Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Rotturdam »

Klinkt als een mooi begin van 2018 voor NEC, welkom Pep!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
Noemen we hem toch gewoon Pep net zoals Klopp deed, dat is wel een echte trainers naam :tong: .
Okee, klinkt schappelijk. Pep Lijnders dus.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door harold »

Verrassend nieuws, daar hou ik wel van!
Ben benieuwd, maar klinkt goed allemaal! :tu:

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door DR »

Tiel schreef:
mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
Noemen we hem toch gewoon Pep net zoals Klopp deed, dat is wel een echte trainers naam :tong: .
peppi

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

DR schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Taiwo inderdaad! Maarre... Lijnders is een gok. De man is nog nergens hoofdtrainer geweest en ik heb mijn buik vol van Gegenpressing. Bovendien passen mensen die Pepijn heten, niet bij NEC. Ze passen meer bij Klein Zwitserland of Kampong.
Noemen we hem toch gewoon Pep net zoals Klopp deed, dat is wel een echte trainers naam :tong: .
peppi
Liever niet...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
bertje schreef:Assistent van Klopp, die baalt van z'n vertrek. Dan moet je wel iets kunnen zou je zeggen. Ben wel erg benieuwd naar hoe hij dit team vorm gaat geven, misschien weer de gegenpressung van Hyballa afstoffen? :biggrin:
Recent nog een interview met hem gelezen.
Hij komt voort uit de Co Adriaanse kring die bij Porto zat, groot voorstander van modern aanvallend voetbal, 343 systeem veelal.

Klinkt in ieder geval goed, hopelijk de uitvoering ook.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/11/ne ... 2-a1540791
Wel een hele interessante man onze nieuwe trainer. En inderdaad, 343 is zijn ideale systeem blijkt wel. Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of hij dat ook bij ons gaat proberen. Met Tedje, Golla en Sturing zou je wel een mooie mix hebben met 2 slopers en een voetballer lijkt mij. Middenveld van Breinburg-Bikel-Jansen-Kadioglu lijkt me ook een mooie mix.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
T.S. schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?
Toen ik voor mijn TC2 diploma ging, ben ik bij een training van Liverpool wezen kijken (had al eens eerder gelezen dat zijn trainingen bijzonder waren). Daarna kon ik hem spreken. Toffe gast, die zeker niet op mij over kwam als iemand die bij Kampong thuishoort. :wink:
Mooie ervaring zeker? Wat voor mens is Lijnders?
Wat een jeuk-vraag. Krijg je straks van die antwoorden als "hij is een echt mensenmens".
Maar dat mag je hier niet zeggen.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door henkie1234 »

Neem maar wat spelers mee uit Engeland . Lijkt me goede trainer op basis van CV.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:WTF.... :crazy: :party: :bier:
:withstupid: dat is een verrassing 2.0
Alles komt goed !!

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Steven »

JBNMGN schreef:
Gijscoman schreef:Maar dan moet ook Bogers ermee ingestemd hebben om een stap terug te zetten. Zelfs al eerder dan contractueel vastgelegd. Daar heb ik wel respect voor.
Als hij idd ingestemd heeft of misschien zelfs zelf het aangegeven heeft om een stap terug te doen (en ik vermoed van wel omdat de druk hem misschien te groot werd) dan verdiend dat alle respect, om als hoofdtrainer een stap terug te doen.
En van NEC uit gezien, dus zeker ook van Oversier, alle lof dat NEC in staat is om deze man aan te trekken. Ook hier zullen ongetwijfeld de investeerders een grote (fianciele) rol in spelen.
Hoezo respect dat Bogers een 'stap terugdoet'? Hij is gewoon als assistent aangetrokken en is bereid geweest om als hoofdtrainer aan de slag te gaan, omdat NEC geen geschikte trainer kon vinden. Dat hij bereid was om als hoofdtrainer aan de slag te gaan, daarvoor verdient hij respect. De stap terug is gewoon logisch. Zoals Bogers ook zelf zegt: "Ik stap dus weer terug in die rol waarvoor ik ben gekomen, om de komende jaren mijn ervaring en expertise te delen om gezamenlijk succes te creëren."
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Sjaakie »

henkie1234 schreef:Neem maar wat spelers mee uit Engeland . Lijkt me goede trainer op basis van CV.
Dat het voor Liverpool nu aantrekkelijk word om hier talenten te gaan stallen lijkt me duidelijk, dat zou heel welkom zijn ook

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door jackkreta »

En even doorklikken naar interview in de Volkskrant, interessante man.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

Legendario schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?
Toen ik voor mijn TC2 diploma ging, ben ik bij een training van Liverpool wezen kijken (had al eens eerder gelezen dat zijn trainingen bijzonder waren). Daarna kon ik hem spreken. Toffe gast, die zeker niet op mij over kwam als iemand die bij Kampong thuishoort. :wink:
Mooie ervaring zeker? Wat voor mens is Lijnders?
Wat een jeuk-vraag. Krijg je straks van die antwoorden als "hij is een echt mensenmens".
Een totaalmens.

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door T.S. »

Legendario schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:
mschr schreef:
T.S. schreef:Geweldige trainer. Heb hem ooit een kwartiertje gesproken en dat was oprecht waanzinnig interessant. Hoofd veldttrainer bij Liverpool word je niet zomaar. En al helemaal niet op je 30ste. Als je als NEC zijnde stappen wilt maken en je hebt weinig financiële middelen dan is dit echt een geweldige zet. Hoe dan ook gaat het voetbal er een stuk aantrekkelijker uitzien onder zijn leiding.
Vertel op! In welke hoedanigheid heb je met hem gesproken?
Toen ik voor mijn TC2 diploma ging, ben ik bij een training van Liverpool wezen kijken (had al eens eerder gelezen dat zijn trainingen bijzonder waren). Daarna kon ik hem spreken. Toffe gast, die zeker niet op mij over kwam als iemand die bij Kampong thuishoort. :wink:
Mooie ervaring zeker? Wat voor mens is Lijnders?
Wat een jeuk-vraag. Krijg je straks van die antwoorden als "hij is een echt mensenmens".
Haha ja, lastige (jeuk)vraag. Laat ik het erop houden dat hij precies weet wat hij wil. Op zijn 19de trainer bij PSV. Met 23 naar Porto. Dat straalde hij ook wel uit. Heeft al meer gezien dan driekwart van de eredivisietrainers. En qua persoonlijkheid... In 15min kan je niet veel op maken, maar het zegt wel wat dat hij de tijd nam. Is zich heel bewust van wat hij gezien heeft, maar ook nog van wat hij nog allemaal moet leren. Kwam inhoudelijk echt met concrete voorbeelden over dat CV's bijvoorbeeld niet moeten inzakken bij balbezit maar juist dicht bij de tegenstander moeten durven voetballen. Plus de conditie van de selectie zal ook wel verbeteren. :tu:
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Legendario »

Sjaakie schreef:
henkie1234 schreef:Neem maar wat spelers mee uit Engeland . Lijkt me goede trainer op basis van CV.
Dat het voor Liverpool nu aantrekkelijk word om hier talenten te gaan stallen lijkt me duidelijk, dat zou heel welkom zijn ook
:withstupid: Die staan te springen om hun talenten wekelijks in actie te zien tegen Helmond Sport en Dordrecht.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik heb eerst 2 keer in de ogen gewreven en toen gejuicht. Onverwachte goede move. Mooi voor Adri dat hij gewoon in zijn krachten kan gaan zitten. Met de persoon die hij is kan hij zich vast prima voegen in deze rol. Wij allemaal blij want Adri hoeft niet weg, alleen maar uit positie. En nog blijer dat we de lijn Hyballa, trainer met visie en vernieuwing weer inzetten. Daarmee heeft Oversier natuurlijk wel een hele valse start gemaakt met de aanstelling van Adri als hoofdtrainer maar liever keuzes maken en een keer een fout maken dan achterover leunen. Beter ten halev gekeerd dan ten hele gedwaald. Bovendien nu wel heel goed opgelost en keurig lippen op elkaar gehouden terwijl supporteres al maanden schreeuwen dat Adri weg moet. Toch beter dan Twitter-Bart. En die onzin opmerking van een collega-supporter over de naam Pepijn en Kampong komt vast van een supporter die ook graag weer de sintelbaan terug wilt en voorstander was van het balkenshirt.
Je kan niet eeuwig volledig leunen op Ronnie's of Anton's met heel veel respect. Je moet kennis verrijken en toevoegen aan de kern van onze club. Vooruit nu, modern voetbal, flink veel business plaatsen erbij door uitbouw. NEC first, NEC first, make NEC great again (maar dan wel met de juiste leiding natuurlijk :))

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

T.S. schreef: Haha ja, lastige (jeuk)vraag. Laat ik het erop houden dat hij precies weet wat hij wil. Op zijn 19de trainer bij PSV. Met 23 naar Porto. Dat straalde hij ook wel uit. Heeft al meer gezien dan driekwart van de eredivisietrainers. En qua persoonlijkheid... In 15min kan je niet veel op maken, maar het zegt wel wat dat hij de tijd nam. Is zich heel bewust van wat hij gezien heeft, maar ook nog van wat hij nog allemaal moet leren. Kwam inhoudelijk echt met concrete voorbeelden over dat CV's bijvoorbeeld niet moeten inzakken bij balbezit maar juist dicht bij de tegenstander moeten durven voetballen. Plus de conditie van de selectie zal ook wel verbeteren. :tu:
Oei, ik zie niet graag Tedje en Golla verdedigen met ruimte in de rug. Zeker niet in de eredivisie.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Weet nog niet wat ik er van moet denken.We zijn wel een club die,als we een trainer aanstellen die alles overhoop haalt,er niet vaak beter vanaf zijn gekomen. Hyballa was een controlfreak en dat werd door lang niet iedereen binnen de club gewaardeerd. Lijnders lijkt mij echt een man die zijn visie heilig gaat verklaren,daar ben ik altijd wat huiverig voor.NEC is en blijft een club in de marge,daar moet hij(en de club)wel rekening mee gaan houden.Voordeel zal zijn dat we binnen no time weer een topfitte selectie gaan krijgen ,hij zal indachtig zijn baas,geen fan van Raymond Verheijen zijn.Ben heel erg benieuwd,is er nog een optie na die 1,5 jaar?Welkom Pepijn en veel succes!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
T.S. schreef: Haha ja, lastige (jeuk)vraag. Laat ik het erop houden dat hij precies weet wat hij wil. Op zijn 19de trainer bij PSV. Met 23 naar Porto. Dat straalde hij ook wel uit. Heeft al meer gezien dan driekwart van de eredivisietrainers. En qua persoonlijkheid... In 15min kan je niet veel op maken, maar het zegt wel wat dat hij de tijd nam. Is zich heel bewust van wat hij gezien heeft, maar ook nog van wat hij nog allemaal moet leren. Kwam inhoudelijk echt met concrete voorbeelden over dat CV's bijvoorbeeld niet moeten inzakken bij balbezit maar juist dicht bij de tegenstander moeten durven voetballen. Plus de conditie van de selectie zal ook wel verbeteren. :tu:
Oei, ik zie niet graag Tedje en Golla verdedigen met ruimte in de rug. Zeker niet in de eredivisie.
Als je echt een bepaald systeem erin wil slijpen kost je dat gewoon een seizoen.Maar eens,Golla en Ted kunnen dat niet.Het voordeel voor Lijnders is wel dat veel spelers uit hun contract lopen en hij rustig een selectie kan gaan samenstellen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:Weet nog niet wat ik er van moet denken.We zijn wel een club die,als we een trainer aanstellen die alles overhoop haalt,er niet vaak beter vanaf zijn gekomen. Hyballa was een controlfreak en dat werd door lang niet iedereen binnen de club gewaardeerd. Lijnders lijkt mij echt een man die zijn visie heilig gaat verklaren,daar ben ik altijd wat huiverig voor.NEC is en blijft een club in de marge,daar moet hij(en de club)wel rekening mee gaan houden.Voordeel zal zijn dat we binnen no time weer een topfitte selectie gaan krijgen ,hij zal indachtig zijn baas,geen fan van Raymond Verheijen zijn.Ben heel erg benieuwd,is er nog een optie na die 1,5 jaar?Welkom Pepijn en veel succes!
Ja, van 1 jaar. Maar ik denk dat dit soort trainers, gezien de talenten die nu doorbreken veel beter werkt. Ik ben echt benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
zuurpruim schreef:Weet nog niet wat ik er van moet denken.We zijn wel een club die,als we een trainer aanstellen die alles overhoop haalt,er niet vaak beter vanaf zijn gekomen. Hyballa was een controlfreak en dat werd door lang niet iedereen binnen de club gewaardeerd. Lijnders lijkt mij echt een man die zijn visie heilig gaat verklaren,daar ben ik altijd wat huiverig voor.NEC is en blijft een club in de marge,daar moet hij(en de club)wel rekening mee gaan houden.Voordeel zal zijn dat we binnen no time weer een topfitte selectie gaan krijgen ,hij zal indachtig zijn baas,geen fan van Raymond Verheijen zijn.Ben heel erg benieuwd,is er nog een optie na die 1,5 jaar?Welkom Pepijn en veel succes!
Ja, van 1 jaar. Maar ik denk dat dit soort trainers, gezien de talenten die nu doorbreken veel beter werkt. Ik ben echt benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden.
ik ook,zeer nieuwsgierig.het is een gedurfde zet van Oversier,dat moet gezegd.Als Lijnders ook de onmogelijkheden van onze club begrijpt en respecteert kan het een mooie samenwerking worden.Ik heb zo'n gevoel dat er vanuit Liverpool ook een telefoontje richting Duitsland is gepleegd over meer info.En Hyballa is in de media positief geweest over NEC,misschien heeft dat ook geholpen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef: Okee, klinkt schappelijk. Pep Lijnders dus.
Of Pijn Lijnders.

Maar goed, weer gegenpressung dus. Hrm. Benieuwd of Oversier daar wel het juiste spelersmateriaal op kan inkopen. Hopelijk gaat de trainingsintensiteit weer omhoog en wordt de selectie weer wat fitter.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Nijmegen0413 »

Veelal positieve geluiden over onze eigen Pep. Ben zeer benieuwd!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door burp »

Pepijn wie?

Flinke verassing. Succes en we gaan het zien.
Ook positief dat Bogers blijkbaar geen moeite heeft met een stap opzij.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Special Guest »

Ik snap de positiviteit niet zo. Het is een veelbelovend trainer die tot nu toe alleen maar jeugd heeft getraind en assistent is geweest. Geen enkele garantie dat hij als hoofdtrainer geschikt is. Niemand die weet of hij met de druk om kan gaan die bij het "moeten" halen van het kampioenschap hoort. Wordt hij geen kampioen heeft hij het gewoon op voorhand al niet goed gedaan. De 8e!!! trainer in 4,5 jaar tijd. En nu dus alweer na een half seizoen Bogers aan de kant schuiven. Ik heb er geen goed gevoel over. Hoop dat ik me vergis. Succes Pepijn!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten