Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

CHEF schreef:
DR schreef:
vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:Ik heb waarschijnlijk al teveel gezegd over Faber, maar dat weerhoud mij er niet van hem (zachtjes uitgedrukt) de meest vreemde trainer ooit te vinden.
Alex Pastoor en Anton Janssen al weer zo snel vergeten ?
Janssen was de ergste. Het leek wel of die op het forum kwam lezen wie hij op moest stellen. Werd een speler hier afgekraakt stond hij de wedstrijd erop niet meer in de basis.
De grootste fout die Janssen gemaakt heeft was om zijn club te helpen, althans een poging wagen om te helpen.
Noem het maar een fout, maar daar heb ik veel respect voor in die situatie. Dat toont de echte clubman. Dat hij er verder ook weinig van bakte klopt helaas ook

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Net interview met Faber gezien op Forza.
Hij snapt er zelf ook niks van.

Speelde zondag tegen Utrecht 3-5-3 :crazy:
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door vak Oost »

Stefannec schreef:Net interview met Faber gezien op Forza. Hij snapt er zelf ook niks van. Speelde zondag tegen Utrecht 3-5-3 :crazy:
die denkt zeker dat wij hier op het forum er de ballen verstand van hebben :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
MellowNEC
Berichten: 579
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 21:40

Re: Ernest Faber

Bericht door MellowNEC »

Kansloos dit zeg....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

Jouw inhoudsloze opmerking vanuit het niets bedoel je? Ja, best wel...

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Gerd »

Ik heb het nou echt wel gehad met Faber. Hij presteert het iedere keer weer om onrust en chaos te creëren met een wissel. Waarom moest Woudenberg er uit voor de bejaarde Leiwa. Wat heeft Lucas fout gedaan. Speelde een goede partij. Woudenberg eruit en er is direct een complete chaos in het team. Achterin gaven we zo maar een goal kado. In plaats van de wedstrijd relaxed uit te spelen had je zo maar tegen een gelijk spel aan kunnen lopen. Stuur Faber vast naar Groningen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

Had vandaag z'n lolbroek weer eens aangetrokken zeg. Thuis tegen de nummer laatst begint ie met 7(!) verdedigend ingestelde spelers. Lafaard. Roman erin was logisch maar Bikel eruit niet. En ik hoop dat Woudenberg last had want anders was dat ook geen handige wissel.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door vak Oost »

ja die faber is echt een koekebakker - we staan netjes in het linkerrijtje en dat met een huis,tuin en keuken selectie :crazy:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15014
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

Keizerstad1994 schreef:Had vandaag z'n lolbroek weer eens aangetrokken zeg. Thuis tegen de nummer laatst begint ie met 7(!) verdedigend ingestelde spelers. Lafaard. Roman erin was logisch maar Bikel eruit niet. En ik hoop dat Woudenberg last had want anders was dat ook geen handige wissel.
7 verdedigend ingestelde spelers? Dat jij helemaal klaar bent met Faber is wel duidelijk.. Maar Appiah was vandaag niet verdedigend ingesteld en Bikel en breinburg zijn controleurs, maar niet louter verdedigend ingesteld. En die wissel met Leiwa was niet handig.. Tsjaa, het was een momentje dat het een keer kon, alleen klote dat 30 sec. later die bal erin ligt

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door henkie1234 »

Wat heeft dit met Faber te maken. Bikel eruit prima roman erin prima. Leiwa erin prima. Dat Jones en die cv's balletjes rond tikken achterin dat was het probleem. Ging al paar keer bijna fout. Daarnaast spelers die wachten met bal naar voren en waarbij bal wordt afgepakt dat was het probleem.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

necnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:Had vandaag z'n lolbroek weer eens aangetrokken zeg. Thuis tegen de nummer laatst begint ie met 7(!) verdedigend ingestelde spelers. Lafaard. Roman erin was logisch maar Bikel eruit niet. En ik hoop dat Woudenberg last had want anders was dat ook geen handige wissel.
7 verdedigend ingestelde spelers? Dat jij helemaal klaar bent met Faber is wel duidelijk.. Maar Appiah was vandaag niet verdedigend ingesteld en Bikel en breinburg zijn controleurs, maar niet louter verdedigend ingesteld. En die wissel met Leiwa was niet handig.. Tsjaa, het was een momentje dat het een keer kon, alleen klote dat 30 sec. later die bal erin ligt
Nouja, Appiah staat dan wel rechtsbuiten/rechtsmidden maar brengt veels te weinig en is ook gewoon een verdediger. Dat vind ik verdedigend ingesteld, ook op de manier zoals Appiah het invult. Extra zekerheidje inbouwen. Ook de controleurs Bikel en Breinburg denken vanuit controle/balans. Totaal niet erg, dat is hun taak, maar het zijn niet de mensen die het aanvallend voor ons moeten doen. Geweldige spelers voor ons, daar niet van. Maar ze vallen voor mij net onder de noemer 'verdedigend ingesteld'. Maar snap volkomen dat mensen dat anders zien.

Ik vond de wissel Bikel-Roman in zoverre logisch dat Roman erin kwam, maar met het vertrek van Bikel lever je wel een stuk balans in, wat we zeker het laatste kwartier een beetje miste. Ik was lekker begonnen met Roman ipv Appiah, heeft Santos ook wat ondersteuning en Roman maakt daarbij een prima indruk.
'Justice knows every mans number'

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Goffert »

vak Oost schreef:ja die faber is echt een koekebakker - we staan netjes in het linkerrijtje en dat met een huis,tuin en keuken selectie :crazy:
We staan bijna vanaf het begin in het linkerrijtje en jij komt nog steeds aan met huis-tuin-keuken selectie? :crazy:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door DJTEEF! »

Goffert schreef:
vak Oost schreef:ja die faber is echt een koekebakker - we staan netjes in het linkerrijtje en dat met een huis,tuin en keuken selectie :crazy:
We staan bijna vanaf het begin in het linkerrijtje en jij komt nog steeds aan met huis-tuin-keuken selectie? :crazy:
Aanvallend is het niet erg spectaculair, maar we beschikken over een centraal verdedigend blok waar je Europa mee in kunt.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door valkhof »

die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door TT »

valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door valkhof »

dat appiah rechtsbuiten staat betekent niet dat hij dat ook is, je zult maar een echte rechtsbuiten hebben. dan heb je zoveel meer mogelijkheden maar faber stelt steeds appiah daar, betekent ook dat faber in geen enkele speler een rechtsbuiten ziet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door valkhof »

TT schreef:
valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.
roman voor bikel had ik al me twijfekls maar at pakte goed uit. leiwa voor woudenberg, die niet erg blij leek met die wissel, snapte ik totaal niet. leek op een veels te vroege publiekswissel ten favoure van leiwa. dyresteam, vind ik moeilijk inschatten, weet eigelijk niet precies wat voor type speler dat is?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Ernest Faber

Bericht door Arjan van Hout »

Keizerstad1994 schreef:Had vandaag z'n lolbroek weer eens aangetrokken zeg. Thuis tegen de nummer laatst begint ie met 7(!) verdedigend ingestelde spelers. Lafaard. Roman erin was logisch maar Bikel eruit niet. En ik hoop dat Woudenberg last had want anders was dat ook geen handige wissel.
Nou ik lach harder on deze post dan om Faber , wat een domme opmerking

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15014
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:Had vandaag z'n lolbroek weer eens aangetrokken zeg. Thuis tegen de nummer laatst begint ie met 7(!) verdedigend ingestelde spelers. Lafaard. Roman erin was logisch maar Bikel eruit niet. En ik hoop dat Woudenberg last had want anders was dat ook geen handige wissel.
7 verdedigend ingestelde spelers? Dat jij helemaal klaar bent met Faber is wel duidelijk.. Maar Appiah was vandaag niet verdedigend ingesteld en Bikel en breinburg zijn controleurs, maar niet louter verdedigend ingesteld. En die wissel met Leiwa was niet handig.. Tsjaa, het was een momentje dat het een keer kon, alleen klote dat 30 sec. later die bal erin ligt
Nouja, Appiah staat dan wel rechtsbuiten/rechtsmidden maar brengt veels te weinig en is ook gewoon een verdediger. Dat vind ik verdedigend ingesteld, ook op de manier zoals Appiah het invult. Extra zekerheidje inbouwen. Ook de controleurs Bikel en Breinburg denken vanuit controle/balans. Totaal niet erg, dat is hun taak, maar het zijn niet de mensen die het aanvallend voor ons moeten doen. Geweldige spelers voor ons, daar niet van. Maar ze vallen voor mij net onder de noemer 'verdedigend ingesteld'. Maar snap volkomen dat mensen dat anders zien.

Ik vond de wissel Bikel-Roman in zoverre logisch dat Roman erin kwam, maar met het vertrek van Bikel lever je wel een stuk balans in, wat we zeker het laatste kwartier een beetje miste. Ik was lekker begonnen met Roman ipv Appiah, heeft Santos ook wat ondersteuning en Roman maakt daarbij een prima indruk.
Ik moet zeggen dat ik ook geen fan van Appiah als rechtsbuiten ben, maar de manier waarop hij het vandaag invulde kon mij eigenlijk voor het eerst wel bekoren. En de wissel Bikel voor Roman had ik eigenlijk in de rust al verwacht. Tuurlijk het is wat meer risicovol maar daardoor kan je ook veel meer druk op de verdediging van Cambuur zetten

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Janssen »

TT schreef:
valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.
Onbegrijpelijke wissel in mijn ogen...

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door dolle dries »

Janssen schreef:
TT schreef:
valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.
Onbegrijpelijke wissel in mijn ogen...

Ja maar jij heet ook Janssen. :biggrin:

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Ozzy123 »

Janssen schreef:
TT schreef:
valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.
Onbegrijpelijke wissel in mijn ogen...
We moeten er woensdag weer een waar we een fitte Woudenberg goed kunnen gebruiken.

jbnmgn

Re: Ernest Faber

Bericht door jbnmgn »

Heeft een winnende coach altijd gelijk, NEE!
Waarom Woudenberg eruit, die speelde een puike wedstrijd. Geblesseerd? Anders snap ik het niet.
Dat hij Roman inbrengt was niet meer dan normaal, had er al in de basis in moeten staan.
Waarom Appiah op het middenveld of was het een hangende middenvelder voor de verdediging?
Dyrestam erin kon ik nog wel een beetje begrijpen maar al met al weer een ietwat vreemde opstelling en ook wissels.

Maar we hebben 3 punten dus hij zal wel gelijk hebben (willen).

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:Heeft een winnende coach altijd gelijk, NEE!
Waarom Woudenberg eruit, die speelde een puike wedstrijd. Geblesseerd? Anders snap ik het niet.
Dat hij Roman inbrengt was niet meer dan normaal, had er al in de basis in moeten staan.
Waarom Appiah op het middenveld of was het een hangende middenvelder voor de verdediging?
Dyrestam erin kon ik nog wel een beetje begrijpen maar al met al weer een ietwat vreemde opstelling en ook wissels.

Maar we hebben 3 punten dus hij zal wel gelijk hebben (willen).

Heeft hij nou gelijk of ongelijk?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door CHEF »

valkhof schreef:
TT schreef:
valkhof schreef:die wissels vandaag sloegen helemaal nergens op
Nou, dat vond ik eigenlijk alleen van de wissel Woudenberg-Leiwa, maar misschien had Woudenberg ergens last van of zo? Het inbrengen van Roman en Dyrestam vond ik zo'n gek idee nog niet.
roman voor bikel had ik al me twijfekls maar at pakte goed uit. leiwa voor woudenberg, die niet erg blij leek met die wissel, snapte ik totaal niet. leek op een veels te vroege publiekswissel ten favoure van leiwa. dyresteam, vind ik moeilijk inschatten, weet eigelijk niet precies wat voor type speler dat is?
Dat dacht ik ook, en er was ook niets aan de hand als er niet geklungeld werd bij de 2-1. Cambuur was tot op dat moment knock-out.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten