Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Gerard Lopez »

Niks aan de hand mensen. De bal is rond, we hebben nog 6 wedstrijden en we krijgen Jong-Ajax nog thuis!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Curva schreef:
ma 02 apr 2018, 01:15
Balletje mayo schreef:
ma 02 apr 2018, 01:04
Een heel verhaal hierboven, Maar stel je voor dat we kampioen worden of via NC promoveren.. Wat dan? In de eerste plaats worden we geen kampioen, en ten 2e gaan we niet promoveren via NC omdat de rest wel weet wat knokken is en beter voetbal speelt. Maar stel? Wat moeten we met dit spelersmateriaal of wat dan eventueel aangevuld word met zogenaamde nieuwe aanwinsten die de eredivisie aankunnen? Net of hier het scoutingapparaat zo goed werkt. Het zal niks worden, mede vanwege scouting, mede vanwege we de euroos niet hebben.
Stel dat we promoveren zijn er wellicht drie of vier spelers eredivisiewaardig en moet de rest vervangen worden of kiezen voor een zekere degradatie na 1 jaar vernedering op vernedering.
Wat een onzin allemaal weer!! Zwartkijkers..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door jackkreta »

Wim1970 schreef:
ma 02 apr 2018, 07:37
Curva schreef:
ma 02 apr 2018, 01:15
Balletje mayo schreef:
ma 02 apr 2018, 01:04
Een heel verhaal hierboven, Maar stel je voor dat we kampioen worden of via NC promoveren.. Wat dan? In de eerste plaats worden we geen kampioen, en ten 2e gaan we niet promoveren via NC omdat de rest wel weet wat knokken is en beter voetbal speelt. Maar stel? Wat moeten we met dit spelersmateriaal of wat dan eventueel aangevuld word met zogenaamde nieuwe aanwinsten die de eredivisie aankunnen? Net of hier het scoutingapparaat zo goed werkt. Het zal niks worden, mede vanwege scouting, mede vanwege we de euroos niet hebben.
Stel dat we promoveren zijn er wellicht drie of vier spelers eredivisiewaardig en moet de rest vervangen worden of kiezen voor een zekere degradatie na 1 jaar vernedering op vernedering.
Wat een onzin allemaal weer!! Zwartkijkers..
Maar ze hebben wel gelijk.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door eniesee12 »

En vernederd zul je worden met pepje aan het roer in de eredivisie, als je al in de jupiler door elke middelmatige ploeg weggecounterd word.....

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

Gerard Lopez schreef:
ma 02 apr 2018, 02:37
Niks aan de hand mensen. De bal is rond, we hebben nog 6 wedstrijden en we krijgen Jong-Ajax nog thuis!
Ik zou het programma nog eens goed bekijken....

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Bottendaal »

eniesee12 schreef:
ma 02 apr 2018, 08:50
En vernederd zul je worden met pepje aan het roer in de eredivisie, als je al in de jupiler door elke middelmatige ploeg weggecounterd word.....
Enige verschil is dat er in de ED iets minder ploegen tegen ons op de counter zullen spelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
ma 02 apr 2018, 08:52
Gerard Lopez schreef:
ma 02 apr 2018, 02:37
Niks aan de hand mensen. De bal is rond, we hebben nog 6 wedstrijden en we krijgen Jong-Ajax nog thuis!
Ik zou het programma nog eens goed bekijken....
Als ze het zo goed doen als wij, laten ze 4 punten liggen in het resterende programma. Als ze het net zo goed doen als de doorsnee-topclub in de JL, dan laten ze minimaal 4 punten liggen tegen de 2 belofteteams (Uit bij Utrecht, thuis tegen PSV). Zaak voor ons is minimaal 15 punten te pakken in het resterende programma.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:15
De Kletskop schreef:
ma 02 apr 2018, 08:52
Gerard Lopez schreef:
ma 02 apr 2018, 02:37
Niks aan de hand mensen. De bal is rond, we hebben nog 6 wedstrijden en we krijgen Jong-Ajax nog thuis!
Ik zou het programma nog eens goed bekijken....
Als ze het zo goed doen als wij, laten ze 4 punten liggen in het resterende programma. Als ze het net zo goed doen als de doorsnee-topclub in de JL, dan laten ze minimaal 4 punten liggen tegen de 2 belofteteams (Uit bij Utrecht, thuis tegen PSV). Zaak voor ons is minimaal 15 punten te pakken in het resterende programma.
Ok, ga ik in mee.
Maar op basis waarvan moet ik erop vertrouwen dat wij die 15 punten gaan pakken?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:31
Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.
Dordrecht niet, die gaan de wedstrijden van het seizoen spelen 4 dagen later.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Tiel schreef:
ma 02 apr 2018, 09:53
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:31
Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.
Dordrecht niet, die gaan de wedstrijden van het seizoen spelen 4 dagen later.
Precies die sparen zich.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door FransWorst »

Hehe, eindelijk! We gaan volle bak spelen! Daar zit ik nou het hele seizoen al op te wachten. Eindelijk die handrem eraf!

:lol: :lol: :lol:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
ma 02 apr 2018, 09:53
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:31
Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.
Dordrecht niet, die gaan de wedstrijden van het seizoen spelen 4 dagen later.
Zij kunnen vrijuit spelen, wij niet. En bovendien zijn ze hard op weg om De Graafschap in te halen en dan hoeven ze niet 4 dagen later nacompetitie te spelen.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Op FCUpdate : Klopp: "Verschil tussen Pep's club en mijne nog nooit zo klein"
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 10:19
Tiel schreef:
ma 02 apr 2018, 09:53
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:31
Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.
Dordrecht niet, die gaan de wedstrijden van het seizoen spelen 4 dagen later.
Zij kunnen vrijuit spelen, wij niet. En bovendien zijn ze hard op weg om De Graafschap in te halen en dan hoeven ze niet 4 dagen later nacompetitie te spelen.
De Graafschap komt met gemak bij de eerste 5 vraag maar aan Arno die wilde er 500 euro om wedden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
ma 02 apr 2018, 10:40
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 10:19
Tiel schreef:
ma 02 apr 2018, 09:53
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 09:31
Ik zie 2 lastige wedstrijden: Helmond Sport en Dordrecht. De rest gaan we met of zonder twee vingers in de neus winnen.
Dordrecht niet, die gaan de wedstrijden van het seizoen spelen 4 dagen later.
Zij kunnen vrijuit spelen, wij niet. En bovendien zijn ze hard op weg om De Graafschap in te halen en dan hoeven ze niet 4 dagen later nacompetitie te spelen.
De Graafschap komt met gemak bij de eerste 5 vraag maar aan Arno die wilde er 500 euro om wedden.
Dan haalt Dordrecht Telstar in. Telstar is bezig aan een heel zwakke reeks wedstrijden.

dokkiedok
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 16:31
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dokkiedok »

Steven schreef:
ma 02 apr 2018, 00:23
Supergoed verhaal. Maar was het niet Pep die een paar weken geleden met de spelers overlegde over hoe ze denken het best te renderen als team? Dus een beetje zonde van je tijd om hier een heel verhaal neer te zetten, terwijl het enige argument waarom jij vindt dat Fortuna kampioen wordt, precies hetzelfde is wat Pep heeft gedaan. En dat staat los van het feit dat het bij Fortuna nu beter loopt dan bij NEC.
Klopt, dat had er wel bij gekund/gemoeten. Maar het grote verschil is dat Hofland dit direct heeft gedaan, terwijl Lijnders door zijn spelersgroep op de vingers moest worden getikt om het gesprek hierover aan te gaan na het zoveelste puntverlies in een uitwedstrijd. En dan kom je dus toch weer op die chemie waar ik het over heb. Daarbij is dat niet het enige argument hè...

En als ik de volgende uitspraak weer lees... Moest gelijk denken aan de running gag met dat filmpje van die Peijnenrburg-pipo bij Voetbal Inside. ik kan het gewoon niet serieus nemen. Jij wel? Wie?
"Wij moeten alles omdraaien naar energie. We moeten alles omdraaien naar uitdagingen. We moeten alles omdraaien naar vechtlust. We moeten alles omdraaien naar het echt willen winnen. Daar willen we het verschil in maken."

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

In het nieuwe systeem van Pep rendeert Kadioglu goed, maar Breinburg en Dijkstra lopen er nu voor spek en bonen bij. En dat Achahbar de ballen komt ophalen als controlerende middenvelder of linksback vind ik interessant.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10572
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 17:24
In het nieuwe systeem van Pep rendeert Kadioglu goed, maar Breinburg en Dijkstra lopen er nu voor spek en bonen bij. En dat Achahbar de ballen komt ophalen als controlerende middenvelder of linksback vind ik interessant.
Dijkstra vond ik dan verdedigend nog best aardige dingen doen, maar Breinburg leek inderdaad redelijk verloren rond te lopen. Janssen daarentegen leek goed in het systeem te passen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Maar de positie van Achahbar begrijp ik niet in het nieuwe systeem. Is hij het extra slot op de deur?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 17:24
In het nieuwe systeem van Pep rendeert Kadioglu goed, maar Breinburg en Dijkstra lopen er nu voor spek en bonen bij. En dat Achahbar de ballen komt ophalen als controlerende middenvelder of linksback vind ik interessant.
Kadioglu op rechts had veel eerder gemoeten.
Wat je dan wel moet hebben is middenvelders die snel vooruit durven spelen, aangezien Ferdi hem graag in de voetjes heeft en dan op zijn sterkst is.
Breinburg snapt dit wel, Dijkstra daarentegen gaat de bal liever halen tussen Golla en Sturing in, en als het daarvoor is gaat de bal steevast tikkie terug.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9348
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Polleke »

Dit was een enorme stap vooruit qua opstelling. Jammer dat hij nu pas wakker wordt. Maar ik maak me zorgen over die uitwedstrijden. Ik blijf erbij dat je tegen Ajax niet zo kan gaan spelen, we zijn defensief te zwak. Telstar zette 5 verdedigers neer tegenover ons. Ajax heeft doet dat niet en heeft de kwaliteit dat uit te spelen. Als je de 0 houdt bij Ajax, zullen we winnen... we hebben teveel kwaliteit voorin. Maar kan Pep een 'ik hou de 0' opstelling maken?

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 17:24
In het nieuwe systeem van Pep rendeert Kadioglu goed, maar Breinburg en Dijkstra lopen er nu voor spek en bonen bij. En dat Achahbar de ballen komt ophalen als controlerende middenvelder of linksback vind ik interessant.
Breinburg en Dijkstra moeten er eigenlijk iedere wedstrijd voor spek en bonen bij lopen.
Wat ballen onderscheppen en wat tegenstanders stoppen en zsm de bal inleveren bij iemand die er meer mee kan.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door jsentani »

Als ik iemand een goal had gegund was het Breinburg. Ongelofelijk wat een inzet en hoeveel fouten hij van anderen hersteld.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9348
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Polleke »

Vandaag koos hij bijna voor de beste 11... dat si winst. Tegen Ajax kan hij dat ook doen, maar zal hij totaal anders moeten spelen.... en dat zie ik hem niet doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten