Jay-Roy Grot

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nr1 NEC »

Tekent een contract van 4 jaar waarschijnlijk bij Leeds

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nr1 NEC »

Leeds fans zijn wel lekker optimistisch over deze man
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31792
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door vak Oost »

Hij is volgens engelse kenners 10x beter dan Carew - holy cow's
Alles komt goed !!

bbq

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bbq »

Ik vind het meer een lompe dog dan een beast. Maar het gaat je goed jongen succes bij deze prachtige club.

bbq

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bbq »

vak Oost schreef:Hij is volgens engelse kenners 10x beter dan Carew - holy cow's

Dat weet hij dan goed te verbergen!

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1605
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door NECNijmeguh »

Toch wel weer trots op de jeugdopleiding! :sjaal:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10572
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Gijscoman »

bbq schreef:
vak Oost schreef:Hij is volgens engelse kenners 10x beter dan Carew - holy cow's

Dat weet hij dan goed te verbergen!
Valt wel mee. Zijn grootste zwaktepunt is zijn aanname. Technisch is hij verder wisselvallig, maar zijn balcontrole was tegen Almere gewoon prima. Allemaal niet perfect, maar hij is nog maar 19. Wat hij wel heeft is een zelfs voor Engeland indrukwekkende hoeveelheid fysieke kracht, die hij inmiddels ook echt goed kan gebruiken in duels. Verder kan hij prima koppen, is hij mentaal sterk en heeft hij een droog, maar keihard schot in z'n benen. In Engeland zal hij meer kansen krijgen dan in Nederland, vermoed ik. Voor hem kan dit een goede stap zijn in zijn ontwikkeling. Ik zou niet raar opkijken als hij over een paar jaar in het Nederlands elftal speelt. Bij Kadioglu heb ik daar meer twijfels over.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
bbq schreef:
vak Oost schreef:Hij is volgens engelse kenners 10x beter dan Carew - holy cow's

Dat weet hij dan goed te verbergen!
Valt wel mee. Zijn grootste zwaktepunt is zijn aanname. Technisch is hij verder wisselvallig, maar zijn balcontrole was tegen Almere gewoon prima. Allemaal niet perfect, maar hij is nog maar 19. Wat hij wel heeft is een zelfs voor Engeland indrukwekkende hoeveelheid fysieke kracht, die hij inmiddels ook echt goed kan gebruiken in duels. Verder kan hij prima koppen, is hij mentaal sterk en heeft hij een droog, maar keihard schot in z'n benen. In Engeland zal hij meer kansen krijgen dan in Nederland, vermoed ik. Voor hem kan dit een goede stap zijn in zijn ontwikkeling. Ik zou niet raar opkijken als hij over een paar jaar in het Nederlands elftal speelt. Bij Kadioglu heb ik daar meer twijfels over.
Over een paar jaar in Oranje?Ik bewonder je positiviteit maar dit slaat echt nergens op.Deze jongen is technisch zo gemankeerd,dan ben je met 19 niet meer zo jong als je dat allemaal nog moet leren.Hij gaat straks denk ik eerst naar de academy ploeg -23.Dit is gewoon een gokje van een Championship ploeg die genoeg geld te besteden hebben.Maar als het inderdaad 1,5 mln is vind ik het heel veel geld en een dikke pluim voor Oversier.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door burp »

Als hij dus al daarheen mag dan neem ik aan dat de clubs er aardig uit zijn.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nr1 NEC »

burp schreef:Als hij dus al daarheen mag dan neem ik aan dat de clubs er aardig uit zijn.
Yap, ze ronden het morgen ook af en maken ze het officieel :tu:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

Nr1 NEC schreef:
burp schreef:Als hij dus al daarheen mag dan neem ik aan dat de clubs er aardig uit zijn.
Yap, ze ronden het morgen ook af en maken ze het officieel :tu:
ik durf het bijna niet te vragen, maarre bron ?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

Nr1 NEC schreef:
burp schreef:Als hij dus al daarheen mag dan neem ik aan dat de clubs er aardig uit zijn.
Yap, ze ronden het morgen ook af en maken ze het officieel :tu:
Als het bedrag klopt zou ik gelijk die el Idrissi een hand geven en gaan voor een rechtsbuiten met flink wat ervaring.

bbq

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bbq »

13:00 is de persconferentie

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1825
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door BertNEC »

Wordt teamgenoot van Vurnon Anita
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Nijmegen0413
Berichten: 10696
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

bbq schreef:13:00 is de persconferentie
Bron?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Pol »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
bbq schreef:
vak Oost schreef:Hij is volgens engelse kenners 10x beter dan Carew - holy cow's

Dat weet hij dan goed te verbergen!
Valt wel mee. Zijn grootste zwaktepunt is zijn aanname. Technisch is hij verder wisselvallig, maar zijn balcontrole was tegen Almere gewoon prima. Allemaal niet perfect, maar hij is nog maar 19. Wat hij wel heeft is een zelfs voor Engeland indrukwekkende hoeveelheid fysieke kracht, die hij inmiddels ook echt goed kan gebruiken in duels. Verder kan hij prima koppen, is hij mentaal sterk en heeft hij een droog, maar keihard schot in z'n benen. In Engeland zal hij meer kansen krijgen dan in Nederland, vermoed ik. Voor hem kan dit een goede stap zijn in zijn ontwikkeling. Ik zou niet raar opkijken als hij over een paar jaar in het Nederlands elftal speelt. Bij Kadioglu heb ik daar meer twijfels over.
Over een paar jaar in Oranje?Ik bewonder je positiviteit maar dit slaat echt nergens op.Deze jongen is technisch zo gemankeerd,dan ben je met 19 niet meer zo jong als je dat allemaal nog moet leren.Hij gaat straks denk ik eerst naar de academy ploeg -23.Dit is gewoon een gokje van een Championship ploeg die genoeg geld te besteden hebben.Maar als het inderdaad 1,5 mln is vind ik het heel veel geld en een dikke pluim voor Oversier.
:withstupid: Als het klopt is dit echt een wonder. Prima speler voor de Juup, maar niks meer.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nimma1 »

Hier je hoef je echt niet heel rouwig om te zijn ondanks het iemand uit de eigen jeugd is. Mist techniek en inzicht. Ben benieuwd of ie gaat slagen daar. Ik hoop het van harte voor hem.

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door FransWorst »

Unbelievable! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :jestera:
Vlag uit en strik erom.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bertje »

Tsjonge, wat wordt er weer respectvol over een jeugdtalent gesproken. En maar huilen als een Kadioglu zegt dat hij graag op het hoogste niveau wil spelen..

Voor Grot zou dit natuurlijk een mooie stap zijn, die is met zijn fysiek voor dit soort voetbal gemaakt. Met een mooie transfersom zou dit voor beide partijen perfect zijn! :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door burp »

En Grot gaat niet eens op het hoogste niveau spelen. Top dus!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10503
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door TT »

Zou een schitterende stap zijn voor 'm. Gun het 'm van harte. Als ze maar van Groeneveld afblijven.

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door n23 »

Ik durf te wedden dat hij het daar in Engeland goed gaat doen. Hij heeft best een goed oog voor goal en een hard schot, en past met zijn kracht natuurlijk ook wel beter in het Engelse voetbal dan het Nederlandse.

NEC024
Berichten: 148
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door NEC024 »

Ik ben altijd kritisch geweest op zijn kwaliteiten, maar wat een prachtige transfer is dit voor hem. Van de Juup naar de Championship en een competitie waar hij qua fysiek in moet passen. Vraag me sterk af of hij het daar redt, maar de tijd zal het leren. Het is hem van harte gegund en mooi om te zien dat de jeugdopleiding weer wat moois heeft voortgebracht :tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10696
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

n23 schreef:Ik durf te wedden dat hij het daar in Engeland goed gaat doen. Hij heeft best een goed oog voor goal en een hard schot, en past met zijn kracht natuurlijk ook wel beter in het Engelse voetbal dan het Nederlandse.
:withstupid: Lekker doorverkoop percentage bovenop de transfersom. Een leuk seizoen op het 2e niveau en de premier League clubs staan in de rij.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Mark Ariaans »

Anderhalf miljoen pond, dus een kleine 1,8 miljoen euro. Dat is geen kattenpis. Zou schitterend zijn als dit inderdaad door gaat. Is in elk geval wel het bedrag dat hier circuleert.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten