Patrick Joosten

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 506
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door svenniessee »

Is er nu al wat zeker of officieel? Of weer puur gebaseerd op wat speculati?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Gijscoman »

svenniessee schreef:Is er nu al wat zeker of officieel? Of weer puur gebaseerd op wat speculati?
Nog niks officieel, maar een journalist van het AD meldt het op twitter (al kan dat gebaseerd zijn op forumberichten van zowel NEC als Utrecht) en Van Ingen meldt dat er vandaag een bericht zal komen over deze kwestie, maar geeft aan dat er meer nieuws komt aangaande de A1/Beloften. Eigenlijk zo goed als zeker, ervan uitgaande dat Van Ingen niet gaat melden dat het niet klopt.

DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door DR »

burp schreef:
Voorwaarts schreef:Is patrick Joosten, die jongen die tegen Excelsior heeft ingevallen?
(Rechtsbuiten, met leuke acties en scoorde bijna)
nee, dat is z'n tweelingbroer. :wink:
Dat moet wel wat de echte Patrick Joosten scoorde echt (en niet bijna) het derde doelpunt in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Excelsior.

DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door DR »

Gijscoman schreef:
svenniessee schreef:Is er nu al wat zeker of officieel? Of weer puur gebaseerd op wat speculati?
Nog niks officieel, maar een journalist van het AD meldt het op twitter (al kan dat gebaseerd zijn op forumberichten van zowel NEC als Utrecht) en Van Ingen meldt dat er vandaag een bericht zal komen over deze kwestie, maar geeft aan dat er meer nieuws komt aangaande de A1/Beloften. Eigenlijk zo goed als zeker, ervan uitgaande dat Van Ingen niet gaat melden dat het niet klopt.
Dan hoop ik maar dat het een financiele kwestie en geen sportieve. Dus niet om de reden dat Joosten geen kans meer kreeg door de komst van Waalkens.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door burp »

DR schreef:
Gijscoman schreef:
svenniessee schreef:Is er nu al wat zeker of officieel? Of weer puur gebaseerd op wat speculati?
Nog niks officieel, maar een journalist van het AD meldt het op twitter (al kan dat gebaseerd zijn op forumberichten van zowel NEC als Utrecht) en Van Ingen meldt dat er vandaag een bericht zal komen over deze kwestie, maar geeft aan dat er meer nieuws komt aangaande de A1/Beloften. Eigenlijk zo goed als zeker, ervan uitgaande dat Van Ingen niet gaat melden dat het niet klopt.
Dan hoop ik maar dat het een financiele kwestie en geen sportieve. Dus niet om de reden dat Joosten geen kans meer kreeg door de komst van Waalkens.
sportief misschien eerder dat Utrecht wel mee gaat doen met de beloften in de nieuwe voetbalpiramide en Top- of Hoofdklasse spelen aanlokkelijker is dan in de 'maandagavond gaat helemaal nergens om competitie voor restteams' spelen.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Informatie over aflopende contracten


N.E.C. is druk bezig met de formatie van de selectie voor seizoen 2015-2016. Het technisch hart van N.E.C. heeft de afgelopen weken de tijd genomen om de huidige selectie langdurig en kritisch te evalueren. Hieronder vind je informatie over spelers met uitsluitend aflopende contracten.
Foto

Ook zijn betaald voetbalorganisaties volgens de regels van de KNVB verplicht om voor 1 april 2015 uitsluitsel te bieden over aflopende contracten. Dat betekent niet dat we niet in een later stadium alsnog een voorstel doen aan onderstaande spelers! Dit is echter mede afhankelijk van de financiële middelen en de verdere samenstelling van de selectie.

Geen nieuwe contractvoorstellen
De spelers Stan Bijl, Jasper Waalkens en Marcel Appiah hebben alle drie een aflopend contract zonder optie tot verlenging. N.E.C. doet hen in deze fase geen nieuw contractvoorstel. Daan Disveld, Giovanni Gravenbeek, Tobias Haitz, Mike Vanhamel en Bahnou Diarra hebben een optie tot verlenging in hun contract, maar deze opties zullen niet gelicht worden. Ook deze contracten lopen dus af na juni 2015.

De huurperiode van Paco van Moorsel loopt af. De club doet hem voorlopig geen contractvoorstel.

Het contract van Kevin Conboy loopt tevens af. N.E.C. heeft bij Conboy geïnformeerd of hij interesse had in een langer verblijf, maar hij heeft besloten elders op zoek te willen gaan naar een nieuwe uitdaging.

Jeffrey Leiwakabessy
Jeffrey Leiwakabessy blijft verbonden aan de club. We zijn met hem nog in gesprek over hoe we zijn toekomst bij N.E.C. vorm gaan geven.

Joshua Smits en Christian Santos
Ook doelman Joshua Smits bezit een aflopend contract. We zijn met hem in een vergevorderd stadium met betrekking tot een nieuwe overeenkomst. De optie tot verlenging in het contract van Christian Santos wordt gelicht, Santos blijft daarmee een jaar langer aan de club verbonden.

Jeugdspelers
N.E.C. is tegelijkertijd in gesprek met verschillende jeugdspelers van de Voetbal Academie. Zo heeft N.E.C. persoonlijke gesprekken gevoerd met de A1-speler Patrick Joosten en hem een contractvoorstel gedaan, maar Joosten koos voor een loopbaanvervolg bij FC Utrecht. De overige besprekingen zijn nog gaande.

"Goede en scherpe afwegingen maken"
Algemeen directeur Bart van Ingen: "We staan voor de uitdaging om een kwalitatief sterke en evenwichtige selectie samen te stellen voor het seizoen 2015-2016 waarin we, hoe het er nu sterk naar uitziet, weer uitkomen in de Eredivisie. Daarin zijn we gebonden aan financiële normen mede opgelegd door de licentiecommissie van de KNVB. Maar we willen ook toewerken naar een gezonde bedrijfsvoering waarin verantwoord financieel beleid wordt gevoerd. We zullen daarom dus goede en scherpe afwegingen moeten maken met minder middelen."



Joosten doet een stap terug in mij ogen!.


Het contract van Kevin Conboy loopt tevens af. N.E.C. heeft bij Conboy geïnformeerd of hij interesse had in een langer verblijf, maar hij heeft besloten elders op zoek te willen gaan naar een nieuwe uitdaging. ben ik blij om goed dat hij weg gaat.. vind hem niet beter geworden en hij oogt arrogant.

Marcel Appiah moet natuurlijk gewoon blijven.

Giovanni Gravenbeek vind hem goed spelen maar als ze met hem niet door gaan en Appiah moeten ze natuurlijk een Betere vervanger in huis halen!
Ik mis in dit verhaal Rens van Eijden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door vak Oost »

http://www.soccernews.nl/news/335512/Ni ... m=facebook

"Ik zat goed bij NEC, echt. Ik heb acht jaar in de jeugdopleiding van de club rondgelopen. Ik debuteerde daarbij vorig seizoen onder trainer Ruud Brood in het eerste elftal.
En ik kon ook gewoon blijven", zegt Joosten in gesprek met De Gelderlander. "Maar FC Utrecht gaf me een beter gevoel. Het idee dat ik toch meer ontwikkelingsmogelijkheden zou krijgen.
Nee, NEC was helemaal niet te laat met een aanbieding. Dat is nonsens. NEC heeft helemaal niets verkeerd gedaan. Ik heb zelf die andere keuze gemaakt.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:http://www.soccernews.nl/news/335512/Ni ... m=facebook

"Ik zat goed bij NEC, echt. Ik heb acht jaar in de jeugdopleiding van de club rondgelopen. Ik debuteerde daarbij vorig seizoen onder trainer Ruud Brood in het eerste elftal.
En ik kon ook gewoon blijven", zegt Joosten in gesprek met De Gelderlander. "Maar FC Utrecht gaf me een beter gevoel. Het idee dat ik toch meer ontwikkelingsmogelijkheden zou krijgen.
Nee, NEC was helemaal niet te laat met een aanbieding. Dat is nonsens. NEC heeft helemaal niets verkeerd gedaan. Ik heb zelf die andere keuze gemaakt.
Tja en dan zijn de kenners stil. Maanden lang azijnzeiken en nu niets laten horen terwijl ze het gisteren best hebben gelezen in DG.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door mschr »

Onvoldoende ontwikkelingsmogelijkheden bij NEC, lees ik.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4578
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door gladiator »

mschr schreef:Onvoldoende ontwikkelingsmogelijkheden bij NEC, lees ik.
of wees een kerel en zeg gewoon dat je daar meer euries ontvangt
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32915
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door bertje »

En dat vind ik dus de schuld van Brood. Als hij Joosten minuten had laten maken ipv Waalkens had hij hier natuurlijk gewoon bijgetekend..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:En dat vind ik dus de schuld van Brood. Als hij Joosten minuten had laten maken ipv Waalkens had hij hier natuurlijk gewoon bijgetekend..
Speculatie; Utrecht kan ook met een mooier verhaal gekomen zijn. Ik denk dat hij sowieso wel vertrokken zou zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Tiel »

bertje schreef:En dat vind ik dus de schuld van Brood. Als hij Joosten minuten had laten maken ipv Waalkens had hij hier natuurlijk gewoon bijgetekend..
Tuurlijk je speelt toch veel liever degradatievoetbal bij een promovendus (dat lag nl. meer voor de hand dan de eerste 9) dan dat je bij FC Utrecht kunt voetballen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Frans »

ka altijd gebeuren zulke dingen, kan er niet rouwig om zijn.
Gebeurt bij alle clubs. Bij Heerenveen slaan ze zich ook voor de kop om Bikel en ik denk dat ze in Genk ook nog weleens aan Limbombe denken....
NECTheBest

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Patrick Joosten

Bericht door Juul »

In principe zegt hij dat hij bij NEC (lees Ruud Brood) geen kans kreeg. Dus niks late lage aanbieding.

Het idee dat ik toch meer ontwikkelingsmogelijkheden zou krijgen.

Dat klopt ook want na een uitstekende invalbeurt verdween hij op de bank, dus misschien kan de voormalige hoofd opleiding Ruud Brood nog een keer helder uitleggen waarom?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Gijscoman »

Juul schreef:In principe zegt hij dat hij bij NEC (lees Ruud Brood) geen kans kreeg. Dus niks late lage aanbieding.

Het idee dat ik toch meer ontwikkelingsmogelijkheden zou krijgen.

Dat klopt ook want na een uitstekende invalbeurt verdween hij op de bank, dus misschien kan de voormalige hoofd opleiding Ruud Brood nog een keer helder uitleggen waarom?
Dat zegt hij niet. Hij zegt alleen gedacht te hebben dat Utrecht meer mogelijkheden zou bieden. Jouw interpretatie daarvan is een mogelijke, maar het kan net zo goed zijn, dat Utrecht een mooier verhaal had (hetgeen ze ook kunnen onderbouwen met meer doorgebroken "eigen" jeugd op dit moment dan NEC). Of misschien heeft Utrecht gewoonweg betere trainingsfaciliteiten.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Keizerstad1994 »

Of het de echte aanleiding was voor Joosten om te vertrekken zou ik niet durven/kunnen zeggen, maar ben het er wel mee eens dat Brood dit gewoon heel slecht heeft aangepakt. Een wissel van Fortuna die op zijn voorspraak is gehaald en er niks van kan de voorkeur geven boven eigen talenten als Celik en Joosten. Daar had Van Ingen gewoon een stokje voor moeten steken.

Waanzin dat een Waalkens gehaald moest worden omdat we Ali 2 wedstrijden moesten missen. Sterker nog tussen de komst van Waalkens en de terugkeer van Ali zat maar 1 wedstrijd. Tegen de nummer laatst nog wel.

Verder gebeuren dit soort dingen inderdaad, maar vind het toch wel pijnlijk dat we een talent verliezen aan een middenmoter als Utrecht.
'Justice knows every mans number'

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Voorwaarts »

Keizerstad1994 schreef:Of het de echte aanleiding was voor Joosten om te vertrekken zou ik niet durven/kunnen zeggen, maar ben het er wel mee eens dat Brood dit gewoon heel slecht heeft aangepakt. Een wissel van Fortuna die op zijn voorspraak is gehaald en er niks van kan de voorkeur geven boven eigen talenten als Celik en Joosten. Daar had Van Ingen gewoon een stokje voor moeten steken.

Waanzin dat een Waalkens gehaald moest worden omdat we Ali 2 wedstrijden moesten missen. Sterker nog tussen de komst van Waalkens en de terugkeer van Ali zat maar 1 wedstrijd. Tegen de nummer laatst nog wel.

Verder gebeuren dit soort dingen inderdaad, maar vind het toch wel pijnlijk dat we een talent verliezen aan een middenmoter als Utrecht.
Waanzin ?
Waanzin ja, om een speler waarvan al bekend was dat hij zou vertrekken, op te leiden voor een andere club.
Nec heeft snel gehandeld en een Back-up voor Limbombe gehaald.
Wat achteraf geen succes bleek, maar als jeugdspeler een grote belofte was. Een gokje dus.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:
bertje schreef:En dat vind ik dus de schuld van Brood. Als hij Joosten minuten had laten maken ipv Waalkens had hij hier natuurlijk gewoon bijgetekend..
Tuurlijk je speelt toch veel liever degradatievoetbal bij een promovendus (dat lag nl. meer voor de hand dan de eerste 9) dan dat je bij FC Utrecht kunt voetballen.
Wanneer je bij die promovendus minuten kunt maken inplaats van bij FC Utrecht alleen maar bij de beloften te voetballen (dat lag nl. meer voor de hand dan dat hij nu al bij één zou spelen) wel ja.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Legendario »

Ik kan het me best voorstellen. Als jonge speler heb je bij de nummer 10 nou eenmaal meer kans op speeltijd dan bij de nummer 5. :biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door DJTEEF! »

Legendario schreef:Ik kan het me best voorstellen. Als jonge speler heb je bij de nummer 10 nou eenmaal meer kans op speeltijd dan bij de nummer 5. :biggrin:
:biggrin:

Hij speelde best goed trouwens.

RobertvdW
Berichten: 1480
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door RobertvdW »

De interpretaties die hier gegeven worden zijn oinzin; het heeft niets met Brood, het aanbod van N.E.C., enz., enz. Lees maar het interview met Joosten in De Gelderlander van afgelopen zaterdag. het is voor de volle 100% zijn eigen keuze. N.E.C. of wie dan ook is niets kwalijk te nemen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door DJTEEF! »

RobertvdW schreef:De interpretaties die hier gegeven worden zijn oinzin; het heeft niets met Brood, het aanbod van N.E.C., enz., enz. Lees maar het interview met Joosten in De Gelderlander van afgelopen zaterdag. het is voor de volle 100% zijn eigen keuze. N.E.C. of wie dan ook is niets kwalijk te nemen.
Dus dat het zijn eigen keuze is, betekent dat het gebrek aan vertrouwen van Brood en een vermeend laag aanbod van NEC geen rol speelden? Wat een gelul.

Als je jouw redenering volgt is het mislopen van Bikel dus ook geen inschattingsfoutje van Heerenveen?

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door Voorwaarts »

DJTEEF! schreef:
RobertvdW schreef:De interpretaties die hier gegeven worden zijn oinzin; het heeft niets met Brood, het aanbod van N.E.C., enz., enz. Lees maar het interview met Joosten in De Gelderlander van afgelopen zaterdag. het is voor de volle 100% zijn eigen keuze. N.E.C. of wie dan ook is niets kwalijk te nemen.
Dus dat het zijn eigen keuze is, betekent dat het gebrek aan vertrouwen van Brood en een vermeend laag aanbod van NEC geen rol speelden? Wat een gelul.

Als je jouw redenering volgt is het mislopen van Bikel dus ook geen inschattingsfoutje van Heerenveen?
Als je het interview niet hebt gelezen en vervolgens maar wat roept kan je je beter laten informeren door hen, die wel geïnformeerd zijn. Amen.

Het ging niet om geld, speeltijd ed.
Het ging om individuele training en begeleiding, die hij bij utreg beter achtte.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Patrick Joosten

Bericht door DJTEEF! »

Voorwaarts schreef:
DJTEEF! schreef:
RobertvdW schreef:De interpretaties die hier gegeven worden zijn oinzin; het heeft niets met Brood, het aanbod van N.E.C., enz., enz. Lees maar het interview met Joosten in De Gelderlander van afgelopen zaterdag. het is voor de volle 100% zijn eigen keuze. N.E.C. of wie dan ook is niets kwalijk te nemen.
Dus dat het zijn eigen keuze is, betekent dat het gebrek aan vertrouwen van Brood en een vermeend laag aanbod van NEC geen rol speelden? Wat een gelul.

Als je jouw redenering volgt is het mislopen van Bikel dus ook geen inschattingsfoutje van Heerenveen?
Als je het interview niet hebt gelezen en vervolgens maar wat roept kan je je beter laten informeren door hen, die wel geïnformeerd zijn. Amen.

Het ging niet om geld, speeltijd ed.
Het ging om individuele training en begeleiding, die hij bij utreg beter achtte.
En dat kan NEC zichzelf niet verwijten? Reageren om het reageren Voorwaarts. Amen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten