Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
derk2
Berichten: 399
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 21:37
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door derk2 »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
Krankzinng

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
wo 18 jan 2023, 19:21
E.B schreef:
wo 18 jan 2023, 19:15
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja. Is daar toch met bombarie weggegaan??
Na 7 wedstrijden. Was vast niet omdat het zo'n succes was. :wink:
Ongeslagen in de competitie en voor de beker de koploper van de eredivisie uitgeschakeld in een uitwedstrijd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
Voor het bredaase gilde van poederkoeriers ja.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zoete aardbei »

pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:43
mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
Voor het bredaase gilde van poederkoeriers ja.
hahaha,Peter,ouwe snuifkoning.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Vannuilekumphuile »

He wat leuk. Nieuwe kans. Vraag is niet of Peter het kan maar of de spelers van NAC het kunnen. Ik wens hem succes. Ik vond NAC altijd zeer leuke club maar na die belachelijke ontvangst van ons in de play off finale heeft dat wel een deuk opgelopen. Anyway: ik hoop op een succesvolle samenwerking voor hen en vooral voor Hyballa.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:33
Legendario schreef:
wo 18 jan 2023, 19:21
E.B schreef:
wo 18 jan 2023, 19:15
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja. Is daar toch met bombarie weggegaan??
Na 7 wedstrijden. Was vast niet omdat het zo'n succes was. :wink:
Ongeslagen in de competitie en voor de beker de koploper van de eredivisie uitgeschakeld in een uitwedstrijd.
Och ja, dat was om dat interview. :jestera:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
Als dit weer eens helemaal fout gaat dan komt het op het bordje terug bij van Hooydonk.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
di 17 jan 2023, 22:10
Bottendaal schreef:
di 17 jan 2023, 21:28
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:52
n23 schreef:
ma 16 jan 2023, 12:49
Brabander schreef:
ma 16 jan 2023, 11:02
Hij gaf ons wel aanvallend voetbal en 1000% inzet.
En degradatie, dat vind ik een stuk relevanter.
We hadden veruit de slechtste selectie van de eredivisie. Moet ik een Heinloth, een Ofosu, een Quincy, een Mayi, een Von Haacke, een Mauk, een Fomitschow noemen?
Ja doe eens!?
En doe je de rest ook?
Delle, Golla. Troep dus.
Noem je dan ook een Dumic, die voor een recordbedrag werd verkocht?
En voor Mayi wou z'n nieuwe club ons er zelfs bonussen bijgeven, doe je dat bij slechte spelers?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:49
Hij is een recidivist. Hij gaat scheldend, tierend en vloekend van het veld en hij gaat onherroepelijk de spelers te lijf. Het wachten is op dat moment.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door TT »

Bottendaal schreef:
wo 18 jan 2023, 22:21
mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:49
Hij is een recidivist. Hij gaat scheldend, tierend en vloekend van het veld en hij gaat onherroepelijk de spelers te lijf. Het wachten is op dat moment.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jeffry74 »

Necco schreef:
wo 18 jan 2023, 11:35
Jeffry74 schreef:
wo 18 jan 2023, 00:37
Op het moment dat Hyballa bij ons kwam zat er geen greintje energie in de ploeg.
Oké we degradeerden, maar dit was de enigste keer dat ik een degradatie meegemaakt van NEC,
waarbij iedereen zag en wist dat de spelers echt vochten voor lijfsbehoud.

Degraderen kan soms ook met opgeheven hoofd.
De selectie was niet best, maar de strijdlust was er tot het eind.

Dat was de verdienste van Hyballa.
Er zat juist geen passie en strijd meer in aan het einde onder Hyballa. Spelers waren hem zat. Spelers wisten niet wat te doen omdat hij elke week een nieuwe opstelling uit de hoed toverde en spelers na één foutje direct naast de basis stonden. Nul vertrouwen, nul enthousiasme. Eindigend in een serie met nederlagen en een te laat ontslag.

Twee weken eerder ontslag en we waren er in gebleven.

De man is een maniak.
Hij liet de slechtste spelers van de Eredivisie tenminste nog profvoetballers lijken.
Ik weet niet of je dat seizoen wel gekeken hebt, maar we degradeerden terecht omdat we de zwakste selectie hadden.
Ik ben geen fan van Hyballa, maar hij bracht tenminste vechtlust in een ploeg die bijzonder zwak was.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Bottendaal »

Jeffry74 schreef:
wo 18 jan 2023, 22:26
Necco schreef:
wo 18 jan 2023, 11:35
Jeffry74 schreef:
wo 18 jan 2023, 00:37
Op het moment dat Hyballa bij ons kwam zat er geen greintje energie in de ploeg.
Oké we degradeerden, maar dit was de enigste keer dat ik een degradatie meegemaakt van NEC,
waarbij iedereen zag en wist dat de spelers echt vochten voor lijfsbehoud.

Degraderen kan soms ook met opgeheven hoofd.
De selectie was niet best, maar de strijdlust was er tot het eind.

Dat was de verdienste van Hyballa.
Er zat juist geen passie en strijd meer in aan het einde onder Hyballa. Spelers waren hem zat. Spelers wisten niet wat te doen omdat hij elke week een nieuwe opstelling uit de hoed toverde en spelers na één foutje direct naast de basis stonden. Nul vertrouwen, nul enthousiasme. Eindigend in een serie met nederlagen en een te laat ontslag.

Twee weken eerder ontslag en we waren er in gebleven.

De man is een maniak.
Hij liet de slechtste spelers van de Eredivisie tenminste nog profvoetballers lijken.
Ik weet niet of je dat seizoen wel gekeken hebt, maar we degradeerden terecht omdat we de zwakste selectie hadden.
Ik ben geen fan van Hyballa, maar hij bracht tenminste vechtlust in een ploeg die bijzonder zwak was.
Ja een half seizoen zat de druk op de ketel. Daarna kookte het gigantisch over en was alle jus uit de pan.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Legendario »

Bottendaal schreef:
wo 18 jan 2023, 22:21
mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:32
pjottr schreef:
wo 18 jan 2023, 19:28
Sandertjuh85 schreef:
wo 18 jan 2023, 19:11
Me..Goal schreef:
wo 18 jan 2023, 19:07
Gaat naar NAC terug
Echt?
Ja :jestera:
Goeie zet.
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:49
Hij is een recidivist. Hij gaat scheldend, tierend en vloekend van het veld en hij gaat onherroepelijk de spelers te lijf. Het wachten is op dat moment.
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
wo 18 jan 2023, 21:53
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 22:10
Bottendaal schreef:
di 17 jan 2023, 21:28
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:52
n23 schreef:
ma 16 jan 2023, 12:49
Brabander schreef:
ma 16 jan 2023, 11:02
Hij gaf ons wel aanvallend voetbal en 1000% inzet.
En degradatie, dat vind ik een stuk relevanter.
We hadden veruit de slechtste selectie van de eredivisie. Moet ik een Heinloth, een Ofosu, een Quincy, een Mayi, een Von Haacke, een Mauk, een Fomitschow noemen?
Ja doe eens!?
En doe je de rest ook?
Delle, Golla. Troep dus.
Noem je dan ook een Dumic, die voor een recordbedrag werd verkocht?
En voor Mayi wou z'n nieuwe club ons er zelfs bonussen bijgeven, doe je dat bij slechte spelers?
Geen idee hoe hoog dat bedrag voor Dumic was. Als het meer dan 1,5 ton was, heeft de kopende club een kat in de zak gekocht. En geen idee dat die Franse club bonussen gegeven heeft voor Mayi. Een doorverkoopbonus van 50% voor Mayi is al gauw op de markt een kwartje waard.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Jeffry74 schreef:
wo 18 jan 2023, 22:26
Necco schreef:
wo 18 jan 2023, 11:35
Jeffry74 schreef:
wo 18 jan 2023, 00:37
Op het moment dat Hyballa bij ons kwam zat er geen greintje energie in de ploeg.
Oké we degradeerden, maar dit was de enigste keer dat ik een degradatie meegemaakt van NEC,
waarbij iedereen zag en wist dat de spelers echt vochten voor lijfsbehoud.

Degraderen kan soms ook met opgeheven hoofd.
De selectie was niet best, maar de strijdlust was er tot het eind.

Dat was de verdienste van Hyballa.
Er zat juist geen passie en strijd meer in aan het einde onder Hyballa. Spelers waren hem zat. Spelers wisten niet wat te doen omdat hij elke week een nieuwe opstelling uit de hoed toverde en spelers na één foutje direct naast de basis stonden. Nul vertrouwen, nul enthousiasme. Eindigend in een serie met nederlagen en een te laat ontslag.

Twee weken eerder ontslag en we waren er in gebleven.

De man is een maniak.
Hij liet de slechtste spelers van de Eredivisie tenminste nog profvoetballers lijken.
Ik weet niet of je dat seizoen wel gekeken hebt, maar we degradeerden terecht omdat we de zwakste selectie hadden.
Ik ben geen fan van Hyballa, maar hij bracht tenminste vechtlust in een ploeg die bijzonder zwak was.
Inderdaad. De selectie was een aanfluiting. Dat we 34 punten haalden is een godswonder.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

VI:
Service & contact
Vacatures
Webshop



Met de terugkeer van geliefde Hyballa​​​​​​​ is Bredase revolutie bijna compleet
© Pro Shots

Met de terugkeer van geliefde Hyballa​​​​​​​ is Bredase revolutie bijna compleet
20.00 uur,
Vandaag
4
Opslaan

Door Joost Blaauwhof Joost Blaauwhof
ACHTERGROND
Peter Hyballa is aangesteld als trainer van NAC Breda. De oefenmeester tekent een contract tot het einde van het seizoen bij de Parel van het Zuiden, met de optie voor nog één jaar. Daardoor keert hij tweeënhalf jaar na zijn ontslag weer terug bij de club die hem lief had. Het gevolg van een Bredase revolutie.
Daags na de kerst werd Robert Molenaar door NAC ontslagen. Sindsdien zat de Bredase volksclub zonder oefenmeester. Clubicoon Ton Lokhoff nam de honneurs de afgelopen drie duels waar, maar staat zijn positie na de uitwedstrijd tegen TOP Oss van aanstaande vrijdag af aan Hyballa. Lokhoff blijft wel aan, maar zal met Rogier Molhoek als assistent van de hoofdtrainer gaan fungeren. Commissaris technische zaken Pierre van Hooijdonk reageerde via een persbericht op de aanstelling van Hyballa: 'Wij zien bij Hyballa een manier van werken die volgens ons past bij de clubcultuur en bij onze jonge spelersgroep.'
Ik ben een goede acteur. Ik speelde te vaak dat ik vrolijk was. Dat is een proces wat jaren geleden ingezet is. Niemand kent mij echt.
Peter Hyballa
Tweeënhalf jaar geleden stuurde NAC Hyballa nog de laan uit. Een explosief interview met regionale krant BN DeStem was volgens de net aangestelde - en inmiddels weer vertrokken - algemeen directeur Matthijs Manders aanleiding om de Duitse Nederlander de wacht aan te zeggen. In het bewuste interview viel Hyballa zijn technisch manager Tom Van den Abbeele aan. 'De technisch manager en ik hebben een andere kijk op voetbal, onze visies komen niet overeen. NAC is geen sociëteit of opvanghuis, NAC moet presteren', vertelde Hyballa, terwijl hij klaagde over de spelers die de Belg aandroeg.
'En plots moest ik ook weg, omdat ik de waarheid in een interview zei', vertelde Hyballa eerder dit jaar aan VI. Juist omdat het in Breda een match leek, zat het hem nog altijd hoog. 'Je maakt spelers beter, ze worden verkocht en ik heb daar niets aan. Jan-Paul van Hecke bij NAC: daar stak ik uren, uren en uren in. Leverde miljoenen op (tweeënhalf miljoen euro, red.) Hoeveel uren je ook in iemand stopt, je baas kan je als een hond wegsturen. Dat terwijl men in Breda echt hield van mij. In deze wereld mag je de waarheid niet zeggen. Je moet je mooiste jas aantrekken en je pokerface opzetten. Dat is niets voor mij: ik ben écht.'
— Aanbevolen —
Welke trainer durft nog in te stappen in het Bredase trainerskerkhof?
Welke trainer durft nog in te stappen in het Bredase trainerskerkhof?
Robert Molenaar is bij NAC Breda de achtste gesneuvelde trainer in bijna vijf jaar tijd. De coach hield het een half jaar vol.
Enkele uren later stuurde Manders ook Van den Abbeele weg, maar waar dat ging met stille trom, sloeg het ontslag van Hyballa in als een bom in Breda. Hyballa was - als prediker van het Duitse gegenpressing-evangelie - mateloos populair in het Rat Verlegh Stadion. De oefenmeester stond, door de competitiestop vanwege het uitbreken van de coronapandemie, slechts zeven wedstrijden aan het roer. Daarin vond hij met NAC de weg omhoog in de Keuken Kampioen Divisie en haalde hij - door op heroïsche wijze AZ te verslaan - de halve finale van het bekertoernooi. Enkel die wedstrijd, op bezoek bij Feyenoord, werd kansloos (7-1) verloren. Na zijn ontslag besloten supporters dan ook om te protesteren tegen zijn vertrek.
Tekst gaat verder onder de foto.
Hyballa viert de zege op bezoek bij AZ (1-3) in de kwartfinale van het bekertoernooi met het uitvak van NAC. Het is zijn tweede van uiteindelijk zeven wedstrijden.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Sindsdien zit de carrière van Hyballa in het slop. Dienstverbanden van achttien (Wisla Krakow), vier (Esbjerg), één (Türkgücü München) en twee (AS Trencin) duels volgden. In enkele gevallen escaleerde zijn aanwezigheid. In Denemarken werd door de spelersgroep zelfs een brief naar een landelijke krant ingezonden waar de oefenmeester bedreigende, seksistische en vernederende opmerkingen werden verweten. Dat weersprak de clubeigenaar, gevolgd door enkele andere spelers en door Hyballa zelf, maar het kwaad was al geschied.
Na zijn bliksemvertrek bij het Slowaakse Trencin, waar hij zelf ontslag nam, gaf Hyballa afgelopen zomer aan dat hij al langere tijd te maken had met een gevecht tegen een depressie. 'Ik ben een goede acteur. Ik speelde te vaak dat ik vrolijk was. Dat is een proces wat jaren geleden ingezet is. Niemand kent mij echt. Men baseert zich op wat over me geschreven wordt. Ik wil niet meer eenzaam zijn in het buitenland. Trencin had ik nooit moeten doen, ik heb niet naar mijn ziel geluisterd. Die zei: nee. Toch deed ik het. Maar daar zat ik dan toch: weer wonend in een hotelkamer. Weer alleen. Vol ongeluk van eenzaamheid. Weer opboksend tegen een andere cultuur. En als ik op de club was, sprak iedereen Slowaaks. Alsof de muren op me drukten, zo voelde het.'
Ook gaf Hyballa te kennen voorlopig geen club te trainen, tot hij hersteld was van zijn persoonlijke problemen. Zijn Nederlandse moeder beloofde hij enkel nog in Nederland en Duitsland te gaan werken. Die belofte komt hij, een halfjaar later, na. In Breda keert Hyballa namelijk terug in de Keuken Kampioen Divisie om later dan gepland zijn plan af te maken: NAC terugbrengen naar de Eredivisie.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Overigens zijn de lijnen in Breda duidelijk. Hyballa sprak in zijn eerste periode al veelvuldig vol lof over Peter Maas. De huidige hoofdscout van SC Heerenveen genoot hoog aanzien bij Hyballa. Maas was destijds al in dienst van NAC, werd eveneens de laan uitgestuurd door Manders en keert per 1 februari terug als technisch directeur. De toekomstige td haalde onder andere Thom Haye naar Breda en Hyballa had de toekomstig bestuurder hoog zitten, terwijl Maas nu wordt gezien als het brein achter de terugkeer van de oefenmeester.
Onder aanvoering van de nieuwe eigenaar NAC=Breda, vijf lokale investeerders, groeien ondertussen de mogelijkheden weer in het Rat Verlegh Stadion. De organisatie is bijna volledig gerenoveerd, de financiële mogelijkheden groeien. Pierre van Hooijdonk werd aangesteld als commissaris technische zaken, Maas als technisch directeur, Hyballa als trainer en op korte termijn lijkt ook een algemeen directeur aangesteld te worden. Daarmee zou de revolutie compleet zijn. Juist het vertrek van Hyballa, die werd opgevolgd door Maurice Steijn, begon een machtsstrijd en leidde het begin van een langdurige overnamesoap in.
Hyballa moet op korte termijn op sportief vlak de weg omhoog vinden met NAC. Het eerste doel is de play-offs halen, maar achter de schermen wordt ondertussen gebouwd aan een elftal dat volgend jaar mee moet spelen voor de titel in de Keuken Kampioen Divisie. Casper Staring werd al bij FC Twente weggekaapt, terwijl voormalig Excelsior-goalgetter Elías Már Ómarsson woensdag gepresenteerd werd als nieuwe spits. Beiden tekenden een langdurig contract en worden gezien als pionnen die Hyballa kan gebruiken in de queeste die moet leiden naar de Eredivisie. De vraag die rest: voor hoe lang?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

Iedereen is compleet ondersteboven van zijn aanstelling.............

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
do 19 jan 2023, 03:25
Iedereen is compleet ondersteboven van zijn aanstelling.............
Zeg dat wel! Ze houden van hem. https://www.bsiderats.nl/nieuws/peter- ... verdwenen-

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 23:03
Gerard Lopez schreef:
wo 18 jan 2023, 21:53
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 22:10
Bottendaal schreef:
di 17 jan 2023, 21:28
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:52
n23 schreef:
ma 16 jan 2023, 12:49


En degradatie, dat vind ik een stuk relevanter.
We hadden veruit de slechtste selectie van de eredivisie. Moet ik een Heinloth, een Ofosu, een Quincy, een Mayi, een Von Haacke, een Mauk, een Fomitschow noemen?
Ja doe eens!?
En doe je de rest ook?
Delle, Golla. Troep dus.
Noem je dan ook een Dumic, die voor een recordbedrag werd verkocht?
En voor Mayi wou z'n nieuwe club ons er zelfs bonussen bijgeven, doe je dat bij slechte spelers?
Geen idee hoe hoog dat bedrag voor Dumic was. Als het meer dan 1,5 ton was, heeft de kopende club een kat in de zak gekocht. En geen idee dat die Franse club bonussen gegeven heeft voor Mayi. Een doorverkoopbonus van 50% voor Mayi is al gauw op de markt een kwartje waard.
Ja als het jouw kromme mening niet uitkomt weet je het allemaal even niet meer.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door E.B »

mschr schreef:
do 19 jan 2023, 07:25
Polleke schreef:
do 19 jan 2023, 03:25
Iedereen is compleet ondersteboven van zijn aanstelling.............
Zeg dat wel! Ze houden van hem. https://www.bsiderats.nl/nieuws/peter- ... verdwenen-
Pluk je dan ook de reacties vanuit de NAC-supporters eruit die je zelf, als het je uit komt, eruit zou vissen? En dit is maar een deel.
Wat een domme beslissing. Ik had er weer wat vertrouwen in, maar dat is nu ver weg.
Echt zwaar teleurgesteld in het "nieuwe beleid".
Mijn god.
Overal weggestuurd.
3 weken succes en dan begint het gedoe.
Compleet belachelijk
Gaan we weer...
Belachelijk gewoon. Hoe kan dit?
Omg. Waarom? We willen geen onrust meer toch? Wtf
Waar slaat dit op? Al weggestuurd bij verschillende clubs. Dit past toch niet bij de lange termijn visie van de club?
Belachelijk!!
Deze man wordt overal na 2 maanden op straat gezet. Dat zal niet voor niets zijn toch.
Gaat dit de club nou echt rust geven. Geen er voor deze man echte spelers die ons beter gaan maken komen.
Daar heb ik echt ernstige twijfels over!
Waanzin. Emotioneel labiel en nooit lang houdbaar. Ga je niets mee opbouwen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

E.B schreef:
do 19 jan 2023, 08:34
mschr schreef:
do 19 jan 2023, 07:25
Polleke schreef:
do 19 jan 2023, 03:25
Iedereen is compleet ondersteboven van zijn aanstelling.............
Zeg dat wel! Ze houden van hem. https://www.bsiderats.nl/nieuws/peter- ... verdwenen-
Pluk je dan ook de reacties vanuit de NAC-supporters eruit die je zelf, als het je uit komt, eruit zou vissen? En dit is maar een deel.
Wat een domme beslissing. Ik had er weer wat vertrouwen in, maar dat is nu ver weg.
Echt zwaar teleurgesteld in het "nieuwe beleid".
Mijn god.
Overal weggestuurd.
3 weken succes en dan begint het gedoe.
Compleet belachelijk
Gaan we weer...
Belachelijk gewoon. Hoe kan dit?
Omg. Waarom? We willen geen onrust meer toch? Wtf
Waar slaat dit op? Al weggestuurd bij verschillende clubs. Dit past toch niet bij de lange termijn visie van de club?
Belachelijk!!
Deze man wordt overal na 2 maanden op straat gezet. Dat zal niet voor niets zijn toch.
Gaat dit de club nou echt rust geven. Geen er voor deze man echte spelers die ons beter gaan maken komen.
Daar heb ik echt ernstige twijfels over!
Waanzin. Emotioneel labiel en nooit lang houdbaar. Ga je niets mee opbouwen.
Bij elk van jouw geciteerde reacties staan honderden duimpjes naar beneden.
Laatst gewijzigd door mschr op do 19 jan 2023, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
do 19 jan 2023, 08:28
mschr schreef:
wo 18 jan 2023, 23:03
Gerard Lopez schreef:
wo 18 jan 2023, 21:53
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 22:10
Bottendaal schreef:
di 17 jan 2023, 21:28
mschr schreef:
di 17 jan 2023, 11:52


We hadden veruit de slechtste selectie van de eredivisie. Moet ik een Heinloth, een Ofosu, een Quincy, een Mayi, een Von Haacke, een Mauk, een Fomitschow noemen?
Ja doe eens!?
En doe je de rest ook?
Delle, Golla. Troep dus.
Noem je dan ook een Dumic, die voor een recordbedrag werd verkocht?
En voor Mayi wou z'n nieuwe club ons er zelfs bonussen bijgeven, doe je dat bij slechte spelers?
Geen idee hoe hoog dat bedrag voor Dumic was. Als het meer dan 1,5 ton was, heeft de kopende club een kat in de zak gekocht. En geen idee dat die Franse club bonussen gegeven heeft voor Mayi. Een doorverkoopbonus van 50% voor Mayi is al gauw op de markt een kwartje waard.
Ja als het jouw kromme mening niet uitkomt weet je het allemaal even niet meer.
Zeg mij maar wat Dumic heeft gepresteerd na zijn tijd bij Hyballa.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
do 19 jan 2023, 08:54
E.B schreef:
do 19 jan 2023, 08:34
mschr schreef:
do 19 jan 2023, 07:25
Polleke schreef:
do 19 jan 2023, 03:25
Iedereen is compleet ondersteboven van zijn aanstelling.............
Zeg dat wel! Ze houden van hem. https://www.bsiderats.nl/nieuws/peter- ... verdwenen-
Pluk je dan ook de reacties vanuit de NAC-supporters eruit die je zelf, als het je uit komt, eruit zou vissen? En dit is maar een deel.
Wat een domme beslissing. Ik had er weer wat vertrouwen in, maar dat is nu ver weg.
Echt zwaar teleurgesteld in het "nieuwe beleid".
Mijn god.
Overal weggestuurd.
3 weken succes en dan begint het gedoe.
Compleet belachelijk
Gaan we weer...
Belachelijk gewoon. Hoe kan dit?
Omg. Waarom? We willen geen onrust meer toch? Wtf
Waar slaat dit op? Al weggestuurd bij verschillende clubs. Dit past toch niet bij de lange termijn visie van de club?
Belachelijk!!
Deze man wordt overal na 2 maanden op straat gezet. Dat zal niet voor niets zijn toch.
Gaat dit de club nou echt rust geven. Geen er voor deze man echte spelers die ons beter gaan maken komen.
Daar heb ik echt ernstige twijfels over!
Waanzin. Emotioneel labiel en nooit lang houdbaar. Ga je niets mee opbouwen.
Bij elk van jouw geciteerde reacties staan honderden duimpjes omlaag.
Bij NAC hebben ze er even weinig verstand van als jij.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten