Benjamin Kirsten

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door burp »

Gijscoman schreef:
Beide verhalen kloppen dus. De kern van de breuk lag hem in een verschil van inzicht tussen de medische staf van NEC en de arts van Kirsten. Kirsten wilde alleen keepen, als hij een langer contract had, zodat hij ook zeker was van inkomsten enzo, wanneer het verder spelen tot een langdurige blessure zou voeren, want anders zit hij straks een lange tijd met een blessure en zonder contract. (Dat maakt hem m.i. niet direct een type broodvoetballer, maar iemand die enige zekerheid wil hebben) NEC voelde zich daardoor onder druk gezet en weigerde dat, mede ook, omdat de club niet in staat is te voldoen aan hetgeen Kirsten vroeg. Beide partijen kan ik vanuit hun perspectief begrijpen. Erg ongelukkige samenloop van omstandigheden, waarbij beide partijen verliezen.
Zoiets zal het wel zijn, en vast nog een zaakwaarnemer die er wat druk op zet.

Blijft wel staan dat toen hij kwam er gecommuniceerd is dat hij tot de zomer vastgelegd was.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:
Gijscoman schreef:
Beide verhalen kloppen dus. De kern van de breuk lag hem in een verschil van inzicht tussen de medische staf van NEC en de arts van Kirsten. Kirsten wilde alleen keepen, als hij een langer contract had, zodat hij ook zeker was van inkomsten enzo, wanneer het verder spelen tot een langdurige blessure zou voeren, want anders zit hij straks een lange tijd met een blessure en zonder contract. (Dat maakt hem m.i. niet direct een type broodvoetballer, maar iemand die enige zekerheid wil hebben) NEC voelde zich daardoor onder druk gezet en weigerde dat, mede ook, omdat de club niet in staat is te voldoen aan hetgeen Kirsten vroeg. Beide partijen kan ik vanuit hun perspectief begrijpen. Erg ongelukkige samenloop van omstandigheden, waarbij beide partijen verliezen.
Zoiets zal het wel zijn, en vast nog een zaakwaarnemer die er wat druk op zet.

Blijft wel staan dat toen hij kwam er gecommuniceerd is dat hij tot de zomer vastgelegd was.
Klopt; ben ik dan ook nogal verbaasd over. Misschien kan iemand het onze twitterkoning vragen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door jsentani »

Alle berichten lezend lijkt het op een klassieke verstoorde werkgever-werknemer relatie die ons allemaal kan overkomen.
Kirsten heeft een contract tot 31-12-2015 schijnbaar. Vlak voor het einde van het contract krijgt hij een blessure die langer gaat duren. Dit komt iemand die bijvoorbeeld in de bouw werkt ook gebeuren. Een ongelukje tijdens werk waardoor je een paar weken thuis bent vlak voor het einde van je jaarcontract en je werkgever besluit daardoor niet te verlengen.

NEC wil het financiële risico niet lopen en verlengt het contract niet maar wil wel dat Kirsten doorgaat met keepen tot einde contract.
Kirsten vindt het risico te groot (op dokter's advies?) omdat de blessure erger kan worden en wil eerst zekerheid. NEC wil dit niet en stopt per direct.

Standpunt van beide partijen is begrijpelijk. Wat je wel kunt afvragen of NEC op dit vlak een goede werkgever is en niet haar verantwoordelijkheid had moeten nemen en een nieuw contract had moeten aanbieden (bijv., 1/2 jaar.
Stel je voor dat jou dit was gebeurd vlak voor het einde van je jaarcontract, wat had jij dan gedaan?

Huidige wetgeving geeft de werknemer meer bescherming. Bij ziekte veroorzaakt door het werk en het arbeidscontract loopt af is de werkgever toch verplicht het salaris (deel van) nog tot 2 jaar door te betalen.
Ik denk dat Kirsten een goede kans maakt bij een rechtzaak om nog doorbetaald te krijgen.

Jammer, Kirsten werd steeds beter. Een Twente zou blij zijn met Kirsten. Ook zielig voor de duitse supporters gisteren met hun spandoek.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Sjoerdbemmel »

jsentani schreef:Alle berichten lezend lijkt het op een klassieke verstoorde werkgever-werknemer relatie die ons allemaal kan overkomen.
Kirsten heeft een contract tot 31-12-2015 schijnbaar. Vlak voor het einde van het contract krijgt hij een blessure die langer gaat duren. Dit komt iemand die bijvoorbeeld in de bouw werkt ook gebeuren. Een ongelukje tijdens werk waardoor je een paar weken thuis bent vlak voor het einde van je jaarcontract en je werkgever besluit daardoor niet te verlengen.

NEC wil het financiële risico niet lopen en verlengt het contract niet maar wil wel dat Kirsten doorgaat met keepen tot einde contract.
Kirsten vindt het risico te groot (op dokter's advies?) omdat de blessure erger kan worden en wil eerst zekerheid. NEC wil dit niet en stopt per direct.

Standpunt van beide partijen is begrijpelijk. Wat je wel kunt afvragen of NEC op dit vlak een goede werkgever is en niet haar verantwoordelijkheid had moeten nemen en een nieuw contract had moeten aanbieden (bijv., 1/2 jaar.
Stel je voor dat jou dit was gebeurd vlak voor het einde van je jaarcontract, wat had jij dan gedaan?

Huidige wetgeving geeft de werknemer meer bescherming. Bij ziekte veroorzaakt door het werk en het arbeidscontract loopt af is de werkgever toch verplicht het salaris (deel van) nog tot 2 jaar door te betalen.
Ik denk dat Kirsten een goede kans maakt bij een rechtzaak om nog doorbetaald te krijgen.

Jammer, Kirsten werd steeds beter. Een Twente zou blij zijn met Kirsten. Ook zielig voor de duitse supporters gisteren met hun spandoek.
maar volgens hoofd medische zaken kon hij nog doorkeepen, en aangezien we al niet veel keepers hebben die fit zijn kan ik me moeilijk voorstellen dat NEC niet de intentie had om nog een 1/2 jaar door te gaan (minimaal)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Tiel »

Sjoerdbemmel schreef:
jsentani schreef:Alle berichten lezend lijkt het op een klassieke verstoorde werkgever-werknemer relatie die ons allemaal kan overkomen.
Kirsten heeft een contract tot 31-12-2015 schijnbaar. Vlak voor het einde van het contract krijgt hij een blessure die langer gaat duren. Dit komt iemand die bijvoorbeeld in de bouw werkt ook gebeuren. Een ongelukje tijdens werk waardoor je een paar weken thuis bent vlak voor het einde van je jaarcontract en je werkgever besluit daardoor niet te verlengen.

NEC wil het financiële risico niet lopen en verlengt het contract niet maar wil wel dat Kirsten doorgaat met keepen tot einde contract.
Kirsten vindt het risico te groot (op dokter's advies?) omdat de blessure erger kan worden en wil eerst zekerheid. NEC wil dit niet en stopt per direct.

Standpunt van beide partijen is begrijpelijk. Wat je wel kunt afvragen of NEC op dit vlak een goede werkgever is en niet haar verantwoordelijkheid had moeten nemen en een nieuw contract had moeten aanbieden (bijv., 1/2 jaar.
Stel je voor dat jou dit was gebeurd vlak voor het einde van je jaarcontract, wat had jij dan gedaan?

Huidige wetgeving geeft de werknemer meer bescherming. Bij ziekte veroorzaakt door het werk en het arbeidscontract loopt af is de werkgever toch verplicht het salaris (deel van) nog tot 2 jaar door te betalen.
Ik denk dat Kirsten een goede kans maakt bij een rechtzaak om nog doorbetaald te krijgen.

Jammer, Kirsten werd steeds beter. Een Twente zou blij zijn met Kirsten. Ook zielig voor de duitse supporters gisteren met hun spandoek.
maar volgens hoofd medische zaken kon hij nog doorkeepen, en aangezien we al niet veel keepers hebben die fit zijn kan ik me moeilijk voorstellen dat NEC niet de intentie had om nog een 1/2 jaar door te gaan (minimaal)
Was ook de bedoeling maar hij wilde nog een jaar langer en veel meer salaris.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Sjoerdbemmel schreef:
jsentani schreef:Alle berichten lezend lijkt het op een klassieke verstoorde werkgever-werknemer relatie die ons allemaal kan overkomen.
Kirsten heeft een contract tot 31-12-2015 schijnbaar. Vlak voor het einde van het contract krijgt hij een blessure die langer gaat duren. Dit komt iemand die bijvoorbeeld in de bouw werkt ook gebeuren. Een ongelukje tijdens werk waardoor je een paar weken thuis bent vlak voor het einde van je jaarcontract en je werkgever besluit daardoor niet te verlengen.

NEC wil het financiële risico niet lopen en verlengt het contract niet maar wil wel dat Kirsten doorgaat met keepen tot einde contract.
Kirsten vindt het risico te groot (op dokter's advies?) omdat de blessure erger kan worden en wil eerst zekerheid. NEC wil dit niet en stopt per direct.

Standpunt van beide partijen is begrijpelijk. Wat je wel kunt afvragen of NEC op dit vlak een goede werkgever is en niet haar verantwoordelijkheid had moeten nemen en een nieuw contract had moeten aanbieden (bijv., 1/2 jaar.
Stel je voor dat jou dit was gebeurd vlak voor het einde van je jaarcontract, wat had jij dan gedaan?

Huidige wetgeving geeft de werknemer meer bescherming. Bij ziekte veroorzaakt door het werk en het arbeidscontract loopt af is de werkgever toch verplicht het salaris (deel van) nog tot 2 jaar door te betalen.
Ik denk dat Kirsten een goede kans maakt bij een rechtzaak om nog doorbetaald te krijgen.

Jammer, Kirsten werd steeds beter. Een Twente zou blij zijn met Kirsten. Ook zielig voor de duitse supporters gisteren met hun spandoek.
maar volgens hoofd medische zaken kon hij nog doorkeepen, en aangezien we al niet veel keepers hebben die fit zijn kan ik me moeilijk voorstellen dat NEC niet de intentie had om nog een 1/2 jaar door te gaan (minimaal)
Was ook de bedoeling maar hij wilde nog een jaar langer en veel meer salaris.
Hoeveel meer wilde hij dan?

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door hupie »

Ik denk dat dit een klassiek geval is van een samenloop van omstandigheden en de organisatiestructuur van NEC. NEC verwachtte dat hij tot de winterstop zou keepen. Hoewel hij een blessure heeft en eigenlijk direct daaraan geholpen zou moeten worden. NEC hoopte dat hij zich dan daar in de winterstop aan zou laten helpen. Hij wilde dat risico niet lopen, of wel maar hij zou dan door het doorspelen zwaarder geblesseerd kunnen raken (en er lang uit zou kunnen zijn) en ook nog wellicht het risico lopen dat NEC dat halfjaar contract niet zou verlengen en hij dan geen inkomen zou hebben. Volgens mij wreekt het zich hier dat er geen technisch manager is maar dat een extern bureau het technische gedeelte onder zich heeft samen met Bart v. Ingen. Die laatste heeft echter van deze materie ook weinig kaas gegeten. Met een betere communicatie met Kirsten, door een technisch manager, was hier volgens mij best uit te komen geweest.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Tiel »

hupie schreef:Ik denk dat dit een klassiek geval is van een samenloop van omstandigheden en de organisatiestructuur van NEC. NEC verwachtte dat hij tot de winterstop zou keepen. Hoewel hij een blessure heeft en eigenlijk direct daaraan geholpen zou moeten worden. NEC hoopte dat hij zich dan daar in de winterstop aan zou laten helpen. Hij wilde dat risico niet lopen, of wel maar hij zou dan door het doorspelen zwaarder geblesseerd kunnen raken (en er lang uit zou kunnen zijn) en ook nog wellicht het risico lopen dat NEC dat halfjaar contract niet zou verlengen en hij dan geen inkomen zou hebben. Volgens mij wreekt het zich hier dat er geen technisch manager is maar dat een extern bureau het technische gedeelte onder zich heeft samen met Bart v. Ingen. Die laatste heeft echter van deze materie ook weinig kaas gegeten. Met een betere communicatie met Kirsten, door een technisch manager, was hier volgens mij best uit te komen geweest.
Maar gelukkig hebben we Hupie nog en die heeft er wel verstand van.

Geef even je nummer door. :crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door hupie »

Tiel schreef:
hupie schreef:Ik denk dat dit een klassiek geval is van een samenloop van omstandigheden en de organisatiestructuur van NEC. NEC verwachtte dat hij tot de winterstop zou keepen. Hoewel hij een blessure heeft en eigenlijk direct daaraan geholpen zou moeten worden. NEC hoopte dat hij zich dan daar in de winterstop aan zou laten helpen. Hij wilde dat risico niet lopen, of wel maar hij zou dan door het doorspelen zwaarder geblesseerd kunnen raken (en er lang uit zou kunnen zijn) en ook nog wellicht het risico lopen dat NEC dat halfjaar contract niet zou verlengen en hij dan geen inkomen zou hebben. Volgens mij wreekt het zich hier dat er geen technisch manager is maar dat een extern bureau het technische gedeelte onder zich heeft samen met Bart v. Ingen. Die laatste heeft echter van deze materie ook weinig kaas gegeten. Met een betere communicatie met Kirsten, door een technisch manager, was hier volgens mij best uit te komen geweest.
Maar gelukkig hebben we Hupie nog en die heeft er wel verstand van.

Geef even je nummer door. :crazy:

Klopt, heb jij weer zoals altijd gelijk in. Maar helaas wordt ik daar niet voor betaald, Futuralis en Bart wel. Maar mijn advies in deze is eenmalig gratis.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door kingetje »

Afbeelding

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door necmaniacs »

NEC stuurt Kirsten de laan uit
Benjamin Kirsten komt, ziet en wordt weggestuurd bij NEC. Keeperssoap in De Goffert krijgt nieuw hoofdstuk.
NIJMEGEN
NEC heeft doelman Benjamin Kirsten per direct de deur gewezen. De leiding van de Nijmeegse club is uitgekeken op de Duitser, omdat die in het geheim een bodyscan heeft gemaakt en met spoed een operatie aan zijn knie wil laten uitvoeren, terwijl daartoe volgens de medische staf in De Goffert geen aanleiding is. Daarbij zijn de eisen van de keeper ten aanzien van een nieuw contract bij de Gelderse eredivisionist in het verkeerde keelgat geschoten.
Voor de leiding van NEC is sprake van 'een ernstige vertrouwensbreuk'. Trainer Ernest Faber vindt het onbegrijpelijk dat Kirsten (28) een scan achter de rug van de club om heeft geregeld.
"Een dergelijke gang van zaken hoort niet", reageert Faber. "En uiteindelijk is er dan een lichte blessure ontdekt, een scheurtje in de buitenmeniscus, waarmee een operatie per direct geen noodzaak is. Daarom heb ik Benjamin, na overleg met de medische staf van NEC, ook voorgesteld een operatie uit te stellen. Bij een scan komt bij topsporters heel vaak wel ergens een kleine kwaal boven water. Hij wilde de gesprekken daarover over het weekeinde heen tillen en tot die tijd niet keepen. Daarop heb ik dus ingegrepen. Dan krijgt Marco van Duin bij NEC alle vertrouwen. Voor mij was daarmee het boek Kirsten dicht."
De eisen van het management van Kirsten brachten de breuk gistermiddag na het duel van NEC met PEC Zwolle (2-2) in een stroomversnelling. De Duitsers wilden met spoed een nieuw en verbeterd contract voor de doelman in Nijmegen zien opgesteld. Kirsten had een verbintenis tot en met 31 december en moest voor anderhalf jaar bijtekenen.
"Maar zo werken we bij NEC niet", reageert algemeen directeur Bart van Ingen van de Nijmeegse club. "Over geld hebben we nog niet eens gesproken. Wij laten ons niet onder druk zetten. Het kan niet zo zijn dat je dreigt alleen te kunnen spelen als een nieuw contract op tafel ligt. Het is onfortuinlijk, maar daarmee scheiden zich onze wegen."
Lijkt me dat NEC hier gewoon goed handelt. Kirsten heeft gewoon gegokt en verloren. Houdoe en bedankt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door De Kletskop »

hupie schreef:Ik denk dat dit een klassiek geval is van een samenloop van omstandigheden en de organisatiestructuur van NEC. NEC verwachtte dat hij tot de winterstop zou keepen. Hoewel hij een blessure heeft en eigenlijk direct daaraan geholpen zou moeten worden. NEC hoopte dat hij zich dan daar in de winterstop aan zou laten helpen. Hij wilde dat risico niet lopen, of wel maar hij zou dan door het doorspelen zwaarder geblesseerd kunnen raken (en er lang uit zou kunnen zijn) en ook nog wellicht het risico lopen dat NEC dat halfjaar contract niet zou verlengen en hij dan geen inkomen zou hebben. Volgens mij wreekt het zich hier dat er geen technisch manager is maar dat een extern bureau het technische gedeelte onder zich heeft samen met Bart v. Ingen. Die laatste heeft echter van deze materie ook weinig kaas gegeten. Met een betere communicatie met Kirsten, door een technisch manager, was hier volgens mij best uit te komen geweest.
:jestera: :schater:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
hupie schreef:Ik denk dat dit een klassiek geval is van een samenloop van omstandigheden en de organisatiestructuur van NEC. NEC verwachtte dat hij tot de winterstop zou keepen. Hoewel hij een blessure heeft en eigenlijk direct daaraan geholpen zou moeten worden. NEC hoopte dat hij zich dan daar in de winterstop aan zou laten helpen. Hij wilde dat risico niet lopen, of wel maar hij zou dan door het doorspelen zwaarder geblesseerd kunnen raken (en er lang uit zou kunnen zijn) en ook nog wellicht het risico lopen dat NEC dat halfjaar contract niet zou verlengen en hij dan geen inkomen zou hebben. Volgens mij wreekt het zich hier dat er geen technisch manager is maar dat een extern bureau het technische gedeelte onder zich heeft samen met Bart v. Ingen. Die laatste heeft echter van deze materie ook weinig kaas gegeten. Met een betere communicatie met Kirsten, door een technisch manager, was hier volgens mij best uit te komen geweest.
:jestera: :schater:
Nee je ziet dat verkeerd, we moeten Hupie niet in twijfel trekken want itt Futuralis en Bart van Ingen heeft Hupie er echt wel verstand van.

Hupie doet er echter niets mee want hij krijgt er geen geld voor.

Ik denk dat hij gesolliciteerd heeft als TD en is afgewezen..........
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door pjottr »

Hij weigerd te spelen totdat er gesproken is,
terwijl meneer op FB meldt wedstrijdfit te zijn.
Chantage en prima gehandeld van NEC.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door pjottr »

graag slotje erop.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door jsentani »

Geen slotje => vroegere tijden

toch is het jammer dat het zo gelopen is. Keepte de afgelopen weken steeds sterker, snelle reflecties, had bijvoorbeeld die eerste goal van PEC zeker gehad.
Had denk ik een leuke keeper voor NEC kunnen worden als de eerste twee keepers zouden vertrekken of als toekomstige 2e keeper.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door eniesee12 »

pjottr schreef:Hij weigerd te spelen totdat er gesproken is,
terwijl meneer op FB meldt wedstrijdfit te zijn.
Chantage en prima gehandeld van NEC.
:withstupid: weg met die rare mof

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Janssen »

eniesee12 schreef:
pjottr schreef:Hij weigerd te spelen totdat er gesproken is,
terwijl meneer op FB meldt wedstrijdfit te zijn.
Chantage en prima gehandeld van NEC.
:withstupid: weg met die rare mof
:withstupid:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Pol »

jsentani schreef:Geen slotje => vroegere tijden

toch is het jammer dat het zo gelopen is. Keepte de afgelopen weken steeds sterker, snelle reflecties, had bijvoorbeeld die eerste goal van PEC zeker gehad.
Had denk ik een leuke keeper voor NEC kunnen worden als de eerste twee keepers zouden vertrekken of als toekomstige 2e keeper.
:withstupid: Vond m beter dan die IJslander

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door burp »

Hadden beiden wat onrustigs wat onzeker oogde. Ook allebei goede dingen laten zien, maar spelvoortzettingen zijn aan beiden niet besteed.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Keizerstad1994 »

Vind Hannes om eerlijk te zijn toch wel beter. Rustiger vooral. Verdedigend stond het ook beter bij hem dan met Kirsten naar mijn gevoel.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door burp »

http://www.sport1.de/internationaler-fu ... n-nijmegen

Hij gaat in ieder geval niet natrappen en heeft nog deze week die ingreep.
Zat vocht bij de knie en hij vreest een scheur in de buitenmeniscus.
Lijkt vooral stukgelopen op een vertrouwensbreuk met Faber die hem op vrijdag uit de selectie gezet heeft.
Zouden ook al excuses door de club gemaakt zijn.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Benjamin Kirsten

Bericht door Pol »

burp schreef:http://www.sport1.de/internationaler-fu ... n-nijmegen

Hij gaat in ieder geval niet natrappen en heeft nog deze week die ingreep.
Zat vocht bij de knie en hij vreest een scheur in de buitenmeniscus.
Lijkt vooral stukgelopen op een vertrouwensbreuk met Faber die hem op vrijdag uit de selectie gezet heeft.
Zouden ook al excuses door de club gemaakt zijn.
Netjes hoor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten