Pepijn Lijnders
Re: Pepijn Lijnders
Ik weet nog wel die 1e wedstrijd thuis tegen Go Ahead na een half jaartje cultuurbewaker A3 "bepaald niveau" Bogers, dat was echt een gigantische verademing. Daarna ging het wel bergafwaarts, maar dat was by far de beste wedstrijd dat seizoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, bizar was dat, dat het zo leek te passen, maar wel maar voor 1 wedstrijd. Toch raar.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Omdat de tegenstanders toen nog geen idee hadden wat er ging gebeuren.Bottendaal schreef: ↑do 16 mei 2024, 20:51Ja, bizar was dat, dat het zo leek te passen, maar wel maar voor 1 wedstrijd. Toch raar.
Maar ook omdat hij intern werd tegengewerkt door Bogers en Pothuizen. Dat heeft Wilco inmiddels meermaals erkend. En dat is dodelijk. Dan vertellen de assistenten het je niet, als je iets teveel doorschiet in je eigen lijn. En tegelijkertijd ondermijnen ze je wanneer je die lijn wil introduceren bij spelers.Sandertjuh85 schreef: ↑do 16 mei 2024, 21:58Omdat de tegenstanders toen nog geen idee hadden wat er ging gebeuren.Bottendaal schreef: ↑do 16 mei 2024, 20:51Ja, bizar was dat, dat het zo leek te passen, maar wel maar voor 1 wedstrijd. Toch raar.
- Bottendaal
- Contacteer:
Had toen ingegrepen moeten worden. Nobody Bogers en nobody Pothuizen snappen er geen klote van. Deze man had geholpen moeten worden. Dan had hij toen al succes gehad.Gijscoman schreef: ↑vr 17 mei 2024, 11:46Maar ook omdat hij intern werd tegengewerkt door Bogers en Pothuizen. Dat heeft Wilco inmiddels meermaals erkend. En dat is dodelijk. Dan vertellen de assistenten het je niet, als je iets teveel doorschiet in je eigen lijn. En tegelijkertijd ondermijnen ze je wanneer je die lijn wil introduceren bij spelers.Sandertjuh85 schreef: ↑do 16 mei 2024, 21:58Omdat de tegenstanders toen nog geen idee hadden wat er ging gebeuren.Bottendaal schreef: ↑do 16 mei 2024, 20:51Ja, bizar was dat, dat het zo leek te passen, maar wel maar voor 1 wedstrijd. Toch raar.
Lijnders doet het beter dan in het eerste halfjaar van 2018. Twente wordt compleet overklast.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hij is alleen niet zo goed in standaardsituaties verdedigen, dat was bij NEC ook al een manco als ik het me goed herinner.....
When Wilco talks, people listen!
Heeft ook op alle posities betere spelers dan eerste halfjaar van 2018
Het blijft toch je club.
Komt ook bij een club waar niet enkel de algemeen directeur hem graag zag komen en verder eigenlijk niemand.
-
- Contacteer:
Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
Komt eigenlijk redelijk uit de regio hier.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
- van Rijswijk
- Contacteer:
Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
Held!
- van Rijswijk
- Contacteer:
Vind t daarom ook nog steeds geen hoofdcoachvan Rijswijk schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:50Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
Held!
Tongval is de reden waarom Piet Velthuizen en Jasper Cillessen nooit serieus zijn genomen.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dan zou Ten Hag ook niet serieus te nemen zijn.mschr schreef: ↑wo 14 aug 2024, 07:54Tongval is de reden waarom Piet Velthuizen en Jasper Cillessen nooit serieus zijn genomen.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
En Fred niet.De Kletskop schreef: ↑wo 14 aug 2024, 11:51Dan zou Ten Hag ook niet serieus te nemen zijn.mschr schreef: ↑wo 14 aug 2024, 07:54Tongval is de reden waarom Piet Velthuizen en Jasper Cillessen nooit serieus zijn genomen.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
En Mexx Meerdink. Oh, die nemen we trouwens ook niet serieus.
Hij wordt overduidelijk minder serieus genomen dan Bosz of Slot.De Kletskop schreef: ↑wo 14 aug 2024, 11:51Dan zou Ten Hag ook niet serieus te nemen zijn.mschr schreef: ↑wo 14 aug 2024, 07:54Tongval is de reden waarom Piet Velthuizen en Jasper Cillessen nooit serieus zijn genomen.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 aug 2024, 21:37Ik blijf het een eigenaardige en vooral merkwaardig sprekende man vinden. Lijkt wel of hij denkt in delen van zinnen. Halverwege maakt hij er gewoon een andere zin van. Ook vreselijke tongval. Zou ik nooit serieus nemen maar wie weet klinkt het in het Engels of Duits wel beter. Succes voor de man. Hij speelt het wel klaar tegen Twente.
-
- Contacteer:
Fred heeft slissen en tongval niet mee, maar wel voldoende compensatie door wat hij zegt en wat hij vindt. Tis toch net wat anders dan een zin te beginnen, halverwege afslag te nemen om uiteindelijk te eindigen op een plek die je van tevoren zelf niet wist. Wel leuk om naar jezelf te luisteren dan, als je het weet te volgen. Enfin: niet zo aardig van me maar als leider moet je wel beschikken over kennelijke kwaliteiten ...