Marcel Ritzmaier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Juul »

valkhof schreef:het is niet de ritzmaier van cambuur maar hij is nuttig voor nec, niet meer niet minder op dit moment
Heb je wel gelijk in, maar hij is nuttig. Bij Cambuur stond hij hangend op links. Ik had in de 2de helft Ritzmaier op links gezet en Limbombe op rechts. Met zijn (Ritzmaier dus) steekpasjes had hij Woudenberg in stelling kunnen brengen.

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door necmaniacs »

Faber: "Kom maar effekes hier naast me zitten Marcel...."

jbnmgn

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Als er iemand rood pakt, dan is het Kane of Bosz.
Klinkt misschien vreemd, maar had hij (of een andere speler van ons) maar rood gepakt, dan had je tenminste nog het gevoel gehad dat er strijd geleverd werd.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10521
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door TT »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Als er iemand rood pakt, dan is het Kane of Bosz.
Klinkt misschien vreemd, maar had hij (of een andere speler van ons) maar rood gepakt, dan had je tenminste nog het gevoel gehad dat er strijd geleverd werd.
Dat klinkt inderdaad nogal vreemd....

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door DJTEEF! »

TT schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:Als er iemand rood pakt, dan is het Kane of Bosz.
Klinkt misschien vreemd, maar had hij (of een andere speler van ons) maar rood gepakt, dan had je tenminste nog het gevoel gehad dat er strijd geleverd werd.
Dat klinkt inderdaad nogal vreemd....
Indeed.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door necnmgn »

Wat zou hij verkeerd gedaan hebben? Als zelfs Lundholm en Rayhi er eerder inkomen moet er iets aan de hand zijn lijkt me. Er kreeg wel een wisselspeler op z'n kloten van Bresser dat er beter warmgelopen moest worden. Was mij alleen niet duidelijk of het tegen Ritzmaier was

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Keizerstad1994 »

necnmgn schreef:Wat zou hij verkeerd gedaan hebben? Als zelfs Lundholm en Rayhi er eerder inkomen moet er iets aan de hand zijn lijkt me. Er kreeg wel een wisselspeler op z'n kloten van Bresser dat er beter warmgelopen moest worden. Was mij alleen niet duidelijk of het tegen Ritzmaier was
:withstupid:

Ritzmaier voor Sleegers rond de 60e minuut was een logische wissel geweest. Snap niet wat Faber hiermee wil bereiken zeg. Ook nog Limbombe wisselen. Tja.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Mark Ariaans »

Ritzmaier kan niet op de flank en Foor stond centraal gewoon prima te spelen. Sleegers...tja. Volgende week dan maar starten met Lundholm of Rayhi.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door necnmgn »

Mark Ariaans schreef:Ritzmaier kan niet op de flank en Foor stond centraal gewoon prima te spelen. Sleegers...tja. Volgende week dan maar starten met Lundholm of Rayhi.
Hangend aan de linkerkant heeft hij bij Cambuur z'n beste wedstrijden gespeeld. Starten met Lundholm of Rayhi lijkt me niet verstandig, dan maar Sleegers

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Marcel Ritzmaier

Bericht door Nummer 11 »

Sleegers, Lundholm of Rayhi is één pot nat

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Gerher »

Nummer 11 schreef:Sleegers, Lundholm of Rayhi is één pot nat
:withstupid: hebben alledrie nog niet kunnen imponeren

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door MojoMojo »

Lijkt me dat Ritzmaier wel een beetje klaar is bij NEC. Hij staat nu al achter Sleegers, Lundholm én Rayhi. Onbegrijpelijk.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door burp »

Het zorgelijke is eigenlijk dat hij er juist onder Faber zo nadrukkelijk naast komt te staan.
Die heeft een grote invloed gehad op zijn komst juist ook vanuit PSV. Dan verwacht je dat zo'n relatief dure huurling ook extra veel vertrouwen krijgt.
Als dat al niet gebeurd, dan zit er iets echt goed mis.

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Steev »

Als de dure huurling wel speelt maar niet rendeert, dan is Faber / NEC gek volgens "ons" want de huurling gaat van de zomer weer weg, en je laat een eigen contractspeler banken. Nu zit de huurling inderdaad op de bank, prima toch?
NEC draait als een tierelier en Faber wisselt weinig. Daarom is het ook onzin om Rahyi, Lundholm, Roman en Sleegers af te branden, want die mogen (als ze al mogen) een handvol minuten meedoen (Faber wisselt laat, vaak consolideer je dan een voorsprong), dan kun je ook het verschil niet maken als je veelal de vuile meters moet maken. Als Sleegers straks vier keer in de basis staat, kun je hem pas goed beoordelen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Juul »

Alhoewel Ritzmaier ook niet overtuigend geweldig speelde, had hij altijd wel een paar geniale momenten in de wedstrijd waar je kon zien dat het talent er wel is. Daar heb ik Rayhi, Lundholm en Sleegers nog nooit op kunnen betrappen. Ik snap de keuzes van Faber dus ook niet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Alhoewel Ritzmaier ook niet overtuigend geweldig speelde, had hij altijd wel een paar geniale momenten in de wedstrijd waar je kon zien dat het talent er wel is. Daar heb ik Rayhi, Lundholm en Sleegers nog nooit op kunnen betrappen. Ik snap de keuzes van Faber dus ook niet.
:withstupid:

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door kingetje »

Rayhi had een geweldig schot op de paal uit bij Twente.

Spelers die nog als talent worden bestempeld en voor meerdere jaren zijn vastgelegd worden hier afgebrand terwijl ze nog 0 tot max 2x in de basis hebben gestaan. En de keren dat ze wel speelden waren vooral in slechte wedstrijden van NEC kant (bijvoorbeeld achterstaan in een slechte wedstrijd of voorstaan in een slechte wedstrijd waar daardoor alleen nog maar tegengehouden werd), wat het afbranden nog onredelijker maakt dan het al zou zijn.

Afbeelding

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7204
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door karlo »

burp schreef:Het zorgelijke is eigenlijk dat hij er juist onder Faber zo nadrukkelijk naast komt te staan.
Die heeft een grote invloed gehad op zijn komst juist ook vanuit PSV. Dan verwacht je dat zo'n relatief dure huurling ook extra veel vertrouwen krijgt.
Als dat al niet gebeurd, dan zit er iets echt goed mis.
Er zit niets mis. Hij kiest op dit moment voor een ander.
Kom op het is profvoetbal.
Niet meteen overal iets achter zoeken.
Er kunnen er maar 11 beginnen elke week. Het is aan hem om te zorgen dat hij daarbij zit.
En het is aan faber om de 11 aan te wijzen.
Thats it.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Frans »

Faber kiest ervoor om Foor op 10 te laten staan, ook bij een wissel.
Ritzmaier is niet geschikt voor de vleugel.

Ik zou ook Ritzmaier inbrengen ipv Rayhi of Lundholm en dan Foor doorschuiven naar rechtsbuiten, maar de keuze om Foor op zijn nieuwe, vaste positie te laten snap ik ook wel weer.
NECTheBest

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Juul »

Frans schreef: Ritzmaier is niet geschikt voor de vleugel.
Bij Cambuur stond hij op links.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door illestyl »

Frans schreef:Faber kiest ervoor om Foor op 10 te laten staan, ook bij een wissel.
Ritzmaier is niet geschikt voor de vleugel.

Ik zou ook Ritzmaier inbrengen ipv Rayhi of Lundholm en dan Foor doorschuiven naar rechtsbuiten, maar de keuze om Foor op zijn nieuwe, vaste positie te laten snap ik ook wel weer.
Ik vind Foor altijd (lees: de laatste paar maanden) een hele goede indruk maken in een vrije rol op rechts. Met zijn energie kan hij overal op het veld een plaag zijn, en je zorgt voor ontzettend veel onrust. Bijkomende voordeel is dat Kane nog meer gebruik kan maken van de ruimte op rechts. Dus gewoon Ritzmaier op het middenveld!

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door kingetje »

Een (winnend?) doelpunt zal hem goed doen!

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door Sander74 »

Helaas zie ik niet de Marcel van de periode cambuur.
Zit NEC aan hem vast, tot einde seizoen?
Of mag je de huur tussentijds opzeggen?
Bedoel voor dat geld kan Futuralis misschien wel een basisspeler leveren?

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door eniesee12 »

Sander74 schreef:Helaas zie ik niet de Marcel van de periode cambuur.
Zit NEC aan hem vast, tot einde seizoen?
Of mag je de huur tussentijds opzeggen?
Bedoel voor dat geld kan Futuralis misschien wel een basisspeler leveren?
Lijkt me tot eind seizoen... cambuur is ook zijn niveau, (sub)top van nederland is voor hem een tree'tje te hoog. Matige voetballer net als sleegers en rahyi, wat dus betekent dat je een bank van niks hebt. Maar dat werd gisteren wel duidelijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Marcel Ritzmaier

Bericht door mschr »

Afscheid nemen en terugsturen naar PSV is inderdaad het beste. De goeie man doet zijn best. Maar je ziet Limbombe al diep zuchten, als Ritzmaier bezig is een dieptepass naar hem te versturen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten