Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

JdB schreef:NEC van revelatie naar lachertje, in 2 maanden tijd. Knap gedaan allemaal. Ook Faber. Zo zwaar zonde dit allemaal.
Lachertje gaat nog wat ver... Maar het is wel ontzettend kut de laatste weken!

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Voorwaarts »

Witte dakdoek.

mss idee voor onze vlaggen makers. Één groot blanco vlag. Scheelt in de kosten en mooi symbolisch.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jorrit77 »

pjottr schreef:Hij is gewoon een breuk aan het forceren.
:withstupid:
100% zeker!
En NEC gaat hem niet ontslaan, maar ze zullen wel moeten. Alhoewel, wij zijn veilig en voor Faber is dit ook niet best
Helemaal klaar ermee.

WIJ zijn de grote verliezers in dit gevecht :2up: :angryfire:

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Ernest Faber

Bericht door NR 7 »

Voorwaarts schreef:Witte dakdoek.

mss idee voor onze vlaggen makers. Één groot blanco vlag. Scheelt in de kosten en mooi symbolisch.
en iedereen roepen dat dit de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde is :hail: :hail:
ik dacht het niet; na de flaters van de afgelopen weken, valt hij vlg mij aardig door de mand.
dus eigenlijk niet meer dan een eendagsvlieg.
Maar ligt natuurlijk aan het materiaal dat hij heeft.
Heeft bovenmatig gepresteerd de 1e seizoenshelft en bereikt nu het eigenlijke niveau.
En het blijft NEC: tegen de onderste ploegen verspelen wij al jaren onze punten.
Jammer !!!!!!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door necnmgn »

Ik kan het eigenlijk niet geloven.. Maar het lijkt wel of Faber de boel aan 't beflikkeren is hoor..

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

Weer een wedstrijd weggegeven, gaat vast goed met z'n toto.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jota »

Ik stel voor om juist Faber te gaan bejubelen en toe te zingen. Ik denk dat hij dan in paniek raakt.
Bij witte zakdoekjes wordt hij juist gelukkig

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Polleke »

Hoezo dat...

ik zag een redelijk goed NEC in de eerste helft...... ze maken twee redelijke kansen niet af. Daarna stom balverlies en een van richting verandert (maar mooi) schot 1-0. Daarna bleef NEC redelijk spelen maar feitelijk weten ze simpelweg, zeker in de 2e helft niks af te dwingen. Geen enkele kans... het is mooi, verzorgd tot rondom de 16 en daarna is het bagger. Voor mij zelfs een beetje teveel mooi en verzorgd, want ik denk met regelmaat: gooi hem er nou gvd es ff in.

Zorgelijk waren de corners en vrije trappen... sjeszus wat waren die drama zeg. Maar ik zag nergens, maar dan ook nergens dat Faber probeerde iets te doen. Hij wisselde aanvallend en probeerde van alles.... misschien probeerde hij zelf teveel.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door pjottr »

Maar NEC heeft zelf ook boter op het hoofd.
Vergeet niet dat de aanleiding van alles de ingreep van de geldschieters is geweest omtrent Santos.
Santos heeft daarna niets meer gedaan, anders dan opzichtig kaarten pakken
en Faber vond bij Groningen een luisterend oor.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door valkhof »

die beste man is de kluts kwijt

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jorrit77 »

Jota schreef:Ik stel voor om juist Faber te gaan bejubelen en toe te zingen. Ik denk dat hij dan in paniek raakt.
Bij witte zakdoekjes wordt hij juist gelukkig
Ben bang dat het Technisch hart dan ook helemaal in de war raakt. :jestera:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4475
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jeffry74 »

necnmgn schreef:
JdB schreef:NEC van revelatie naar lachertje, in 2 maanden tijd. Knap gedaan allemaal. Ook Faber. Zo zwaar zonde dit allemaal.
Lachertje gaat nog wat ver... Maar het is wel ontzettend kut de laatste weken!
Jij leest geen kranten?

Je kan niet altijd alles goed doen, maar enorme blunders hoor je als technisch hart juist te voorkomen en niet zelf te creëren.
Bart en Faber er uit.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door pjottr »

En ja hoor, het ligt weer allemaal aan de spelers.

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jorrit77 »

pjottr schreef:En ja hoor, het ligt weer allemaal aan de spelers.
Klopt toch ook. Wie zet die spelers op het veld?
Juist,
Faber

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Jeffry74 schreef:
necnmgn schreef:
JdB schreef:NEC van revelatie naar lachertje, in 2 maanden tijd. Knap gedaan allemaal. Ook Faber. Zo zwaar zonde dit allemaal.
Lachertje gaat nog wat ver... Maar het is wel ontzettend kut de laatste weken!
Jij leest geen kranten?

Je kan niet altijd alles goed doen, maar enorme blunders hoor je als technisch hart juist te voorkomen en niet zelf te creëren.
Bart en Faber er uit.
HALLO, ook Faber zat ten tijde van de beslissing in het TH.
Heeft gewoon ingestemd want niet unaniem gaat beslissing niet door.

Dan kan hij niet stoer doen maar als er een camera op hem gericht is kan hij het wel.
Ruggengraat van een slak.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Sander74 »

Bij het interview op Fox lijkt het hem niet echt iets te doen...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

Ik vind het ook erg vreemd dat er zo hard geoordeeld sordt over faber... De reden dat NEC zeer sterk presteerde in de eerste seizoenshelft was het vaste 4-mans blok achterin, bikel en breinburg heersend op het middenveld en door deze defensieve kracht en dus balans een scorende santos...

Vervolgens dreigt steunpilaar van eijden weg te gaan, maar blijft... Gevolg: onrust in alle geledingen binnen de club. Deze wedstrijd dan ook nog eens woudenberg geschorst en de gevolgen van het gebrek aan breinburg op het middenveld hoef ik denk ik niemand uit te leggen...

Dan nog het santosgezeik vanuit het technisch hart en daaropvolgend de breuk tussen faber en de rest en we hebben een grote klerezooi waardoor chemie, gevoel van erkenning, waardering en acceptatie ver te zoeken zijn...

Naar mijn mening is de hoofdoorzaak van de onrust het besluit van het technisch hart om in te grijpen in het domein van de trainer... Hierdoor hebben ze zowel de positie van de trainer ondermijnd, de verhoudingen binnen de spelersgroep kunstmatig proberen te veranderen, de relatie trainer-spelersgroep nodeloos onder druk gezet en zeer slechte pers gecreëerd... Ik kan de mindere resultaten dan ook niet los zien van dat besluit...

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ernest Faber

Bericht door noviomagum »

pjottr schreef:Maar NEC heeft zelf ook boter op het hoofd.
Vergeet niet dat de aanleiding van alles de ingreep van de geldschieters is geweest omtrent Santos.
Santos heeft daarna niets meer gedaan, anders dan opzichtig kaarten pakken
en Faber vond bij Groningen een luisterend oor.
Zonder investeerders geen eredivisie voetbal in ons mooie Nijmegen dus ja zeg het maar

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:Ik vind het ook erg vreemd dat er zo hard geoordeeld sordt over faber... De reden dat NEC zeer sterk presteerde in de eerste seizoenshelft was het vaste 4-mans blok achterin, bikel en breinburg heersend op het middenveld en door deze defensieve kracht en dus balans een scorende santos...

Vervolgens dreigt steunpilaar van eijden weg te gaan, maar blijft... Gevolg: onrust in alle geledingen binnen de club. Deze wedstrijd dan ook nog eens woudenberg geschorst en de gevolgen van het gebrek aan breinburg op het middenveld hoef ik denk ik niemand uit te leggen...

Dan nog het santosgezeik vanuit het technisch hart en daaropvolgend de breuk tussen faber en de rest en we hebben een grote klerezooi waardoor chemie, gevoel van erkenning, waardering en acceptatie ver te zoeken zijn...

Naar mijn mening is de hoofdoorzaak van de onrust het besluit van het technisch hart om in te grijpen in het domein van de trainer... Hierdoor hebben ze zowel de positie van de trainer ondermijnd, de verhoudingen binnen de spelersgroep kunstmatig proberen te veranderen, de relatie trainer-spelersgroep nodeloos onder druk gezet en zeer slechte pers gecreëerd... Ik kan de mindere resultaten dan ook niet los zien van dat besluit...
Nogmaals Faber zat ten tijde van die beslissing in het TH.
Het TH doet alles unaniem zeker dit soort beslissingen.
Faber heeft dus ZELF met de beslissing ingestemd.
Dat hij dan later voor de camera gaat doen dat hij het er niet mee eens is is gewoon een zwakte bod niets meer en niets minder.
Hij is daar geschrokken van de reactie van de pers en heeft de keutel ingetrokken.
Dasr is het fout gegaan, Santos voelt zich daardoor vogelvrij en bakt er echt geen hout meer van.
Dan is Breinburg ook nog een geblesseerd en gaat Faber knutselen om Rens te laten spelen terwijl zijn vervanger het uitstekend deed.

Tuurlijk is de ontstaande onrust rond het TH Faber en Santos ook niet goed, maar Faber heeft er zelf echt ook een hand in.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

Nee... Het is niet alleen de pers, maar ook in de spelersgroep ging het rommelen... Dat was voor faber de reden om zijn instemming met het besluit te heroverwegen... Zo logisch als maar kan... Hij heeft een inschattingsfout gemaakt en heeft dat terug laten draaien om de rust nog enigszins te bewaren...

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:Nee... Het is niet alleen de pers, maar ook in de spelersgroep ging het rommelen... Dat was voor faber de reden om zijn instemming met het besluit te heroverwegen... Zo logisch als maar kan... Hij heeft een inschattingsfout gemaakt en heeft dat terug laten draaien om de rust nog enigszins te bewaren...
Dasr ben ik het niet mee eens in de spelersgroep rommelde het helemaal niet.
Sterker nog in de spelersgroep heeft onvrede over Santos.

Bron uit de spelersgroep zelf.

Overigens vind ik Faber niet de enigste schuldige ook de beslissing over Santos is schuldig.
Ook de Blessure van Breinburg speelde mee en dat het indd rommelt in de spelers groep maar dat heeft niets te maken met het laten banken van Santos.
Die onvrede is er al langer al hebben de resultaten dat lang verbloemt.
Laatst gewijzigd door Stefannec op vr 26 feb 2016, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

En dat de club zonder medeweten van faber die tweet de wereld inslingerd met roman is eerste spits heeft de verhoudingen volledig op scherp gezet...

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:En dat de club zonder medeweten van faber die tweet de wereld inslingerd met roman is eerste spits heeft de verhoudingen volledig op scherp gezet...
Faber was op de hoogte van die tweet dat is in het TH besproken.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

Stefannec schreef:
Demtsjenko schreef:Nee... Het is niet alleen de pers, maar ook in de spelersgroep ging het rommelen... Dat was voor faber de reden om zijn instemming met het besluit te heroverwegen... Zo logisch als maar kan... Hij heeft een inschattingsfout gemaakt en heeft dat terug laten draaien om de rust nog enigszins te bewaren...
Dasr ben ik het niet mee eens in de spelersgroep rommelde het helemaal niet.
Sterker nog in de spelersgroep heeft onvrede over Santos.

Bron uit de spelersgroep zelf.
Niet vanwege santos, maar het feit dat spelers met een aflopend contract dus blijkbaar op de bank zouden worden gezet en dat de trainer daar blijkbaar niet afdoende tegenin kon gaan...

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Voorwaarts »

Demtsjenko schreef:
Stefannec schreef:
Demtsjenko schreef:Nee... Het is niet alleen de pers, maar ook in de spelersgroep ging het rommelen... Dat was voor faber de reden om zijn instemming met het besluit te heroverwegen... Zo logisch als maar kan... Hij heeft een inschattingsfout gemaakt en heeft dat terug laten draaien om de rust nog enigszins te bewaren...
Dasr ben ik het niet mee eens in de spelersgroep rommelde het helemaal niet.
Sterker nog in de spelersgroep heeft onvrede over Santos.

Bron uit de spelersgroep zelf.
Niet vanwege santos, maar het feit dat spelers met een aflopend contract dus blijkbaar op de bank zouden worden gezet en dat de trainer daar blijkbaar niet afdoende tegenin kon gaan...
Kan je begrijpend lezen ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten