Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7130
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

Brabander schreef:
di 04 dec 2018, 18:48
v. Schaijk zegt eigenlijk niet heel erg veel. Oversier en v. Schaijk hebben een verschillende visie.
En vervolgens moet de visie van de club nog bepaald worden om als uitgangspunt te gaan dienen voor de komende jaren, zeg het maar!
Dat klinkt best krom.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15962
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door pjottr »

Knappe politicus die dit recht lult...

RobertvdW
Berichten: 1480
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door RobertvdW »

Grote verliezer: N.E.C! De zoveelste td of trainer weg. NEC brabbelt in de media (DG, Fox, RTV Geld., e.d.) nietszeggende zinnen. Maar wat er precies aan de hand is: het blijft gissen. Wie zijn de verantwoordelijken die Oversier anderhalf jaar geleden hebben aangesteld? Oversier die enige ervaring had als AD, maar weinig ervaring als TD. En die komt in een club, die in een zeer moeilijke periode zit en ook nog op een moeilijk moment. De afgelopen is er weer flink gesproken over visies en verschil van mening daarover en vervolgens praat de AD weer over het ontwikkelen van een visie voor de komende tijd; rara hoe kan dat? een zwalkend schip? De TD is verantwoordelijk voor spelers die komen en gaan. De trainer moet met de spelers presteren. Is Oversier ook verantwoordelijk voor trainingen (soms niet al te best), opstellingen, wissels, taktiek, e.d? Enkele mensen nemen nu even het roer over van Oversier; er zijn enkele taken verdeeld; ook de naam van Looyen valt. Hoe heeft hij als commissaris technische zaken zijn taak vervuld? Hij komt nu even in een uitvoerende functiie. Hoe valt dat te rijmen? en zo zijn er nog vele, vele vragen?
De afgelopen vele jaren overziende is NEC een zwalkende "zieke"; er moeten een paar sterke persoonlijkheden en deskundigen (van buiten af en zeer onafhankelijk van alle individuen en stromingen binnen NEC) komen om de zaak eens super grondig door te lichten.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Remco Oversier

Bericht door Kanchelskis »

Brabander schreef:
di 04 dec 2018, 18:48
v. Schaijk zegt eigenlijk niet heel erg veel. Oversier en v. Schaijk hebben een verschillende visie.
En vervolgens moet de visie van de club nog bepaald worden om als uitgangspunt te gaan dienen voor de komende jaren, zeg het maar!
Zou mij niet verbazen als Van Schaik met de investeerder wil werken (gewend bij Utrecht) en Oversier niet. Van Schaik ziet dat je niet zonder kan. Remco is RKC niveau/visie gewend. Volgens mij is dat de enige verklaarbare verschil?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

RobertvdW schreef:
di 04 dec 2018, 20:02
De afgelopen vele jaren overziende is NEC een zwalkende "zieke"; er moeten een paar sterke persoonlijkheden en deskundigen
(van buiten af en zeer onafhankelijk van alle individuen en stromingen binnen NEC) komen om de zaak eens super grondig door te lichten.
Zolang bij elke tegenwind er weer een goffert revolutie plaats vind is een nieuw rapport een leuk idee maar zet het geen zoden aan de dijk.
Alles komt goed !!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerd »

De Oversiertjes en alle andere technische directeuren en trainers zijn afhankelijk van 1 ding; GELD, Heel veel Geld, om goede spelers te kopen. Zie bv FC Den Bosch, de eigenaar stopt miljoenen in spelers, in de winterstop koopt hij op elke linie 1 extra kwalitatief goede speler. Willie Boessen, de trainer wordt daardoor opeens een toptrainer, terwijl hij gelet op de clubs die hij heeft getraind een modale trainer is.
Den Bosch wordt met twee vingers in de neus kampioen van de KKD en speelt volgend jaar in het linker rijtje van de eredivisie.
Geld maakt dus een club. Bij ons zijn er een aantal zeer rijke jongens die stijf staan van de testosteron maar het niet voor elkaar krijgen om nu eens goede afspraken samen te maken en op een goede manier te gaan investeren in de club en spelers.
Of je doet het goed of niet en dan houden we elk jaar weer een td en trainer soap die worden ontslagen. Ik kijk met belangstelling naar Den Bosch hoe dat zich ontwikkeld. :sjaal:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

Gerd schreef:
di 04 dec 2018, 20:28
De Oversiertjes en alle andere technische directeuren en trainers zijn afhankelijk van 1 ding; GELD, Heel veel Geld, om goede spelers te kopen. Zie bv FC Den Bosch, de eigenaar stopt miljoenen in spelers, in de winterstop koopt hij op elke linie 1 extra kwalitatief goede speler. Willie Boessen, de trainer wordt daardoor opeens een toptrainer, terwijl hij gelet op de clubs die hij heeft getraind een modale trainer is.
Den Bosch wordt met twee vingers in de neus kampioen van de KKD en speelt volgend jaar in het linker rijtje van de eredivisie.
Geld maakt dus een club. Bij ons zijn er een aantal zeer rijke jongens die stijf staan van de testosteron maar het niet voor elkaar krijgen om nu eens goede afspraken samen te maken en op een goede manier te gaan investeren in de club en spelers.
Of je doet het goed of niet en dan houden we elk jaar weer een td en trainer soap die worden ontslagen. Ik kijk met belangstelling naar Den Bosch hoe dat zich ontwikkeld. :sjaal:
Je hebt toch al geschetst hoe het zich gaat ontwikkelen?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Remco Oversier

Bericht door Kanchelskis »

vak Oost schreef:
di 04 dec 2018, 20:21
RobertvdW schreef:
di 04 dec 2018, 20:02
De afgelopen vele jaren overziende is NEC een zwalkende "zieke"; er moeten een paar sterke persoonlijkheden en deskundigen
(van buiten af en zeer onafhankelijk van alle individuen en stromingen binnen NEC) komen om de zaak eens super grondig door te lichten.
Zolang bij elke tegenwind er weer een goffert revolutie plaats vind is een nieuw rapport een leuk idee maar zet het geen zoden aan de dijk.
Misschien kan het rapport van Arie van Eijden uit 2008 uit het stof gehaald worden. Daarna speelden we Europees voetbal :tu:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Gerd schreef:
di 04 dec 2018, 20:28
De Oversiertjes en alle andere technische directeuren en trainers zijn afhankelijk van 1 ding; GELD, Heel veel Geld, om goede spelers te kopen. Zie bv FC Den Bosch, de eigenaar stopt miljoenen in spelers, in de winterstop koopt hij op elke linie 1 extra kwalitatief goede speler. Willie Boessen, de trainer wordt daardoor opeens een toptrainer, terwijl hij gelet op de clubs die hij heeft getraind een modale trainer is.
Den Bosch wordt met twee vingers in de neus kampioen van de KKD en speelt volgend jaar in het linker rijtje van de eredivisie.
Geld maakt dus een club. Bij ons zijn er een aantal zeer rijke jongens die stijf staan van de testosteron maar het niet voor elkaar krijgen om nu eens goede afspraken samen te maken en op een goede manier te gaan investeren in de club en spelers.
Of je doet het goed of niet en dan houden we elk jaar weer een td en trainer soap die worden ontslagen. Ik kijk met belangstelling naar Den Bosch hoe dat zich ontwikkeld. :sjaal:
Jack heeft ook al zijn wensen ingewilligd zien worden behalve een,Loen,daar is Oversier voor gaan liggen.Dus wie weet komt hij alsnog maar het is ridicuul te veronderstellen dat hij het verschil gaat maken.Jack is geen Boessen want met meer dan gemiddeld materiaal slaagt hij er niet in te presteren.Maar onze geldschieters blijven weer eens buiten schot en zullen ,inderdaad,rustig op zoek gaan naar de volgende marionet.Die ongetwijfeld een zeer riante afkoopsom laat opnemen in zijn contract.Zoals de Fransen het zo treffend uit kunnen drukken;'l'histoire se repete'.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

Ik houd (tevergeefs?) hoop dat de investeerders het licht zien en gaan investeren in een goede TD, trainer en hoofd jeugdopleidingen die één visie aanhangen en dat ze zich vervolgens niet meer bemoeien met de voetbalzaken, alleen met de organisatie. Zeg maar wat Red Bull doet en wat goede zakenmensen doen bij bedrijven die ze overnemen. Toen Boekhoorn Bakker Bart overnam, bemoeide hij zich niet met het recept voor de krentenbollen, neem ik aan.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Remco Oversier

Bericht door Kanchelskis »

DJTEEF! schreef:
di 04 dec 2018, 21:58
Ik houd (tevergeefs?) hoop dat de investeerders het licht zien en gaan investeren in een goede TD, trainer en hoofd jeugdopleidingen die één visie aanhangen en dat ze zich vervolgens niet meer bemoeien met de voetbalzaken, alleen met de organisatie. Zeg maar wat Red Bull doet en wat goede zakenmensen doen bij bedrijven die ze overnemen. Toen Boekhoorn Bakker Bart overnam, bemoeide hij zich niet met het recept voor de krentenbollen, neem ik aan.
Hij heeft het zusje van Yolanthe wel een rookworsttest laten doen..

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Gaan we weer schoon schip maken? Halen we voor de zoveelste keer de bezem er doorheen?
Hoe vaak hebben we dit al mee gemaakt, en hoe vaak moeten we dit nog meemaken/accepteren?
Is er nu niemand die NEC goed bij de hand kan nemen en de juiste mensen weet aan te trekken?
Moe wordt ik er van.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

De Kletskop schreef:
di 04 dec 2018, 15:57
JBNMGN schreef:
di 04 dec 2018, 15:46
Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Die is er al heel wat jaren niet meer he.
Sorry bedoelde Wilco. Foutje
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
di 04 dec 2018, 16:00
JBNMGN schreef:
di 04 dec 2018, 15:46
Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Overzier is pleitte, dat geeft misschien wat rust in de tent.
Wie volgt om investeerders weer te paaien? v Delft?
Jij wilt Hans van Delft als TD?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
di 04 dec 2018, 16:00
JBNMGN schreef:
di 04 dec 2018, 15:46
Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Overzier is pleitte, dat geeft misschien wat rust in de tent.
Wie volgt om investeerders weer te paaien? v Delft?
Jij wilt Hans van Delft als TD?
Als je begrijpend leest dan weet je dat ik bedoel dat v Delft de volgende is die pleitte gaat. En dat zou bepaalde mensen goed uitkomen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
di 04 dec 2018, 21:58
Ik houd (tevergeefs?) hoop dat de investeerders het licht zien en gaan investeren in een goede TD, trainer en hoofd jeugdopleidingen die één visie aanhangen en dat ze zich vervolgens niet meer bemoeien met de voetbalzaken, alleen met de organisatie. Zeg maar wat Red Bull doet en wat goede zakenmensen doen bij bedrijven die ze overnemen. Toen Boekhoorn Bakker Bart overnam, bemoeide hij zich niet met het recept voor de krentenbollen, neem ik aan.
Je bent naïef. Boekhoorn is een supporter met geld. Supporters met geld willen succes kopen. Instantsucces. Lange termijn kan hen gestolen worden. Daarom zit NEC nu al sinds 2012 in de problemen. Liever een Turkse investeerder met visie dan Boekhoorn, kippenboeren uit Malden of drankenhandelaren.

More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door More »

Visie visie...pff.., geen visie geeft verwarring. Maar ik neem toch aan dat de visie op lange termijn bekend is. En de visie op korte termijn ook duidelijk is: presteren! Als NEC bovenaan had gestaan, zou R. dan ook zijn weggegaan...Nee natuurlijk!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
wo 05 dec 2018, 08:10
DJTEEF! schreef:
di 04 dec 2018, 21:58
Ik houd (tevergeefs?) hoop dat de investeerders het licht zien en gaan investeren in een goede TD, trainer en hoofd jeugdopleidingen die één visie aanhangen en dat ze zich vervolgens niet meer bemoeien met de voetbalzaken, alleen met de organisatie. Zeg maar wat Red Bull doet en wat goede zakenmensen doen bij bedrijven die ze overnemen. Toen Boekhoorn Bakker Bart overnam, bemoeide hij zich niet met het recept voor de krentenbollen, neem ik aan.
Je bent naïef. Boekhoorn is een supporter met geld. Supporters met geld willen succes kopen. Instantsucces. Lange termijn kan hen gestolen worden. Daarom zit NEC nu al sinds 2012 in de problemen. Liever een Turkse investeerder met visie dan Boekhoorn, kippenboeren uit Malden of drankenhandelaren.
Ik hoop dat de lange termijn de investeerder ook boeit. Zo niet, dan raad ik ze Football Manager aan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
wo 05 dec 2018, 08:10
DJTEEF! schreef:
di 04 dec 2018, 21:58
Ik houd (tevergeefs?) hoop dat de investeerders het licht zien en gaan investeren in een goede TD, trainer en hoofd jeugdopleidingen die één visie aanhangen en dat ze zich vervolgens niet meer bemoeien met de voetbalzaken, alleen met de organisatie. Zeg maar wat Red Bull doet en wat goede zakenmensen doen bij bedrijven die ze overnemen. Toen Boekhoorn Bakker Bart overnam, bemoeide hij zich niet met het recept voor de krentenbollen, neem ik aan.
Je bent naïef. Boekhoorn is een supporter met geld. Supporters met geld willen succes kopen. Instantsucces. Lange termijn kan hen gestolen worden. Daarom zit NEC nu al sinds 2012 in de problemen. Liever een Turkse investeerder met visie dan Boekhoorn, kippenboeren uit Malden of drankenhandelaren.
Vraag eens een interview aan met deze personen voor in de Goffertkreet. Kijken of je dan ook zo praat als je tegenover ze zit. Wel weer een foto erbij plaatsen he, net zoals bij Guus.

Hoe was het gegaan zonder supporter met geld? Die Turk is niet gekomen.
Laatst gewijzigd door Tiel op wo 05 dec 2018, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

De woorden van Wilco zijn natuurlijk politiek gebakken lucht geneuzel.
Eerst gezamenlijk een 5 jaren plan uitrollen, waarin mag ik aannemen ook de technische visie van Remco ingebakken zit, en nu liggen die visies plots uiteen.

Zelf heeft ie eerder dit seizoen tegen een goede bekende van me meerdere keren gezegd dat dit ZIJN selectie is dit seizoen en dat dat vorig seizoen niet was, dit seizoen mochten ze hem er op afrekenen.

Laat ik duidelijk zijn dat ik vanaf dag 1 niet in Oversier heb zien zitten, en dat ik het vanaf dag 1 een rare mensenschuwe snuiter heb gevonden die totaal niet binnen de club past. Fout op fout op fout op fout. Maar hij mocht aan blijven modderen.
Maar dit seizoen heeft ie een prima selectie neergezet.

Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat de investeerders 0 inspraak hebben, en dat Remco in die 1 1/2 jaar vrij zijn gang heeft kunnen gaan, dan zou de maat gewoon vol kunnen zijn na de wanprestaties dit seizoen en weer een trainer die er weinig van bakt. Prima dus, niks van te zeggen wat mij betreft.
Maar we weten allemaal dat dit niet het geval is, het kan dus niet anders dan dat hij voor een ontslag of aanblijven van Jack is gaan liggen, voor bepaalde paniek aankopen in de winterstop is gaan liggen, of dat hij de investeerders gesmeekt heeft met geld over de brug te komen voor bepaalde aankopen ( Darri, Rens, vdBerg ) die niet voldoen en de investeerders het beu zijn.
Ik gok zelf op het laatste.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

More schreef:
wo 05 dec 2018, 08:31
Visie visie...pff.., geen visie geeft verwarring. Maar ik neem toch aan dat de visie op lange termijn bekend is. En de visie op korte termijn ook duidelijk is: presteren! Als NEC bovenaan had gestaan, zou R. dan ook zijn weggegaan...Nee natuurlijk!
Visie is leuk op zakelijk vlak, hoe harken we zoveel mogelijk geld binnen, dmv stadion, businessclub etc.
Op technisch vlak moet er vandaag gepresteerd worden, niet over 5 jaar. Pas als je presteert kun je een visie inpassen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
wo 05 dec 2018, 08:51
De woorden van Wilco zijn natuurlijk politiek gebakken lucht geneuzel.
Eerst gezamenlijk een 5 jaren plan uitrollen, waarin mag ik aannemen ook de technische visie van Remco ingebakken zit, en nu liggen die visies plots uiteen.

Zelf heeft ie eerder dit seizoen tegen een goede bekende van me meerdere keren gezegd dat dit ZIJN selectie is dit seizoen en dat dat vorig seizoen niet was, dit seizoen mochten ze hem er op afrekenen.

Laat ik duidelijk zijn dat ik vanaf dag 1 niet in Oversier heb zien zitten, en dat ik het vanaf dag 1 een rare mensenschuwe snuiter heb gevonden die totaal niet binnen de club past. Fout op fout op fout op fout. Maar hij mocht aan blijven modderen.
Maar dit seizoen heeft ie een prima selectie neergezet.

Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat de investeerders 0 inspraak hebben, en dat Remco in die 1 1/2 jaar vrij zijn gang heeft kunnen gaan, dan zou de maat gewoon vol kunnen zijn na de wanprestaties dit seizoen en weer een trainer die er weinig van bakt. Prima dus, niks van te zeggen wat mij betreft.
Maar we weten allemaal dat dit niet het geval is, het kan dus niet anders dan dat hij voor een ontslag of aanblijven van Jack is gaan liggen, voor bepaalde paniek aankopen in de winterstop is gaan liggen, of dat hij de investeerders gesmeekt heeft met geld over de brug te komen voor bepaalde aankopen ( Darri, Rens, vdBerg ) die niet voldoen en de investeerders het beu zijn.
Ik gok zelf op het laatste.
Het meest vreemd is het uit elkaar liggen van de visies. Remco is weg en NEC moet eerst een visie verzinnen voordat ze een nieuwe TD zoeken. Hoe kunnen de visies uit elkaar liggen als NEC er geen heeft.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Legendario »

De Kletskop schreef:
wo 05 dec 2018, 08:51
De woorden van Wilco zijn natuurlijk politiek gebakken lucht geneuzel.
Eerst gezamenlijk een 5 jaren plan uitrollen, waarin mag ik aannemen ook de technische visie van Remco ingebakken zit, en nu liggen die visies plots uiteen.

Zelf heeft ie eerder dit seizoen tegen een goede bekende van me meerdere keren gezegd dat dit ZIJN selectie is dit seizoen en dat dat vorig seizoen niet was, dit seizoen mochten ze hem er op afrekenen.

Laat ik duidelijk zijn dat ik vanaf dag 1 niet in Oversier heb zien zitten, en dat ik het vanaf dag 1 een rare mensenschuwe snuiter heb gevonden die totaal niet binnen de club past. Fout op fout op fout op fout. Maar hij mocht aan blijven modderen.
Maar dit seizoen heeft ie een prima selectie neergezet.

Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat de investeerders 0 inspraak hebben, en dat Remco in die 1 1/2 jaar vrij zijn gang heeft kunnen gaan, dan zou de maat gewoon vol kunnen zijn na de wanprestaties dit seizoen en weer een trainer die er weinig van bakt. Prima dus, niks van te zeggen wat mij betreft.
Maar we weten allemaal dat dit niet het geval is, het kan dus niet anders dan dat hij voor een ontslag of aanblijven van Jack is gaan liggen, voor bepaalde paniek aankopen in de winterstop is gaan liggen, of dat hij de investeerders gesmeekt heeft met geld over de brug te komen voor bepaalde aankopen ( Darri, Rens, vdBerg ) die niet voldoen en de investeerders het beu zijn.
Ik gok zelf op het laatste.
Ik denk het niet. Volgens mij is Oversier juist iemand die het zonder invloed van investeerders wil doen. Bij RKC heeft hij hun invloed sterk verminderd en ook bij zijn aanstelling riep hij enkele malen stoer dat hij de baas was en investeerders geen invloed op zijn beleid zouden hebben.

Het lijkt me voor de hand liggend dat er daar iets speelt. Op het vlak van nieuwe spelers, of spelers die er al zijn maar niet spelen of iets dergelijks.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Legendario »

De Kletskop schreef:
wo 05 dec 2018, 08:54
More schreef:
wo 05 dec 2018, 08:31
Visie visie...pff.., geen visie geeft verwarring. Maar ik neem toch aan dat de visie op lange termijn bekend is. En de visie op korte termijn ook duidelijk is: presteren! Als NEC bovenaan had gestaan, zou R. dan ook zijn weggegaan...Nee natuurlijk!
Visie is leuk op zakelijk vlak, hoe harken we zoveel mogelijk geld binnen, dmv stadion, businessclub etc.
Op technisch vlak moet er vandaag gepresteerd worden, niet over 5 jaar. Pas als je presteert kun je een visie inpassen.
Klopt, maar de visie op technisch vlak gaat toch ook over het opleiden van nieuwe spelers, aantrekken van talenten etc.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
wo 05 dec 2018, 09:01
Het meest vreemd is het uit elkaar liggen van de visies. Remco is weg en NEC moet eerst een visie verzinnen voordat ze een nieuwe TD zoeken. Hoe kunnen de visies uit elkaar liggen als NEC er geen heeft.
Precies wat ik schreef idd.
Je zou toch verwachten dat de voetbaltechnische visie ook in het 5jaren plan zou ingebakken zitten wat Remco en Wilco samen uitgerold hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten