Ted vd Pavert

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door Henkiepenkie »

Heeft me geen moment kunnen overtuigen afgelopen seizoen. Was erg verrast toen bekend werd dat NEC hem een contractvoorstel heeft gedaan. Gelukkig kies hij voor iets anders. :bye:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door JBNMGN »

Goed, na de meer dan spectaculaire mededelingen van gisteren vraag ik me nu af:

WAAR BLIJFT DE REST, want we willen toch wel de "Bronzen keukenkraan" winnen?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door Beaker »

Blij dat hij niet bij ons komt ballen. Alleen zijn voornaam is gaaf. De rest is kut
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ted vd Pavert

Bericht door Wessel »

Henkiepenkie schreef:
za 30 jun 2018, 16:26
Heeft me geen moment kunnen overtuigen afgelopen seizoen. Was erg verrast toen bekend werd dat NEC hem een contractvoorstel heeft gedaan. Gelukkig kies hij voor iets anders. :bye:
Lol ! Oversier is allang blij dat hij eindelijk eens een speler heeft die hij een contractvoorstel kan doen !

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door jetipo »

Ze zijn bij De Graafschap niet zo te spreken over het optreden van Vd Pavert tegen NAC.

Kan deze trouwens niet naar vroegere tijden?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5259
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door eniesee12 »

jetipo schreef:
zo 19 aug 2018, 09:58
Ze zijn bij De Graafschap niet zo te spreken over het optreden van Vd Pavert tegen NAC.

Kan deze trouwens niet naar vroegere tijden?
Tsja wat moet je ook met tedje op eredivisie niveau , dat is vragen om problemen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door zuurpruim »

Meneer wilde perse naar de eredivisie maar heeft daar helemaal niks te zoeken.Dan is vd Berg toch slimmer,die had allang in de gaten dat De Graafschap niks voorstelde en dat hij het hele jaar hopeloos voetbal moest gaan spelen.

DR
Berichten: 4803
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door DR »

eniesee12 schreef:
zo 19 aug 2018, 10:05
jetipo schreef:
zo 19 aug 2018, 09:58
Ze zijn bij De Graafschap niet zo te spreken over het optreden van Vd Pavert tegen NAC.

Kan deze trouwens niet naar vroegere tijden?
Tsja wat moet je ook met tedje op eredivisie niveau , dat is vragen om problemen
Hele de Graafschap heeft daar niets te zoeken. Die zijn per ongeluk gepromoveerd en zijn daarna hun beste spelers kwijtgeraakt. Enige geluk dat ze hebben is dat er gruwelijk veel andere degradatie kandidaten zijn. Dat is nu al duidelijk in de stand, alles vanaf plek 8 naar beneden is kandidaat, alleen Utrecht hoort daar niet thuis maar die hadden de pech bij PSV uit te moeten beginnen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ted vd Pavert

Bericht door Bottendaal »

DR schreef:
zo 19 aug 2018, 22:41
eniesee12 schreef:
zo 19 aug 2018, 10:05
jetipo schreef:
zo 19 aug 2018, 09:58
Ze zijn bij De Graafschap niet zo te spreken over het optreden van Vd Pavert tegen NAC.

Kan deze trouwens niet naar vroegere tijden?
Tsja wat moet je ook met tedje op eredivisie niveau , dat is vragen om problemen
Hele de Graafschap heeft daar niets te zoeken. Die zijn per ongeluk gepromoveerd en zijn daarna hun beste spelers kwijtgeraakt. Enige geluk dat ze hebben is dat er gruwelijk veel andere degradatie kandidaten zijn. Dat is nu al duidelijk in de stand, alles vanaf plek 8 naar beneden is kandidaat, alleen Utrecht hoort daar niet thuis maar die hadden de pech bij PSV uit te moeten beginnen.
Inderdaad. De top van de KKD is breed, maar de bodem van de ED nog breder. En vorig jaar is wel gebleken dat iedere bv een Groningen/ADO/PEC er ook zomaar (rechtstreeks) uit kan vliegen. Ondanks de vele kleine tegenstanders.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten