Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

En bedankt lullo. Pure sabotage dit. Lekker optyfen.
'Justice knows every mans number'

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door n23 »

Keizerstad1994 schreef:En bedankt lullo. Pure sabotage dit. Lekker optyfen.
:withstupid:
Probeert gewoon V Ingen op te naaien door alles te doen om Roman er niet in te zetten, en ondertussen is NEC de sjaak.

Gebruikersavatar
RobinLDS
Berichten: 514
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 16:18
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobinLDS »

En dan moet vd Looi weg bij Groningen omdat ie te defensief speelt. Nee, goede keuze gemaakt daar in Groningen. Veel plezier er mee :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:
NEC hoort in de Goffert!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Strooper »

De wissel Grot-Ritzmaier was echt geweldig.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Goffert »

Faber, vuile lafbek, wegwezen voor 3 april!

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door GV »

Faber rot op, en neem het hele team mee.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Henkiepenkie »

:bye: :bye: :bye:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

Strooper schreef:De wissel Grot-Ritzmaier was echt geweldig.
Had Ronnie hem geen klap voor z'n kanis kunnen geven? Waanzin die wissel.. Of zou roman er nog minder van kunnen dan wij denken?

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door tweety »

ik denk dat Faber bewust probeert te forceren dat NEC hem wegstuurt om onder die afkoopsom uit te komen .
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door DJTEEF! »

OPTYFEN met Faber. Wegjagen die smerige natnek.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Goffert »

tweety schreef:ik denk dat Faber bewust probeert te forceren dat NEC hem wegstuurt om onder die afkoopsom uit te komen .
Ja, en de directeur van Groningen heeft Faber beloofd 80% van de afkoopsom beloofd als het hem lukt......
Faber wil gewoon treiteren! En het lukt hem.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door jackkreta »

Faber :pukeface:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jorrit77 »

Goffert schreef:
tweety schreef:ik denk dat Faber bewust probeert te forceren dat NEC hem wegstuurt om onder die afkoopsom uit te komen .
Ja, en de directeur van Groningen heeft Faber beloofd 80% van de afkoopsom beloofd als het hem lukt......
Faber wil gewoon treiteren! En het lukt hem.
Dat is idd heel duidelijk. Hij zal en moet oprotten. Als we dat in de derby kunnen bewerkstelligen, is dat al een overwinning op zich. WE MOETEN JE NIET MEER FABER!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Bleum »

Faalhaas die Faber. Zowiezo hoe kun je een jonge middenvelder/vleugelspeler met amper speelminuten op de spitsplek zetten, terwijl je Roman en Celik voor die positie hebt? Het lijkt erop dat Faber Roman er buiten houdt om de investeerders te pesten en te laten zien dat hij het bepaald. Dit gaat ten kostte van de club.
Laatst gewijzigd door Bleum op zo 20 mar 2016, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

En alweer heeft Faber z'n toto goed. :bye:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ernest Faber

Bericht door Kanchelskis »

Ik heb Faber tijdje nog voordeel van de twijfel gegeven, vooral na het gelijkspel tegen Ajax. Vandaag heeft die opzichtig gefaald. Vitas is zijn laatste beproeving. Trekt die deze lijn door over 2 weken dan snel op non-actief zetten.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Tim Janssen »

Kanchelskis schreef:Ik heb Faber tijdje nog voordeel van de twijfel gegeven, vooral na het gelijkspel tegen Ajax. Vandaag heeft die opzichtig gefaald. Vitas is zijn laatste beproeving. Trekt die deze lijn door over 2 weken dan snel op non-actief zetten.

Beter om dat nu te doen ik kan me niet voorstellen dat dit houdbaar blijft tot het eind van het seizoen ook niet door de directie

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ernest Faber

Bericht door Kanchelskis »

Tim Janssen schreef:
Kanchelskis schreef:Ik heb Faber tijdje nog voordeel van de twijfel gegeven, vooral na het gelijkspel tegen Ajax. Vandaag heeft die opzichtig gefaald. Vitas is zijn laatste beproeving. Trekt die deze lijn door over 2 weken dan snel op non-actief zetten.

Beter om dat nu te doen ik kan me niet voorstellen dat dit houdbaar blijft tot het eind van het seizoen ook niet door de directie
Alleen ik denk niet dat het geloofwaardig is om dit nu te doen, juist om het gelijkspel vorige week. Maar populair maakt Faber zich niet nee.

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jorrit77 »

Bleum schreef:Faalhaas die Faber. Zowiezo hoe kun je een jonge middenvelder/vleugelspeler met amper speelminuten op de spitsplek zetten, terwijl je Roman en Celik voor die positie hebt? Het lijkt erop dat Faber Roman er buiten houdt om de investeerders te pesten en te laten zien dat hij het bepaald. Dit gaat ten kostte van de club.
Precies zoals ik het ook zie. Als hier niet tegen opgetreden gaat worden dan is dat heel triest. Dat zou betekenen dat niemand het wat interesseert hoe dit seizoen afloopt. Nou, mij wel! Ik wil niet dat weledelgestrenge heer Faber nog meer schade aan blijft richten dit seizoen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

Kanchelskis schreef:Ik heb Faber tijdje nog voordeel van de twijfel gegeven, vooral na het gelijkspel tegen Ajax. Vandaag heeft die opzichtig gefaald. Vitas is zijn laatste beproeving. Trekt die deze lijn door over 2 weken dan snel op non-actief zetten.
Faber moet de kans niet krijgen om de derby te saboteren. Raus, und jetzt!
'Justice knows every mans number'

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ernest Faber

Bericht door Kanchelskis »

Keizerstad1994 schreef:
Kanchelskis schreef:Ik heb Faber tijdje nog voordeel van de twijfel gegeven, vooral na het gelijkspel tegen Ajax. Vandaag heeft die opzichtig gefaald. Vitas is zijn laatste beproeving. Trekt die deze lijn door over 2 weken dan snel op non-actief zetten.
Faber moet de kans niet krijgen om de derby te saboteren. Raus, und jetzt!
Ik zou er niet rouwig om zijn. Maar ik denk niet dat het gebeurd. Als het lijkt alsof die tegen Vitas de boel sabboteert dan heb je de juiste stok om mee te slaan. Nu hebben ze die denk ik (nog) niet..

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door jetipo »

Volgens mij maakt het geen bal meer uit. Ik vrees dat je bij voorbaat nagenoeg kansloos bent. Al heeft de derby al jaren aan glans verloren en vraag ik me oprecht af of je überhaupt nog wel van een derby kunt spreken. Vitesse heeft weinig tot niets meer met Vitesse te maken. Het is dat ze nog in Arnhem spelen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Faber moet beseffen dat hij hier niet is om zo hoog mogelijk te eindigen.
Dat zijn we al voor NEC doen is dit top.
Nu moet hij spelers ontwikkelen en publiek vermaken niet meer en niet minder.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:Volgens mij maakt het geen bal meer uit. Ik vrees dat je bij voorbaat nagenoeg kansloos bent. Al heeft de derby al jaren aan glans verloren en vraag ik me oprecht af of je überhaupt nog wel van een derby kunt spreken. Vitesse heeft weinig tot niets meer met Vitesse te maken. Het is dat ze nog in Arnhem spelen.
Wat heeft NEC meer met NEC dan Vitesse met Arnhem? Iedereen roept dat wel maar klopt het ook?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

Tiel schreef:
jetipo schreef:Volgens mij maakt het geen bal meer uit. Ik vrees dat je bij voorbaat nagenoeg kansloos bent. Al heeft de derby al jaren aan glans verloren en vraag ik me oprecht af of je überhaupt nog wel van een derby kunt spreken. Vitesse heeft weinig tot niets meer met Vitesse te maken. Het is dat ze nog in Arnhem spelen.
Wat heeft NEC meer met NEC dan Vitesse met Arnhem? Iedereen roept dat wel maar klopt het ook?
Hier hebben ze de oorsprong van de club nog niet failliet laten gaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten