Michael Heinloth.

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door karlo »

De Kletskop schreef:
ma 16 apr 2018, 20:51
De stemming rond de rechtback met de niet te missen voorzet hier op het forum kan weer terug in de tas.
Hier kon je natuurlijk een keer op wachten bij deze oerslechte speler.
Kostte je ook al de degradatie na die ketser uit bij NAC
Wedstrijd volledig in je zak, tot de afschuwelijke blunder van heini
Het blijft toch je club.

Nijmegen0413
Berichten: 10583
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nijmegen0413 »

De Kletskop schreef:
ma 16 apr 2018, 20:51
De stemming rond de rechtback met de niet te missen voorzet hier op het forum kan weer terug in de tas.
Hier kon je natuurlijk een keer op wachten bij deze oerslechte speler.
Ze kunnen er natuurlijk allebei geen ene flikker van.
Dat die 2 uberhaupt profs zijn geworden op een of andere manier is de grap van de dag.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

Heinloth staat in de basis omdat Joppen er zelfs nog minder van kan, laten we dat vooral niet vergeten. Geweldige aankoop van Oversier weer.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
ma 16 apr 2018, 22:01
Heinloth staat in de basis omdat Joppen er zelfs nog minder van kan, laten we dat vooral niet vergeten. Geweldige aankoop van Oversier weer.
Een rechtsback aantrekken die slechter is dan Heinloth is wel echt een prestatie inderdaad. De gemiddelde chimpansee had een betere keuze gemaakt.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Keezer »

Ik heb het meermaals gezegd, ook na zijn 'goede' wedstrijden, deze man maakt elke wedstrijd minimaal één mega fout. On-ge-lo-fe-lijk!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
ma 16 apr 2018, 22:01
Heinloth staat in de basis omdat Joppen er zelfs nog minder van kan, laten we dat vooral niet vergeten. Geweldige aankoop van Oversier weer.
Heb je iets tegen Oversier?

Jurdie
Berichten: 1526
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jurdie »

Ja fout Heinloth maar het hele elftal is gewoon een groot drama!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door eniesee12 »

De Kletskop schreef:
ma 16 apr 2018, 22:05
Juul schreef:
ma 16 apr 2018, 22:01
Heinloth staat in de basis omdat Joppen er zelfs nog minder van kan, laten we dat vooral niet vergeten. Geweldige aankoop van Oversier weer.
Heb je iets tegen Oversier?
Dit gaat niet over iets hebben tegen iemand, dit is gewoon pure onkunde en de incapabelheid van de heer oversier. Hij is de bron van alle ellende, en door hem gaan we waarschijnlijk niet promoveren. Pep eruit dan hij ook.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

Werkt zich als een van de weinige een slag in de rondte. Maar zo'n fout dan inderdaad. Funest als verdediger. Waar aan de andere kant aanvallers ook gewoon geen pepernoot raken, geen strijd leveren of grote kansen om zeep helpen. Maar dat is het lot van de verdediger.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:
ma 16 apr 2018, 22:05
Juul schreef:
ma 16 apr 2018, 22:01
Heinloth staat in de basis omdat Joppen er zelfs nog minder van kan, laten we dat vooral niet vergeten. Geweldige aankoop van Oversier weer.
Heb je iets tegen Oversier?
:jestera:

Gelukkig valt er nog iets te lachen al is het de boer met kiespijn.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Stefannec »

Kanchelskis schreef:
ma 16 apr 2018, 22:18
Werkt zich als een van de weinige een slag in de rondte. Maar zo'n fout dan inderdaad. Funest als verdediger. Waar aan de andere kant aanvallers ook gewoon geen pepernoot raken, geen strijd leveren of grote kansen om zeep helpen. Maar dat is het lot van de verdediger.
Fout eens, maar hij verwacht de bal ook niet.
Dat zie je aan alles, hij verwacht daar dat Golla de bal weg kopt en kan daardoor niet meer goed reageren.
Jippiekajee motherfucker!!!

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door NECRulez »

https://www.nrz.de/staedte/kleve-und-um ... 74205.html

Met alle spelers die - al dan niet terecht - zeiken op het NEC-publiek is dit wel een verfrissend tegengeluid. Heinloth kon de fans wel waarderen :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Tiel »

NECRulez schreef:
di 22 mei 2018, 17:06
https://www.nrz.de/staedte/kleve-und-um ... 74205.html

Met alle spelers die - al dan niet terecht - zeiken op het NEC-publiek is dit wel een verfrissend tegengeluid. Heinloth kon de fans wel waarderen :tu:
Kun jij inloggen om het hele stuk te lezen dan?

Ik het kleine stukje wat ik kan lezen staat dat niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door NECRulez »

Ik krijg direct het hele stuk te lezen, vreemd. Hij zegt onder meer dat de sfeer in de Goffert bij vlagen top is, de fans ondanks de degradatie trouw zijn gebleven en dat ie Nijmegen een geweldige stad vindt. Ook vond hij NEC aanvankelijk een springplank voor een club in bv de premier leaugue. Dat laatste is er toch niet helemaal uitgekomen...

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door NECRulez »

NIMWEGEN. NEC Nimwegen ist der ganze Stolz der Fußballfans. Mal sieht man im Goffertstadion richtig guten Sport und mal herrscht wieder nur Mittelklasse.
Michael Heinloth (26) gibt es unumwunden zu: Als das Angebot von NEC Nimwegen auf seinem Tisch lag, hatte er zuvor noch nie etwas von diesem Club gehört. Seit vielen Jahren spielt der Verein in den höchsten Ligen des holländischen Fußballs, doch auf europäischem Niveau ist NEC nicht gerade eine bekannte Hausnummer. Im Sommer 2016 zog es den deutschen Profifußballer von Nürnberg nach Nimwegen, 600 Kilometer entfernt von Frau, Freunden und Familie. Einen Monat noch spielt er beim niederländischen Zweitligaverein, dann geht es für ihn weiter im europäischen Fußballzirkus: „Einsam bin ich hier nie gewesen“, sagt er.

Für Heinloth war NEC nur ein Sprungbrett. Zuvor stand er in Paderborn und Nürnberg unter Vertrag, und als er in Nimwegen unterschrieb, spielte der Verein noch in der höchsten niederländischen Liga. Der Abstieg 2017 aus der Eredivisie brachte dann die Ernüchterung. Heinloth spielte fortan nicht mehr gegen Ajax, Feyenoord oder PSV, sondern gegen Telstar, FC Oss und Cambuur. Als Fußballlegionär stellt man sich was anderes vor. Im Mai wird Heinloth seine Zelte abbrechen.

Der ganze Stolz der Fußballstadt Nimwegen: NEC spielt seit vielen Jahren im Goffertstadion.
Der ganze Stolz der Fußballstadt Nimwegen: NEC spielt seit vielen Jahren im Goffertstadion.
Foto: Andreas Gebbink
Bei NEC Nimwegen ist man Kummer gewohnt. Seit Jahren steigt der Verein in Fahrstuhlmanier auf und ab, die Spieler wechseln und junge Talente wachsen nach. In den 90er Jahren konnte man den Eindruck gewinnen, dass NEC sich einen festen Platz in der ersten Liga erobert hatte. Man landete regelmäßig im guten Mittelfeld und bot ansehnlichen Fußball. Das alte Goffertstadion wurde aufgegeben und der Verein spielt seitdem in einem kleinen, aber gemütlichen Stadion – mit allem Schnickschnack, den man sich wünschen kann. Das rot-grün-schwarze Clublogo und die Shirts wurden aufgehübscht, und in dieser Zeit fanden auch viele Nimweger wieder den Weg ins Goffertstadion. Der Verein blühte auf.

Treue Fans
„Die Atmosphäre ist hier sehr gut“, sagt Michael Heinloth, der bei NEC auf der Position des rechten Verteidigers spielt. „Das kleine Stadion erinnert mich an meinen vorherigen Club SC Paderborn. Wenn die Hütte ausverkauft ist, dann herrscht hier eine einmalige Stimmung.“ Und in der ersten Liga spielte NEC fast immer vor ausverkauften Rängen, besonders wenn Ajax Amsterdam, Feyenoord Rotterdam, PSV Eindhoven oder Erzrivale Vitesse Arnheim zu Gast waren, kochte es auf den Rängen. Von diesen Zeiten kann man aktuell allerdings nur träumen.

„Dennoch sind bei Heimspielen immer noch 8000 treue Fans auf der Tribüne“, sagt Heinloth. Dies zeige, dass NEC sich in die Herzen der Nimweger gespielt habe. Man steht zu seinem Club, komme was da wolle.

Die großen Zeiten liegen schon etwas zurück
Die großen Zeiten von NEC liegen schon etwas zurück. In den 30er und 50er Jahren war das Team eine der besten Mannschaften in den Niederlanden. Der Klub wurde 1939 hinter Ajax und DWS Amsterdam Dritter. Auch in den 2000er Jahren hatte NEC eine starke Phase. Die niederländische Fußball-Legende Johan Neeskens coachte die Mannschaft und wollte den Verein ins obere Mittelfeld der Liga führen. Ein paar erfolgreiche Jahre folgten. 2003 und 2008 schaffte NEC sogar den Sprung in den UEFA-Pokal und spielte in der Zwischenrunde gegen den Hamburger SV. Die Duelle gingen jedoch mit 0:3 und 0:1 verloren.

In den vergangenen Jahren herrschte im Goffertpark wieder mehr Tristesse. 2017 folgte der Abstieg: „Das war eine heftige Zeit“, erinnert sich Heinloth. „Als wir das letzte Spiel verloren hatten, standen die Fans wütend vor dem Eingang des Stadions. Die Atmosphäre war so aufgeheizt, dass die Polizei hinzugerufen werden musste. Erst danach konnten wir sicher nach Hause. So etwas vergisst man nicht so schnell.“

Zeit bei NEC nicht als Strafe empfunden
Der deutsche Verteidiger hat die Zeit bei NEC Nimwegen nicht als Strafe empfunden. „Viele ausländische Profifußballer sehen die niederländische Liga als Sprungbrett für die großen Ligen in England oder Spanien. Das habe ich anfangs auch so gesehen. Aber das Leben in Nimwegen gefällt mir gut. Die Nähe zu Deutschland ist ein weiterer Vorteil. Da kann mal schnell seine Einkäufe erledigen“, sagt Michael Heinloth.

Zurück nach Deutschland
Wohin sein Weg führen wird, ist ungewiss. Gerne möchte er wieder zurück nach Deutschland. Mit dem SC Paderborn hat er gegen Bayern München, Schalke 04 und Borussia Dortmund gespielt. „Das waren einmalige Erfahrungen. Wie schön es hier auch sein mag, Deutschland und sicherlich Bayern – bleiben für mich ein Traum“.

KOMMENTARE

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

NECRulez schreef:
di 22 mei 2018, 19:32
Ik krijg direct het hele stuk te lezen, vreemd. Hij zegt onder meer dat de sfeer in de Goffert bij vlagen top is, de fans ondanks de degradatie trouw zijn gebleven en dat ie Nijmegen een geweldige stad vindt. Ook vond hij NEC aanvankelijk een springplank voor een club in bv de premier leaugue. Dat laatste is er toch niet helemaal uitgekomen...
Als Heinloth denkt dat ie geschikt is voor de Premier League, dan denk ik dat ie zich vergist. En ik kan me niet herinneren dat na afloop van de wedstrijd NEC-NAC (1-4) het hoofdgebouw belegerd werd.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Balletje mayo »

Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10366
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Gijscoman »

Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Bij Sparta is de volledige begroting komend jaar 6 miljoen.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Beaker »

Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Bij Sparta is de volledige begroting komend jaar 6 miljoen.
Mits Groeneveldt goed verkocht gaat worden, komt er gewoon weer een redelijk elftal voor komend seizoen. Waarmee we aardig in de top Jupiler kunnen meespelen en wellicht een periode kunnen pakken. Daarna de NC in en hopen op promotie.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Bij Sparta is de volledige begroting komend jaar 6 miljoen.
En bij Twente 18 mln.
Met een spelersbudget van wellicht 1,3-1,5 mln moet je een TD hebben met een groot netwerk, een type van Leeuwen.Die heeft bij een AGOVV toch wat pareltjes binnengehaald.Als je eerste speler iemand van Quick Boys moest worden hou ik mijn hart vast.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Waar geven we de overige 6-6,5 mln aan uit?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
wo 23 mei 2018, 08:14
Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Waar geven we de overige 6-6,5 mln aan uit?
Die discussie is eerder gevoerd.De cijfers zijn nooit gespecificeerd op de jaarrekening.Ik heb altijd gezegd, benieuwd wat onze beleidsbepalers hier verdienen.Als Hoekman 120k krijgt voor wat parttime adviezen denk ik,wat vangt een Van Schaik?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Arjan van Hout »

zuurpruim schreef:
wo 23 mei 2018, 08:21
mschr schreef:
wo 23 mei 2018, 08:14
Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Waar geven we de overige 6-6,5 mln aan uit?
Die discussie is eerder gevoerd.De cijfers zijn nooit gespecificeerd op de jaarrekening.Ik heb altijd gezegd, benieuwd wat onze beleidsbepalers hier verdienen.Als Hoekman 120k krijgt voor wat parttime adviezen denk ik,wat vangt een Van Schaik?
Op supportersavonden zijn die cijfers wel gespecificeerd uitgelegd en hoekman kreeg die 120.000 voor zijn technisch managerschap.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
wo 23 mei 2018, 08:21
mschr schreef:
wo 23 mei 2018, 08:14
Gijscoman schreef:
wo 23 mei 2018, 01:03
Balletje mayo schreef:
wo 23 mei 2018, 00:47
Die Heinloth kunnen we nu wel gebruiken hoor. Maar volgens de kenners zal die wel te min zijn! Gewoon een nuttige speler. Niet meer niet minder. Maar helaas zijn we met een begroting van omme nabij 1 miljoen ver afgegleden. Zelfs Sparta een begroting van 6 miljoen. Succes aankomend seizoen meneer Oversier!
Volgens mij haal je nu spelersbudget en begroting door elkaar.
Het spelersbudget van NEC zou naar 1.1 miljoen zakken, zo was de voorspelling, maar Van Schaik zei al dat het iets hoger zou zijn.
Waar geven we de overige 6-6,5 mln aan uit?
Die discussie is eerder gevoerd.De cijfers zijn nooit gespecificeerd op de jaarrekening.Ik heb altijd gezegd, benieuwd wat onze beleidsbepalers hier verdienen.Als Hoekman 120k krijgt voor wat parttime adviezen denk ik,wat vangt een Van Schaik?
Niet normaal! Het draait toch om het voetbal bij een voetbalclub zou je zeggen... lijkt me logisch dat je daar dan ook het meeste geld aan uit geeft...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Arjan van Hout schreef:
wo 23 mei 2018, 09:04

Op supportersavonden zijn die cijfers wel gespecificeerd uitgelegd en hoekman kreeg die 120.000 voor zijn technisch managerschap.

Maar daarmee komen we nog niet aan de 6 mln uitgaven. Wat verdient zo'n Van Benthem en zijn mensen bijvoorbeeld?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 24 gasten