Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Remco Oversier

Bericht door flipsen »

Napoleon schreef:
di 04 dec 2018, 13:55
flipsen schreef:
di 04 dec 2018, 13:39
:party: nu de Gier en Pothuizen nog..
Oversier had zijn lot verbonden aan De Gier. Zou dat andersom ook zo zijn? :wink:
als hij ballen heeft wel..
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Ik heb best vertrouwen in Van Schaik maar wat hij nu weer allemaal loopt te raaskallen.Er moet eerst een nieuwe visie komen.Hoezo dan,die was er niet?Er was toch een heel duidelijk beleidsplan?
Volgens mij zijn er twee opties,of we krijgen weer een geheel nieuw plan of er MOET dit jaar gepromoveerd worden.
En dat laatste zal dus impliceren,wederom forse investeringen in de winterstop.
Die zou ik echter niet aan de huidige trainer toevertrouwen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
di 04 dec 2018, 15:09
TheRealTricolores schreef:
di 04 dec 2018, 15:05
Wat een bende.... Wel blij dat hij weg is.
Van mij mag er een revolutie komen.
Van mij ook. Bij voorkeur met de investeerders gaan zitten en afspraken maken over hoe we hun belangen kunnen afbouwen en hoe we ze terug betalen. En dan vanaf nul beginnen. Dan wordt het misschien een paar jaar aanmodderen in de Eerste Divisie, maar dat zijn we nu ook aan het doen met hun hulp.
:tu: Dit en niets anders is de lange termijn oplossing

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

Gerard Lopez schreef:
di 04 dec 2018, 14:17
limbo4nec schreef:
di 04 dec 2018, 13:48
BertNEC schreef:
di 04 dec 2018, 13:44
limbo4nec schreef:
di 04 dec 2018, 13:39
Komt idd nu toch onverwacht want er zijn veel eerdere en betere momenten geweest om afscheid van hem te nemen
Zeer raar moment
Enige rationele zou zijn dat er een groot verschil in opvatting zat betreffende de winter transferperiode. Kamp a wilt actief op zoek naar versterking, kamp b ziet dat niet zitten en denkt dat het uiteindelijk wel goed komt
Jij gelooft echt dat er een verschil in inzicht is?

Denk dat ze dat puur zo naar buiten brengen (net zoals met Lijnders) zodat Oversier zogenaamd met opgeheven hoofd weg kan ipv voor de buitenwereld echt ontslagen is wegens wanprestaties.
Nu krijgt hij waarschijnlijk alsnog veel geld mee, maar iets minder en in ruil daarvoor kan hij altijd zeggen dat hij niet onstlagen is maar dat ze onderling in goed overleg uit elkaar zijn gegaan. Dat staat wat beter voor zijn volgende baan.
Volgens mij wordt mijn theorie al wel bewezen hier (https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... we-td.html) in het radio interview met Van Schaik. Als het onderwerp op 2:12 van het fragment komt op de inhoud van het "verschil van inzicht" dan schiet Van Schaik in de verdediging met "ehhh nou dat is te inhoudelijk". Er is gewoon geen verschil van inzicht, het vertrouwen is gewoon weg en Oversier wou liever niet ontslagen worden officieel.
When Wilco talks, people listen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
di 04 dec 2018, 15:09
TheRealTricolores schreef:
di 04 dec 2018, 15:05
Wat een bende.... Wel blij dat hij weg is.
Van mij mag er een revolutie komen.
Van mij ook. Bij voorkeur met de investeerders gaan zitten en afspraken maken over hoe we hun belangen kunnen afbouwen en hoe we ze terug betalen. En dan vanaf nul beginnen. Dan wordt het misschien een paar jaar aanmodderen in de Eerste Divisie, maar dat zijn we nu ook aan het doen met hun hulp.
Ben het volledig met je eens maar de realiteit zal weerbarstiger zijn.We zullen nooit in staat zijn de investeerders uit te kopen of iets dergelijks.Die hebben er vele miljoenen inzitten,hoe wil je ze dan gaan compenseren?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Dat is niet realistisch.
Op papier zijn wij niet verkocht aan een rijke Rus of Turk,
maar in de praktijk zijn wij gewoon eigendom van een Bennekomse pandaknuffelaar.
En dat is iets waar we weinig aan kunnen doen, ik denk dat we daar heel dankbaar voor mogen zijn,

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
di 04 dec 2018, 15:24
Ik heb best vertrouwen in Van Schaik maar wat hij nu weer allemaal loopt te raaskallen.Er moet eerst een nieuwe visie komen.Hoezo dan,die was er niet?Er was toch een heel duidelijk beleidsplan?
Volgens mij zijn er twee opties,of we krijgen weer een geheel nieuw plan of er MOET dit jaar gepromoveerd worden.
En dat laatste zal dus impliceren,wederom forse investeringen in de winterstop.
Die zou ik echter niet aan de huidige trainer toevertrouwen.
Die uitspraak "er moet eerst een nieuwe visie komen" slaat sowieso nergens op. Als er volgens Van Schaik een verschil van inzicht was dan heb je juist al een visie, waar de visie van Oversier zogenaamd niet op aansloot. Als je nu nog je visie moet gaan bepalen, hoe kan je dan op basis van een zogenaamd verschil van inzicht/visie iemand ontslaan?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Overzier is pleitte, dat geeft misschien wat rust in de tent.
Wie volgt om investeerders weer te paaien? v Delft?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door pjottr »

Trainer Jack de Gier neemt voorlopig de taken van Oversier waar met betrekking tot het eerste elftal, laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten. Technisch commissaris Leen Looyen, manager scouting Nick Kersten en Iddo Roscher en Dominique Scholten van de jeugdopleiding nemen de overige taken van Oversier waar. Van Schaik is voorlopig eindverantwoordelijk voor het technisch beleid.

Jack mag dus blijven...... :redface:

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Vespared »

burp schreef:
di 04 dec 2018, 13:59
Tsja, beetje dubbel dit.

Ik snap de timing wel, ruim baan voor de winterperiode. Alleen vraag ik me wel af wat je Oversier over dit seizoen kan aanrekenen. De gewenste trainer staat er en de groep is kwalitatief meer dan geschikt. Over vorig seizoen waren er wel veel punten met name op trainersvlak.

Heb wel het idee dat Oversier hier altijd met veel inzet en enthousiasme gewerkt heeft en hij heeft ook een prettige indruk gemaakt. Dat hij te licht zou zijn, zowel inhoudelijk met weinig ervaring als bestuurlijk in de slangenkuil NEC, dat was vorig seizoen al redelijk ingecalculeerd. Had juist wel het idee dat dat beter ging nu.

Ik wil hem daarom bedanken voor z'n inzet en wens hem verder het beste. :tu:
Je kan Oversier erg weinig aanrekenen. Zijn elan en zijn passie voor het vak mankeert niets aan. waar het wel aan mankeerde en dat is bij zijn aanstelling niet goed onderkent, dat is ervaring ofwel gepokt en gemazzeld zijn op het hoogste niveau. Precies datgene wat mankeert bij de huidige trainer coach. wat je daar tekort komt haal je niet eventjes in een paar maanden in.........Een grote les uit het verleden, haal op management niveau ervaring en bewezen kwaliteit binnen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
di 04 dec 2018, 15:46
Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Die is er al heel wat jaren niet meer he.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
di 04 dec 2018, 15:24
Ik heb best vertrouwen in Van Schaik maar wat hij nu weer allemaal loopt te raaskallen.Er moet eerst een nieuwe visie komen.Hoezo dan,die was er niet?Er was toch een heel duidelijk beleidsplan?
Volgens mij zijn er twee opties,of we krijgen weer een geheel nieuw plan of er MOET dit jaar gepromoveerd worden.
En dat laatste zal dus impliceren,wederom forse investeringen in de winterstop.
Die zou ik echter niet aan de huidige trainer toevertrouwen.
van Schaik is een leeghoofd, die niks tot stand kan brengen. Dat heeft hem gered in de huidige situatie. De investeerders kunnen hem immers onmogelijk verwijten dat ie schuldig is aan de sportieve malaise.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
di 04 dec 2018, 15:46
Over Jacco horen we weinig, die voldoet wel?
Overzier is pleitte, dat geeft misschien wat rust in de tent.
Wie volgt om investeerders weer te paaien? v Delft?
Jij wilt Hans van Delft als TD?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jallah »

pjottr schreef:
di 04 dec 2018, 15:53
Trainer Jack de Gier neemt voorlopig de taken van Oversier waar met betrekking tot het eerste elftal, laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten. Technisch commissaris Leen Looyen, manager scouting Nick Kersten en Iddo Roscher en Dominique Scholten van de jeugdopleiding nemen de overige taken van Oversier waar. Van Schaik is voorlopig eindverantwoordelijk voor het technisch beleid.

Jack mag dus blijven...... :redface:
en het waardeloze opperhoofd van de scouting ook? pffff..

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

pjottr schreef:
di 04 dec 2018, 15:53
Trainer Jack de Gier neemt voorlopig de taken van Oversier waar met betrekking tot het eerste elftal, laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten. Technisch commissaris Leen Looyen, manager scouting Nick Kersten en Iddo Roscher en Dominique Scholten van de jeugdopleiding nemen de overige taken van Oversier waar. Van Schaik is voorlopig eindverantwoordelijk voor het technisch beleid.

Jack mag dus blijven...... :redface:
Pardon? De taken van Oversier mbt het eerste elftal? En wat is dat?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
di 04 dec 2018, 16:03
pjottr schreef:
di 04 dec 2018, 15:53
Trainer Jack de Gier neemt voorlopig de taken van Oversier waar met betrekking tot het eerste elftal, laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten. Technisch commissaris Leen Looyen, manager scouting Nick Kersten en Iddo Roscher en Dominique Scholten van de jeugdopleiding nemen de overige taken van Oversier waar. Van Schaik is voorlopig eindverantwoordelijk voor het technisch beleid.

Jack mag dus blijven...... :redface:
Pardon? De taken van Oversier mbt het eerste elftal? En wat is dat?
Contractverlenging enzo. Ik vermoed dat Overtoom binnenkort een contract krijgt tot aan zijn 65ste.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
di 04 dec 2018, 16:08
Gerard Lopez schreef:
di 04 dec 2018, 16:03
pjottr schreef:
di 04 dec 2018, 15:53
Trainer Jack de Gier neemt voorlopig de taken van Oversier waar met betrekking tot het eerste elftal, laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten. Technisch commissaris Leen Looyen, manager scouting Nick Kersten en Iddo Roscher en Dominique Scholten van de jeugdopleiding nemen de overige taken van Oversier waar. Van Schaik is voorlopig eindverantwoordelijk voor het technisch beleid.

Jack mag dus blijven...... :redface:
Pardon? De taken van Oversier mbt het eerste elftal? En wat is dat?
Contractverlenging enzo. Ik vermoed dat Overtoom binnenkort een contract krijgt tot aan zijn 65ste.
Ojee, snel Jack ontslaan dan voordat hij verdere schade aanricht!
When Wilco talks, people listen!

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door NECRulez »

TT schreef:
di 04 dec 2018, 14:43
zuurpruim schreef:
di 04 dec 2018, 14:38
burp schreef:
di 04 dec 2018, 13:59
Tsja, beetje dubbel dit.

Ik snap de timing wel, ruim baan voor de winterperiode. Alleen vraag ik me wel af wat je Oversier over dit seizoen kan aanrekenen. De gewenste trainer staat er en de groep is kwalitatief meer dan geschikt. Over vorig seizoen waren er wel veel punten met name op trainersvlak.

Heb wel het idee dat Oversier hier altijd met veel inzet en enthousiasme gewerkt heeft en hij heeft ook een prettige indruk gemaakt. Dat hij te licht zou zijn, zowel inhoudelijk met weinig ervaring als bestuurlijk in de slangenkuil NEC, dat was vorig seizoen al redelijk ingecalculeerd. Had juist wel het idee dat dat beter ging nu.

Ik wil hem daarom bedanken voor z'n inzet en wens hem verder het beste. :tu:
Die prettige indruk was er alleen als het goed ging.toen de resultaten tegen gingen vallen veranderde deze man in een zeer wantrouwende,boze man.En het is natuurlijk oliedom om je frustraties te gaan botvieren op de lokale krant,dat win je nooit.Er zullen weinig mensen zijn binnen NEC die rouwig zullen zijn om zijn vertrek,misschien onze persknul die is weggeplukt bij RKC. Die mag van mij ook wegwezen,wat een clown is dat zeg.
Die 'persknul' is een zeer geschikte kerel die zijn werk naar behoren doet. Geen enkele reden om zo iemand weg te sturen.
Beter dan zijn voorganger in ieder geval. Maar ook Sander Mijnhijmer is een gladde aal. Bij Vitesse en (vooral) De Graafschap lopen perswoordvoerders die het wereldje veel beter snappen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
di 04 dec 2018, 16:16

Ojee, snel Jack ontslaan dan voordat hij verdere schade aanricht!
Hmm.... wellicht kan interim-TD Van Schaik hem naar voren schuiven als TD. Dan kan cultuurbewaker Bogers naar voren geschoven worden als Algemeen Directeur en kan Van Schaik zichzelf naar voren schuiven als nieuwe voorzitter met een of andere visie.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Ik mag toch hopen dat Looijen de interim TD wordt i.p.v. De Gier.laat die nou eerst maar eens een paar potjes winnen.Dat zou iedere andere trainer in zijn plaats namelijk wel doen.Eventuele winterse versterkingen zouden absurd zijn,deze zullen net als bijna alle andere aankopen ten onder gaan in de tactische malaise van De Gier.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Remco Oversier

Bericht door Wessel »

Als de Gier onverhoopt TD wordt, moet hij er bij tegenvallende resultaten over na gaan denken of hij zichzelf zal ontslaan. Dat kan zeer interessant worden. Ik denk dat je hiermee ook de buitenlandse kranten wel haalt :-)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Brabander »

v. Schaijk zegt eigenlijk niet heel erg veel. Oversier en v. Schaijk hebben een verschillende visie.
En vervolgens moet de visie van de club nog bepaald worden om als uitgangspunt te gaan dienen voor de komende jaren, zeg het maar!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31649
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
di 04 dec 2018, 16:39
Ik mag toch hopen dat Looijen de interim TD wordt i.p.v. De Gier.
Mooi baantje voor jou, kan je gezellig thee leuten met leen.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
di 04 dec 2018, 19:19
zuurpruim schreef:
di 04 dec 2018, 16:39
Ik mag toch hopen dat Looijen de interim TD wordt i.p.v. De Gier.
Mooi baantje voor jou, kan je gezellig thee leuten met leen.
Klopt en dan kan jij daar weer 300 keer op reageren,heb je ook weer wat te doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten