Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Jovie »

[/quote]
Polleke schreef:En wat deed hij deze match fout dan? Een trainer is verantwoordelijk hoor. Maar als spelers zo de bal verliezen? Ik vind dat de groep in deze de trainer en de supporters in de steek heeft gelaten. Balverlies was goal 1, Delle moet zich schamen bij goal 3 en goal 4 was weer dom balverlies. Hoe kan je daar dan tegen spelen?
wat Lijnders fout deed?? Wat dacht je van een elftal opstellen wat niet in balans is en dan door je buiten spelers eruit haalt en alleen maar spelers opstelt die in het centrum willen spelen terwijl je ruimte moet creëren. Betekent dat je als coach maar weinig snapt van het voetbal in Nederland. Gezegd moet worden dat ook de spelers logica te verwijten valt als ik zie dat bv Groeneveld in de tweede helft niet meer het veld breed houdt maar in het centrum gaat lopen. Als coach heb je dan geen controle op je team..

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door karlo »

Jorrit77 schreef:
karlo schreef:#pepout

Kardioglu uit de basis,
Elke trainer die dat doet, is :crazy2:
Man, zelfs Bogers heeft dat gedaan. Ons supertalent :jestera: heeft werkelijk niks in de melk te brokkelen. Het is allemaal prut.
Al doet kardioglu in een rolstoel mee is hij nog beter als de rest,
Als trainer stel je de beste spelers op
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Een probleem is pas een probleem, als je geen oplossing weet. Ik weet de oplossing: #pepout

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door karlo »

mschr schreef:Een probleem is pas een probleem, als je geen oplossing weet. Ik weet de oplossing: #pepout
I agree #pepout

Beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door karlo »

Is er al een reactie uit Liverpool
Het blijft toch je club.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Kanchelskis »

karlo schreef:Is er al een reactie uit Liverpool
Ja. Jurgen: "Pep heeft flink Klopp gekregen".

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:Een probleem is pas een probleem, als je geen oplossing weet. Ik weet de oplossing: #pepout
Ik heb tot nu toe Pep de hand boven het hoofd gehouden omdat ik op het veld alleen een stelletje prutsers terug zie die het spelletje voetbal niet begrijpen.
Druk zetten op de tegenstander is er niet bij, afjagen van de bal is er niet bij, goede passes afgeven is er niet bij, communiceren met elkaar is er niet bij, en zo kun je nog wel een half uurtje doorgaan.
Maar Pep bakt er idd geen reet van, hij laat de jongens een spelletje spelen dat ze niet begrijpen. Hij haalt bij een achterstand van 3-1 2 aanvallers eruit om te vervangen door 2 aanvallers. Hoe dom kun je zijn?
Je staat al achter en kunt nog maar 1 ding doen: knokken voor een punt. Dus dan haal je er een verdediger uit en een middenvelder, en breng je 2 aanvallers ERBIJ, en niet zoals nu.

Pep op de bank en Bogers maar weer ff laten overnemen?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Het zit Pep gewoon even tegen. Hij snapt het spelletje wel, maar deze selectie is gewoon te slecht. Nul motivatie en talent, sorry om te zeggen. Maar er is nog geen klik met de spelersgroep met Pep. Ze moeten maar eens gaan paintballen of ander vertier...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Juul »

Wim1970 schreef:...Maar er is nog geen klik met de spelersgroep met Pep...
Oversier zal wel onder de indruk zijn geraakt van het cv en bijbehorend voetbalacademisch geblaat van Lijnders, maar hij heeft niet nagedacht over de impact die zo'n wissel voor de groep kan hebben. De automatismen en de flow zette Oversier op het spel en die zijn na de winterstop ook totaal verdwenen.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Janssen »

zuurpruim schreef:Wat natuurlijk nog veel erger is; de spelers gaan klagen bij hun trainer en willen een ander systeem.De trainer gaat akkoord en vervolgens leg je zo;n partij op de mat....Echt beschamend.Nogmaals,nu de Looijen methode hanteren; spelers die niet meer willen of met volgend jaar bezig zijn terug naar Jong of contract laten ontbinden.En geef jongens als Alberto en Bikel desnoods een kans,slechter dan dit kan niet.
Kijk nu kom je bij de angel. Een trainer die toegeeft tegenover de spelers..... Daar verlies je alles mee!!!

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Brabander »

Misschien nu maar meteen Leen Looijen erbij gaan zetten voordat we dadelijk geen kampioen gaan worden?
Dit gaat dus echt de foute kant op!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.
Dat Lijnders er geen pepernoot van bakt wil niet zeggen dat Bogers de verlosser is.Nooit meer deze man als eindverantwoordelijke,zit prima op zijn plek nu.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.
Dat Lijnders er geen pepernoot van bakt wil niet zeggen dat Bogers de verlosser is.Nooit meer deze man als eindverantwoordelijke,zit prima op zijn plek nu.
Zit prima op zijn plek maar zo slecht deed hij het niet. Als hij door gegaan was hadden we nu zeker niet minder punten gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

Janssen schreef:
zuurpruim schreef:Wat natuurlijk nog veel erger is; de spelers gaan klagen bij hun trainer en willen een ander systeem.De trainer gaat akkoord en vervolgens leg je zo;n partij op de mat....Echt beschamend.Nogmaals,nu de Looijen methode hanteren; spelers die niet meer willen of met volgend jaar bezig zijn terug naar Jong of contract laten ontbinden.En geef jongens als Alberto en Bikel desnoods een kans,slechter dan dit kan niet.
Kijk nu kom je bij de angel. Een trainer die toegeeft tegenover de spelers..... Daar verlies je alles mee!!!
Als spelers aangeven het "spelletje" van Lijnders niet aan te kunnen en een anders "systeem" te willen spelen en de trainer gaat akkoord en de ploeg legt zo'n wanstaltige partij op de mat dan zou ik ze allemaal een voor een voor de klootte schoppen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Keezer »

Wat mij betreft kunnen we beter stoppen om bij elke trainer meteen te schreeuwen dat hij weg moet.

Lijnders moet denk ik wel effe goed in de spiegel kijken en zich realiseren dat hij het hier met ander materiaal moet doen. Misschien eens effe een week geen ellelange monologen over counterpressing en andere moeilijke technische stof maar gewoon een keer met z'n alle uit eten en een potje paintballen ("alles komt goed!" ;-)... En vrijdag vol erop met z'n allen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
Janssen schreef:
zuurpruim schreef:Wat natuurlijk nog veel erger is; de spelers gaan klagen bij hun trainer en willen een ander systeem.De trainer gaat akkoord en vervolgens leg je zo;n partij op de mat....Echt beschamend.Nogmaals,nu de Looijen methode hanteren; spelers die niet meer willen of met volgend jaar bezig zijn terug naar Jong of contract laten ontbinden.En geef jongens als Alberto en Bikel desnoods een kans,slechter dan dit kan niet.
Kijk nu kom je bij de angel. Een trainer die toegeeft tegenover de spelers..... Daar verlies je alles mee!!!
Als spelers aangeven het "spelletje" van Lijnders niet aan te kunnen en een anders "systeem" te willen spelen en de trainer gaat akkoord en de ploeg legt zo'n wanstaltige partij op de mat dan zou ik ze allemaal een voor een voor de klootte schoppen
:tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Keezer schreef:Wat mij betreft kunnen we beter stoppen om bij elke trainer meteen te schreeuwen dat hij weg moet.
Jamaar, Hyballa is 2 maanden te laat ontslagen. Pep had al 4 weken geleden ontslagen moeten worden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Oversier kijkt graag naar de lange termijn. Ik ook. En een lange termijn met Pep wordt een hel.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.
Moet je bij Oversier zijn.
Dat is de oorspronkelijke bedenker van de 'Bogers out' constructie.

Bogers is vd zomer gehaald als assistent.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

zuurpruim schreef:
JBNMGN schreef:
Janssen schreef:
zuurpruim schreef:Wat natuurlijk nog veel erger is; de spelers gaan klagen bij hun trainer en willen een ander systeem.De trainer gaat akkoord en vervolgens leg je zo;n partij op de mat....Echt beschamend.Nogmaals,nu de Looijen methode hanteren; spelers die niet meer willen of met volgend jaar bezig zijn terug naar Jong of contract laten ontbinden.En geef jongens als Alberto en Bikel desnoods een kans,slechter dan dit kan niet.
Kijk nu kom je bij de angel. Een trainer die toegeeft tegenover de spelers..... Daar verlies je alles mee!!!
Als spelers aangeven het "spelletje" van Lijnders niet aan te kunnen en een anders "systeem" te willen spelen en de trainer gaat akkoord en de ploeg legt zo'n wanstaltige partij op de mat dan zou ik ze allemaal een voor een voor de klootte schoppen
:tu:


Wat een belachelijke, overdeven reaktie dit.Ik kan me niet voorstellen dat er veel supporters zijn die het hiermee eens zijn.

Ik denk dat het in alle opzichten gewoon een hele ongelukkige wedstrijd was. Verdedigingsfouten, die normaliter niet voorkomen bij bijna ieder doelpunt, doelpunten die op een heel ongelukkig moment vallen, scoringskansen die net niet iets opleveren, voorzetten die maar weigeren goed te vallen terwijl die van de tegenstander juist wel bingo zijn. Gewoon een hele boel pech bijelkaar. En dan ook nog eens een scheidsrechter die duidelijk op de hand van de tegenstander is. Ondanks alles heb ik af en toe toch fruitig en energiek voetbal gezien dat veel beter was dan de uitslag doet vermoeden. Wedstrijden met zoveel tegenslag als deze maak je gewoon af en toe mee. Daar moet je verder ook niet teveel waarde aan hechten!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door pjottr »

da's de 4e ongelukkige uitpot achter elkaar dan.. :redface:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Zeker niet te veel waarde aan hechten. Verliezen in Maastricht kan. Afgezien van blunders, verdedigende fouten, gebrekkige passing, nul creativiteit en geen plan hebben, speelden we beter dan MVV afgezien van een paar fases in de wedstrijd. De stijgende lijn is te pakken. Nog maar een paar wedstrijden en NEC en Pep gaan hun stempel drukken. Op zeker. Lang leve het gezwalk van Pep!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

Deze wedstrijd was beter dan de eerdere verloren uitwedstrijden. Zonder de individuele fouten die normaliter niet gemaakt worden, had er een goede uitslag behaald kunnen worden. Dit is, met alle veranderingen die hebben plaatsgevonden, gewoon een moeilijke periode voor de club. Laten we even afwachten hoe het verder gaat.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door pjottr »

1 kans gehad.....

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.
Dat Lijnders er geen pepernoot van bakt wil niet zeggen dat Bogers de verlosser is.Nooit meer deze man als eindverantwoordelijke,zit prima op zijn plek nu.
Zit prima op zijn plek maar zo slecht deed hij het niet. Als hij door gegaan was hadden we nu zeker niet minder punten gehad.
Dat blijft altijd koffiedik kijken
Feit was dat bogers zelf aangaf liever assistent te zijn,
We kunnen oversier aanrekenen dat hij niet capabel was om er een hoofdtrainer bij te vinden voor het nieuwe seizoen
En vervolgens komt hij halverwege het seizoen met deze amateur aanzetten
Oversier en lijnders beiden ongeschikt.
De volgende nietszeggende en presterende passanten.
Het blijft toch je club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: n23 en 20 gasten