Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Hij is nog niet weg hoor.....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Demtsjenko »

Jawel hoor... dat ketst echt niet meer af...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:
za 14 jul 2018, 00:32
zuurpruim schreef:
vr 13 jul 2018, 20:15
jetipo schreef:
vr 13 jul 2018, 20:00
Op Twitter hing deze transfer (als het doorgaat) al dagen in de lucht. Als je Ferdi Kadıoğlu in het zoekveld ingaf, kreeg je erg veel Turkse hits.

Als hij denkt zich daar te kunnen ontwikkelen en NEC krijgt een mooie transfersom, prima. Of het verstandig is, is een tweede. Hij leek ook niet zo gemotiveerd meer hier.
Echt,zijn vader is hier al meer dan een jaar mee bezig,heb er al eerder iets over gemeld hier. Dit komt volledig uit zijn koker, Ferdi is er blijkbaar niet tegen opgewassen,erg jammer voor hem want dit gaat hem niet worden natuurlijk.Turkse competitie ,daar voetballen echt veel dertigers,die denken dat de ballenjongen in de kleedkamer is verdwaald.Komt daar binnen met 0,0 status.Volkomen kansloos.

Maar wel wss 1 miljoen per jaar cashen aan salaris. Dat zal ook de motivatie zijn van zijn Pa.
Die gaat echt geen miljoen per jaar verdienen hoor,op basis waarvan?Misschien op de lange termijn als hij in het 1e komt maar daar lijkt ,gezien de woorden van Cocu,voorlopig nog geen sprake van.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door gladiator »

definitief.......
transfer van enkele miljoenen wordt gezegd
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Cocu maakt de klassieke fout die Nederlandse trainers vaker maken in het Buitenland,een Nederlandse enclave van spelers.Dat is gewoon niet handig,ga het nou eerst eens doen met de selectie die je hebt.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door harold »

De Gelderlander zegt 2 miljoen. Vind ik een prachtig bedrag, had ik niet verwacht. :tu:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door gladiator »

Çocu wil het signaal afgeven jaren te willen blijven, maar Çocu eet gewoon kalkoen met de kerst.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

met bonus constructie en doorverkoop percentage kan het bedrag oplopen tot 2 miljoen las ik... mag toch hopen dat doorverkoop percentage daar los van staat! los van dat, echt super jammer dat ie gaat! hopen dat romeny zich ook zo blijft ontwikkelen en een plekje krijgt binnen het elftal! ferdi bedankt voor alles en succes daar!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

jallah schreef:
za 14 jul 2018, 10:04
met bonus constructie en doorverkoop percentage kan het bedrag oplopen tot 2 miljoen las ik... mag toch hopen dat doorverkoop percentage daar los van staat! los van dat, echt super jammer dat ie gaat! hopen dat romeny zich ook zo blijft ontwikkelen en een plekje krijgt binnen het elftal! ferdi bedankt voor alles en succes daar!
Tuurlijk staat het daar los van.je weet niet wat een volgende club betaald dus kan je geen exact bedrag noemen.Dat kan wel met een bonusconstructie want daar liggen de bedragen vast.Ik denk dat de normale transfersom echt niet meer is dan iets meer dan een miljoen.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

zuurpruim schreef:
za 14 jul 2018, 10:07
jallah schreef:
za 14 jul 2018, 10:04
met bonus constructie en doorverkoop percentage kan het bedrag oplopen tot 2 miljoen las ik... mag toch hopen dat doorverkoop percentage daar los van staat! los van dat, echt super jammer dat ie gaat! hopen dat romeny zich ook zo blijft ontwikkelen en een plekje krijgt binnen het elftal! ferdi bedankt voor alles en succes daar!
Tuurlijk staat het daar los van.je weet niet wat een volgende club betaald dus kan je geen exact bedrag noemen.Dat kan wel met een bonusconstructie want daar liggen de bedragen vast.Ik denk dat de normale transfersom echt niet meer is dan iets meer dan een miljoen.
zo tuurlijk is dat niet.. het kan ook een percentage zijn van het bedrag dat fener betaald aan nec.. bijv. 10% van 1.2 miljoen
Laatst gewijzigd door jallah op za 14 jul 2018, 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door eniesee12 »

Ik wens hem veel succes , maar hij word daar natuurlijk nooit geen basisspeler. In de Juup had hij het al lastig genoeg.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden. Ferdi heeft een matig seizoen gehad maar is natuurlijk ook nog erg jong. Ik denk dat hij komend seizoen al veel beter zou kunnen gaan spelen. En met nog meer wedstrijden met jong Oranje.zou dat zijn marktwaarde flink vehogen. Dan komt er meer belangstelling van clubs en zou zijn marktwaarde zomaar na 2, 3 miljoen kunnen oplopen. Ik ben bang dat Oversier het ook wat betreft Kadioglu weer helemaal verkeerd doet en veel te weinig rekening houdt met de ontwikkeling van zijn transferwaarde op niet al te lange termijm. Oversier focust zuch veel te veel op de situatie zoals die op een gegeven moment is en kijkt, lijkt me, te weinig vooruit!

Voor Ferdi is dit verder een heel slechte stap. Cocu heeft al aangegeven hem als een lange termijn aankoop te zien. Dus hij komt gewoon voor langere tijd in een lager elftal te spelen. Dat is natuurlijk heel slecht voor zijn ontwikkeling. Ik snap dan ook zijn haast hier weg te komen niet. Niet zo verstandig, eerlijk gezegd!
Laatst gewijzigd door Wessel op za 14 jul 2018, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

eniesee12 schreef:
za 14 jul 2018, 10:41
Ik wens hem veel succes , maar hij word daar natuurlijk nooit geen basisspeler. In de Juup had hij het al lastig genoeg.
Dan is hij dus altijd basisspeler! :schater:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden. Ferdi heeft een matig seizoen gehad maar is natuurlijk ook nog erg jong. Ik denk dat hij komend seizoen al veel beter zou kunnen gaan spelen. En met nog meer wedstrijden met jong Oranje.zou dat zijn marktwaarde flink vehogen. Dan komt er meer belangstelling van clubs en zou zijn marktwaarde zomaar na 2, 3 miljoen kunnen oplopen. Ik ben bang dat Oversier het ook wat betreft Kadioglu weer helemaal verkeerd doet en veel te weinig rekening houdt met de ontwikkeling van zijn transferwaarde op niet al te lange termijm. Oversier focust zuch veel te veel op de situatie zoals die op een gegeven moment is en kijkt, lijkt me, te weinig vooruit!
Puur gespeculeer dus. Als het rond de 1 miljoen zou liggen is het kut en dus denk je dat Oversier het fout doet. :crazy:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

Super-Simr schreef:
za 14 jul 2018, 11:00
eniesee12 schreef:
za 14 jul 2018, 10:41
Ik wens hem veel succes , maar hij word daar natuurlijk nooit geen basisspeler. In de Juup had hij het al lastig genoeg.
Dan is hij dus altijd basisspeler! :schater:
:lol:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
za 14 jul 2018, 10:07
jallah schreef:
za 14 jul 2018, 10:04
met bonus constructie en doorverkoop percentage kan het bedrag oplopen tot 2 miljoen las ik... mag toch hopen dat doorverkoop percentage daar los van staat! los van dat, echt super jammer dat ie gaat! hopen dat romeny zich ook zo blijft ontwikkelen en een plekje krijgt binnen het elftal! ferdi bedankt voor alles en succes daar!
Tuurlijk staat het daar los van.je weet niet wat een volgende club betaald dus kan je geen exact bedrag noemen.Dat kan wel met een bonusconstructie want daar liggen de bedragen vast.Ik denk dat de normale transfersom echt niet meer is dan iets meer dan een miljoen.
Het is jammer dat zo een talent weggaat , maar afwachten wat er voor terug komt
Risus abundat in ore stultorum

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden. Ferdi heeft een matig seizoen gehad maar is natuurlijk ook nog erg jong. Ik denk dat hij komend seizoen al veel beter zou kunnen gaan spelen. En met nog meer wedstrijden met jong Oranje.zou dat zijn marktwaarde flink vehogen. Dan komt er meer belangstelling van clubs en zou zijn marktwaarde zomaar na 2, 3 miljoen kunnen oplopen. Ik ben bang dat Oversier het ook wat betreft Kadioglu weer helemaal verkeerd doet en veel te weinig rekening houdt met de ontwikkeling van zijn transferwaarde op niet al te lange termijm. Oversier focust zuch veel te veel op de situatie zoals die op een gegeven moment is en kijkt, lijkt me, te weinig vooruit!

Voor Ferdi is dit verder een heel slechte stap. Cocu heeft al aangegeven hem als een lange termijn aankoop te zien. Dus hij komt gewoon voor langere tijd in een lager elftal te spelen. Dat is natuurlijk heel slecht voor zijn ontwikkeling. Ik snap dan ook zijn haast hier weg te komen niet. Niet zo verstandig, eerlijk gezegd!
vind niet dat hij een matig seizoen speelde.. 7 goals en 12 assists voor een 18 jarige.. op 18 jarige leeftijd al meer dan 50 wedstrijden in het prof voetbal zegt ook genoeg.. daarbij zijn debuut gemaakt bij jong oranje.. kadioglu is gewoon een groot talent.. de keuze voor fener kan inderdaad verkeerd uitpakken.. maar snap wel dat fener hem wil hebben! misschien verhuren ze hem wel een jaar aan ons.. dat zou ook een win win situatie zijn.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 11:17
zuurpruim schreef:
za 14 jul 2018, 10:07
jallah schreef:
za 14 jul 2018, 10:04
met bonus constructie en doorverkoop percentage kan het bedrag oplopen tot 2 miljoen las ik... mag toch hopen dat doorverkoop percentage daar los van staat! los van dat, echt super jammer dat ie gaat! hopen dat romeny zich ook zo blijft ontwikkelen en een plekje krijgt binnen het elftal! ferdi bedankt voor alles en succes daar!
Tuurlijk staat het daar los van.je weet niet wat een volgende club betaald dus kan je geen exact bedrag noemen.Dat kan wel met een bonusconstructie want daar liggen de bedragen vast.Ik denk dat de normale transfersom echt niet meer is dan iets meer dan een miljoen.
Het is jammer dat zo een talent weggaat , maar afwachten wat er voor terug komt
heb je gelijk in, we gaan het zien!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door BasNijmegen »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden.
True, maar dat is misschien wel het lot van een tweede jaar in een lagere divisie. Je hebt als club niet meer zoveel te eisen als wanneer je op het hoogste niveau speelt.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door JBNMGN »

BasNijmegen schreef:
za 14 jul 2018, 11:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten. Als dat rond de 1 miljoen E zou liggen, zou ik dat zwaar teleurstellend vinden.
True, maar dat is misschien wel het lot van een tweede jaar in een lagere divisie. Je hebt als club niet meer zoveel te eisen als wanneer je op het hoogste niveau speelt.
Op TV gelderland staat 2 miljoen. Dat zou een heel erg mooi bedrag zijn voor een toch wat beperkte speler met een te groot ego.
Het kan best zijn dat hij uitgroeit tot dat talent wat men denk dat hij kan worden, en dat gun ik hem ook wel, maar hier heeft hij het niet zo laten zien dat je hem als echt groot talent maag beschouwen.
Ik hoop dat hij bij Fenerbache slaagt en weer goed doorverkocht kan worden zodat wij er ook dan nog wat aan verdienen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:33
vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Transferbedrag (naar verluidt 2 mln) is prima voor een jonge speler die het afgelopen seizoen wisselvallig heeft gepresteerd, niet heel erg gemotiveerd meer was en vanuit de eerste divisie komt. Ik vrees alleen dat hij vanwege vaders druk de verkeerde keus heeft gemaakt. Ik denk dat AZ bijvoorbeeld beter zou zijn geweest. Viestesse is het gelukkig ook niet geworden, daar verzuip je in de Russen, gehuurde Chelsea-afdankers en andere buitenlanders. Eigen jeugd kan het schudden. Geen goede omgeving dus voor talentvolle Nederlandse voetballer. Dat is fenerbahce ook niet.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 12:43
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:33
vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Transferbedrag (naar verluidt 2 mln) is prima voor een jonge speler die het afgelopen seizoen wisselvallig heeft gepresteerd, niet heel erg gemotiveerd meer was en vanuit de eerste divisie komt. Ik vrees alleen dat hij vanwege vaders druk de verkeerde keus heeft gemaakt. Ik denk dat AZ bijvoorbeeld beter zou zijn geweest. Viestesse is het gelukkig ook niet geworden, daar verzuip je in de Russen, gehuurde Chelsea-afdankers en andere buitenlanders. Eigen jeugd kan het schudden. Geen goede omgeving dus voor talentvolle Nederlandse voetballer. Dat is fenerbahce ook niet.
Hij had idd beter voor Utrecht of az kunnen kiezen maar het is een aderlating dat hij weggaat want wat er tot nu toe bij gekomen is is niet veel bijzonders
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

Een Utreg of een AZ zou nooit die 2 miljoen voor Ferdi betalen ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten