Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Kanchelskis schreef:
za 24 mar 2018, 19:24
karlo schreef:
za 24 mar 2018, 17:46
Ozzy123 schreef:
za 24 mar 2018, 12:22
Staan er sancties op het wisselen voor de 60e minuut?
En waarom laat hij week na week een opzichtig falende Langil staan?
Omdat er niets anders voor handen is,

Je hebt Groeneveld kardioglu breinburg en Dijkstra
En de rest is lood om oud ijzer, en komt allemaal tekort.
En dat is de schuld van Oversier! Die heeft in de winterstop gefaald.
Hoezo, hij heeft gewoon geen centjes meer voor versterking..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

Wim1970 schreef:
za 24 mar 2018, 12:29
Ozzy123 schreef:
za 24 mar 2018, 12:22
Staan er sancties op het wisselen voor de 60e minuut?
En waarom laat hij week na week een opzichtig falende Langil staan?
Langil is de enige die nog bruikbaar is. Hij kan soms een leuke pot spelen hoor...
Met FIFA wellicht, op het échte gras kan ie er helemaal geen klote van.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Kanchelskis »

Wim1970 schreef:
za 24 mar 2018, 19:43
Kanchelskis schreef:
za 24 mar 2018, 19:24
karlo schreef:
za 24 mar 2018, 17:46
Ozzy123 schreef:
za 24 mar 2018, 12:22
Staan er sancties op het wisselen voor de 60e minuut?
En waarom laat hij week na week een opzichtig falende Langil staan?
Omdat er niets anders voor handen is,

Je hebt Groeneveld kardioglu breinburg en Dijkstra
En de rest is lood om oud ijzer, en komt allemaal tekort.
En dat is de schuld van Oversier! Die heeft in de winterstop gefaald.
Hoezo, hij heeft gewoon geen centjes meer voor versterking..
Met het weggaan van Larsson, Sleegers en Buwalda is er vast financiële ruimte gekomen.

dokkiedok
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 16:31
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dokkiedok »

dokkiedok schreef:
za 20 jan 2018, 14:17
Vraag me af of Lijnders in Nijmegen staf en spelersgroep mee gaat krijgen in zijn visie.

De wijze van profileren vind ik vooralsnog onhandig: continu koketteren met de grote namen waarmee hij heeft gewerkt, z'n visie verbinden aan de allergrootste teams ooit. Zo zet je jezelf wel al direct op een bepaalde plaats neer: ver boven het niveau van de JL/Eredivisie verheven. Als je wil verbinden en een organisatie mee wil nemen op je pad werkt het niet stimulerend als je jezelf van meet af aan op een eiland van exclusiviteit positioneert. Dat creëert direct afstand.

Daarbij maakt Lijnders de fout door voor zijn eerste werkdag al direct alle trainingsschema's voor de rest van het seizoen volledig te hebben uitgewerkt. Zo degradeert hij onbewust zijn staf tot pionnenplukkers en geeft-ie niet het 'we doen het met zijn allen'-signaal af dat je nodig hebt om een eenheid te maken van de mensen om je heen.

Pepijn stelt in VI met een glimlach 'de grappen van Patrick Pothuizen nu al te begrijpen'. Zou ervaren rot Pothuizen, gepokt en gemazeld in het 'modale voetbal', die grappen echt maken of zijn het cynisch geformuleerde signalen dat z'n nieuwe trainer op een andere planeet zit? De komende maanden zullen het uitwijzen. Ik kan me heel goed voorstellen dat Lijnders in de bestuurskamer een verpletterende indruk achterlaat met zijn visie. Maar het managen van een groep voetballers en een staf om je heen is als 34-jarige zonder ervaring als eindverantwoordelijke een heel ander verhaal.

Pepijn Lijnders: aankomend toptrainer op roepende in de woestijn vanuit zijn zelf gecreëerde oase? Hij maakt in mijn ogen in ieder geval typisch de beginnersfouten van de hypertalentvolle, maar nog jonge manager die vol ideeën en idealen voor zijn troepen uit stormt, maar er na verloop van tijd achter komt dat hij op een eilandje staat terwijl zijn mensen nog aan de oever van het vasteland staan te kijken. En dat kan grote gevolgen hebben.
Ruim 2 maanden later en Pepje Pitamientje is al een roepende in de woestijn geworden. Het klonk allemaal zo mooi bij de Powerpoint-presentatie in de bestuurskamer. Hogeschoolvoetbal, rechtstreek van de tekentafel uit de Europese top. Met dito woordgebruik en wetenschappelijke benadering. Alleen jammer dat je met deze PENIS APOLLO (ook wel gelul in de ruimte in het Jip en Janneke woordenboek) in de Jupiler League geen veranderingsproces succesvol kunt vormgeven.

Intussen staat promotie op losse schroeven en hijgt Fortuna ondanks all onrust meer dan ooit in de nek. The heat is on...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

dokkiedok schreef:
za 24 mar 2018, 22:16
dokkiedok schreef:
za 20 jan 2018, 14:17
Vraag me af of Lijnders in Nijmegen staf en spelersgroep mee gaat krijgen in zijn visie.

De wijze van profileren vind ik vooralsnog onhandig: continu koketteren met de grote namen waarmee hij heeft gewerkt, z'n visie verbinden aan de allergrootste teams ooit. Zo zet je jezelf wel al direct op een bepaalde plaats neer: ver boven het niveau van de JL/Eredivisie verheven. Als je wil verbinden en een organisatie mee wil nemen op je pad werkt het niet stimulerend als je jezelf van meet af aan op een eiland van exclusiviteit positioneert. Dat creëert direct afstand.

Daarbij maakt Lijnders de fout door voor zijn eerste werkdag al direct alle trainingsschema's voor de rest van het seizoen volledig te hebben uitgewerkt. Zo degradeert hij onbewust zijn staf tot pionnenplukkers en geeft-ie niet het 'we doen het met zijn allen'-signaal af dat je nodig hebt om een eenheid te maken van de mensen om je heen.

Pepijn stelt in VI met een glimlach 'de grappen van Patrick Pothuizen nu al te begrijpen'. Zou ervaren rot Pothuizen, gepokt en gemazeld in het 'modale voetbal', die grappen echt maken of zijn het cynisch geformuleerde signalen dat z'n nieuwe trainer op een andere planeet zit? De komende maanden zullen het uitwijzen. Ik kan me heel goed voorstellen dat Lijnders in de bestuurskamer een verpletterende indruk achterlaat met zijn visie. Maar het managen van een groep voetballers en een staf om je heen is als 34-jarige zonder ervaring als eindverantwoordelijke een heel ander verhaal.

Pepijn Lijnders: aankomend toptrainer op roepende in de woestijn vanuit zijn zelf gecreëerde oase? Hij maakt in mijn ogen in ieder geval typisch de beginnersfouten van de hypertalentvolle, maar nog jonge manager die vol ideeën en idealen voor zijn troepen uit stormt, maar er na verloop van tijd achter komt dat hij op een eilandje staat terwijl zijn mensen nog aan de oever van het vasteland staan te kijken. En dat kan grote gevolgen hebben.
Ruim 2 maanden later en Pepje Pitamientje is al een roepende in de woestijn geworden. Het klonk allemaal zo mooi bij de Powerpoint-presentatie in de bestuurskamer. Hogeschoolvoetbal, rechtstreek van de tekentafel uit de Europese top. Met dito woordgebruik en wetenschappelijke benadering. Alleen jammer dat je met deze PENIS APOLLO (ook wel gelul in de ruimte in het Jip en Janneke woordenboek) in de Jupiler League geen veranderingsproces succesvol kunt vormgeven.

Intussen staat promotie op losse schroeven en hijgt Fortuna ondanks all onrust meer dan ooit in de nek. The heat is on...
Ik moet stellen dat je gelijk hebt gekregen.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Voorwaarts »

Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
e vergeet een ding;als meneer Oliseh zich wat fatsoenlijker had gedragen waren we nu kansloos geweest voor promotie.We hebben veel teveel punten laten liggen en dankzij de tijdelijke ineenstorting van Fortuna staan we nog 2 punten voor.Fortuna is op stoom en bij ons hangt de deken van gelatenheid al sinds het begin van het seizoen over ons heen.Zwartkijkerij?Welnee,gewoon realisme.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
Nee, we staan op plek 2, achter de onervaren tieners uit Amsterdam.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:
zo 25 mar 2018, 11:16
Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
Nee, we staan op plek 2, achter de onervaren tieners uit Amsterdam.
Maar we moeten nog tegen deze puistenkoppen spelen!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
zo 25 mar 2018, 11:04
Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
e vergeet een ding;als meneer Oliseh zich wat fatsoenlijker had gedragen waren we nu kansloos geweest voor promotie.We hebben veel teveel punten laten liggen en dankzij de tijdelijke ineenstorting van Fortuna staan we nog 2 punten voor.Fortuna is op stoom en bij ons hangt de deken van gelatenheid al sinds het begin van het seizoen over ons heen.Zwartkijkerij?Welnee,gewoon realisme.
Je doet je naam weer eer aan. We staan gewoon nog eerste en blijven de favoriet voor de titel! Selectie opschonen, hoofden koel en iedereen een poepertje laten ruiken! Godverdomme, wij zijn NEC!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Wim1970 schreef:
zo 25 mar 2018, 11:31
mschr schreef:
zo 25 mar 2018, 11:16
Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
Nee, we staan op plek 2, achter de onervaren tieners uit Amsterdam.
Maar we moeten nog tegen deze puistenkoppen spelen!
Thuis nog wel liefst, als ik Pep mag geloven. Ik ga plaatsnemen in vak N vrijdag 6 april. Het zal me benieuwen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:
zo 25 mar 2018, 11:36
zuurpruim schreef:
zo 25 mar 2018, 11:04
Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
e vergeet een ding;als meneer Oliseh zich wat fatsoenlijker had gedragen waren we nu kansloos geweest voor promotie.We hebben veel teveel punten laten liggen en dankzij de tijdelijke ineenstorting van Fortuna staan we nog 2 punten voor.Fortuna is op stoom en bij ons hangt de deken van gelatenheid al sinds het begin van het seizoen over ons heen.Zwartkijkerij?Welnee,gewoon realisme.
Je doet je naam weer eer aan. We staan gewoon nog eerste en blijven de favoriet voor de titel! Selectie opschonen, hoofden koel en iedereen een poepertje laten ruiken! Godverdomme, wij zijn NEC!!!!
selectie opschonen,dan bedoel je hopelijk volgend seizoen?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9394
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Polleke »

Ik maak me gewoon zorgen. Ik mis gewoon die absolute wil om te winnen bij de spelers. Kijk nou eens naar beide selecties (van De Graafschap en NEC) dan hebben wij toch op de meeste posities betere spelers. Dat was tegen Cambuur ook. En we hebben meerdere wedstrijden gehad. NEC speelt grote delen van de wedstrijd met een soort flair van: het lukt ons toch wel. En het lukt elke keer niet. En dat tegen De Graafschap komt Braken erin en ineens kan wel iedereen dat extra stapje zetten.

Het is voor mij de verantwoordelijkheid van de coach er voor te zorgen dat de spelers in het veld de boel opvreten. Zo'n Braken wissel had ook na 20 minuten al gekund. Signaal afgegeven. Ik zie die man nooit eens boos zijn en ik voel me zelf na bijna elke wedstrijd momenteel boos. Pep kan op geen enkele wijze de emotie van de supporter goed begrijpen momenteel en er wat mee doen. Zo jammer!

Hij zal snel iets moeten doen. Want zo gaat NEC niet promoveren. En ik geloof niet in die belachelijke riedeltjes die vanuit de top van NEC komen dat promoveren binnen 2 jaar moet. Pure bullshit: het moet nu.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
zo 25 mar 2018, 13:10
Ik maak me gewoon zorgen. Ik mis gewoon die absolute wil om te winnen bij de spelers. Kijk nou eens naar beide selecties (van De Graafschap en NEC) dan hebben wij toch op de meeste posities betere spelers. Dat was tegen Cambuur ook. En we hebben meerdere wedstrijden gehad. NEC speelt grote delen van de wedstrijd met een soort flair van: het lukt ons toch wel. En het lukt elke keer niet. En dat tegen De Graafschap komt Braken erin en ineens kan wel iedereen dat extra stapje zetten.

Het is voor mij de verantwoordelijkheid van de coach er voor te zorgen dat de spelers in het veld de boel opvreten. Zo'n Braken wissel had ook na 20 minuten al gekund. Signaal afgegeven. Ik zie die man nooit eens boos zijn en ik voel me zelf na bijna elke wedstrijd momenteel boos. Pep kan op geen enkele wijze de emotie van de supporter goed begrijpen momenteel en er wat mee doen. Zo jammer!

Hij zal snel iets moeten doen. Want zo gaat NEC niet promoveren. En ik geloof niet in die belachelijke riedeltjes die vanuit de top van NEC komen dat promoveren binnen 2 jaar moet. Pure bullshit: het moet nu.
Het punt is dat onze spelers in de regel best kunnen voetballen.We hebben echt geen slechte selectie.Maar het is helemaal geen elftal,het begint erop te lijken dat het gewoon helemaal uit balans is.En de coach slaagt er ook niet in een systeem te bedenken waarin het allemaal wel rendeert. En dan kan je roepen om Braken i.p.v Achahbar of Heinloth i.p.v Joppen maar dat maakt niet het grote verschil.We hebben een overschot aan middenvelders en inderdaad missen we de absolute wil om te winnen.En dat komt gewoon omdat een aantal spelers ook allang weg had willen zijn.Ik blijf het zeggen en laat iedereen mij maar betichten van negativisme maar een Delle,Golla,Breinburg hadden allang weg willen zijn,Ferdi die zonder schroom bij Vitesse had gespeeld,Braken die op de laatste dag de benen wilde nemen naar Denemarken.Ze zullen allemaal wel hun redenen/gelijk hebben maar de onvoorwaardelijke wil om voor onze club te vlammen dit seizoen is er gewoon niet.En dan is Lijnders niet de coach die de vlam bij de heren doet ontwaken.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door GIJS »

Deze reacties snijden hout. Deze kritiek op Lijnders ook. Met de wil om te winnen en de daarbij horende inzet hadden we wellicht al meer dan 10 punten los gestaan van de concurrentie. 9Jong Ajakkes even niet meegerekend)
Maar hoe nu verder, hier roepen dat dit en dat niet deugd schiet niet echt op. Schelden op trainer, spelers of bestuur ook niet.

Wellicht eens hartstochtelijk aanmoedigen om de vlam van ons,de supporters, over te laten slaan? Ik roep maar wat.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 16:49
Deze reacties snijden hout. Deze kritiek op Lijnders ook. Met de wil om te winnen en de daarbij horende inzet hadden we wellicht al meer dan 10 punten los gestaan van de concurrentie. 9Jong Ajakkes even niet meegerekend)
Maar hoe nu verder, hier roepen dat dit en dat niet deugd schiet niet echt op. Schelden op trainer, spelers of bestuur ook niet.

Wellicht eens hartstochtelijk aanmoedigen om de vlam van ons,de supporters, over te laten slaan? Ik roep maar wat.
Ik ben nog steeds voorstander van wat Looijen vorig jaar zei toen we de beslissende fase ingingen.De selectie inkrimpen tot 16-18 man.Iedereen die niet wil of niet 100%gemotiveerd is of weg wil terug naar Jong zetten.Dan hou je een kleine kern over maar wel jongens die gemotiveerd zijn.

Zico
Berichten: 1030
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Zico »

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de laatste wedstrijden helemaal geen probleem met instelling, ook niet tegen de Graafschap. De invallers vallen ook allemaal gretig in. Ik zie wel dat we een spits missen die 25+goals maakt, onze middelvelders mogen ook wat meer scoren. We missen echt te teveel kansen , ook in de wedstrijden die we gewonnen hebben.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
zo 25 mar 2018, 17:07
Ik ben nog steeds voorstander van wat Looijen vorig jaar zei toen we de beslissende fase ingingen.De selectie inkrimpen tot 16-18 man.Iedereen
die niet wil of niet 100%gemotiveerd is of weg wil terug naar Jong zetten.Dan hou je een kleine kern over maar wel jongens die gemotiveerd zijn.
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1535
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door druten »

Zico schreef:
zo 25 mar 2018, 17:13
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de laatste wedstrijden helemaal geen probleem met instelling, ook niet tegen de Graafschap. De invallers vallen ook allemaal gretig in. Ik zie wel dat we een spits missen die 25+goals maakt, onze middelvelders mogen ook wat meer scoren. We missen echt te teveel kansen , ook in de wedstrijden die we gewonnen hebben.
precies de spijker op zijn kop
we missen gewoon veel te veel kansen dat is het hele probleem.
ga nu eens gewoon met braken en achabar spelen, dus 4 4 2..............

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Juul »

GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 16:49
...Met de wil om te winnen en de daarbij horende inzet hadden we wellicht al meer dan 10 punten los gestaan van de concurrentie.
Je beweert hier dat de spelers er geen zin meer in hebben? Da's nogal een uitspraak die je hier doet. Kun je dat hard maken? Lekkere supporter ben jij!
GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 16:49
Ik roep maar wat.
Dat idee had ik al.

WijchenNEC
Berichten: 2120
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door WijchenNEC »

druten schreef:
zo 25 mar 2018, 17:30
Zico schreef:
zo 25 mar 2018, 17:13
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de laatste wedstrijden helemaal geen probleem met instelling, ook niet tegen de Graafschap. De invallers vallen ook allemaal gretig in. Ik zie wel dat we een spits missen die 25+goals maakt, onze middelvelders mogen ook wat meer scoren. We missen echt te teveel kansen , ook in de wedstrijden die we gewonnen hebben.
precies de spijker op zijn kop
we missen gewoon veel te veel kansen dat is het hele probleem.
ga nu eens gewoon met braken en achabar spelen, dus 4 4 2..............
Nouja, zoveel echt grote kansen worden er ook weer niet gecreeërd, zonder Ferdi en met name Arnaut mis je teveel creativiteit om echt veel te creëren.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
zo 25 mar 2018, 11:45
Wim1970 schreef:
zo 25 mar 2018, 11:36
zuurpruim schreef:
zo 25 mar 2018, 11:04
Voorwaarts schreef:
zo 25 mar 2018, 10:55
Pfff .... zwartkijkers.
(Black Cookers in Djip en Djanneke language)

We staan nog altijd bovenaan.
e vergeet een ding;als meneer Oliseh zich wat fatsoenlijker had gedragen waren we nu kansloos geweest voor promotie.We hebben veel teveel punten laten liggen en dankzij de tijdelijke ineenstorting van Fortuna staan we nog 2 punten voor.Fortuna is op stoom en bij ons hangt de deken van gelatenheid al sinds het begin van het seizoen over ons heen.Zwartkijkerij?Welnee,gewoon realisme.
Je doet je naam weer eer aan. We staan gewoon nog eerste en blijven de favoriet voor de titel! Selectie opschonen, hoofden koel en iedereen een poepertje laten ruiken! Godverdomme, wij zijn NEC!!!!
selectie opschonen,dan bedoel je hopelijk volgend seizoen?
natuurlijk volgend jaar! Er zal vast een goede selectie komen daar ben ik zeker van met Oversier en Pepijntje aan het roer..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

WijchenNEC schreef:
zo 25 mar 2018, 17:40
druten schreef:
zo 25 mar 2018, 17:30
Zico schreef:
zo 25 mar 2018, 17:13
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de laatste wedstrijden helemaal geen probleem met instelling, ook niet tegen de Graafschap. De invallers vallen ook allemaal gretig in. Ik zie wel dat we een spits missen die 25+goals maakt, onze middelvelders mogen ook wat meer scoren. We missen echt te teveel kansen , ook in de wedstrijden die we gewonnen hebben.
precies de spijker op zijn kop
we missen gewoon veel te veel kansen dat is het hele probleem.
ga nu eens gewoon met braken en achabar spelen, dus 4 4 2..............
Nouja, zoveel echt grote kansen worden er ook weer niet gecreeërd, zonder Ferdi en met name Arnaut mis je teveel creativiteit om echt veel te creëren.
Eensch.
De creativiteit is afhankelijk van het duo Kadioglu-Groenenveld.
Breinburg en Dijkstra is 1 stofzuiger te veel, en van onze backs hoeven we aanvalend ook al niks te verwachten, tel uit je winst.

Jammer, want volgens onze TD hadden we met Schuurman het middenveld in balans, en met Langil diepgang zowel zonder als met bal in huis gehaald.

Zico
Berichten: 1030
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Zico »

WijchenNEC schreef:
zo 25 mar 2018, 17:40
druten schreef:
zo 25 mar 2018, 17:30
Zico schreef:
zo 25 mar 2018, 17:13
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de laatste wedstrijden helemaal geen probleem met instelling, ook niet tegen de Graafschap. De invallers vallen ook allemaal gretig in. Ik zie wel dat we een spits missen die 25+goals maakt, onze middelvelders mogen ook wat meer scoren. We missen echt te teveel kansen , ook in de wedstrijden die we gewonnen hebben.
precies de spijker op zijn kop
we missen gewoon veel te veel kansen dat is het hele probleem.
ga nu eens gewoon met braken en achabar spelen, dus 4 4 2..............
Nouja, zoveel echt grote kansen worden er ook weer niet gecreeërd, zonder Ferdi en met name Arnaut mis je teveel creativiteit om echt veel te creëren.
Zeker, die twee blijken onvervangbaar. Toch had je met wat meer scorend vermogen ook van de Graafschap gewonnen. Herinner me ook nog RKC , over kansenfestival gesproken. Dan ben je uiteindelijk nog blij dat je die wedstrijd over de streep trekt.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door GIJS »

Juul schreef:
zo 25 mar 2018, 17:37
GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 16:49
...Met de wil om te winnen en de daarbij horende inzet hadden we wellicht al meer dan 10 punten los gestaan van de concurrentie.
Je beweert hier dat de spelers er geen zin meer in hebben? Da's nogal een uitspraak die je hier doet. Kun je dat hard maken? Lekkere supporter ben jij!
GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 16:49
Ik roep maar wat.
Dat idee had ik al.
Voel je je niet goed of zo :crazy2:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten