Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1606
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door NECNijmeguh »

bertje schreef:
ma 16 jul 2018, 08:06
eniesee-elst schreef:
zo 15 jul 2018, 10:22
jallah schreef:
zo 15 jul 2018, 09:52
Polleke schreef:
zo 15 jul 2018, 09:51
Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Altijd hetzelfde liedje in De Goffert,of ze mogen een speler of ze mogen hem niet 'want we zijn een volksclub'.
Als je toch al blij bent met een schuimbekkende rechtsbuiten die als een dolle over het veld rent en heel af en toe een doelpuntje meepikt..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:17
Bottendaal schreef:
zo 15 jul 2018, 14:15
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:14
Je presteert een aanname als een feit.
Ik presteer al jaren, en dat is een feit, dat kun je van mij aannemen.
Beetje flauw je weet best wat ik bedoel.
Ik vond hem best grappig.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beaker »

Mark Ariaans schreef:
ma 16 jul 2018, 09:24
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:17
Bottendaal schreef:
zo 15 jul 2018, 14:15
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:14
Je presteert een aanname als een feit.
Ik presteer al jaren, en dat is een feit, dat kun je van mij aannemen.
Beetje flauw je weet best wat ik bedoel.
Ik vond hem best grappig.
Eigenlijk moet je zijn vriendin vragen of hij naar behoren presteert. Haar mening is pas een feit. :schater:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:
za 14 jul 2018, 12:14
BasNijmegen schreef:
za 14 jul 2018, 11:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden.
True, maar dat is misschien wel het lot van een tweede jaar in een lagere divisie. Je hebt als club niet meer zoveel te eisen als wanneer je op het hoogste niveau speelt.
Op TV gelderland staat 2 miljoen. Dat zou een heel erg mooi bedrag zijn voor een toch wat beperkte speler met een te groot ego.
Het kan best zijn dat hij uitgroeit tot dat talent wat men denk dat hij kan worden, en dat gun ik hem ook wel, maar hier heeft hij het niet zo laten zien dat je hem als echt groot talent maag beschouwen.
Ik hoop dat hij bij Fenerbache slaagt en weer goed doorverkocht kan worden zodat wij er ook dan nog wat aan verdienen.
JBNMGN schreef:
za 14 jul 2018, 15:30
eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
Laten we wel wezen, het is geen topper. En als er alleen maar Turkse ploegen interesse hebben zegt dat ook genoeg.
op tv Gelderland staat 2 miljoen, in de Gelderlander staat meer dan 1 miljoen dus laten we het op die 1,4 houden dan hebben we een mooi bedrag gevangen. Het geld van Lombombe er bij en hopelijk ook nog Alireza en we zitten gebeiteld met eventuele aankopen.
Poeh, wel pijnlijk hoor. Je zou er maar zo weinig verstand van hebben en louter onzin over deze jongen uitbraken. :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Special Guest »

Mooie transfer hoor. Zeker voor Ferdi. Of hij het daar gaat maken is nog even afwachten. Hij moet eerst maar minuten zien te maken. Qua planning was een tussenstap wellicht beter geweest. Maar heb er het volste vertrouwen in dat zijn kwaliteiten daar meer naar boven komen. Succes daar !! En hopelijk tot ziens....ooit.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Polleke »

Zijn vertrek heeft tot gevolg gehad dat we het spelersbudget op pijl kunnen houden. Ik verwacht dis nog wat versterkingen. En ik hoop dat Ferdi een doorslaand succes wordt. Voor hemzelf en onze portomonnee

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beaker »

Polleke schreef:
ma 16 jul 2018, 16:45
Zijn vertrek heeft tot gevolg gehad dat we het spelersbudget op pijl kunnen houden. Ik verwacht dis nog wat versterkingen. En ik hoop dat Ferdi een doorslaand succes wordt. Voor hemzelf en onze portomonnee
:withstupid:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keizerstad1994 »

Even over de transfersom: er stond vanochtend een artikel over de transfer van Kadioglu en daarin wordt Oversier aangehaald die stelt dat het transferbedrag dat genoemd wordt (1,4 tot 2 miljoen) een schatting is die aan de lage kant is. Hebben we dus kennelijk meer voor gekregen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keizerstad1994 »

NECvooralles schreef:
ma 16 jul 2018, 20:26
Bron?
Oh sorry, vergeten erbij te zitten. Stond in de Gelderlander van 16 juli dus.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

Die rekent de opties en bonusconstructies mee.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keizerstad1994 »

burp schreef:
ma 16 jul 2018, 20:56
Die rekent de opties en bonusconstructies mee.
Die waren toch bij de eerdere berichten al meegerekend? 1,4 miljoen wat door bonussen kon oplopen tot 2 miljoen? Lijkt er op dat hij er meer uit gehaald heeft dan bovenstaande. En dan zou het opeens best een aardige deal worden (voor zover het dat al niet was)
'Justice knows every mans number'

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Keizerstad1994 schreef:
ma 16 jul 2018, 21:00
burp schreef:
ma 16 jul 2018, 20:56
Die rekent de opties en bonusconstructies mee.
Die waren toch bij de eerdere berichten al meegerekend? 1,4 miljoen wat door bonussen kon oplopen tot 2 miljoen? Lijkt er op dat hij er meer uit gehaald heeft dan bovenstaande. En dan zou het opeens best een aardige deal worden (voor zover het dat al niet was)
Wel zuur dat je nu om en nabij 3 a 4 miljoen verdiend aan Ferdi en Groeneveld terwijl je bij promotie richting het dubbele zou zijn gegaan.

NiMMA_024
Berichten: 6732
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door NiMMA_024 »

Nijmegen0413 schreef:
ma 16 jul 2018, 21:14
Keizerstad1994 schreef:
ma 16 jul 2018, 21:00
burp schreef:
ma 16 jul 2018, 20:56
Die rekent de opties en bonusconstructies mee.
Die waren toch bij de eerdere berichten al meegerekend? 1,4 miljoen wat door bonussen kon oplopen tot 2 miljoen? Lijkt er op dat hij er meer uit gehaald heeft dan bovenstaande. En dan zou het opeens best een aardige deal worden (voor zover het dat al niet was)
Wel zuur dat je nu om en nabij 3 a 4 miljoen verdiend aan Ferdi en Groeneveld terwijl je bij promotie richting het dubbele zou zijn gegaan.
Dat valt nog te bezien, maar dat is een als als en misschien verhaaltje. Op dit moment is 1.4, met mogelijkheid tot 6 ton extra niet slecht voor NEC en moet zakelijk gezien deze transfer wel maken. Ferdi was vorig seizoen niet dé smaakmaker zoals wij hem daarvoor konden. Liever deze transfer dan naar het rijnjankdorp. gun hem deze transfer.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

NECvooralles schreef:
ma 16 jul 2018, 21:58
En Jahanbakhsh en Cilissen staan ook aan de vooravond van een transfer. Transferwinst zou zo maar op kunnen lopen tot 5-6 miljoen op zijn minst deze zomer. Neem aam dat er nu ook nog wat fatsoenlijks wordt gekocht.
Kan zijn. Maar aangezien we ieder jaar verlies draaien is het wellicht niet onhandig iets achter de hand te houden. Na deze transfers is het wel zo´n beetje uit met de pret en is het wachten of Kadioglu ooit misschien eens doorverkocht wordt of totdat Romeny wellicht geld op kan brengen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

NECvooralles schreef:
ma 16 jul 2018, 22:25
Legendario schreef:
ma 16 jul 2018, 22:18
NECvooralles schreef:
ma 16 jul 2018, 21:58
En Jahanbakhsh en Cilissen staan ook aan de vooravond van een transfer. Transferwinst zou zo maar op kunnen lopen tot 5-6 miljoen op zijn minst deze zomer. Neem aam dat er nu ook nog wat fatsoenlijks wordt gekocht.
Kan zijn. Maar aangezien we ieder jaar verlies draaien is het wellicht niet onhandig iets achter de hand te houden. Na deze transfers is het wel zo´n beetje uit met de pret en is het wachten of Kadioglu ooit misschien eens doorverkocht wordt of totdat Romeny wellicht geld op kan brengen.
Terug naar de eredivisie levert natuurlijk veel meer op. Je moet nu investeren om die investering via een promotie terug te verdienen.
Verder zijn er rond diverse spelers dooverkooppercentages afgesproken. Groeneveld, Grot, Kadioglu, Limombe. Dus onzin dat het nu op zou drogen.
Limbombe ga ik vanuit dat die deze periode geld op gaat leveren. Groeneveld heb je inderdaad gelijk in. Bij Grot en Kadioglu heb ik geen verwachtingen eigenlijk.

In de eredivisie draaiden we volgens mij ook vrijwel ieder jaar verlies, dus ook daar zul je mijns inziens iets achter de hand moeten hebben.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Bottendaal »

Beaker schreef:
ma 16 jul 2018, 10:05
Mark Ariaans schreef:
ma 16 jul 2018, 09:24
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:17
Bottendaal schreef:
zo 15 jul 2018, 14:15
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:14
Je presteert een aanname als een feit.
Ik presteer al jaren, en dat is een feit, dat kun je van mij aannemen.
Beetje flauw je weet best wat ik bedoel.
Ik vond hem best grappig.
Eigenlijk moet je zijn vriendin vragen of hij naar behoren presteert. Haar mening is pas een feit. :schater:
:biggrin:

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

NECNijmeguh schreef:
ma 16 jul 2018, 08:37
bertje schreef:
ma 16 jul 2018, 08:06
eniesee-elst schreef:
zo 15 jul 2018, 10:22
jallah schreef:
zo 15 jul 2018, 09:52
Polleke schreef:
zo 15 jul 2018, 09:51
Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Kut-team?

Hoho Fifa spelletje was het.

Zou jij eens voorbeelden kunnen geven van die vele supporters die het hem niet gunnen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

Nijmegen0413 schreef:
wo 18 jul 2018, 16:10
NECNijmeguh schreef:
ma 16 jul 2018, 08:37
bertje schreef:
ma 16 jul 2018, 08:06
eniesee-elst schreef:
zo 15 jul 2018, 10:22
jallah schreef:
zo 15 jul 2018, 09:52
Polleke schreef:
zo 15 jul 2018, 09:51
Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
wo 18 jul 2018, 16:35
Zou jij eens voorbeelden kunnen geven van die vele supporters die het hem niet gunnen?
:withstupid: Ik ken er maar één. Maar die heeft de pik op vrijwel alle spelers uit de eigen jeugd. De moeite niet om hem te noemen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

Dank voor de vele positieve berichten sinds mijn een na laatste bericht in dit item.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

Voorwaarts schreef:
zo 15 jul 2018, 17:10
Bottendaal schreef:
zo 15 jul 2018, 14:33
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:17
Bottendaal schreef:
zo 15 jul 2018, 14:15
Tiel schreef:
zo 15 jul 2018, 14:14
Je presteert een aanname als een feit.
Ik presteer al jaren, en dat is een feit, dat kun je van mij aannemen.
Beetje flauw je weet best wat ik bedoel.
Dat ben ik wel met je eens. Kan er niet aan doen, dat maakt jou stijl van reageren bij mij los, maar: :offtopic:

Ben het ook niet met je eens, maar zoals gezegd, zowel financieel als selectietechnisch hoefde hij niet weg. Had hem er graag nog een (half) jaar bij gehad. Dan kun je dat wel gokken noemen, maar hem verkopen en maar hopen er iets voor terug te kunnen kopen is ook gokken. Misschien financieel wat minder, maar qua voetbal wel.
Daarnaast was er genoeg interesse, dus er had ook langer gewacht kunnen worden met een verkoop, Oversier heeft bij het eerste redelijke bod zichzelf op de schouder geklopt (https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ioglu.html) en meteen een gat in de licht gesprongen. Immers, enkele dagen geleden kwam het nog niet in de richting van een transfer, maarrrrr...kon het snel gaan.
(https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... j-nec.html)

Andere optie is dat hij helemaal geen vertrouwen had in Kadioglu en bij het eerste concrete bod blij was ervoor te kunnen cashen.
Een feit blijkt dat als een gewilde nec speler niet verkocht wordt, er na verloop van tijd, de desbetreffende speler minder waard werd. Of zelfs transfervrij vertrok. Een speler wordt gewoon niet meer waard wanneer ie lang bij nec blijft. Helaas.
Dus bij een goed bod verkopen. Simpel as that.
:withstupid: :tu: Zo goed?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

Voorwaarts schreef:
zo 15 jul 2018, 09:21
Waarom gunnen jullie het Kadioglu niet?
Gaat naar een topclub, betere competitie met betere spelers om zich heen. En laat een mooi transferbedrag achter voor nec.

Prima stap. Ferdi veel succes !
@jackkreta
Bijna goed :biggrin:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
wo 18 jul 2018, 18:22
Tiel schreef:
wo 18 jul 2018, 16:35
Zou jij eens voorbeelden kunnen geven van die vele supporters die het hem niet gunnen?
:withstupid: Ik ken er maar één. Maar die heeft de pik op vrijwel alle spelers uit de eigen jeugd. De moeite niet om hem te noemen.
Volgens mij is JBNMG de enige die negatief was over de kwaliteiten van Ferdi.

Maar welke spelers uit de eigen jeugd bedoel je?

Groeneveld is bv al geen eigen jeugd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten