Alleen als Ferdi zijn carrière daar afsluit gaat het niet gebeuren. Ze kunnen 100 keer verlengen.
Ferdi Kadioglu
Re: Ferdi Kadioglu
Laten we hopen dat ie wat speeltijd krijgt op het EK en dan de sterren van de hemel speelt.
-
- Contacteer:
Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
-
- Contacteer:
Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
Soms moet je ook de lange adem accepteren. Al verkopen ze hem voor het dikke bedrag over twee jaar. Ik denk btw niet dat ze bij NEC zich ooit hadden gerealisseerd dat het ooit om dit soort bedragen zou gaan. Dus feitelijk is elk bedrag een plus, misschien wel een mega-plus.
- Me..Goal
- Contacteer:
Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
Soms moet je ook de lange adem accepteren. Al verkopen ze hem voor het dikke bedrag over twee jaar. Ik denk btw niet dat ze bij NEC zich ooit hadden gerealisseerd dat het ooit om dit soort bedragen zou gaan. Dus feitelijk is elk bedrag een plus, misschien wel een mega-plus.
I love it when a plan comes together. 

Zou raar zijn.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
- Me..Goal
- Contacteer:
150 miljoen tekengeld ook, maar in de voetballerij kan alles,
I love it when a plan comes together. 

Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
いつでも戦える
Klopt...Nummer 9 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:54Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.TT schreef: ↑di 11 jun 2024, 13:10Geen idee. Deze laatste twee oefenwedstrijden niet in actie gekomen iig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 11 jun 2024, 12:50
Wat speeltijd? Ferdi zal toch gewoon onbetwist basisspeler zijn bij de Turken?
Dortmund wil hem hebben nieuwe trainer Sahin.
Moor prijs opdrijven blijkbaar had arsenal dus toch al een persoonlijk akkoord
Moor prijs opdrijven blijkbaar had arsenal dus toch al een persoonlijk akkoord
Ik moet het allemaal nog maar zien.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 23:47Klopt...Nummer 9 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:54Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.
Straks krijg je een spelersruil en krijg je niks.
- Bottendaal
- Contacteer:
Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:20Ik moet het allemaal nog maar zien.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 23:47Klopt...Nummer 9 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:54Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:43
Via Yordi Amali krijg ik wel eens wat mee van de Turkse ploeg. Waar het weer een ouderwetse teringzooi lijkt te zijn. Maar op papier hebben zij met namen als Demiral, Soyuncu, Kokcu, Calhanoglu en Arda Guler geen hele gekke ploeg.
Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:20Ik moet het allemaal nog maar zien.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 23:47Klopt...Nummer 9 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:54Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:18
We hebben een doorverkooppercentage afgesproken. Volgens mijn beperkte kennis vervalt die alleen als Ferdi ergens transfervrij wegloopt. Hij kan 100 keer verlengen.... en dat maakt niks uit. Dit is een afspraak tussen clubs. Als hij verlengt moet de vlag uitgaan, want dan blijven die rechten bestaan. Als hij gaat idem: want dan gan we cashen. Als hij interlands speelt wordt hij meer waard.
Club meer netto transfer opbrengst, speler nog lekker uitbetaald tegen het Turkse nagenoeg nul belastingtarief.
Er zijn echt genoeg trucs om zo'n optie te neutraliseren.
En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:20Ik moet het allemaal nog maar zien.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 23:47Klopt...Nummer 9 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:54Nee, een optie is zolang een speler bij de club speelt. Het is een overeenkomst tussen clubs en die staat los van de overeenkomst tussen de speler en de nieuwe club.Me..Goal schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:36
Ik ken de inhoud van het overeenkomst niet hoor, maar zou het niet kunnen dat het doorverkooppercentage alleen geldt voor de looptijd van het eerste contract, en dat als dat contract tussentijds verlengd wordt wèl de einddatum van het eerste contract aangehouden wordt voor het percentage?
Club meer netto transfer opbrengst, speler nog lekker uitbetaald tegen het Turkse nagenoeg nul belastingtarief.
Allemaal leuk en aardig verder, maar het is niet meer dan onzinnig geneuzel.
- Bottendaal
- Contacteer:
Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
Elke cent die je hieruit haalt is onverwacht en een pure bonus. Het zal deels de keuze van Ferdi zelf zijn: spelen in deze competitie, maar wel onder een van de grootste trainers ooit, of gaan naar een competitie waar je echt wat neer kan zetten.
Ik snap de paniek, die sommige hier hebben, niet. Toen we hem verkochten heeft geen mens hier gedacht dat dit de situatie zou worden. Is er btw uberhaupt wel eens een ex-NEC speler geweest waarbij je in deze bedragen kan denken.
JasperPolleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
Elke cent die je hieruit haalt is onverwacht en een pure bonus. Het zal deels de keuze van Ferdi zelf zijn: spelen in deze competitie, maar wel onder een van de grootste trainers ooit, of gaan naar een competitie waar je echt wat neer kan zetten.
Ik snap de paniek, die sommige hier hebben, niet. Toen we hem verkochten heeft geen mens hier gedacht dat dit de situatie zou worden. Is er btw uberhaupt wel eens een ex-NEC speler geweest waarbij je in deze bedragen kan denken.
Groeneveld
Ali
Is voor een van hen ooit 30 miljoen betaald? Nou... dat nieuws heb ik dan ff overgeslagen.nijmeguhh schreef: ↑ma 17 jun 2024, 09:18JasperPolleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22
Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
Groeneveld
Ali
- Legendario
- Contacteer:
Dat was de vraag niet.Polleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 14:47Is voor een van hen ooit 30 miljoen betaald? Nou... dat nieuws heb ik dan ff overgeslagen.nijmeguhh schreef: ↑ma 17 jun 2024, 09:18JasperPolleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.
Groeneveld
Ali

Maar dat mag je hier niet zeggen.
Taiwo, al was het 20 miljoenPolleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 14:47Is voor een van hen ooit 30 miljoen betaald? Nou... dat nieuws heb ik dan ff overgeslagen.nijmeguhh schreef: ↑ma 17 jun 2024, 09:18JasperPolleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.
Groeneveld
Ali

いつでも戦える
- Bottendaal
- Contacteer:
Waar heb je het nou weer allemaal over, of we het verwacht hadden is toch totaal niet relevant?Polleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
Ik reageer op anderen hier. "Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?". "Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract." "Er zijn echt genoeg trucs om zo'n optie te neutraliseren." "En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/."Bottendaal schreef: ↑ma 17 jun 2024, 18:34Waar heb je het nou weer allemaal over, of we het verwacht hadden is toch totaal niet relevant?Polleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.burp schreef: ↑zo 16 jun 2024, 12:00Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:22
Is dat zo? Hoeft er dan niets uitgekeerd te worden? Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?
Daarvan zeg ik simpel: Als dit gaat gebeuren is het een pure bonus. Geen mens had dit verwacht toen we hem lieten gaan.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ten eerste reageer je op mij, als je op iemand anders wil reageren, pak dan dat bericht.Polleke schreef: ↑di 18 jun 2024, 00:18Ik reageer op anderen hier. "Zou NEC zo stom zijn geweest dat niet dicht te timmeren in het contract?". "Of ze verhuren hem voor een veel te hoog bedrag tot het einde van zijn contract." "Er zijn echt genoeg trucs om zo'n optie te neutraliseren." "En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/."Bottendaal schreef: ↑ma 17 jun 2024, 18:34Waar heb je het nou weer allemaal over, of we het verwacht hadden is toch totaal niet relevant?Polleke schreef: ↑ma 17 jun 2024, 03:42We gaan echt uit van het meest negatieve scenario hier he. Toen we hem verkochten had geen mens hier kunnen bedenken dat er ooit aanbiedingen in de regio van 30 miljoen voor hem zouden komen. Er zal een standaard verkooppercentage in het contract zitten.Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 14:00Hoe is dat destijds ook alweer afgelopen?illestyl schreef: ↑zo 16 jun 2024, 13:07En er zijn net zoveel manieren om het dicht te timmeren. We kunnen verzanden in dit soort nutteloze bangmakerij, wat vast staat is dat het Nederlandse voetbal, zelfs met onze algemeen directeur dicht op het vuur, dit al eens eerder heeft meegemaakt: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wa ... ~a7acb4cc/.
Daarvan zeg ik simpel: Als dit gaat gebeuren is het een pure bonus. Geen mens had dit verwacht toen we hem lieten gaan.
Ten tweede wat heeft het ermee te maken of het bonus is of niet, doet totaal niet terzake.