Dario Dumic

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Dario Dumic

Bericht door Wessel »

Is het wel zo'n geweldige deal? Ja, een paar ton verdiend maar een speler verloren die bij de terugkeer naar de Eredivisie een doorslaggevende rol zou kunnen spelen. Dus op langere termijn bekeken, ook financieel, misschien helemaal niet zo'n geweldige deal. Maar ja, misschien wilde Dumic deze stap zelf persė maken.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Arch »

Wessel schreef:Is het wel zo'n geweldige deal? Ja, een paar ton verdiend maar een speler verloren die bij de terugkeer naar de Eredivisie een doorslaggevende rol zou kunnen spelen. Dus op langere termijn bekeken, ook financieel, misschien helemaal niet zo'n geweldige deal. Maar ja, misschien wilde Dumic deze stap zelf persė maken.
100 % mee eens Wessel. Koop maar eens een speler van dit kaliber terug dan betaal je de hoofdprijs.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Als het een recordbedrag na degradatie is, moeten we kijken naar de bedragen bij de laatste degradatie.
Op het niet altijd even betrouwbare Wikipedia staat dat Jantscher toentertijd voor 600.000 naar Luzern is gegaan. Daar zou het dan boven moeten zitten?
Denk dat dat bedrag meer in de richting komt dan die 1,5 mln die circuleert.Vindt het ook een gekunstelde zin; 'hoogste bedrag na een degradatie'. Klinkt alsof je iets mooier wil maken dan het in werkelijkheid is maar goed ,Oversier is niet verantwoordelijk voor de degradatie die je ,als het om Dumic gaat, waarschijnlijk 1 mln of meer scheelt.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Dario Dumic

Bericht door Nr1 NEC »

Mooie transfer voor hem, het is hem gegund :party:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Volgens DG is het 5 ton met 15% doorverkoop en bonussen.
Ik vind 5 ton erg weinig eerlijk gezegd voor een international waarvan het contract nog 2 jaar doorloopt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Vraag mij dan toch echt af wat ze voor Breinburg en Golla in gedachten hebben?2 ton of zoiets?

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Dario Dumic

Bericht door jasper491 »

zuurpruim schreef:Volgens DG is het 5 ton met 15% doorverkoop en bonussen.
Ik vind 5 ton erg weinig eerlijk gezegd voor een international waarvan het contract nog 2 jaar doorloopt.
weinig

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Dario Dumic

Bericht door flipsen »

jasper491 schreef:
zuurpruim schreef:Volgens DG is het 5 ton met 15% doorverkoop en bonussen.
Ik vind 5 ton erg weinig eerlijk gezegd voor een international waarvan het contract nog 2 jaar doorloopt.
weinig
niet best onderhandeld dan van Oversier...
Risus abundat in ore stultorum

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door jallah »

vind de bonussen en doorverkoop premies toch wel positief!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:De grootste uitdaging voor Oversier wordt het overboord zetten van overbodige ballast.Daar staat of valt je seizoen mee.Als hij daar in slaagt heeft hij prima werk verricht.
COmpleet mee eens!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Arjan van Hout »

Ik hoorde van een Utrecht supporter 1,3 miljoen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Nr1 NEC schreef:Mooie transfer voor hem, het is hem gegund :party:
Meejeens. Hij speelde als een drol sinds februari, maar samen met Kadioglu was ie veels te goed voor het NEC van afgelopen seizoen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

flipsen schreef:
jasper491 schreef:
zuurpruim schreef:Volgens DG is het 5 ton met 15% doorverkoop en bonussen.
Ik vind 5 ton erg weinig eerlijk gezegd voor een international waarvan het contract nog 2 jaar doorloopt.
weinig
niet best onderhandeld dan van Oversier...
Onacceptabel weinig, Oversier heeft wat uit te leggen als dat klopt. Alles onder de 1 miljoen + constructies is al weinig.

Verder wel een mooie stap voor Dumic. Zag 'm liever naar het buitenland gaan maar hier komt hij wel aan spelen toe en maakt daarna die stap wel.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Vannuilekumphuile »

Pijnlijk maar logisch. Mooie deal voor Utrecht en Dumic, het zij hen gegund. Hopelijk inderdaad meer dan 6 ton want dat is schandalig weinig. De opdracht wordt dus wel: Zet even van begin af aan een kampioenselftal JL neer. Dat is destijds Manchester City ook niet echt gelukt, dus beste begroting of niet, het gaat niet alleen maar om geld maar om het bouwen van een groep. Ik heb het idee dat we dit keer echt geen basis meer over houden. Dit is geen knappe deal, wel een logische. op naar de knappe deals. Tenslotte heb ik me als toeschouwer nog nooit zo druk hoeven te maken over de financiele situatie als afgelopen jaren. Financieel beleid is slechts randvoorwaardelijk. Een TD is primair verantwoordelijk voor de kwaliteit van het elftal, en moet telkens de grenzen van het toelaatbare opzoeken. Geen rechtvaardiging voor leegloop.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Legendario »

Vannuilekumphuile schreef:Pijnlijk maar logisch. Mooie deal voor Utrecht en Dumic, het zij hen gegund. Hopelijk inderdaad meer dan 6 ton want dat is schandalig weinig. De opdracht wordt dus wel: Zet even van begin af aan een kampioenselftal JL neer. Dat is destijds Manchester City ook niet echt gelukt, dus beste begroting of niet, het gaat niet alleen maar om geld maar om het bouwen van een groep.
Weet je wie het wel gelukt is? ONS!!!! :hail:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door JapapaBertus »

Hij kwam niet eens meer opdagen, zogenaamd verplichtingen :???: .

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Vannuilekumphuile »

Legendario schreef:
Vannuilekumphuile schreef:Pijnlijk maar logisch. Mooie deal voor Utrecht en Dumic, het zij hen gegund. Hopelijk inderdaad meer dan 6 ton want dat is schandalig weinig. De opdracht wordt dus wel: Zet even van begin af aan een kampioenselftal JL neer. Dat is destijds Manchester City ook niet echt gelukt, dus beste begroting of niet, het gaat niet alleen maar om geld maar om het bouwen van een groep.
Weet je wie het wel gelukt is? ONS!!!! :hail:
En ik maar denken dat we toen Van Eijden, Foor, Conboy, Ali meenamen. ik schat in dat we de Golla's/Dumiccen, Breinburgen en kadioglu's er nu niet bij weten te houden. De kaalslag gaat nu echt een stuk verder denk je niet?

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Iswame »

Hier heeft iedereen rekening meegehouden.. dus accepteren en verder gaan... met buwalda hebben we een waardige vervanger...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Vannuilekumphuile schreef:
Legendario schreef:
Vannuilekumphuile schreef:Pijnlijk maar logisch. Mooie deal voor Utrecht en Dumic, het zij hen gegund. Hopelijk inderdaad meer dan 6 ton want dat is schandalig weinig. De opdracht wordt dus wel: Zet even van begin af aan een kampioenselftal JL neer. Dat is destijds Manchester City ook niet echt gelukt, dus beste begroting of niet, het gaat niet alleen maar om geld maar om het bouwen van een groep.
Weet je wie het wel gelukt is? ONS!!!! :hail:
En ik maar denken dat we toen Van Eijden, Foor, Conboy, Ali meenamen. ik schat in dat we de Golla's/Dumiccen, Breinburgen en kadioglu's er nu niet bij weten te houden. De kaalslag gaat nu echt een stuk verder denk je niet?
Je moet de winst pakken op het verkopen van een Mayi,Ofosu,heinlot etc.dat zijn jongens die toch waarschijnlijk voor 70k of iets meer op de loonlijst staan.Voor dat geld kan je de top uit de jupiler ook betalen.Voor een Dumic,Golla,Ferdi krijg je nooit een betere terug.Ons probleem zit aan de onderkant,dat moet worden weggesneden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Iswame schreef:Hier heeft iedereen rekening meegehouden.. dus accepteren en verder gaan... met buwalda hebben we een waardige vervanger...

Buwalda is verdedigend in orde, maar Dumic is opbouwend veel beter, scoort meer en is een leider. Dumic door Buwalda vervangen is een ernstige verzwakking.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Mark Ariaans »

De JL is ook een ernstige verzwakking in vergelijking met de ED.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Als Gollaook vertrekt, en dat zal ook wel gebeuren, dan ben ik toch benieuwd hoe Delle daarmee omgaat, toch het vaste blok weg.
Het inpassen van een nieuw centrum gaat veel tijd kosten dus ik hoop dat Golla's transfer ook snel beklonken wordt.

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Iswame »

Idd we spelen niet meer tegen een dolberg/jorgenson/armenteros... dus denk dat we met buwalda gewoon goed zitten....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:De JL is ook een ernstige verzwakking in vergelijking met de ED.
Maar ons naadloos aanpassen aan dat niveau verhoogt onze promotiekansen bepaald niet.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Brabander »

Jammer voor NEC, begrijpelijke keuze van Dumic, ik wens hem het allerbeste.
Echter heeft hij in het laatste halfjaar ook laten zien dat hij niet altijd even stabiel is.
Als hij de juiste mentaliteit kan blijven opbrengen zal Utrecht niet zijn laatste en hoogste station worden. Zie hem ook in de bundesliga presteren....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Nimma75 en 22 gasten