Mario Been

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bvg »

BIESKE schreef:
W.V.W.3 schreef:Persoonlijk heb ik Timmer altijd een prutser gevonden , mensen die hier vaak kenners worden genoemt ( derksen,borst ) zijn dat met mij eens.
.
Er zijn maar 2 kenners...............Mschr en Eniesee :tong:
:schater:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

Juul schreef:
BIESKE schreef: Er zijn maar 2 kenners...............Mschr en Eniesee :tong:
Om dit te checken heb ik bij mijn dochter haar opinie over dit belangrijk vraagstuk neergelegd, maar zelfs een meisje beseft kennelijk dat dit een beetje onzin is.
quote]

Heb m'n buurmeisje gevraagd, zelfs dit meisje ziet nog dat dit echt nergens over gaat. :jestera:
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32894
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bertje »

rasputin schreef:
Juul schreef:
BIESKE schreef: Er zijn maar 2 kenners...............Mschr en Eniesee :tong:
Om dit te checken heb ik bij mijn dochter haar opinie over dit belangrijk vraagstuk neergelegd, maar zelfs een meisje beseft kennelijk dat dit een beetje onzin is.
Heb m'n buurmeisje gevraagd, zelfs dit meisje ziet nog dat dit echt nergens over gaat. :jestera:
Dit is uiteraard waar, ik heb aan meerdere meisjes zojuist gevraagd of mschr & Eniesee kenners zijn. En ik heb als antwoord gekregen dat ze überkenners zijn. Dus de redernatie dat het slechts kenners zijn klopt van geen kanten :tong:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door LT »

O ja joh?! Mario Been!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32894
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bertje »

LT schreef:O ja joh?! Mario Been!
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door burp »

Been krijgt het maar druk, hij wordt ook, samen met Hugo Borst, ambassadeur van ''badplaats'' Hoek van Holland.

Oftewel teambespreking met z'n reet in het zand dus volgend jaar :mrgreen:

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Mario Been

Bericht door RO »

Ook Mario houdt niet van Nicky Hofs:

Hofs staat nog tot medio 2010 onder contract bij Feyenoord, maar de 26-jarige middenvelder heeft van de nieuwe coach Mario Been gehoord dat hij mag uitzien naar een nieuwe club. Dit seizoen speelde de geboren Arnhemmer voor Vitesse, waarvoor hij dertig competitieduels in actie kwam en zeven keer scoorde.
dromen houdt ons wakker!

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door NECbenedenstad »

Nicky Plofs is een redelijke voetballer voor Feyenoord, maar als je De Guzman of Tomasson op die positie hebt, heb je Picky niet nodig natuurlijk

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door BasNijmegen »

RO schreef:Ook Mario houdt niet van Nicky Hofs:

Hofs staat nog tot medio 2010 onder contract bij Feyenoord, maar de 26-jarige middenvelder heeft van de nieuwe coach Mario Been gehoord dat hij mag uitzien naar een nieuwe club. Dit seizoen speelde de geboren Arnhemmer voor Vitesse, waarvoor hij dertig competitieduels in actie kwam en zeven keer scoorde.
Ze gaan hem ruilen tegen Pietje, en krijgt vitesse Erwin Mulder (van Excelsior) er gratis bij.

Joske
Berichten: 337
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 21:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Joske »

BasNijmegen schreef: Ze gaan hem ruilen tegen Pietje, en krijgt vitesse Erwin Mulder (van Excelsior) er gratis bij.
Waren ze daar maar zo achterlijk..

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

Nieuw woord in de vocabulaire van Mario: Uitverkuip!!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door T.I.G.O. »

800 enieseeers na afloop van fey-nec:''Mario doet een stapje trug'' :sjaal:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

T.I.G.O. schreef:800 enieseeers na afloop van fey-nec:''Mario doet een stapje trug'' :sjaal:
als wij met grofgeschetst dezelfde 11 & vlemincks de kuip bezoeken en mario moet inderdaad helemaal opnieuw beginnen dan is er zeker wat mogelijk voor ons.
#againstmodernfootball

jbnmgn

Re: Mario Been

Bericht door jbnmgn »

Met nog 1 of 2 echte versterking erbij geloof ik zeker in een competitie start met 3 punten voor NEC.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door arie1 »

zou ook echt niet weten waarom je bang moet zijn voor fey.
tenzij ze 11nieuwe spelers halen maar dan nog zijn ze in het begin van het seizoen niet ingespeeld.
wij hebben en houden tot nu toe een goede ingespeelde groep. Dus zou zeggen, kom maar op!!!

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

arie1 schreef:zou ook echt niet weten waarom je bang moet zijn voor fey.
tenzij ze 11nieuwe spelers halen maar dan nog zijn ze in het begin van het seizoen niet ingespeeld.
wij hebben en houden tot nu toe een goede ingespeelde groep. Dus zou zeggen, kom maar op!!!
Heb best mario te doen. Hij zal er wel weer mega-enthousiast over naar buiten treden maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hij er af toe flink de peuken van moet hebben. En als ik zo inschat zijn die problemen bij de club uit zuid ook groter dan de invloedssfeer van mario.
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

vader van mario (rinus) in interview:

,,Het was een prachtige tijd. Wij wonnen alles. Ajax kwam met een jeugdelftal met Marco van Basten, Gerald Vanenburg en Sonny Silooy, maar ze kregen steevast klop. Ik reisde met mijn caravan naar de buitenlandse toernooien. Vaak was ik er als eerste. Zette ik die caravan zo dicht mogelijk bij de kantine.

:beer:

bron: http://www.feyenoordleven.nl/nieuws2006092.html
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mavage »

rasputin schreef:
T.I.G.O. schreef:800 enieseeers na afloop van fey-nec:''Mario doet een stapje trug'' :sjaal:
als wij met grofgeschetst dezelfde 11 & vlemincks de kuip bezoeken en mario moet inderdaad helemaal opnieuw beginnen dan is er zeker wat mogelijk voor ons.
Met 12 tegen 11 moet je ook wel winnen.. :lol:
Energy and persistence conquer all things.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door arie1 »

ach fey laat hofs waarschijnlijk naar vites gaan. Nou ben ik niet pro hofs qua persoon maar voetballen kan hij wel. Snap niet dat mario hem laat gaan.
Houd in ieder geval dan iets bij fey wat goed is :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Hans »

Mario: Drie jaar heeft Feyenoord niet weten te winnen van NEC, maar ik ben er van overtuigd dat het nu wel gaat gebeuren.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetai ... e_training" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door rasputin »

Hans schreef:Mario: Drie jaar heeft Feyenoord niet weten te winnen van NEC, maar ik ben er van overtuigd dat het nu wel gaat gebeuren.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetai ... e_training" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zou ik zelfs nog zeggen als ik trainer van volendam was.
Wij weten beter mario!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Stefannec »

Reken maar dat Mario ziek ervan is met grote praatjes naar Rotterdam gehaald oke het is ook zijn jeugdliefde maar toch, hier was en is blijkbaar veel mogelijk daar voorals nog niks.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door OAFFERE »

mario laat hofs buiten de selectie en elftal foto :schater: geweldig hij denkt echt nog wel aan ons en weten dat we dit leuk vinden ;) :mrgreen:

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door jpnec »

OAFFERE schreef:mario laat hofs buiten de selectie en elftal foto :schater: geweldig hij denkt echt nog wel aan ons en weten dat we dit leuk vinden ;) :mrgreen:
Ja sure

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door jetipo »

rasputin schreef:
Hans schreef:Mario: Drie jaar heeft Feyenoord niet weten te winnen van NEC, maar ik ben er van overtuigd dat het nu wel gaat gebeuren.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetai ... e_training" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zou ik zelfs nog zeggen als ik trainer van volendam was.
Wij weten beter mario!
Totdat Feyenoord na drie jaar wel wint van NEC..... :nut: Hopelijk niet, maar je weet maar nooit.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten