ik snap er geen reet meer van: OK, Bogers wordt bij lange na niet door alle supporters gepruimd. Heeft mede te maken met zijn wisselbeleid en opstellingen, maar hij staat toch nu op de 2e plaats met nog een wedstrijd minder? Hij heeft toch ook al een play off plaats weten te bemachtigen? Hij doet het de laatste weken toch niet echt zo slecht?
En nu wordt hij weer assistent en krijgen we een voor mij totaal onbekende trainer, ene Pepijn Lijnders?

Of heeft Bogers zelf aangegeven het niet langer te trekken als hoofdcoach? En houdt hij nu zijn hogere salaris?
Kortom een hoop onduidelijkheden, we zullen af moeten wachten hoe het verder gaat lopen.
Ik hoorde laatst al dat men binnenskamers zeer ontevreden was over het slechte spel, en dat men naar een oplossing aan het zoeken was.
Gelukkig was dat geen fabeltje :party:
En toch is dat wel een fabeltje, men was helemaal niet zeer tevreden maar men is gewoon doorgegaan met de zoektocht naar voor hen de meest ideale invulling van de technische staf en die kans deed zich nu aan.
mij is anders verteld.
Al bekt jouw verhaal lekkerder richting de buitenwereld en voor het imago van A3.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Janssen »

mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
In de Juup moet dit kunnen maar of het in de eredivisie ook kan daar heb ik grote twijfels over....
Niettemin een prima stap van NEC. Welkom Pepijn! :sjaal:
Laatst gewijzigd door Janssen op di 02 jan 2018, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Kanchelskis »

Volgens Brad Jones een goede keuze :biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

T.S. schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?
Toen ik voor mijn TC2 diploma ging, ben ik bij een training van Liverpool wezen kijken (had al eens eerder gelezen dat zijn trainingen bijzonder waren). Daarna kon ik hem spreken. Toffe gast, die zeker niet op mij over kwam als iemand die bij Kampong thuishoort. :wink:
Mooie ervaring zeker? Wat voor mens is Lijnders?

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Sjoerdbemmel »

Als die zo als Klopp wilt gaan voetballen ben ik benieuwd! :biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Sjoerdbemmel schreef:Als die zo als Klopp wilt gaan voetballen ben ik benieuwd! :biggrin:
De laatste die dat probeerde, heette Peter van voren en Hyballa van achter.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Als die zo als Klopp wilt gaan voetballen ben ik benieuwd! :biggrin:
De laatste die dat probeerde, heette Peter van voren en Hyballa van achter.
Kloppt. Maar die probeerde het met de slechtste selectie van de competitie; dat is nu anders.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

Gijscoman schreef:Maar dan moet ook Bogers ermee ingestemd hebben om een stap terug te zetten. Zelfs al eerder dan contractueel vastgelegd. Daar heb ik wel respect voor.
Als hij idd ingestemd heeft of misschien zelfs zelf het aangegeven heeft om een stap terug te doen (en ik vermoed van wel omdat de druk hem misschien te groot werd) dan verdiend dat alle respect, om als hoofdtrainer een stap terug te doen.
En van NEC uit gezien, dus zeker ook van Oversier, alle lof dat NEC in staat is om deze man aan te trekken. Ook hier zullen ongetwijfeld de investeerders een grote (fianciele) rol in spelen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Ken jij de beste man al zo goed? Hij is nooit hoofdtrainer geweest.......oooh dat was Bogers ook niet maar staat wel virtueel 1e. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong. Hetzelfde geld ook voor mensen die zich mschr noemen, ook die zouden moeten verkassen naar b.v. Achilles of de Treffers.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Sjaakie »

We hebben er iig een NEC supporter bij in Klopp, ben benieuwd... succes Pepijn :tu:
“Zijn rol heeft ons bewust gemaakt van het feit dat we goed op jonge spelers moeten letten. Er zal geen grotere NEC-supporter in Liverpool zijn dan ik. Ik weet dat dit het begin is van een lange reis van Pep, één die ongetwijfeld naar succes zal leiden”, besluit de Duitse manager van the Reds.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
mschr schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Als die zo als Klopp wilt gaan voetballen ben ik benieuwd! :biggrin:
De laatste die dat probeerde, heette Peter van voren en Hyballa van achter.
Kloppt. Maar die probeerde het met de slechtste selectie van de competitie; dat is nu anders.
Akkoord. Maar Joppen, Heinloth, Verdonk zijn ook geen voetbalzwaargewichten, hoor.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
Noemen we hem toch gewoon Pep net zoals Klopp deed, dat is wel een echte trainers naam :tong: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten