Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

1-0 portugal
Risus abundat in ore stultorum

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

flipsen schreef:1-0 portugal
Mooi, kan die weer terug naar huis

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Eddy TT »

NECvooralles schreef:
Eddy TT schreef:Dat Ferdi blijft is echt uitgesloten.
Daar heeft iedereen zich al bij neergelegd. Eerder is het een blije verrassing als ie wel blijft.

Echter 100% zeker zal hij niet naar jullie, Vitesse, gaan. Heb zijn vader regelmatig in de Goffert gesproken.

Hij is geen rat, en zoekt dus geen riool om te verblijven. :biggrin:

Nee maar serieus dat is uitgesloten.
Ik heb andere informatie. Zijn persoonlijke voorkeur zou Vitesse zijn. Of dat gaat gebeuren is maar de vraag. Dat ligt aan de clubs of die er wel of niet gaan uitkomen. En als die er niet uitkomen is het maar de vraag hoever het kamp Kadioglu wil gaan.

Oja, op dat "jullie, Vitesse" reageer ik niet meer.

Kom er maar in Flipsen :biggrin:

Johnvdb
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Johnvdb »

vind je nou niet dat je erg triest bent man man

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 808
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beuningen »

Eddy TT schreef:
NECvooralles schreef:
Eddy TT schreef:Dat Ferdi blijft is echt uitgesloten.
Daar heeft iedereen zich al bij neergelegd. Eerder is het een blije verrassing als ie wel blijft.

Echter 100% zeker zal hij niet naar jullie, Vitesse, gaan. Heb zijn vader regelmatig in de Goffert gesproken.

Hij is geen rat, en zoekt dus geen riool om te verblijven. :biggrin:

Nee maar serieus dat is uitgesloten.
Ik heb andere informatie. Zijn persoonlijke voorkeur zou Vitesse zijn. Of dat gaat gebeuren is maar de vraag. Dat ligt aan de clubs of die er wel of niet gaan uitkomen. En als die er niet uitkomen is het maar de vraag hoever het kamp Kadioglu wil gaan.

Oja, op dat "jullie, Vitesse" reageer ik niet meer.

Kom er maar in Flipsen :biggrin:
Praat jij nou tegen jezelf? :crazy:

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Of hij nu naar Ajax gaat of Utrecht of Vitesse interesseert toch geen reet? Het gaat erom dat hij zelf weg wil, dus doei, en dat NEC gewoon de hoofdprijs moet vragen. En als Vitesse dan meer biedt dan Ajax of zo maakt mij niet uit. Wij kunnen de poen goed gebruiken en als je hem perse aan zijn contract houdt dan speelt hij aankomend seizoen als een natte krant, zo'n type lijkt hij mij wel. Ik kan mij vergissen maar hij lijkt mij zo'n ventje dat als hij zijn zin niet krijgt dat hij dan gaat zitten mokken.

RobertvdW
Berichten: 1468
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door RobertvdW »

Ferdi zal in Georgie veel met medespelers en begeleiders hebben gesproken. Hij is dus beter geinformeerd over de begeleidingsmogelijkheden bij de topclubs in de ere-divisie. En die hebben natuurlijk meer te bieden dan onze club. Hij zal dus die moeilijke afweging moeten maken: wat is voor mijn ontwikkeling de beste keuze? Daarnaast speelt de financiele kant natuurlijk ook een belangrijke rol. Ik ben heel benieuwd welke keuze hij maakt. En als die keuze b.v. Vitesse is (wat ik goed kan begrijpen), dan heb ik daar geen moeite mee! De keuze is aan hem en daar hebben wij, NEC-supporters, buiten te blijven.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

Eddy TT schreef:
NECvooralles schreef:
Eddy TT schreef:Dat Ferdi blijft is echt uitgesloten.
Daar heeft iedereen zich al bij neergelegd. Eerder is het een blije verrassing als ie wel blijft.

Echter 100% zeker zal hij niet naar jullie, Vitesse, gaan. Heb zijn vader regelmatig in de Goffert gesproken.

Hij is geen rat, en zoekt dus geen riool om te verblijven. :biggrin:

Nee maar serieus dat is uitgesloten.
Ik heb andere informatie. Zijn persoonlijke voorkeur zou Vitesse zijn. Of dat gaat gebeuren is maar de vraag. Dat ligt aan de clubs of die er wel of niet gaan uitkomen. En als die er niet uitkomen is het maar de vraag hoever het kamp Kadioglu wil gaan.

Oja, op dat "jullie, Vitesse" reageer ik niet meer.

Kom er maar in Flipsen :biggrin:
:biggrin:
Risus abundat in ore stultorum

DR
Berichten: 4803
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Volgens mij is verkoop van Kadioglu niet aan de orde. NEC zou juist een elftal om hem willen bouwen. Het zou ook enorm oenig zijn om je grootste talent op dit moment voor een zacht prijsje te verkopen. Als Oversier Kadioglu verkoopt aan Vitesse, is dat einde carriere voor hem. Dat zal hij zelf ook wel snappen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:Volgens mij is verkoop van Kadioglu niet aan de orde. NEC zou juist een elftal om hem willen bouwen. Het zou ook enorm oenig zijn om je grootste talent op dit moment voor een zacht prijsje te verkopen. Als Oversier Kadioglu verkoopt aan Vitesse, is dat einde carriere voor hem. Dat zal hij zelf ook wel snappen.
Ik denk dat als Ferdi besluit te blijven,hij ziet dat er een goede selectie staat die grote kans heeft in een jaar terug te keren. Dat ziet hij nu nog niet.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12598
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Curva »

zuurpruim schreef:
DR schreef:Volgens mij is verkoop van Kadioglu niet aan de orde. NEC zou juist een elftal om hem willen bouwen. Het zou ook enorm oenig zijn om je grootste talent op dit moment voor een zacht prijsje te verkopen. Als Oversier Kadioglu verkoopt aan Vitesse, is dat einde carriere voor hem. Dat zal hij zelf ook wel snappen.
Ik denk dat als Ferdi besluit te blijven,hij ziet dat er een goede selectie staat die grote kans heeft in een jaar terug te keren. Dat ziet hij nu nog niet.
Hij niet alleen....

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

Bij ons was hij geen vaste waarde en dat is gezien zijn leeftijd ook helemaal niet gek.
Makkelijker gezegd dan gedaan; Ferdi zou niet naar de korte termijn inkomsten moeten kijken, maar naar wat sportief gezien de beste investering zou zijn. Een jaar veel spelen in de Jupiler League is dan uiteraard veel waardevoller dan ergens op de bank (of in het 2de) te eindigen...
Deze gedachtegang in combinatie met een ultiem contractaanbod van N.E.C. zou toch voor iedereen het beste zijn!?

Over clubliefde heb ik het voor het gemak maar even niet, want dat is dood (helaas).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

Super-Simr schreef:Bij ons was hij geen vaste waarde en dat is gezien zijn leeftijd ook helemaal niet gek.
Makkelijker gezegd dan gedaan; Ferdi zou niet naar de korte termijn inkomsten moeten kijken, maar naar wat sportief gezien de beste investering zou zijn. Een jaar veel spelen in de Jupiler League is dan uiteraard veel waardevoller dan ergens op de bank (of in het 2de) te eindigen...
Deze gedachtegang in combinatie met een ultiem contractaanbod van N.E.C. zou toch voor iedereen het beste zijn!?

Over clubliefde heb ik het voor het gemak maar even niet, want dat is dood (helaas).
Precies, maar het is moeilijk om als 17/18-jarige de verleidingen te weerstaan. Jouw laatste vraag zou ik dan ook met ja beantwoorden.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wim1970 »

jetipo schreef:
Super-Simr schreef:Bij ons was hij geen vaste waarde en dat is gezien zijn leeftijd ook helemaal niet gek.
Makkelijker gezegd dan gedaan; Ferdi zou niet naar de korte termijn inkomsten moeten kijken, maar naar wat sportief gezien de beste investering zou zijn. Een jaar veel spelen in de Jupiler League is dan uiteraard veel waardevoller dan ergens op de bank (of in het 2de) te eindigen...
Deze gedachtegang in combinatie met een ultiem contractaanbod van N.E.C. zou toch voor iedereen het beste zijn!?

Over clubliefde heb ik het voor het gemak maar even niet, want dat is dood (helaas).
Precies, maar het is moeilijk om als 17/18-jarige de verleidingen te weerstaan. Jouw laatste vraag zou ik dan ook met ja beantwoorden.
Waarom niet lekker verpatsen en dan terug huren voor een jaar? Mooi de centen op zak en Ferdi kan nog ff voor ons ballen! Je krijgt toch niet de hoofdprijs meer voor deze kindvoetballer, want dat is hij in feite nog wel. Groot talent, maar weinig ervaring op hoog niveau..Hyballa stelde hem niet voor niets erg weinig op.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

Door de verschrikkelijk gebeurtensi met Nouri komt er misschien wel ruimte voor Kadioglu bij jong Ajax.
Die stap zou ik zeker begrijpen, de stap naar Vitesse zou wrs op financiële gronden zijn en mogelijk zijn hart ( Arnhemmer) maar zou ik niet snappen.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

Jota schreef:Door de verschrikkelijk gebeurtensi met Nouri komt er misschien wel ruimte voor Kadioglu bij jong Ajax.
Die stap zou ik zeker begrijpen, de stap naar Vitesse zou wrs op financiële gronden zijn en mogelijk zijn hart ( Arnhemmer) maar zou ik niet snappen.
Dus dan gaat die bij jong Ajax spelen in de Jupiler League terwijl die met NEC in de top van de Jupiler League speelt en om promotie speelt en zijn clubje kan terug laten keren naar de Eredivisie en dan lekker naar Ajax gaat om direct daar aan te sluiten bij Ajax 1?

Tevens denken ze daar deze zomer helemaal niet aan om Nouri te vervangen...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

NECvooralles schreef:Ook mijn idee. Verkopen voor een aanvaardbare prijs, met 1 jaar terughuur. Ferdi zijn transfer, naar Ajax bv, en kan hij toch met een goed gevoel weg.
Maar dan moet je ook afdwingen dat bij promotie hij niet naar een andere eredivisie club verhuurd kan worden in het 2e seizoen, maar alleen aan ons.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

Nr1 NEC schreef:
Jota schreef:Door de verschrikkelijk gebeurtensi met Nouri komt er misschien wel ruimte voor Kadioglu bij jong Ajax.
Die stap zou ik zeker begrijpen, de stap naar Vitesse zou wrs op financiële gronden zijn en mogelijk zijn hart ( Arnhemmer) maar zou ik niet snappen.
Dus dan gaat die bij jong Ajax spelen in de Jupiler League terwijl die met NEC in de top van de Jupiler League speelt en om promotie speelt en zijn clubje kan terug laten keren naar de Eredivisie en dan lekker naar Ajax gaat om direct daar aan te sluiten bij Ajax 1?

Tevens denken ze daar deze zomer helemaal niet aan om Nouri te vervangen...
Maar jong Ajax speelt ook in de top van de JL. Tevens is het een opleidingsploeg voor het eerste en zal hij ook kansen kunnen krijgen.

Jos
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 jul 2017, 10:18
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jos »

DJTEEF! schreef:And he is back. Wat dacht je? Ik gebruik mijn Eddy account maar weer eens?
Ik ken Eddy T van het vitesse forum. Ook daar is het een vervelend betwetertje dus ik denk niet dat hij bewust loopt te trollen maar dat zijn karakter nu eenmaal zo is.

Wat mij betreft maakt het weinig uit of Kadioglu naar Vitesse komt, heel veel beter dan wat we er nu hebben lopen is hij niet. Succes komend seizoen.

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Niels »

Jos schreef:
DJTEEF! schreef:And he is back. Wat dacht je? Ik gebruik mijn Eddy account maar weer eens?
Ik ken Eddy T van het vitesse forum. Ook daar is het een vervelend betwetertje dus ik denk niet dat hij bewust loopt te trollen maar dat zijn karakter nu eenmaal zo is.

Wat mij betreft maakt het weinig uit of Kadioglu naar Vitesse komt, heel veel beter dan wat we er nu hebben lopen is hij niet. Succes komend seizoen.
Hoe zinloos is je leven als je voor een club bent en hier alleen maar zit om te stoken bij een andere club.
Wellicht valt het kwartje bij die enkele die hier ook wel eens zit.

Maak wat van je leven, voor je het weer is het voorbij :tu:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4457
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jeffry74 »

Niels schreef:
Jos schreef:
DJTEEF! schreef:And he is back. Wat dacht je? Ik gebruik mijn Eddy account maar weer eens?
Ik ken Eddy T van het vitesse forum. Ook daar is het een vervelend betwetertje dus ik denk niet dat hij bewust loopt te trollen maar dat zijn karakter nu eenmaal zo is.

Wat mij betreft maakt het weinig uit of Kadioglu naar Vitesse komt, heel veel beter dan wat we er nu hebben lopen is hij niet. Succes komend seizoen.
Hoe zinloos is je leven als je voor een club bent en hier alleen maar zit om te stoken bij een andere club.
Wellicht valt het kwartje bij die enkele die hier ook wel eens zit.

Maak wat van je leven, voor je het weer is het voorbij :tu:
Ik zou dit eigenlijk ook willen zeggen tegen die mensen met meer dan 10.000 reacties ;)
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Jeffry74 schreef:
Niels schreef:
Jos schreef:
DJTEEF! schreef:And he is back. Wat dacht je? Ik gebruik mijn Eddy account maar weer eens?
Ik ken Eddy T van het vitesse forum. Ook daar is het een vervelend betwetertje dus ik denk niet dat hij bewust loopt te trollen maar dat zijn karakter nu eenmaal zo is.

Wat mij betreft maakt het weinig uit of Kadioglu naar Vitesse komt, heel veel beter dan wat we er nu hebben lopen is hij niet. Succes komend seizoen.
Hoe zinloos is je leven als je voor een club bent en hier alleen maar zit om te stoken bij een andere club.
Wellicht valt het kwartje bij die enkele die hier ook wel eens zit.

Maak wat van je leven, voor je het weer is het voorbij :tu:
Ik zou dit eigenlijk ook willen zeggen tegen die mensen met meer dan 10.000 reacties ;)
Jaloers???

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

Jeffry74 schreef:
Niels schreef:
Jos schreef:
DJTEEF! schreef:And he is back. Wat dacht je? Ik gebruik mijn Eddy account maar weer eens?
Ik ken Eddy T van het vitesse forum. Ook daar is het een vervelend betwetertje dus ik denk niet dat hij bewust loopt te trollen maar dat zijn karakter nu eenmaal zo is.

Wat mij betreft maakt het weinig uit of Kadioglu naar Vitesse komt, heel veel beter dan wat we er nu hebben lopen is hij niet. Succes komend seizoen.
Hoe zinloos is je leven als je voor een club bent en hier alleen maar zit om te stoken bij een andere club.
Wellicht valt het kwartje bij die enkele die hier ook wel eens zit.

Maak wat van je leven, voor je het weer is het voorbij :tu:
Ik zou dit eigenlijk ook willen zeggen tegen die mensen met meer dan 10.000 reacties ;)
:withstupid: Get a life. :biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ja, zou Ferdi echt gemist worden als hij zou vertrekken? Iedereen ziet dat hij talent heeft maar zo goed heeft hij afgelopen jaar nou ook weer niet gespeeld. Hij moet in ieder geval nog heel veel bijleren. Ik vraag me af of hij, wanneer hij naar ern subtopper zou gasn, nog wel echt veel aan spelen toe zou komen.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door daavj »

Wessel schreef:Ja, zou Ferdi echt gemist worden als hij zou vertrekken? Iedereen ziet dat hij talent heeft maar zo goed heeft hij afgelopen jaar nou ook weer niet gespeeld. Hij moet in ieder geval nog heel veel bijleren. Ik vraag me af of hij, wanneer hij naar ern subtopper zou gasn, nog wel echt veel aan spelen toe zou komen.
:withstupid:
Hij heeft laten zien dat hij talent heeft, een paar leuke acties en doelpunten gemaakt maar meer ook niet. Dat hij potentie heeft is duidelijk, maar zeker niet stabiel en wie zegt dat hij een meerwaarde is in de fysieke JL.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten