Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:
Stefannec schreef:
Demtsjenko schreef:Nee... Het is niet alleen de pers, maar ook in de spelersgroep ging het rommelen... Dat was voor faber de reden om zijn instemming met het besluit te heroverwegen... Zo logisch als maar kan... Hij heeft een inschattingsfout gemaakt en heeft dat terug laten draaien om de rust nog enigszins te bewaren...
Dasr ben ik het niet mee eens in de spelersgroep rommelde het helemaal niet.
Sterker nog in de spelersgroep heeft onvrede over Santos.

Bron uit de spelersgroep zelf.
Niet vanwege santos, maar het feit dat spelers met een aflopend contract dus blijkbaar op de bank zouden worden gezet en dat de trainer daar blijkbaar niet afdoende tegenin kon gaan...
Er is maar een speler met een aflopend contract op de bank gezet.
De reden er is voor hem een beoogt opvolger waarvan het TH het beter vind dat hij speeltijd kreeg.
Voor de rest geen speler gepasseerd hoor.

Overigens is Santos niet alleen gepasseerd vanwege zijn contract situatie maar okk zijn gedrag.
Is duidelijk naar de spelers groep en Santos gecommuniceerd, alleen niet naar de pers om hem niet te beschadigen.
Maar Santos heeft een aantal gedragscodes overschreden.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door harold »

Ik weet het niet met Faber, kan hem alleen beoordelen op de resultaten en wat ik van hem zie op tv. Resulaten hollen achteruit en zijn tv optredens zijn vanaf het begin tenenkrommend. Daar waar een Pastoor prachtige volzinnen heeft mompelt Faber met name kroegpraat.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Ik zit de interviews na de wedstrijd eens te bekijken.
Weet je wat volgens mij de meeste onrust geeft.

Alles en iedereen die weg wil/met andere clubs bezig is.
Santos speelt eigenlijk sinds de transfermarkt er is en is geweest minder
Foor die roept dat hij weg wil.
Rens die weg wil was en weer terug is.
Faber die met Groningen gaat praten.
Leiwa zegt het heel mooi na de wedstrijd iedereen moet weer bezig zijn met NEC.

Op het moment dat zo'n jongen dat zegt denk ik dat een boel mensen dat niet zijn.

Tja en dan misschien maar de keus maken voor spelers die dat wel zijn, dus spelers die hier volgend jaar sowieso nog wel zijn.
Of er alles aan doen om een contract hier of ergens anders te verdienen, wie dan wel of niet spelen is aan Faber maar dat er ingegrepen moet worden lijkt me duidelijk.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

Dat is dan ook niet aan Faber want die is zelf met een overstap bezig en niet met NEC.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door jackkreta »

harold schreef:Ik weet het niet met Faber, kan hem alleen beoordelen op de resultaten en wat ik van hem zie op tv. Resulaten hollen achteruit en zijn tv optredens zijn vanaf het begin tenenkrommend. Daar waar een Pastoor prachtige volzinnen heeft mompelt Faber met name kroegpraat.
En niet te vergeten zijn onnozele opstellingen. Hoe lang mag hij nog door?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik acht Faber zeker een goede trainer. Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is gaat nergens over. Werkt zelf veel onrust in de hand en maakt onlogische opstellingen. Oftewel hij moet echt weer ff gaan presteren want hij is bezig om een in potentie prachtig seizoen als een nachtkaars uit te laten gaan met alle negatieve gevolgen op de lange termijn van dien.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door DJTEEF! »

Is hij nou al weg? Of niet?

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Sjoerdbemmel »

Keizerstad1994 schreef:Ik acht Faber zeker een goede trainer. Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is gaat nergens over. Werkt zelf veel onrust in de hand en maakt onlogische opstellingen. Oftewel hij moet echt weer ff gaan presteren want hij is bezig om een in potentie prachtig seizoen als een nachtkaars uit te laten gaan met alle negatieve gevolgen op de lange termijn van dien.
waarom is hij een goede trainer dan? als je naar het aantal punten kijkt heeft het ook echt flink meegezeten.. neem de eerste 2 wedstrijden van het seizoen alleen al.. en nu zijn ze al 7 wedstrijden hopeloos uit vorm en zie ik het niet gauw meer omdraaien.. maar goed trainer is zo goed als het materiaal en het materiaal is ook niet je van het

jbnmgn

Re: Ernest Faber

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:Is hij nou al weg? Of niet?
Ik hoop het. Wat hij "goed" heeft gedaan in de 1e seizoenshelft vernacheld hij nu in de 2e helft. Maar goed dat we in de 1e helft voldoende punten hebben gehaald anders was het nog billen knijpen ook.
Hij wil weg dat is duidelijk, en hij wil naar Groningen dat is ook duidelijk, en het lijkt er op of hij de opstelling van NEC steeds zo maakt de laatste wedstrijden dat NEC wel moet verliezen en Groningen bij winst eroverheen dendert en hij volgend seizoen wellicht Europees mag spelen.
Waarom zat Roman trouwens op de tribune? Waarom liet hij de falende Santos en de nog erger falende Sleegers, Limbombe staan?
Wat mij betreft mag NEC heel snel onderhandelen met Groningen, een afkoopsom beuren en het seizoen af laten maken door Ron. Dan halen we misschien nog wat extra punten.
Maar onder de falende Faber van de laatste weken mag je zeggen dan als hij aanblijft, het seizoen klaar is.

jbnmgn

Re: Ernest Faber

Bericht door jbnmgn »

Sjoerdbemmel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Ik acht Faber zeker een goede trainer. Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is gaat nergens over. Werkt zelf veel onrust in de hand en maakt onlogische opstellingen. Oftewel hij moet echt weer ff gaan presteren want hij is bezig om een in potentie prachtig seizoen als een nachtkaars uit te laten gaan met alle negatieve gevolgen op de lange termijn van dien.
waarom is hij een goede trainer dan? als je naar het aantal punten kijkt heeft het ook echt flink meegezeten.. neem de eerste 2 wedstrijden van het seizoen alleen al.. en nu zijn ze al 7 wedstrijden hopeloos uit vorm en zie ik het niet gauw meer omdraaien.. maar goed trainer is zo goed als het materiaal en het materiaal is ook niet je van het
De spelers lijken ook niet meer gemotiveerd. Maar aan wie ligt dat? Faber moet zijn mensen zo weten te motiveren dat zij inzien dat er nog wat te halen valt dit seizoen en dat kan alleen met de sterkst mogelijke opstelling en met spelers die er voor knokken, en dat ontbreekt de laatste weken.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5258
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Is hij nou al weg? Of niet?
Ik hoop het. Wat hij "goed" heeft gedaan in de 1e seizoenshelft vernacheld hij nu in de 2e helft. Maar goed dat we in de 1e helft voldoende punten hebben gehaald anders was het nog billen knijpen ook.
Hij wil weg dat is duidelijk, en hij wil naar Groningen dat is ook duidelijk, en het lijkt er op of hij de opstelling van NEC steeds zo maakt de laatste wedstrijden dat NEC wel moet verliezen en Groningen bij winst eroverheen dendert en hij volgend seizoen wellicht Europees mag spelen.
Waarom zat Roman trouwens op de tribune? Waarom liet hij de falende Santos en de nog erger falende Sleegers, Limbombe staan?
Wat mij betreft mag NEC heel snel onderhandelen met Groningen, een afkoopsom beuren en het seizoen af laten maken door Ron. Dan halen we misschien nog wat extra punten.
Maar onder de falende Faber van de laatste weken mag je zeggen dan als hij aanblijft, het seizoen klaar is.

Tsja, maar welke trainer wilt hier nog werken nu?

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Voorwaarts »

eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Is hij nou al weg? Of niet?
Ik hoop het. Wat hij "goed" heeft gedaan in de 1e seizoenshelft vernacheld hij nu in de 2e helft. Maar goed dat we in de 1e helft voldoende punten hebben gehaald anders was het nog billen knijpen ook.
Hij wil weg dat is duidelijk, en hij wil naar Groningen dat is ook duidelijk, en het lijkt er op of hij de opstelling van NEC steeds zo maakt de laatste wedstrijden dat NEC wel moet verliezen en Groningen bij winst eroverheen dendert en hij volgend seizoen wellicht Europees mag spelen.
Waarom zat Roman trouwens op de tribune? Waarom liet hij de falende Santos en de nog erger falende Sleegers, Limbombe staan?
Wat mij betreft mag NEC heel snel onderhandelen met Groningen, een afkoopsom beuren en het seizoen af laten maken door Ron. Dan halen we misschien nog wat extra punten.
Maar onder de falende Faber van de laatste weken mag je zeggen dan als hij aanblijft, het seizoen klaar is.

Tsja, maar welke trainer wilt hier nog werken nu?
Denk zo n beetje alle trainers die nec kan betalen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Keezer »

Ik denk echt niet dat er nu geen trainer meer wil komen. Nu wordt het allemaal breed uitgemeten en erg overdreven allemaal. Het TH heeft een foute beslissing genomen. Een trainer die een gesprek komt voeren en met Bart en consorten een normaal gesprek voert en daarover uitleg krijgt zal toch voelen dat ie hier prima kan werken.
Ik zeg Jaap Stam...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door De Kletskop »

Zijn interview na de wedstrijd en het niet meenemen van roman geven mij een zeer naar gevoel.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:Zijn interview na de wedstrijd en het niet meenemen van roman geven mij een zeer naar gevoel.
Yep. We kunnen nu wel concluderen dat de winterstop rampzalig is verlopen. Voor de zoveelste keer onrust in het technische deel van de club. We kunnen komend jaar weer helemaal opnieuw beginnen. Bereid je voor op een loodzwaar seizoen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door mschr »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:Zijn interview na de wedstrijd en het niet meenemen van roman geven mij een zeer naar gevoel.
Yep. We kunnen nu wel concluderen dat de winterstop rampzalig is verlopen. Voor de zoveelste keer onrust in het technische deel van de club. We kunnen komend jaar weer helemaal opnieuw beginnen. Bereid je voor op een loodzwaar seizoen.
We beginnen net als Vitesse elk seizoen met een compleet nieuwe basis. Da's het moderne voetbal.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Ernest Faber

Bericht door NR 7 »

Keezer schreef:Ik denk echt niet dat er nu geen trainer meer wil komen. Nu wordt het allemaal breed uitgemeten en erg overdreven allemaal. Het TH heeft een foute beslissing genomen. Een trainer die een gesprek komt voeren en met Bart en consorten een normaal gesprek voert en daarover uitleg krijgt zal toch voelen dat ie hier prima kan werken.
Ik zeg Jaap Stam...
Eens. Laat stam maar komen. En de zweep erover. stelletje verwende snotapen. 3x punten verspelen tegen de onderste ploegen :pukeface:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Pol »

mschr schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Zijn interview na de wedstrijd en het niet meenemen van roman geven mij een zeer naar gevoel.
Yep. We kunnen nu wel concluderen dat de winterstop rampzalig is verlopen. Voor de zoveelste keer onrust in het technische deel van de club. We kunnen komend jaar weer helemaal opnieuw beginnen. Bereid je voor op een loodzwaar seizoen.
We beginnen net als Vitesse elk seizoen met een compleet nieuwe basis. Da's het moderne voetbal.
Dat betekent dus dat je ieder seizoen opnieuw moet streven naar korte termijn maximaal resultaat. Werken aan de toekomst met spelers die er totaal niet klaar voor zijn is dan waanzin.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Ernest Faber

Bericht door NR 7 »

mschr schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:Zijn interview na de wedstrijd en het niet meenemen van roman geven mij een zeer naar gevoel.
Yep. We kunnen nu wel concluderen dat de winterstop rampzalig is verlopen. Voor de zoveelste keer onrust in het technische deel van de club. We kunnen komend jaar weer helemaal opnieuw beginnen. Bereid je voor op een loodzwaar seizoen.
We beginnen net als Vitesse elk seizoen met een compleet nieuwe basis. Da's het moderne voetbal.
En wij maar vaak lachen om "Hollywood aan de Rijn".
Ben bang dat ze zich daar een deuk lachen om "Het zooitje aan de Waal!"
We moeten ons diep schamen zoals het nu gaat hier in Nijmegen.
Ik baal er van als een stekker; flikker alle veroorzakers van de ellende eruit. Rotte appels uit de kist; denk niet dat er nog iets te herstellen valt.
Faber naar Groningen; die neemt Santos en Foor mee en misschien v Eijnden.

Laat Jaap Stam maar komen!!!!
Die pakt gelijk Bart v Ingen ook aan.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Gijscoman »

Waarom in hemelsnaam Jaap Stam? Lijkt mij volledig ongeschikt voor een functie als trainer bij NEC. Wat mij betreft liever niet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door mschr »

Stefannec schreef:
Demtsjenko schreef:En dat de club zonder medeweten van faber die tweet de wereld inslingerd met roman is eerste spits heeft de verhoudingen volledig op scherp gezet...
Faber was op de hoogte van die tweet dat is in het TH besproken.
Onzin. Laat maar zien waar het in de notulen staat.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Sander74 »

Als Faber over een paar maanden weg gaat is het voor iedereen beter dat hij per direct stopt.
Zet Ron er neer tot einde seizoen.
En stel alleen nog spelers op met een doorlopend contract.
Doe je dit niet dan wordt de soap alleen maar groter...

Gelukkig heeft NEC de luxe al met volgend seizoen bezig te kunnen zijn.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ernest Faber

Bericht door noviomagum »

Sander74 schreef:Als Faber over een paar maanden weg gaat is het voor iedereen beter dat hij per direct stopt.
Zet Ron er neer tot einde seizoen.
En stel alleen nog spelers op met een doorlopend contract.
Doe je dit niet dan wordt de soap alleen maar groter...

Gelukkig heeft NEC de luxe al met volgend seizoen bezig te kunnen zijn.
Helemaal mee eens iedereen is maar aan het roepen dat ze hogerop en wegwillen dan maar met spelers die zich willen bewijzen voor de club en een faber op non actief zetten houdt toch ook gewoon in dat er een afkoopsom betaalt moet worden of zie ik het verkeerd want op het moment is het een groot spel wat ie speelt ten koste van nec

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door DJTEEF! »

Faber is gewoon een gluiperd. Opzouten met die natnek.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door zuurpruim »

[quote="DJTEEF!"]Faber is gewoon een gluiperd. Opzouten met die natnek.[/quote

wordt Ophof 2.0 qua reacties? Hahaha! Maar je hebt gelijk, vond hem altijd een goede trainer maar dit kan zo niet langer,wegwezen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten