Anass Achahbar
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Anass Achahbar
Achahbar, altijd iets in gezien.
Zeker voor de JL een aanwinst.
Zeker voor de JL een aanwinst.
Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was
-
- Contacteer:
Goed gevonden wel, chapeau.Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
-
Islamitisch voor snackbar? Het is geen taal?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Dat is de taal van de Koran natuurlijk..Kanchelskis schreef:Islamitisch voor snackbar? Het is geen taal?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Nee ik dacht dat het zure groentebar was in het chinees.Wim1970 schreef:Dat is de taal van de Koran natuurlijk..Kanchelskis schreef:Islamitisch voor snackbar? Het is geen taal?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
-
Dat is Arabisch. Maar overgewicht of niet. Als die er 20 inprikt aankomend seizoen krijgt die van mij een bitterbalgarnituur van de Achabar hier verderopWim1970 schreef:Dat is de taal van de Koran natuurlijk..Kanchelskis schreef:Islamitisch voor snackbar? Het is geen taal?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...

Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Stumpertje..

ok, mafklapper dan!Wim1970 schreef:Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!

NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
Lekker sfeertje hiero! 

Och, de voorbereiding is nog niet begonnen, de bal is nog niet aan het rollen. Zodra de bal rolt, is de sfeer gemoedelijk en amicaal en hebben we het weer over voetbal. En dan weten we ook of Achahbar een goeie mentaliteit heeft of niet.Wessel schreef:Lekker sfeertje hiero!
- jackkreta
- Contacteer:
Sowieso tegenwoordig dat hier meer respectloos voor elkaar en op de man gereageerd wordt. Het aantal volwassenen neemt schijnbaar af.Wessel schreef:Lekker sfeertje hiero!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Noem jij dat humor? ZO ja, dan is mijn opmerking meer dan terecht, MAFKETEL!Wim1970 schreef:Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
- svenniessee
- Contacteer:
Haha jij bent echt zon toetsenbord ridder héjbnmgn schreef:Noem jij dat humor? ZO ja, dan is mijn opmerking meer dan terecht, MAFKETEL!Wim1970 schreef:Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
Een ander z.g. menen te moeten corrigeren door je zelf met onheus taalgebruik van je slechtste kant te laten zien???jbnmgn schreef:Noem jij dat humor? ZO ja, dan is mijn opmerking meer dan terecht, MAFKETEL!Wim1970 schreef:jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!
Dat juist jij dat nou moet zeggen!mschr schreef:Och, de voorbereiding is nog niet begonnen, de bal is nog niet aan het rollen. Zodra de bal rolt, is de sfeer gemoedelijk en amicaal en hebben we het weer over voetbal. En dan weten we ook of Achahbar een goeie mentaliteit heeft of niet.Wessel schreef:Lekker sfeertje hiero!
@Jack

Ik word dan ook niet voor niets mister Amicaal genoemd. Laten we hopen dat Achahbar een paar goals maakt tegen de vermetele amateurs van NEC. Een gelijkspel of een nederlaag is immers een zeer slecht voorteken voor het komende seizoen.Wessel schreef: Dat juist jij dat nou moet zeggen!
- Legendario
- Contacteer:
mschr schreef:Ik word dan ook niet voor niets mister Amicaal genoemd. Laten we hopen dat Achahbar een paar goals maakt tegen de vermetele amateurs van NEC. Een gelijkspel of een nederlaag is immers een zeer slecht voorteken voor het komende seizoen.Wessel schreef: Dat juist jij dat nou moet zeggen!

Maar dat mag je hier niet zeggen.
Wie noemt jou Mr. Amicaal??? Grapje zeker!mschr schreef:Ik word dan ook niet voor niets mister Amicaal genoemd. Laten we hopen dat Achahbar een paar goals maakt tegen de vermetele amateurs van NEC. Een gelijkspel of een nederlaag is immers een zeer slecht voorteken voor het komende seizoen.Wessel schreef: Dat juist jij dat nou moet zeggen!
Ik dacht dat jij verstand van voetbal had! Je weet toch wel dan dat een spits afhankelijk is van de "aanvoer"? Eens kijken of die vanavond na 2 trainingen al op peil is :-)
Wessel schreef:Een ander z.g. menen te moeten corrigeren door je zelf met onheus taalgebruik van je slechtste kant te laten zien???jbnmgn schreef:Noem jij dat humor? ZO ja, dan is mijn opmerking meer dan terecht, MAFKETEL!Wim1970 schreef:jbnmgn schreef:Vindt jij jezelf wel leuk met dit soort opmerkingen?Wim1970 schreef:Acha bar, is dat islamitisch voor snack bar? Dat zou verklaren waarom hij lichtelijk te dik was/is...
Mafketel!
Ik snap dit niet? Vanwaar de mafketel opmerking as ik vragen mag? Als dit niet je humor is ok, maar meteen mij als mafketel uitmaken, toe maar je durft jongetje!![]()
Dat juist jij dat nou moet zeggen!mschr schreef:Och, de voorbereiding is nog niet begonnen, de bal is nog niet aan het rollen. Zodra de bal rolt, is de sfeer gemoedelijk en amicaal en hebben we het weer over voetbal. En dan weten we ook of Achahbar een goeie mentaliteit heeft of niet.Wessel schreef:Lekker sfeertje hiero!
@Jack
- Arjan van Hout
- Contacteer:
wat vond je van hem vanavond ?mschr schreef:Ik word dan ook niet voor niets mister Amicaal genoemd. Laten we hopen dat Achahbar een paar goals maakt tegen de vermetele amateurs van NEC. Een gelijkspel of een nederlaag is immers een zeer slecht voorteken voor het komende seizoen.Wessel schreef: Dat juist jij dat nou moet zeggen!
Mist ritme,zoveel was duidelijk.Ben echt heel benieuwd hoe het spitsenverhaal gaat aflopen. Larsson vindt zichzelf een spits en geen rechtsbuiten en Mayi was weer echt afschuwelijk slecht.Ook bij mayi moet je net als bij Roman je verlies nemen,dan maar voor niks weg of verhuren want dit kan echt niet,
- Arjan van Hout
- Contacteer:
Ik neem aam dat je ofusu bedoeld ?zuurpruim schreef:Mist ritme,zoveel was duidelijk.Ben echt heel benieuwd hoe het spitsenverhaal gaat aflopen. Larsson vindt zichzelf een spits en geen rechtsbuiten en Mayi was weer echt afschuwelijk slecht.Ook bij mayi moet je net als bij Roman je verlies nemen,dan maar voor niks weg of verhuren want dit kan echt niet,
Mayi was van vergelijkbaar niveau als Ofosu vanavond.