Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
bbq
Berichten: 1359
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bbq »

jetipo schreef:
ma 27 nov 2023, 17:03
Nijmegen0413 schreef:
ma 27 nov 2023, 16:59
Dit is denk ik gerucht nummer 1842. Hopelijk komt het eindelijk een kort rond.
Yep. Het vorige gerucht betrof toch Napoli?
En Inter Milan

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Polleke »

bbq schreef:
ma 27 nov 2023, 17:45
jetipo schreef:
ma 27 nov 2023, 17:03
Nijmegen0413 schreef:
ma 27 nov 2023, 16:59
Dit is denk ik gerucht nummer 1842. Hopelijk komt het eindelijk een kort rond.
Yep. Het vorige gerucht betrof toch Napoli?
En Inter Milan
Er is nooit gezegd hoe hoog dat doorverkoop percentage is toch? Maar zelfs al is het maar 10%, dan vang je toch 3 miljoen 👍

Tyson
Berichten: 4683
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tyson »

Polleke schreef:
ma 27 nov 2023, 18:09
bbq schreef:
ma 27 nov 2023, 17:45
jetipo schreef:
ma 27 nov 2023, 17:03
Nijmegen0413 schreef:
ma 27 nov 2023, 16:59
Dit is denk ik gerucht nummer 1842. Hopelijk komt het eindelijk een kort rond.
Yep. Het vorige gerucht betrof toch Napoli?
En Inter Milan
Er is nooit gezegd hoe hoog dat doorverkoop percentage is toch? Maar zelfs al is het maar 10%, dan vang je toch 3 miljoen 👍
Een mooi bedrag maar zie ze maar eerst te krijgen die Turken zijn niet zo van het betalen over het algemeen!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

Scoort weer….
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

DRS
Berichten: 1604
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DRS »

Verbaast me niks, alleen dat hij is verandert van positie een aantal jaar terug.
Maar hoe makkelijk hij tegenstanders in de eredivisie het bos in stuurde op zijn leeftijd was indrukwekkend.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DJTEEF! »

DRS schreef:
do 14 dec 2023, 21:06
Verbaast me niks, alleen dat hij is verandert van positie een aantal jaar terug.
Maar hoe makkelijk hij tegenstanders in de eredivisie het bos in stuurde op zijn leeftijd was indrukwekkend.
Hij was heel jong al heel goed.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Dirk Eijlander »

Super-Simr schreef:
do 14 dec 2023, 20:56
Scoort weer….
40 miljoen! :sjaal:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

zoete aardbei
Berichten: 7934
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zoete aardbei »

Nijmegen0413 schreef:
ma 27 nov 2023, 16:59
Dit is denk ik gerucht nummer 1842. Hopelijk komt het eindelijk een kort rond.
inderdaad,vermoeiend dit zeg.


Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Bottendaal »

Zo kan een vroege (grote) overstap naar het buitenland, en een beetje geduld, toch goed uitpakken zeg!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »


Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 09:14
Fijn interview met Ferdi in de VI! https://www.vi.nl/pro/niet-normaal-wat ... al-meemaak
REPORTAGE
Hij groeide op in Lent, is nog altijd de jongste doelpuntenmaker van NEC, maar is inmiddels vijftienvoudig Turks international, grote ster bij Fenerbahçe en staat op de radar van de Europese grootmachten: Ferdi Kadioglu (24). Op bezoek bij de ­sensatie aan de Bosporus.
Een dinsdagavond in een koffiebar in de wijk Kadiköy in Istanbul. Het is gezellig druk in dit Aziatische deel van de metropool, waarbij de aandacht in Coffeetopia van de aanwezige studenten wordt getrokken door één persoon. Ze kijken van een afstandje naar hem, om vervolgens allemaal de kans te grijpen om met hem op de foto te gaan. En hem te bedanken voor alles wat hij voor Fenerbahçe, de club van dit deel van Istanbul, betekent. De hoofdpersoon is Ferdi Kadioglu. Hij neemt geduldig voor iedereen de tijd en is de aandacht in het voetbalmaffe Turkije inmiddels wel gewend.
‘Niet alleen hier, maar ook als we met Fenerbahçe in het buitenland spelen, voel je de massale steun’, begint Kadioglu, terwijl hij door zijn koffie roert. ‘En dan is het met de Turkse nationale ploeg nóg vele malen intenser. Onlangs speelden we in Berlijn, een oefenwedstrijd tegen Duitsland. Van de 75 duizend mensen in het stadion waren er 60 duizend Turks. Niet normaal, het leek wel alsof we thuis speelden, zo ontzettend veel landgenoten die ons steunden. Bijzonder om mee te maken.’
SMELTKROES

Het is niet de laatste keer deze avond dat Kadioglu een bijzonder inkijkje geeft van zijn voetballeven aan de Bosporus. In de zomer van 2018 verruilde hij NEC voor Fenerbahçe, en daarmee Nijmegen voor Istanbul en zijn Nederlandse standaard voor nieuwe Turkse impulsen. Als mens werd hij verrijkt, als voetballer maakte hij een metamorfose door. Het heden toont een heldenstatus. Kadioglu is vrijwel wekelijks uitblinker bij Fenerbahçe en een vaste waarde in de nationale ploeg van Turkije, dat zich met een nieuwe generatie moeiteloos kwalificeerde voor het EK van komende zomer in Duitsland.
Was hij in zijn Nederlandse tijd nog een aanvaller, sinds een paar jaar speelt hij zich in een rol als moderne vleugelverdediger in de spotlights van de Europese top. Zo stond Kadioglu deze ochtend nog met een grote foto op de voorpagina’s van de sportkranten in Turkije, die melding maakten van interesse van Borussia Dortmund. De Duitse topclub zou zeker dertig miljoen euro over hebben voor Kadioglu, waarbij ook concrete belangstelling vanuit Spanje en Engeland werd gemeld. De speler zelf toont een bescheiden glimlach als we hem met het artikel confronteren. ‘Mooi dat iedereen zo positief is, maar verder houd ik me vooral bezig met Fenerbahçe en dit seizoen. We willen landskampioen worden, de beker winnen en in Europa presteren, dat telt. En daarna komt het EK. Dat zijn concrete dingen waar ik elke dag mee bezig ben, verder zie ik het wel.’
Een stukje Hollandse nuchterheid in de emotionele metropool van Turkije. Sowieso is Kadioglu in zijn leven gewend aan een smeltkroes van culturen. Als zoon van een Turkse vader en een in Canada geboren moeder kwam Kadioglu in Arnhem ter wereld, om vervolgens na twee jaar te verhuizen naar Lent en daar op te groeien, onder de rook van Nijmegen. Zijn roots verraden zijn Nijmeegse tongval, de stad aan de andere kant van de Waalbrug waar een belangrijk deel van de jeugd van de voetballer zich afspeelde. ‘Al op jonge leeftijd was veel bij ons op NEC gericht. Ik was een jaartje of acht toen ik de overstap maakte van mijn amateurclub ESA in Arnhem naar de jeugdopleiding in Nijmegen. Elke dag werd ik opgehaald met het busje, met onder anderen Dirk Proper vanuit Elst en Ole Romeny, die net als ik uit Lent komt. Een mooie tijd.’
De liefde voor de bal kreeg Kadioglu van zijn vader mee, die als trainer actief was bij onder meer AZ 2000 in Arnhem. Als jochie van vier ging hij al met zijn vader mee naar die club, om een paar jaar later bij ESA, dat op een hoger niveau speelde, uit te komen. ‘Als klein pingelaartje, zoals alle jochies van die leeftijd, haha’, herinnert Kadioglu zich nog goed. Behalve de trainingen op de club, en later bij NEC, was hij veel op de velden in Lent te vinden, samen met zijn vader en een portable dvd-speler. ‘Daarin zat dan de dvd van de oefeningen van Wiel Coerver. Die werden overigens op die dvd voorgedaan door Kees van Wonderen, die later bij een jeugdelftal van Oranje nog mijn trainer was. Maar die dvd hebben we verslonden en dan ging mijn vader met mij aan de slag. Kappen, draaien, kappen, draaien, het hele repertoire van Coerver kwam voorbij. Ik vond het heel leuk om te doen en kreeg er een sterke basistechniek door. Je leert helemaal meester te worden over de bal en die bagage neem je de rest van je voetballeven met je mee.’
'Als kind had ik ook veel talent voor tennis en dat heb ik ook nog op hoog niveau gedaan'
Praten over een trapveldje in Lent, met de klassieke oefeningen van Wiel Coerver. Vol plezier memoreert Kadioglu over waar het voor hem allemaal begon. En dat was niet alleen op het voetbalveld. ‘Het sporten zat er al op jonge leeftijd in bij mij. Mijn moeder is nog altijd actief in de danswereld, vroeger was ze professioneel ballerina. Prestaties leveren op topniveau met veel concurrentie in een harde wereld. De discipline om te leven voor je sport heb ik van haar, de liefde voor het voetbal van mijn vader. Als kind had ik alleen ook veel talent voor tennis en dat heb ik ook nog op hoog niveau gedaan. Door heel het land speelde ik toernooien. Ik was een klein mannetje en dan liep ik met zo’n grote tennistas over mijn schouder weer een sportpark op. Uiteindelijk moest ik kiezen tussen voetbal en tennis, want een combinatie was gewoon niet langer meer mogelijk, en is de keuze op voetbal gevallen.’
TIENERTRANSFER

Met veel succes. De ster van Kadioglu binnen NEC was al snel rijzende, en op zestienjarige leeftijd mocht hij al meetrainen met de eerste selectie van de Nijmegenaren. Trainer Peter Hyballa kende geen enkele twijfel en gooide het talent voor de leeuwen. Niet veel later, inmiddels net zeventien jaar, was Kadioglu als invaller trefzeker in het uitduel met FC Utrecht. Met zeventien jaar en 23 dagen schoot hij daarmee Jan Peters uit de geschiedenisboeken als jongste doelpuntenmaker van de club.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

Het persoonlijke succes verliep echter niet parallel aan de prestaties van NEC, waar het in die periode heel onrustig was. De club degradeerde en Kadioglu kreeg zodoende de Eerste Divisie als nieuwe leerschool. Maar ook daar viel hij op en het resulteerde in de zomer van 2018, op negentienjarige leeftijd, in een spectaculaire transfer. ‘Toen Fenerbahçe zich meldde, wist ik eigenlijk wel meteen: Dit is een unieke kans, die moet ik grijpen.’
'In mijn eerste seizoen kwam ik tot één wedstrijd, en dat was in de beker. Eentje. Dat zegt genoeg over mijn voetballende entree hier'
Wat zeker ook meespeelde was de aanwezigheid van een Nederlandse trainer. ‘Phillip Cocu was trainer bij Fenerbahçe en dat sprak mij natuurlijk extra aan. Helaas was dat niet lang het geval, want een paar maanden later nam de club alweer afscheid van hem.’ Inmiddels begaf Kadioglu zich in een belangrijke periode van zijn ontdekkingsreis. Hoewel hij familie in Istanbul heeft wonen, vergden het land, de stad en ook de taal de nodige aanpassingstijd. En dat gold ook voor de voetbalomgeving. ‘De stap was natuurlijk heel groot. Ik was nog een tiener en dan kom je opeens bij een van de grootste clubs van Turkije terecht, in een wereldstad als Istanbul. In mijn eerste seizoen kwam ik tot één wedstrijd, en dat was in de beker. Eentje. Dat zegt genoeg over mijn voetballende entree hier.’
‘Ik had gewoon tijd nodig. Maar ik wist tegelijkertijd heel goed dat alleen ikzelf het tij kon keren. Ik moest in mezelf gaan investeren, veel sterker worden. Technisch en tactisch was mijn basis goed, dat zag ik dagelijks om me heen op het trainingsveld, alleen ik had nog het lichaam van een tiener. Ik moest sterker worden en ging daarmee aan de slag. Ik maakte heel veel trainingsuren in de gym en voelde mezelf sterker worden. Mijn tijd zou nog komen, daar was ik van overtuigd, en dan kom je toch weer terug op mijn mentaliteit, die ik van mijn ouders heb meegekregen. Als je iets wil bereiken, dan moet je ervoor leven en niet opgeven. Dat heb ik gedaan en het lukte me om hier alsnog mijn kans te pakken.’
GROTE DOORBRAAK

In zijn daaropvolgende seizoen maakte Kadioglu al veel meer speelminuten, maar de grote doorbraak volgde ruim twee jaar geleden. Hij onderging de metamorfose van aanvaller naar vleugelverdediger. ‘We kregen een Portugese trainer, Vitor Pereira, en die ging met drie verdedigers en twee wingbacks spelen. Hij probeerde mij op die positie van vleugelverdediger en eigenlijk ging het direct al best goed. Natuurlijk moest ik wel even een knop in mijn hoofd omzetten en echt wel even wennen, maar ik voelde me steeds beter worden. In die rol moet je verdedigend aanwezig zijn, maar bij balbezit kan je ook naar voren om aan te vallen. Die combinatie beviel me direct al heel goed.’
Ook toen Pereira het veld moest ruimen, de omloopsnelheid van trainers bij Fenerbahçe is nou eenmaal zeer hoog, bleef Kadioglu zich op de backpositie focussen. ‘De volgende trainers zagen dat ik ook in een 4-3-3-systeem als vleugelverdediger belangrijk kon zijn voor de ploeg. Het was inderdaad een flinke ommezwaai, want tot een paar jaar terug had ik dit echt niet voor mogelijk gehouden, maar zo zie je maar weer dat het raar kan lopen in het voetbal. Het geeft me nu ook echt een kick om de bal af te pakken en daarna gelijk te kijken of ik aanvallend van waarde kan zijn.’
De carrière van Kadioglu kwam in een stroomversnelling en de stijgende lijn is sindsdien een vast gegeven bij de vleugelverdediger. Bij de Turkse nationale ploeg begon hij alle vijftien duels als basisspeler, als rechtsback of linksback, terwijl hij bij Fenerbahçe voornamelijk de linkerkant bestrijkt.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

CONNECTIE MET TADIC

Niet alleen de supporters, maar ook de Turkse media zijn lovend over de geboren Gelderlander. ‘Kadioglu legt de lat naar een ongelofelijk niveau’, vertelde Nihat Kahveci onlangs. De voormalige Turkse topaanvaller en 69-voudig international is momenteel werkzaam als analist bij NutSpor.
'Kadioglu is een robot. En er zijn weer wat nieuwe updates geïnstalleerd op onze robot'
‘Kadioglu is een robot. En er zijn weer wat nieuwe updates geïnstalleerd op onze robot. Hij geeft geweldige passes en was ook al de grote uitblinker tegen Besiktas. Kadioglu is beter dan Philipp Lahm. Ook als Fenerbahçe niet goed speelt, presteert hij individueel nog goed. Hij is verdedigend goed en ook aanvallend. Hij komt veel op en kan doelpunten maken. En hij heeft ook een goede connectie met Dusan Tadic.’
Kadioglu vindt de complimenten mooi om te horen, maar laat zich er niet te veel door imponeren en houdt bovenal vast aan zijn eigen plan. ‘Met Dusan Tadic voor me als linksbuiten is het dit seizoen heerlijk voetballen, we hebben een goede klik samen. We praten vaak in het Nederlands met elkaar, vooral in het veld moet je elkaar snel kunnen begrijpen, dus dan is het prettig om zo met elkaar te communiceren. Dusan is een ongelofelijke voetballer, zo sterk en goed, echt een leider, en voetballend kan hij goed de bal voor me vasthouden, waardoor ik vaak kan bijsluiten om samen gevaarlijk te worden.’
NATIONALITEIT

Kadioglu wist zijn plek af te dwingen bij Fenerbahçe en de Turkse nationale ploeg. Hoewel voor dat laatste nog wel een belangrijke knoop moest worden doorgehakt. ‘Op een gegeven moment kon ik voor drie landen kiezen: Turkije, Canada en natuurlijk Nederland.’ Dat ‘natuurlijk’ zit in de keuze in zijn jeugdjaren. Als talent doorliep hij vijf verschillende nationale jeugdteams van Oranje, alvorens in Jong Oranje als aanvaller onder Erwin van de Looi uit te komen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

De hoofdmacht van het Nederlands elftal leek destijds nog ver weg, terwijl Turkije wél trok aan de speler. ‘Ik heb er goed over nagedacht en ook met de mensen om mij heen over gesproken. Beide landen zijn me dierbaar. Op eindtoernooien was ik vroeger ook altijd voor Turkije én Nederland. Net wie er moest spelen, en vaak was er een van de twee ook niet bij, dus dat maakte het ook wel makkelijk. Maar nu moest ik kiezen en uiteindelijk kreeg Turkije mijn voorkeur. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Het voelt goed en sportief heb ik al veel mooie momenten met de Turkse nationale ploeg meegemaakt. En dan moet het hoogtepunt komende zomer nog volgen, met het EK in Duitsland. Daar kijk ik enorm naar uit.’
Een kampioenschap met Fenerbahçe en een Europees kampioenschap met Turkije. Het zijn voor 2024 twee prikkelende perspectieven voor Kadioglu, waar hij dag in dag uit voor bezig is. Hoezeer hij ook blij is met zijn ontwikkeling en huidige status, de vleugelverdediger weet dat het allemaal nog beter kan. ‘Ik speel in de top en dan kan je niet verzaken. Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij hoe alles gaat.’
‘Ik koos niet voor de makkelijkste route, door op jonge leeftijd alles achter te laten voor het avontuur in Turkije. Je moet dan mentaal sterk zijn en knokken voor je plek. Dat is gelukt en daarom zie ik het voor mezelf als de ideale route. En soms besef ik wel: Het is niet normaal wat ik allemaal meemaak. Ik voel me bevoorrecht om hier te spelen, bij zo’n grote club en voor zoveel fans. Maar tegelijkertijd voel ik de drive om nog beter te worden en meer moois te beleven. Ook in 2024 is dat mijn doel.’
Het voetballeven lacht hem toe, Kadioglu is klaar voor het nieuwe jaar. De jongen uit Gelderland is een man geworden in Istanbul. Met een veelbelovend perspectief.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zoete aardbei
Berichten: 7934
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zoete aardbei »

Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.

zoete aardbei
Berichten: 7934
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zoete aardbei »

mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.

Tyson
Berichten: 4683
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tyson »

zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06
mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door shinji »

Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:21
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06
mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?
Zo goed doen NL clubs het meestal niet tegen Turkse clubs dacht ik. Misschien heeft Ferdi daar wel leren verdedigen. Super leuk voor die jongen, hopelijk gaat ie heel veel mooie transfers maken. Iedere keer naar een ander land als het even kan.
100% of the shots you do not take, do not go in...

Tyson
Berichten: 4683
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tyson »

shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 13:35
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:21
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06
mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?
Zo goed doen NL clubs het meestal niet tegen Turkse clubs dacht ik. Misschien heeft Ferdi daar wel leren verdedigen. Super leuk voor die jongen, hopelijk gaat ie heel veel mooie transfers maken. Iedere keer naar een ander land als het even kan.
In Europa is het toch ook niet veel die Turkse clubs

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door shinji »

Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:47
shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 13:35
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:21
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06
mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 11:35
Ik heb Fener vs Gala gezien in zijn geheel.
Zelden zo'n slechte pot gezien,echt drama.
Walking football met Hakim,Dzeko,Tadic.
Oosterwolde,een 13 in een dozijn voetballer, kan daar makkelijk mee.

Ik vraag mij echt af in hoeverre die interesse van bv Bayern serieus te noemen is.

Je ziet aan alles dat Ferdi een begaafde, technische speler is,
Die helemaal geen verdediger is.

Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?
Zo goed doen NL clubs het meestal niet tegen Turkse clubs dacht ik. Misschien heeft Ferdi daar wel leren verdedigen. Super leuk voor die jongen, hopelijk gaat ie heel veel mooie transfers maken. Iedere keer naar een ander land als het even kan.
In Europa is het toch ook niet veel die Turkse clubs
Nee zeker niet hoor. Paar toppers in hun nadagen, en berg oost Europese spelers, wat probleem spelers aangevuld met Turkse spelers.. Er is een hoop geld, wat dan ook weer alleen betaald wordt zolang je basis speler bent heb ik het gevoel.. transfer sommen ook altijd moeilijk..
Hoogtij dagen zijn daar ook wel voorbij.. maar goed.. welke competities buiten Engeland, Spanje, Italië en Duitsland doen het wel goed..
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 14:03
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:47
shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 13:35
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:21
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06
mschr schreef:
vr 29 dec 2023, 11:54


Hij dolde Duitsland onlangs nog en werd MotM in de interland Duitsland - Turkije. Natuurlijk staat ie in de belangstelling bij Dortmund en Bayern.
We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?
Zo goed doen NL clubs het meestal niet tegen Turkse clubs dacht ik. Misschien heeft Ferdi daar wel leren verdedigen. Super leuk voor die jongen, hopelijk gaat ie heel veel mooie transfers maken. Iedere keer naar een ander land als het even kan.
In Europa is het toch ook niet veel die Turkse clubs
Nee zeker niet hoor. Paar toppers in hun nadagen, en berg oost Europese spelers, wat probleem spelers aangevuld met Turkse spelers.. Er is een hoop geld, wat dan ook weer alleen betaald wordt zolang je basis speler bent heb ik het gevoel.. transfer sommen ook altijd moeilijk..
Hoogtij dagen zijn daar ook wel voorbij.. maar goed.. welke competities buiten Engeland, Spanje, Italië en Duitsland doen het wel goed..
Frankrijk?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door shinji »

jackkreta schreef:
vr 29 dec 2023, 17:12
shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 14:03
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:47
shinji schreef:
vr 29 dec 2023, 13:35
Tyson schreef:
vr 29 dec 2023, 13:21
zoete aardbei schreef:
vr 29 dec 2023, 12:06


We gaan het zien,ik kan het mij niet voorstellen.
Du moment dat hij tegen een echte vleugelaanvaller komt te spelen komt hij zwaar in de problemen.
Dat soort spelers zijn er nauwelijks in Turkije.
De Turkse competitie is ook geen niveau toch?
Zo goed doen NL clubs het meestal niet tegen Turkse clubs dacht ik. Misschien heeft Ferdi daar wel leren verdedigen. Super leuk voor die jongen, hopelijk gaat ie heel veel mooie transfers maken. Iedere keer naar een ander land als het even kan.
In Europa is het toch ook niet veel die Turkse clubs
Nee zeker niet hoor. Paar toppers in hun nadagen, en berg oost Europese spelers, wat probleem spelers aangevuld met Turkse spelers.. Er is een hoop geld, wat dan ook weer alleen betaald wordt zolang je basis speler bent heb ik het gevoel.. transfer sommen ook altijd moeilijk..
Hoogtij dagen zijn daar ook wel voorbij.. maar goed.. welke competities buiten Engeland, Spanje, Italië en Duitsland doen het wel goed..
Frankrijk?
Mwah, vind ik niet. PSG doet het aardig, maar ook niet in vergelijking met de miljoenen die er verbrand worden, maar de rest van de Franse clubs is gewoon middelmaat..
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Bottendaal »

Leuk zo’n uitgebreid interview. Waar kijk je wedstrijden van Fener?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten