Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ozzy123 »

Ik denk dat het zonder trainer net zo 'goed' gaat.
Waar trainen ze op dan, de bal naar mekaar spelen?
Als dat na een jaar trainen nog niet lukt dan ga je dat nu niet meer leren.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Demtsjenko »

Dit NEC mist gewoon kwaliteit... delle, dumic, breinburg zijn normaal gesproken de dragende spelers, dan lopen er nog wat leuke jonge spelers die op termijn eredivisiewaardig zijn en de rest is vulling... geen trainer die hier heel veel meer uit weet te halen...

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

Demtsjenko schreef:Dit NEC mist gewoon kwaliteit... delle, dumic, breinburg zijn normaal gesproken de dragende spelers, dan lopen er nog wat leuke jonge spelers die op termijn eredivisiewaardig zijn en de rest is vulling... geen trainer die hier heel veel meer uit weet te halen...
Sorry hoor, maar Delle is absoluut geen dragende speler. Dat is ook nooit geweest. Ook hij behoort tot de vulling.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Heb blijkbaar wat gemist wat betreft die solidariteitsverklaring. Waar heeft dat gestaan?
De VI van afgelopen week.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Peter Hyballa

Bericht door Nummer 11 »

Hij windt de media wel mooi om de vinger. Niemand rept over de abominabel slechte reeks, de wisselende tactieken, de wisselingen in de basiself. Totaal geen kritiek.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Met 5 verdedigers spelen in een wedstrijd die je moet winnen. Jammeren dat het 0-1 wordt in een nulnulwedstrijd, terwijl NEC deze wedstrijd moest winnen. Een counterspits Mayhi inbrengen na de 0-1. Larsson inbrengen als breekijzer. Hyballa wil ons voor schut zetten. Anders kan ik het niet verklaren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Met 5 verdedigers spelen in een wedstrijd die je moet winnen. Jammeren dat het 0-1 wordt in een nulnulwedstrijd, terwijl NEC deze wedstrijd moest winnen. Een counterspits Mayhi inbrengen na de 0-1. Larsson inbrengen als breekijzer. Hyballa wil ons voor schut zetten. Anders kan ik het niet verklaren.
Die stonden bij 0-0 al 4 minuten klaar.......................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Brabander »

Normaal gesproken ben ik er niet voor om de trainer er uit te flikkeren maar nu ben ik er ook klaar mee. Wat een drama gisteren, ik zie ook niet echt een opstelling en instelling waarmee we zouden moeten gaan winnen. Dat gelul van hem ben ik eigenlijk meer dan zat, zet Ronny maar voor de groep, wellicht dat hij de jongens WEL kan inspireren tot in ieder geval inzet en passie!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Curva »

Brabander schreef:Normaal gesproken ben ik er niet voor om de trainer er uit te flikkeren maar nu ben ik er ook klaar mee. Wat een drama gisteren, ik zie ook niet echt een opstelling en instelling waarmee we zouden moeten gaan winnen. Dat gelul van hem ben ik eigenlijk meer dan zat, zet Ronny maar voor de groep, wellicht dat hij de jongens WEL kan inspireren tot in ieder geval inzet en passie!
Ik denk dat er bij die bende lamballen gasten tussen zitten die liever rechtstreeks degraderen i.v.m. langere vakantie. Die hebben geen enkele binding met de club en dat is ook te danken aan het beleid.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Nummer 11 schreef:Hij windt de media wel mooi om de vinger. Niemand rept over de abominabel slechte reeks, de wisselende tactieken, de wisselingen in de basiself. Totaal geen kritiek.
En dat is de gladjanus Hyballa,hij weet precies hoe hij dit moet aanpakken.benieuwd of hij uit zichzelf die mediaoptredens van vorige week heeft afgezegd, ik geloof er geen reet van. GJ Verbeek en Valentijn Driessen geven nog weleens kritiek op de tactiek.Maar de journalistiek vindt dit fantastisch, sinds jaren weer een clown met de meest 'leuke' quotes.Maar ik hoop dat hij vandaag wordt ontslagen maar het zal valse hoop zijn.Als Az de beker wint zullen ze het wel best vinden maar uit bij Heerenveen...., zo vlak voor de nacompetitie een enorm pak slaag krijgen brrr. Larsson en die Iraniër zullen zich in een speeltuin wanen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door De Kletskop »

Nummer 11 schreef:Hij windt de media wel mooi om de vinger. Niemand rept over de abominabel slechte reeks, de wisselende tactieken, de wisselingen in de basiself. Totaal geen kritiek.
:withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
Brabander schreef:Normaal gesproken ben ik er niet voor om de trainer er uit te flikkeren maar nu ben ik er ook klaar mee. Wat een drama gisteren, ik zie ook niet echt een opstelling en instelling waarmee we zouden moeten gaan winnen. Dat gelul van hem ben ik eigenlijk meer dan zat, zet Ronny maar voor de groep, wellicht dat hij de jongens WEL kan inspireren tot in ieder geval inzet en passie!
Ik denk dat er bij die bende lamballen gasten tussen zitten die liever rechtstreeks degraderen i.v.m. langere vakantie. Die hebben geen enkele binding met de club en dat is ook te danken aan het beleid.
Er zitten ongetwijfeld clausules in de contracten.En bij iedere club zal dat het geval zijn die kan degraderen.En aan het spel van gisteren te zien lopen die ook bij ons rond.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door LT »

In den lande staat hij er goed op, heeft in ieder geval goed aan zijn eigen reputatie gewerkt ondanks zijn eigen, falende beleid. Ben nooit voor ontslag, maar deze situatie is onhoudbaar en door Hyballa onontkeerbaar.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door GV »

mschr schreef:Met 5 verdedigers spelen in een wedstrijd die je moet winnen. Jammeren dat het 0-1 wordt in een nulnulwedstrijd, terwijl NEC deze wedstrijd moest winnen. Een counterspits Mayhi inbrengen na de 0-1. Larsson inbrengen als breekijzer. Hyballa wil ons voor schut zetten. Anders kan ik het niet verklaren.
Oké mschr, hoe ziet jouw elftal eruit de komende 2 wedstrijden. Ik wil wel eens her verschil zien tov Hyballa. Ben benieuwd.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door De Kletskop »

GV schreef:
mschr schreef:Met 5 verdedigers spelen in een wedstrijd die je moet winnen. Jammeren dat het 0-1 wordt in een nulnulwedstrijd, terwijl NEC deze wedstrijd moest winnen. Een counterspits Mayhi inbrengen na de 0-1. Larsson inbrengen als breekijzer. Hyballa wil ons voor schut zetten. Anders kan ik het niet verklaren.
Oké mschr, hoe ziet jouw elftal eruit de komende 2 wedstrijden. Ik wil wel eens her verschil zien tov Hyballa. Ben benieuwd.
In ieder geval iedere wedstrijd een vast elftal lijkt me, en daarop trainen.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door GV »

Welke 'vasten' er ook instaan, er zal 0 keer gescoord worden. Wie moeten er gaan scoren? Wie moeten de bal tegenhouden en wie moeten het spel verdelen. Dit elftal verliest nog van Achilles.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

De Kletskop schreef:
GV schreef:
mschr schreef:Met 5 verdedigers spelen in een wedstrijd die je moet winnen. Jammeren dat het 0-1 wordt in een nulnulwedstrijd, terwijl NEC deze wedstrijd moest winnen. Een counterspits Mayhi inbrengen na de 0-1. Larsson inbrengen als breekijzer. Hyballa wil ons voor schut zetten. Anders kan ik het niet verklaren.
Oké mschr, hoe ziet jouw elftal eruit de komende 2 wedstrijden. Ik wil wel eens her verschil zien tov Hyballa. Ben benieuwd.
In ieder geval iedere wedstrijd een vast elftal lijkt me, en daarop trainen.
Daar hebben ze al een heel seizoen de kans voor gehad en schromelijk gefaald. Deze selectie heeft geen vertrouwen meer, niet in zichzelf en niet in de trainer, de club.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door GV »

Elke leek voorzag dit al maanden geleden. Maar ja, dan ben je natuurlijk geen goede NEC supporter, dan sta je niet achter je club. Nu hebben wij straks een bloedkuul vol met tranen. Volgend jaar ook, want voorlopig komen wij niet meer terug.
Geen nieuw stadion, voor wie? MB die liever zijn geld steekt in Panda's (geef hem ongelijk). Wat een drama, wat een groep van onbenullen.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Peter Hyballa

Bericht door flipsen »

Demtsjenko schreef:Dit NEC mist gewoon kwaliteit... delle, dumic, breinburg zijn normaal gesproken de dragende spelers, dan lopen er nog wat leuke jonge spelers die op termijn eredivisiewaardig zijn en de rest is vulling... geen trainer die hier heel veel meer uit weet te halen...
If you pay peanuts you will get monkeys
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jeffry74 »

Ik ga Hyballa niet afschrijven als hij in de nacompetitie deze opstelling/tactiek hanteerd:

Mayi (diepe spits) en Larsson als 2e spits die in de bal kan komen, maar dus ook de diepte in kan.
Spelers op de zijkanten die zowel aanvallend én verdedigend voldoende capaciteiten hebben en een fysiek sterk centraal blok.
(Eventueel Bikel voor Von Haacke)

Afbeelding
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door hupie »

Jeffry74 schreef:Ik ga Hyballa niet afschrijven als hij in de nacompetitie deze opstelling/tactiek hanteerd:

Mayi (diepe spits) en Larsson als 2e spits die in de bal kan komen, maar dus ook de diepte in kan.
Spelers op de zijkanten die zowel aanvallend én verdedigend voldoende capaciteiten hebben en een fysiek sterk centraal blok.
(Eventueel Bikel voor Von Haacke)

Afbeelding

:withstupid: (en inderdaad Bikel ipv Von Haake). Hyballa doen en anders opzouten. Want met het huidige systeem en opstelling was, is en blijft het niks. Hij brengt ons, als hij zo dom blijft en het huidige onvermogen blijft tentoonstellen, zo naar de afgrond.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

hoe is het mogelijk dat een trainer na zo'n serie nog kan aanblijven.En als het voetbal nog redelijk was,oké .Maar na gisteren heeft de grootste voetbal onbenul door dat het gebeurd is,over en sluiten.En maar zeuren over supporters, man men zou zich intern diep,diep moeten schamen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Jeffry74 schreef:Ik ga Hyballa niet afschrijven als hij in de nacompetitie deze opstelling/tactiek hanteerd:

Mayi (diepe spits) en Larsson als 2e spits die in de bal kan komen, maar dus ook de diepte in kan.
Spelers op de zijkanten die zowel aanvallend én verdedigend voldoende capaciteiten hebben en een fysiek sterk centraal blok.
(Eventueel Bikel voor Von Haacke)

Afbeelding
Prima opstelling maar totaal zinloos van de tijd die je er hebt ingestoken.Ik gok op Taiwo,die komt er tegen az weer in denk ik.Burnet maar een keer ipv Fomitschow. En ff denken hoor,Mauk maar eens proberen? Tot dusver de hersenspinsels van onze coach.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

hupie schreef:
Jeffry74 schreef:Ik ga Hyballa niet afschrijven als hij in de nacompetitie deze opstelling/tactiek hanteerd:

Mayi (diepe spits) en Larsson als 2e spits die in de bal kan komen, maar dus ook de diepte in kan.
Spelers op de zijkanten die zowel aanvallend én verdedigend voldoende capaciteiten hebben en een fysiek sterk centraal blok.
(Eventueel Bikel voor Von Haacke)

Afbeelding

:withstupid: (en inderdaad Bikel ipv Von Haake). Hyballa doen en anders opzouten. Want met het huidige systeem en opstelling was, is en blijft het niks. Hij brengt ons, als hij zo dom blijft en het huidige onvermogen blijft tentoonstellen, zo naar de afgrond.
Bikel in plaats van Haacke? 2 spelers die er beiden geen reet van bakken! Dan liever Formitschow op de positie van gisteren en Heinloth achterin

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

Het gaat er niet om of deze man sympathiek is, of het een goede trainer is of wat dan ook. Dit is topsport. Wat is het nu? 12 nederlagen in 13 matches. Je kan er simpelweg niet omheen draaien dat het team machteloos oogt en is. Het voetbal gaat niet vooruit, de wanhoop spat er vanaf.

Deze trainer zal dit niet meer aan de praat krijgen. Ik snap dat NEC achter de staf staat, omdat ze schuldbewust moeten erkennen dat dit ook hun schuld is (deze selectie). Maar er moet iets gebeuren... er moet simpelweg iets gebeuren. Als ze Peter niet wegsturen is het over en uit, als ze hem wel wegsturen zie ik nog een kans omdat een fris gezicht met een andere aanpak misschien net dat geen kan zijn wat je nodig hebt.

Als er hier iemand is die denkt: Peter gaat dit omdraaien dan hoor ik het graag.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten