Edwin de Kruijff

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Plaats reactie

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door pjottr »

slotje erop aub tot het rond is.

jbnmgn

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door jbnmgn »

pjottr schreef:slotje erop aub tot het rond is.
Waarom mag er geen topic over de Kruijff en moet er een slotje op? Vraag je dat ook bij b.v. de topic nieuwe spelers waar tig keer per dag iets wordt geschreven wat niet of nog niet waar is?
Ik snap NEC alleen niet om nu al met deze man bezig te zijn terwijl het nog niet eens zeker is of Hoekman zijn zaak wint en gewoon zijn baan weer opeist.
Moeten deze 2 dan samen werken?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Danish Dynamite »

Wat denk je zelf?

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door jsentani »

:slot:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jbnmgn

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:Wat denk je zelf?
Nou dat zal ik je dan vertellen:
Dat zou best een kunnen gebeuren als Hoekman zijn zaak wint en de Kruijff al aangenomen is.'
Hoekman zal niet alleen zijn baan maar ook zijn functie opeisen, en de Kruijff zal dan niet zeggen dan ga ik het gras wel maaien.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
Danish Dynamite schreef:Wat denk je zelf?
Nou dat zal ik je dan vertellen:
Dat zou best een kunnen gebeuren als Hoekman zijn zaak wint en de Kruijff al aangenomen is.'
Hoekman zal niet alleen zijn baan maar ook zijn functie opeisen, en de Kruijff zal dan niet zeggen dan ga ik het gras wel maaien.
:jestera:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Danish Dynamite schreef:Wat denk je zelf?
Nou dat zal ik je dan vertellen:
Dat zou best een kunnen gebeuren als Hoekman zijn zaak wint en de Kruijff al aangenomen is.'
Hoekman zal niet alleen zijn baan maar ook zijn functie opeisen, en de Kruijff zal dan niet zeggen dan ga ik het gras wel maaien.
Denk dat hoekman best sterk staat.het is bijna onmogelijk om in die paar maanden aan dossieropbouw te doen.
En 99 van de 100 mensen kiezen na winst van de rechtszaak voor een bedrag omdat ze weten dat de verhoudingen volledig verstoord zijn.
Maar ja hoekman is nou net die ene ben ik bang...

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door svenniessee »

jbnmgn schreef:
pjottr schreef:slotje erop aub tot het rond is.
Waarom mag er geen topic over de Kruijff en moet er een slotje op? Vraag je dat ook bij b.v. de topic nieuwe spelers waar tig keer per dag iets wordt geschreven wat niet of nog niet waar is?
Ik snap NEC alleen niet om nu al met deze man bezig te zijn terwijl het nog niet eens zeker is of Hoekman zijn zaak wint en gewoon zijn baan weer opeist.
Moeten deze 2 dan samen werken?
De regel is om pas een topic te openen als NEC iets officieel naar buiten heeft gebracht..

jbnmgn

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door jbnmgn »

svenniessee schreef:
jbnmgn schreef:
pjottr schreef:slotje erop aub tot het rond is.
Waarom mag er geen topic over de Kruijff en moet er een slotje op? Vraag je dat ook bij b.v. de topic nieuwe spelers waar tig keer per dag iets wordt geschreven wat niet of nog niet waar is?
Ik snap NEC alleen niet om nu al met deze man bezig te zijn terwijl het nog niet eens zeker is of Hoekman zijn zaak wint en gewoon zijn baan weer opeist.
Moeten deze 2 dan samen werken?
De regel is om pas een topic te openen als NEC iets officieel naar buiten heeft gebracht..
Gelul: zoals ik al eerder aangaf: de topic nieuwe spelers is een schoolvoorbeeld van een topic die geopend is om melding te kunnen maken van iets wat bij lange na nog niet rond is en dus zeker ook niet door NEC naar buiten is gebracht.
Dus wat regel.............

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31792
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
svenniessee schreef:
jbnmgn schreef:
pjottr schreef:slotje erop aub tot het rond is.
Waarom mag er geen topic over de Kruijff en moet er een slotje op? Vraag je dat ook bij b.v. de topic nieuwe spelers waar tig keer per dag iets wordt geschreven wat niet of nog niet waar is?
Ik snap NEC alleen niet om nu al met deze man bezig te zijn terwijl het nog niet eens zeker is of Hoekman zijn zaak wint en gewoon zijn baan weer opeist. Moeten deze 2 dan samen werken?
De regel is om pas een topic te openen als NEC iets officieel naar buiten heeft gebracht..
Gelul: zoals ik al eerder aangaf: de topic nieuwe spelers is een schoolvoorbeeld van een topic die geopend is om melding te kunnen maken van iets wat bij lange na nog niet rond is
en dus zeker ook niet door NEC naar buiten is gebracht. Dus wat regel.............
Het topic nieuwe spelers is een algemeen topic - een ballenbak voor geruchten, geraaskal en van media berichten. Dat is weer net wat anders dan een topic over 1 persoon.
Alles komt goed !!

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door orlando »

Is het niet zo dat als Hoekman in het gelijk wordt gesteld, er toch sprake is van een onwerkbare situatie,
en zal een eventuele rechter beslissen dat hij maar met de afkoopsom tevreden moet zijn.
Bovendien mocht het zo zijn dat Hoekman een eventuele rechtzaak verliest en een paar keer hoger beroep
aantekent het nog jaren kan duren voor er een eindoordeel is gevallen. Zo lang kan NEC niet wachten zonder TD.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

orlando schreef:Is het niet zo dat als Hoekman in het gelijk wordt gesteld, er toch sprake is van een onwerkbare situatie,
en zal een eventuele rechter beslissen dat hij maar met de afkoopsom tevreden moet zijn.
Bovendien mocht het zo zijn dat Hoekman een eventuele rechtzaak verliest en een paar keer hoger beroep
aantekent het nog jaren kan duren voor er een eindoordeel is gevallen. Zo lang kan NEC niet wachten zonder TD.
Denk dat in dit soort zaken het wel snel kan gaan.Een rechter zal zeker mee laten wegen dat NEC ook verder moet,met of zonder Hoekman.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Gerd »

Misschien had Hoekman wel een proeftijd van drie maanden. Als hij binnen deze periode wordt ontslagen heeft hij geen poot om op te staan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Tiel »

Gerd schreef:Misschien had Hoekman wel een proeftijd van drie maanden. Als hij binnen deze periode wordt ontslagen heeft hij geen poot om op te staan.
3 maanden proeftijd mag niet en daarnaast denk je echt dat hij zo achterlijk zou zijn?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Gerd »

Tiel schreef:
Gerd schreef:Misschien had Hoekman wel een proeftijd van drie maanden. Als hij binnen deze periode wordt ontslagen heeft hij geen poot om op te staan.
3 maanden proeftijd mag niet en daarnaast denk je echt dat hij zo achterlijk zou zijn?
ja

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Eddy TT »

Gewoon good old Leen Looyen TD maken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door mschr »

Eddy TT schreef:Gewoon good old Leen Looyen TD maken.
Hear, hear!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milsbeek, Victor080, Zusje en 11 gasten