Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje »

Pol schreef:
za 27 okt 2018, 08:09
Bottendaal schreef:
za 27 okt 2018, 07:05
NECvooralles schreef:
za 27 okt 2018, 02:23
Iets te maken met het feit dat vriend Darri niet meer in de basis zit?
Het zijn precies die wedstrijden dat hij echt als een drol speelt! Hij was zo blij eindelijk met zijn goeie vriend te mogen spelen.
Wellicht kan ie samen met zijn vriend gaan banken
Ja eens. Als hij geen zin meer heeft om een beetje serieus te gaan spelen mogen ze van mij ook zijn contract verscheuren. Spelers die er met de pet naar gooien mogen van mij moven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:
di 30 okt 2018, 14:45
Pol schreef:
za 27 okt 2018, 08:09
Bottendaal schreef:
za 27 okt 2018, 07:05
NECvooralles schreef:
za 27 okt 2018, 02:23
Iets te maken met het feit dat vriend Darri niet meer in de basis zit?
Het zijn precies die wedstrijden dat hij echt als een drol speelt! Hij was zo blij eindelijk met zijn goeie vriend te mogen spelen.
Wellicht kan ie samen met zijn vriend gaan banken
Ja eens. Als hij geen zin meer heeft om een beetje serieus te gaan spelen mogen ze van mij ook zijn contract verscheuren. Spelers die er met de pet naar gooien mogen van mij moven.
:withstupid: hij heeft er overduidelijk geen zin meer in. Wieberen dus.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Bleum »

Achabar heeft een actie en kan echt wel voetballen, maar in dit elftal kun je niet zo met Achabar spelen. Bij balverlies sta je meteen dik in ondertal op het middenveld en wordt je overlopen.

Achabar kan alleen spelen als spits. In een 4-3-3 in de punt, in een 4-4-2 om een 9 heen. Op dit moment is Braken meer in vorm dan Achabar en De Gier wil niet afwijken van 4-3-3... dus banken.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

mee eens.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door De Kletskop »

Bleum schreef:
di 30 okt 2018, 23:26
Achabar heeft een actie en kan echt wel voetballen, maar in dit elftal kun je niet zo met Achabar spelen. Bij balverlies sta je meteen dik in ondertal op het middenveld en wordt je overlopen.

Achabar kan alleen spelen als spits. In een 4-3-3 in de punt, in een 4-4-2 om een 9 heen. Op dit moment is Braken meer in vorm dan Achabar en De Gier wil niet afwijken van 4-3-3... dus banken.
Heel eind meejeens.
Enige verscil is datbraken volledig afhankelijk is van de aanvoer en achahbar zelf iets kan creeeren. In een niet draaiend team heb je dan weer meer aan laatst genoemde.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Ik denk echt oprecht dat Achahbar fysiek helemaal niet in staat is om ook nog verdedigende taken uit te voeren.En dat is met deze bezetting en strategie heel erg noodzakelijk. Erg jammer want ik zie hem graag spelen maar Braken werkt zich het snot voor de ogen,als een van de weinige.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Schreeuwert uut L »

Prima, ff lekker laten banken die jongen. Speelt al meerdere wedstrijden als een natte krant en is meer bezig met zijn frustraties botvieren ipv voetballen.
Dat gelul over zijn fysiek slaat nergens op. Bij deze jongen zit het vooral tussen de oren.
Braken bijvoorbeeld, werkt knetterhard in het veld als het voetballend tegen zit. Achabar lijkt alsmaar luier en gefrustreerder te worden als het voetballend tegen zit in het veld. Dat moet echt een keer veranderen bij deze jongen, want hij kan geweldig voetballen als hij wil.
Hopelijk zet het hem op scherp dat hij morgen op de bank begint en schiet hij er zondag (of donderdag bij een wissel) weer 2 in.
:bier:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door BertNEC »

Maakte het verschil in de 2e helft.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door necnmgn »

BertNEC schreef:
zo 04 nov 2018, 19:25
Maakte het verschil in de 2e helft.
Eens, dankzij hem winnen we vandaag

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Dogfather »

Is gewoon onze beste speler en het is lachwekkend dat hij op de bank werd geparkeerd. Dat het na een paar verliespartijen anders moet ok, maar dan offer je niet een van de meest scorende spelers op.
Ga er van uit dat hij vrijdag weer gewoon in de basis staat.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door eniesee12 »

Dogfather schreef:
zo 04 nov 2018, 20:57
Is gewoon onze beste speler en het is lachwekkend dat hij op de bank werd geparkeerd. Dat het na een paar verliespartijen anders moet ok, maar dan offer je niet een van de meest scorende spelers op.
Ga er van uit dat hij vrijdag weer gewoon in de basis staat.

:withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

ja,het is je beste speler maar hij doet niets bij balverlies en daar zijn we al een paar keer keihard mee op onze bek gegaan.
Ik vind het een geweldige speler maar hij is gewoon fysiek niet in staat om ook die vuile meters te maken.En als Darri dat niet doet en Ole niet en Okita een klein beetje...
Dan krijg je Mike in de basis die de veters van Anass nog niet mag strikken maar er wel voor zorgt dat je middenveld niet constant onder druk staat.
En dat is ons grootste probleem ondanks de goals van Anass.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
zo 04 nov 2018, 22:14
ja,het is je beste speler maar hij doet niets bij balverlies en daar zijn we al een paar keer keihard mee op onze bek gegaan.
Ik vind het een geweldige speler maar hij is gewoon fysiek niet in staat om ook die vuile meters te maken.En als Darri dat niet doet en Ole niet en Okita een klein beetje...
Dan krijg je Mike in de basis die de veters van Anass nog niet mag strikken maar er wel voor zorgt dat je middenveld niet constant onder druk staat.
En dat is ons grootste probleem ondanks de goals van Anass.
Mike verdedigt mee? Hebben we het over het kleine ukkeltje dat telkens weggeblazen wordt?

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Anass Achahbar

Bericht door BennyT »

Anass moet altijd in de basis, desnoods bouw je elftal om hem heen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje »

Ik vind Anass ook een geweldige speler, maar ik snap het heel goed dat hij op de bank zat na zijn prestaties van afgelopen weken. Dat ging echt helemaal nergens over, hopelijk is hij nu weer wakker geschud want dan is hij gewoon heel belangrijk voor ons.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door MojoMojo »

NECvooralles schreef:
zo 04 nov 2018, 21:16
En maakt ook altijd verbinding met het publiek. Topspeler die mentaal wel wat kwetsbaar is helaas, maar altijd opstellen.
Niet alleen met het publiek. Hoe hij bij een 2-1 stand bij een corner voor Jong AZ zijn medespelers motiveert, super.
The name's so nice, you say it twice..

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Gerrie001 »

zuurpruim schreef:
zo 04 nov 2018, 22:14
ja,het is je beste speler maar hij doet niets bij balverlies en daar zijn we al een paar keer keihard mee op onze bek gegaan.
Ik vind het een geweldige speler maar hij is gewoon fysiek niet in staat om ook die vuile meters te maken.En als Darri dat niet doet en Ole niet en Okita een klein beetje...
Dan krijg je Mike in de basis die de veters van Anass nog niet mag strikken maar er wel voor zorgt dat je middenveld niet constant onder druk staat.
En dat is ons grootste probleem ondanks de goals van Anass.
Eens, wat mij betreft op de bank laten. En altijd handig om in te brengen als een soort van super sub.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nummer 9 »

Hij gooide er gisteren gewoon met de pet naar. Ongelofelijk dat je een bal zo ongecontroleerd op het doel ramt. En dan hebben we het nog geen eens over die idiote vrije trap. A.u.b. weer snel banken.
いつでも戦える

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Nummer 9 schreef:
za 15 dec 2018, 19:00
Hij gooide er gisteren gewoon met de pet naar. Ongelofelijk dat je een bal zo ongecontroleerd op het doel ramt. En dan hebben we het nog geen eens over die idiote vrije trap. A.u.b. weer snel banken.
Niet om het een of ander maar als je Anass en Darri deze week zag hoe ze waren ingepakt tijdens de training...
Beide alleen nog maar opstellen bij minimaal 10 graden boven nul.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Vespared »

Gerrie001 schreef:
ma 05 nov 2018, 13:23
zuurpruim schreef:
zo 04 nov 2018, 22:14
ja,het is je beste speler maar hij doet niets bij balverlies en daar zijn we al een paar keer keihard mee op onze bek gegaan.
Ik vind het een geweldige speler maar hij is gewoon fysiek niet in staat om ook die vuile meters te maken.En als Darri dat niet doet en Ole niet en Okita een klein beetje...
Dan krijg je Mike in de basis die de veters van Anass nog niet mag strikken maar er wel voor zorgt dat je middenveld niet constant onder druk staat.
En dat is ons grootste probleem ondanks de goals van Anass.
Eens, wat mij betreft op de bank laten. En altijd handig om in te brengen als een soort van super sub.
Als je Anass zo fileert, dan is dat toch een van je slechtste spelers? Niet zozeer de voetbal kwaliteiten alswel zijn mentale. Je kunt aan zijn houding zijn mentale instelling aflezen. Gauw terug naar Zwolle en neem Darri als toetje mee. Wedden dat je dan het lek voor een groot deel boven hebt?

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Special Guest »

Achahbar en Darri zijn technisch misschien de beste voetballers. Mentaal daarentegen..... Darri speelt 5 wedstrijden in een seizoen goed. Dan gedraagt hij zich gelijk alsof het Messi zelf is. En Achahbar.....Ik weet het niet. Hij zal het niet zijn maar ik vind hem zwaar ogen. Niet mijn favoriete spelers.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door pjottr »

Het maakt toch niks uit wie je opstelt....hou eens op zeg.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Een enorme terugval,wederom.Dit is een jongen die je veel warmte en liefde moet geven anders heb je er helemaal niets aan.
En inderdaad is hij weer te zwaar maar ik ben bang dat dat er inmiddels een beetje bij gaat horen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Curva »

pjottr schreef:
ma 17 dec 2018, 13:41
Het maakt toch niks uit wie je opstelt....hou eens op zeg.
:withstupid:
We hebben teveel lieden in de selectie die zo'n 30/40% van de wedstrijden goed spelen, af en toe een leuk doelpuntje maken maar voor de rest nul toegevoegde waarde hebben.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Special Guest schreef:
ma 17 dec 2018, 13:31
Achahbar en Darri zijn technisch misschien de beste voetballers. Mentaal daarentegen..... Darri speelt 5 wedstrijden in een seizoen goed. Dan gedraagt hij zich gelijk alsof het Messi zelf is. En Achahbar.....Ik weet het niet. Hij zal het niet zijn maar ik vind hem zwaar ogen. Niet mijn favoriete spelers.
Ik heb liever spelers die 5 wedstrijden goed spelen dan types als Overtoom die 38 wedstrijden de onzichtbare man uithangen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten