Robin Buwalda

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Robin Buwalda

Bericht door Juul »

burp schreef:
do 21 feb 2019, 16:05
Aland toch? Dat zijn ook meer Zweden binnen Finland.

Maar mooi voor hem. Werd hier toch vooral als jojo gebruikt en moest maar steeds aanhoren dat ie wel weg mocht. Dit jaar zeker niet een van de slechteren.
Bosschaert is geitenkaas centraal achterin, Rens heeft er geen zin meer in en Sturing is langdurig geblesseerd. Plus dat Buwalda eventueel rechtsback kan. Onbegrijpelijk tenzij NEC nog een clubloze cv aantrekt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Robin Buwalda

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
do 21 feb 2019, 16:16
burp schreef:
do 21 feb 2019, 16:05
Aland toch? Dat zijn ook meer Zweden binnen Finland.

Maar mooi voor hem. Werd hier toch vooral als jojo gebruikt en moest maar steeds aanhoren dat ie wel weg mocht. Dit jaar zeker niet een van de slechteren.
Bosschaert is geitenkaas centraal achterin, Rens heeft er geen zin meer in en Sturing is langdurig geblesseerd. Plus dat Buwalda eventueel rechtsback kan. Onbegrijpelijk tenzij NEC nog een clubloze cv aantrekt.
Buwalda als rechtsback, zullen we dat experiment maar niet meer herhalen, kan ook niet meer natuurlijk. Ik heb altijd gezegd, niveau top 2e divisie.
Als je HJK Helsinki weglaat is de Finse competitie volgens mij wel dat niveau.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Robin Buwalda

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
do 21 feb 2019, 16:26
Juul schreef:
do 21 feb 2019, 16:16
burp schreef:
do 21 feb 2019, 16:05
Aland toch? Dat zijn ook meer Zweden binnen Finland.

Maar mooi voor hem. Werd hier toch vooral als jojo gebruikt en moest maar steeds aanhoren dat ie wel weg mocht. Dit jaar zeker niet een van de slechteren.
Bosschaert is geitenkaas centraal achterin, Rens heeft er geen zin meer in en Sturing is langdurig geblesseerd. Plus dat Buwalda eventueel rechtsback kan. Onbegrijpelijk tenzij NEC nog een clubloze cv aantrekt.
Buwalda als rechtsback, zullen we dat experiment maar niet meer herhalen, kan ook niet meer natuurlijk. Ik heb altijd gezegd, niveau top 2e divisie.
Als je HJK Helsinki weglaat is de Finse competitie volgens mij wel dat niveau.
Maar Juul heeft dan het liefst ook CV's op de backpositie en Backs op het middenveld of zelfs de aanval :wink:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Robin Buwalda

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:
do 21 feb 2019, 16:26

Buwalda als rechtsback, zullen we dat experiment maar niet meer herhalen, kan ook niet meer natuurlijk.
Maar het experiment Lartey-Sanniez rechtsback houdt het hele jaar al stand. Die moet daar weg en weg blijven en dan heb je achter Joppen een sobere stand-in nodig. Dat bedoel ik.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Robin Buwalda

Bericht door Juul »

bertje schreef:
do 21 feb 2019, 16:28

Maar Juul heeft dan het liefst ook CV's op de backpositie en Backs op het middenveld of zelfs de aanval :wink:
Ik heb het liefst backs die kunnen verdedigen. Aangezien NEC die niet heeft maar wel 44 goals in de KKD om de oren krijgt, wil ik betonvoetbal al la Neeskens. Die zette Wisgerhof rechtsback en Schuurman op het middenveld. Als dat betekent dat Kvida linksback en Buwalda rechtsback moet, dan moet dat maar. NEC staat meestal binnen 10 minuten met 2-0 achter zoals je misschien is opgevallen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Robin Buwalda

Bericht door eniesee-elst »

Juul schreef:
do 21 feb 2019, 16:32
zuurpruim schreef:
do 21 feb 2019, 16:26

Buwalda als rechtsback, zullen we dat experiment maar niet meer herhalen, kan ook niet meer natuurlijk.
Maar het experiment Lartey-Sanniez rechtsback houdt het hele jaar al stand. Die moet daar weg en weg blijven en dan heb je achter Joppen een sobere stand-in nodig. Dat bedoel ik.
Wat maakt het allemaal nog uit? Verkopen wat je verkopen kunt en zo veel mogelijk jeugd de kans geven. Komende zomer zien we wel weer verder.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Robin Buwalda

Bericht door Juul »

eniesee-elst schreef:
do 21 feb 2019, 16:54
Wat maakt het allemaal nog uit? Verkopen wat je verkopen kunt en zo veel mogelijk jeugd de kans geven. Komende zomer zien we wel weer verder.
Behalve dan dat Rens, Lartey-Sanniez en Labylle voor drie jaar zijn vastgelegd.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Robin Buwalda

Bericht door burp »

Juul schreef:
do 21 feb 2019, 16:56
eniesee-elst schreef:
do 21 feb 2019, 16:54
Wat maakt het allemaal nog uit? Verkopen wat je verkopen kunt en zo veel mogelijk jeugd de kans geven. Komende zomer zien we wel weer verder.
Behalve dan dat Rens, Lartey-Sanniez en Labylle voor drie jaar zijn vastgelegd.
wanbeleid.
De een is over datum en al tijden niet fit en de ander heeft het als een godswonder 10 jaar in de Ajax jeugd uitgehouden maar kan er toch echt bijzonder weinig van en de laatste is gewoon een middenvelder.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Robin Buwalda

Bericht door Brabander »

Labylle is wel een prima speler maar is gewoon misbruikt door Jack.
Rens kan wel wat met de jeugd van NEC gaan doen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Robin Buwalda

Bericht door Juul »

burp schreef:
do 21 feb 2019, 17:49
...en de laatste is gewoon een middenvelder.
Labylle is inderdaad een middenvelder. Dus dat verhaal dat ik verdedigers op het middenveld of in de aanval wil is niet alleen onjuist, het is juist het tegenovergestelde. Ik wil terugdraaien wat verkeerd staat. Geldt ook voor Lartey-Sanniez die ze bij Ajax geprobeerd hebben om te scholen tot (centrale) verdediger, maar hij is aanvaller.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten