Jefta Bresser

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Jefta Bresser

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.5009238

Afbeelding

Bresser (44) komt op voorspraak van de nieuwe hoofdtrainer Ernest Faber naar NEC. Hij geldt als een ervaren techniektrainer en werkte voor Zenit bij het Londense Fulham, De Graafschap en PSV.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Legendario »

Jefta klinkt mij meer als een merk gootsteenontstopper. Maar hij heeft een prima curriculum. :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door DR »

Nooit van gehoord. Maar zijn staat van dienst en zijn specialiteit (techniektrainer) zien er prima uit. Welkom.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door bertje »

Legendario schreef:Jefta klinkt mij meer als een merk gootsteenontstopper. Maar hij heeft een prima curriculum. :tu:
Shit, hebben we toch een groter bankje nodig. :td:
Maareh, klinkt als een prima trainer met zo'n CV.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Curva »

welkom zullen we maar zeggen....nu nog die 5 tot 7 versterkingen op het veld....

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
nr_14
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 16:09
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door nr_14 »

oud speler van heracles
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Mark Ariaans »

Spits/Algarve/Ruud zou nu een rondedansje gemaakt hebben.

Gebruikersavatar
MellowNEC
Berichten: 579
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 21:40

Re: Jefta Bresser

Bericht door MellowNEC »

Hier was het bij Roda JC dus op afgeketst.....Altijd die trainers die een persoonlijke assistent willen meenemen.... Wij hebben toch Ronnie!!!!!!!!!!!!!!!!

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Voorwaarts »

Jetta Bresser,
macht alle Spieler besser.

Viel glueck in Nimwegen !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Onvoorwaardelijk »

MellowNEC schreef:Hier was het bij Roda JC dus op afgeketst.....Altijd die trainers die een persoonlijke assistent willen meenemen.... Wij hebben toch Ronnie!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom niet eigen gekozen assistenten? Dat werkt toch prettiger voor een trainer dan een verplichte samenwerking met mensen die hij niet kent.
Wie kent de kwaliteiten van Ronnie als assistent? Zijn grootste bijdrage/verdienste is toch dat hij een rasNEC-er is?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7329
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Keizerstad1994 »

Als Faber echt dolgraag naar Roda (of Excelsior) had gewild had hij die eis wel laten vallen. Daarbij lijkt het me niet dat NEC hier klakkeloos mee akkoord is gegaan, was er een vacature vrij en moet Faber het natuurlijk ook goed met diegene kunnen werken.

En het gerucht dat Roda Faber heeft afgewezen vanwege die assistent geloof ik ook niks van. Dat zou ik namelijk ook zeggen als ik afgewezen werd om dat te camoufleren.... Daarbij was hij gewoon de topkandidaat daar, nog bevestigd door de directeur daar.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Mark Ariaans »

Was Roda niet, het was Excelsior dat zei dat ze Faber vanwege die eis niet verder benaderd hebben. OVerigens maakt het natuurlijk voor ons niks uit, we hebben ondertussen immers ook al Molenaar en Hendriksen gehad.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Legendario »

Dat was om een bestuurslid of zo, niet om een assistent.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Jefta Bresser

Bericht door jbnmgn »

Onvoorwaardelijk schreef:
MellowNEC schreef:Hier was het bij Roda JC dus op afgeketst.....Altijd die trainers die een persoonlijke assistent willen meenemen.... Wij hebben toch Ronnie!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom niet eigen gekozen assistenten? Dat werkt toch prettiger voor een trainer dan een verplichte samenwerking met mensen die hij niet kent.
Wie kent de kwaliteiten van Ronnie als assistent? Zijn grootste bijdrage/verdienste is toch dat hij een rasNEC-er is?
Is de "nieuwe mensen hebben een frissere blik op het geheel" periode aan gebroken? In dat kader is het goed dat er een nieuwe assistent komt. En tegenwoordig heeft elke trainer zijn eisen wat dat aangaat.
Het enige dat ik over Bresser kan zeggen is dat hij een redelijke staat van dienst/ervaring heeft opgebouwd de afgelopen jaren, en daardoor misschien wel beschikt over de juiste kennis en vooral contacten.
Ik hoop dat hij deze ervaringen en contacten goed weet te benutten voor NEC en zeg daarom: hartelijk welkom bij onze mooie club!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Mark Ariaans »

Legendario schreef:Dat was om een bestuurslid of zo, niet om een assistent.
Volgens mij een ongedefinieerd 'lid van de technische staf'. Dus kan best een assistent zijn.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Arjan van Hout »

MellowNEC schreef:Hier was het bij Roda JC dus op afgeketst.....Altijd die trainers die een persoonlijke assistent willen meenemen.... Wij hebben toch Ronnie!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind één assistent vanuit de club als cultuurbewaker en één die een hoofdcoach zelf mee neemt en complementair aan hem is een ideale situatie

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7329
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Keizerstad1994 »

Bij Excelsior ging het inderdaad (naar het schijnt) om een bestuurslid technische zaken, maar in het Limburgse werd ook gezegd/gesuggereerd dat Roda Faber had afgewezen omdat Faber per se zijn eigen assistent mee wou nemen, terwijl directeur Collard in een eerder stadium heeft bevestigd dat Faber topkandidaat was en Roda heeft afgewezen.... Achja, Limburgers he.... Vandaag ook al die voorzitter van MVV die vond dat NEC, Roda en De Graafschap nooit hadden mogen promoveren i.v.m. financiële tekortkomingen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7329
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Keizerstad1994 »

Eniesee schreef:
MellowNEC schreef:Hier was het bij Roda JC dus op afgeketst.....Altijd die trainers die een persoonlijke assistent willen meenemen.... Wij hebben toch Ronnie!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind één assistent vanuit de club als cultuurbewaker en één die een hoofdcoach zelf mee neemt en complementair aan hem is een ideale situatie
:withstupid: Zolang die hoofdtrainer de cultuurbewaker maar niet tot pionnenzetter bombardeert ten koste van zijn 'eigen' assistent zoals bij Pastoor. Maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Met Brood en Henriksen ging het ook prima.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:
Legendario schreef:Dat was om een bestuurslid of zo, niet om een assistent.
Volgens mij een ongedefinieerd 'lid van de technische staf'. Dus kan best een assistent zijn.
Nee. Een bestuurslid Technische Zaken!

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... adliner.nl
Maar dat mag je hier niet zeggen.

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door arno333 »

mijn vriendin kent hem goed van ca 15 jaar geleden van de graafschap, was volgens mijn vriendin een verschikkelijke arrogante die dacht dat die het voetbal uitgevonden had, misschien is het ondertussen verbeterd

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door burp »

nooit van gehoord en dat boeit verder ook weinig. Het gaat er omdat Faber er goed mee kan samenwerken en dat die samenwerking de club beter maakt.

Welkom en succes dus!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Arjan van Hout »

arno333 schreef:mijn vriendin kent hem goed van ca 15 jaar geleden van de graafschap, was volgens mijn vriendin een verschikkelijke arrogante die dacht dat die het voetbal uitgevonden had, misschien is het ondertussen verbeterd
soort van gaal dus :tu:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door dolle dries »

arno333 schreef:mijn vriendin kent hem goed van ca 15 jaar geleden van de graafschap, was volgens mijn vriendin een verschikkelijke arrogante die dacht dat die het voetbal uitgevonden had, misschien is het ondertussen verbeterd
Van de kleuterschool? :biggrin:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jefta Bresser

Bericht door Super-Simr »

Wie?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten