Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door burp »

Don Corleone schreef:
flipsen schreef:met optie tot koop , dat dan weer wel..
dan is het wat meer te verklaren.
wat meer ja.
Maar nog, heb flink m'n twijfels

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Goeie voetballer. Hopelijk speelt ie beter dan in de pot NEC-PEC. Mijn god, wat was ie toen zwak. Ben benieuwd of hij kan aarden in de JL.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

uitstekende speler voor het niveau wat we dit jaar spelen,de juup .Ook optie tot koop,prima zet!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:Goeie voetballer. Hopelijk speelt ie beter dan in de pot NEC-PEC. Mijn god, wat was ie toen zwak. Ben benieuwd of hij kan aarden in de JL.
Wel prachtig hakje achter standbeeld waarmee hij iemand 1 op 1 voor de keeper zette. Ik geloof dat dat voor de 0-1 zorgde maar kan ook een andere actie geweest zijn.
When Wilco talks, people listen!

ARoelofs
Berichten: 398
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 20:27
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door ARoelofs »

Het valt me trouwens wel op dat de club nieuws nu veel sneller meld dan voorheen.

Voorheen kreeg je dit nieuws pas te horen als het al in alle kranten van het land had gestaan. Ook met het nieuws over de TD en de AD waren ze snel.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Goeie voetballer. Hopelijk speelt ie beter dan in de pot NEC-PEC. Mijn god, wat was ie toen zwak. Ben benieuwd of hij kan aarden in de JL.
Prachtige assist destijds.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door MojoMojo »

Of het een goede spits voor de Eredivisie is, weet ik niet. Maar daar spelen we ook niet. Ik denk dat het voor de Jupiler League een goede spits kan zijn. Maar aangezien we dat niet zeker weten, huren we hem eerst. En als dan blijkt dat hij inderdaad goed is, kopen we hem toch lekker? Jeetje, dit neigt naar beleid..
The name's so nice, you say it twice..

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Anass Achahbar

Bericht door flipsen »

MojoMojo schreef:Of het een goede spits voor de Eredivisie is, weet ik niet. Maar daar spelen we ook niet. Ik denk dat het voor de Jupiler League een goede spits kan zijn. Maar aangezien we dat niet zeker weten, huren we hem eerst. En als dan blijkt dat hij inderdaad goed is, kopen we hem toch lekker? Jeetje, dit neigt naar beleid..
ik hoop dat zijn mentaliteit een beetje verbetert is..
Risus abundat in ore stultorum

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

Een jonge talentvolle Nederlandse spits die eerst gehuurd word met een optie tot koop om zo bijna alle risico's uit te sluiten. Prima deal. Mijn gedachtes gaan meteen terug na Feyenoord - PSV waar Achabbar eigenhandig met 2 juweeltjes PSV versloeg. Verder scoorde hij ook nog een keer een schitterende omhaal ergens in de laatste minuten en een bal achter het standbeen in Europa. Die jongen kan voetballen, hopen dat hij hier zijn vorm weer terug kan vinden. :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
mschr schreef:Goeie voetballer. Hopelijk speelt ie beter dan in de pot NEC-PEC. Mijn god, wat was ie toen zwak. Ben benieuwd of hij kan aarden in de JL.
Dat hoop ik ook, was toen niet om aan te gluren.
Als je dat nog echt weet ben je een ras autist. Anders zit je gewoon dom te lullen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Anass Achahbar

Bericht door Wim1970 »

Leuk handig spelertje als je counter voetbal wilt gaan spelen. Maar voor de JPL is ie prima en kan ie ook als eerste spits gaan functioneren..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

n23
Berichten: 904
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door n23 »

Zou hij niet beter tot z'n recht komen op 10 (dan natuurlijk wel als 2de keus achter ferdi)? Hij lijkt me te klein als spits.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:
mschr schreef:Goeie voetballer. Hopelijk speelt ie beter dan in de pot NEC-PEC. Mijn god, wat was ie toen zwak. Ben benieuwd of hij kan aarden in de JL.
Dat hoop ik ook, was toen niet om aan te gluren.
Als je dat nog echt weet ben je een ras autist. Anders zit je gewoon dom te lullen.
Als valse rechtsbuiten om een sterke spits heen (Grot) met Groeneveld als linksbuiten. Zet Ferdi erachter en zowel Grot als Achabbar maken 15/20 goals. Verder heb je dan met Ferdi/Achabbar/Groeneveld de mogelijkheid om veel van positie te wisselen. Grot zal als spits ook veel beter renderen dan als rechtsbuiten, maar dat wisten we al. :tu: Verder heb je met Rayhi en Larsson ook nog invallers die iets kunnen creeren op JL niveau.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door kingetje »

Zo, grote naam voor de JL! Optie tot koop. :tu:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Jeffry74 »

kingetje schreef:Zo, grote naam voor de JL! Optie tot koop. :tu:
De naam van deze jongen is groter dan hetgeen hij heeft laten zien bij PEC.

Bij PEC liep hij altijd rond met overgewicht wat niet duidt op een geweldige mentaliteit.
Hij was daar de 'Bolle van Zwolle II'.

Ik neem aan dat hij als 1e spits gehaald is, maar als hij speelt zoals bij PEC, dan staat na 7 wedstrijden gewoon Mayi of Grot weer in de spits.
Dat baart me zorgen.
Laatst gewijzigd door Jeffry74 op wo 28 jun 2017, 17:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Anass Achahbar

Bericht door Arjan van Hout »

flipsen schreef:
jbnmgn schreef:
flipsen schreef:en we beginnen gelijk weer met huren ..
Tja dat viel mij ook al op, en dat terwijl Remco heeft aangegeven geen huurlingen meer te willen.
Maar ach, soms heb je geen keuze of moet je tegen je eigen standpunten ingaan.
maar gelijk al bij de eerste de beste speler
Eerst lezen dan evt zeiken, is gewoon met optie tot koop. Oversier heeft aangegeven dat wel te gaan doen. Is ook perfect

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door DJTEEF! »

Met Kadioglu, Grot, Groeneveld, Larsson en Achahbar hebben we best een talentvolle voorhoede eigenlijk. Ik hoop dat er nog een goede targetman bijkomt, dan zijn we klaar.

Verder ben ik benieuwd wat de club van plan is met Mayi, Rayhi, Ofosu, Lundholm en Roman. Die zie ik geen van allen doorgroeien naar Eredivisie-niveau. Hebben contracten van respectievelijk nog 2, 0(?), 1, 1 en 1 jaar.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Gijscoman »

DJTEEF! schreef:Met Kadioglu, Grot, Groeneveld, Larsson en Achahbar hebben we best een talentvolle voorhoede eigenlijk. Ik hoop dat er nog een goede targetman bijkomt, dan zijn we klaar.

Verder ben ik benieuwd wat de club van plan is met Mayi, Rayhi, Ofosu, Lundholm en Roman. Die zie ik geen van allen doorgroeien naar Eredivisie-niveau. Hebben contracten van respectievelijk nog 2, 0(?), 1, 1 en 1 jaar.
Rayhi's contract is onlangs verlengd. Die zal echt wel blijven. Vind ik ook prima. Zie het wel in hem zitten.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Anass Achahbar

Bericht door Wim1970 »

DJTEEF! schreef:Met Kadioglu, Grot, Groeneveld, Larsson en Achahbar hebben we best een talentvolle voorhoede eigenlijk. Ik hoop dat er nog een goede targetman bijkomt, dan zijn we klaar.

Verder ben ik benieuwd wat de club van plan is met Mayi, Rayhi, Ofosu, Lundholm en Roman. Die zie ik geen van allen doorgroeien naar Eredivisie-niveau. Hebben contracten van respectievelijk nog 2, 0(?), 1, 1 en 1 jaar.
Lijkt me simpel, verhuren en dan volgend jaar dumpen! Andere optie is er niet..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door More »

Was heel zwak in Zwolle. Van familie gehoord, zij zijn blij dat hij daar weg is. Gelukkig niet gekocht.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Jota »

More schreef:Was heel zwak in Zwolle. Van familie gehoord, zij zijn blij dat hij daar weg is. Gelukkig niet gekocht.
Wie weet wat vertrouwen doet. Wanneer je de gevoelige snaar weet te raken, ben je spekkoper en anders neem je na 1 jaar afscheid van elkaar.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

Jota schreef:
More schreef:Was heel zwak in Zwolle. Van familie gehoord, zij zijn blij dat hij daar weg is. Gelukkig niet gekocht.
Wie weet wat vertrouwen doet. Wanneer je de gevoelige snaar weet te raken, ben je spekkoper en anders neem je na 1 jaar afscheid van elkaar.
Exact. De technische bagage is aanwezig. Of hij word een sensatie in de JL of zijn carrière zit er voor een groot deel op, misschien dat dat hem ook wakker schut.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

More schreef:Was heel zwak in Zwolle. Van familie gehoord, zij zijn blij dat hij daar weg is. Gelukkig niet gekocht.
Zwolle is,op vorig seizoen na, op alle fronten mijlenver op ons uitgelopen.Deze jongen is echt een aanwinst,zeker voor de juup.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door jackkreta »

Bij Feyenoord was het een talent, begreep toen al niet dat hij weg moest. Bij Zwolle is ie inderdaad ver weggezakt.
Kan hier alleen maar beter gaan.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Anass Achahbar

Bericht door noviomagum »

jackkreta schreef:Bij Feyenoord was het een talent, begreep toen al niet dat hij weg moest. Bij Zwolle is ie inderdaad ver weggezakt.
Kan hier alleen maar beter gaan.
Zwolle speelde ook op de counter ik denk dat hij gewoon een afmaker in de 16 is goed voor ons in de jup dus :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten