Mario Been

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Larry NEC »

Eigenlijk heeft Mario Been gereageerd op precies eenzelfde wijze als sommige op Forza doen. Compleet ondoordacht en ongenuanceerd. Ik vind het erg jammer dat Mario zichzelf tot dat niveau heeft verlaagd.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door karlo »

Stefannec schreef:Vind ik nog dat hij dat niet kan zeggen dit zijn je supporters of je het nu met ze eens bent of niet.
veel supporters schrijven onzin en doen aan stemmingmakerij.ze vinden van alles over iedereen en alles,maar negen van de tien keer is het nergens op gebaseerd.
en daarom heeft mario groot gelijk dat hij er iets van zegt. als je de meeste reacties leest op forza schieten je de tranen in de ogen.
die neem ik al lang niet meer serieus,zou mario ook niet moeten doen.
iedereen mag zijn mening hebben, maar als je nu heel hard gaat roepen dat mario been ontslagen moet worden ,heb je het inderdaad over zielige reacties.
en daar zou forza zelf iets aan moeten (willen) doen.het verkwanseld hun hele mooie supporterssite.
Het blijft toch je club.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

karlo schreef:
Stefannec schreef:Vind ik nog dat hij dat niet kan zeggen dit zijn je supporters of je het nu met ze eens bent of niet.
veel supporters schrijven onzin en doen aan stemmingmakerij.ze vinden van alles over iedereen en alles,maar negen van de tien keer is het nergens op gebaseerd.
en daarom heeft mario groot gelijk dat hij er iets van zegt. als je de meeste reacties leest op forza schieten je de tranen in de ogen.
die neem ik al lang niet meer serieus,zou mario ook niet moeten doen.
iedereen mag zijn mening hebben, maar als je nu heel hard gaat roepen dat mario been ontslagen moet worden ,heb je het inderdaad over zielige reacties.
en daar zou forza zelf iets aan moeten (willen) doen.het verkwanseld hun hele mooie supporterssite.
Ik geef je gelijk, maar wat Mario doet is generaliseren. Maar dan nog 100% achter/voor/naast....nouja dat ook weer niet..........pro Mario Been! :yes: :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Tiel »

Been is teleurgesteld dat hij nu geen prijs meer kan pakken. Hij had in de halve finale van de beker kunnen zitten en dat zit hem dwars. Daarom reageert hij zo. Moet je is voorstellen dat je naar Feyenooit gaat dan weet je van te voren dat je de eerste drie jaar geen prijs meer pakt. :jestera:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Tiel »

N.E.C.-till-i-die schreef:
karlo schreef:
Stefannec schreef:Vind ik nog dat hij dat niet kan zeggen dit zijn je supporters of je het nu met ze eens bent of niet.
veel supporters schrijven onzin en doen aan stemmingmakerij.ze vinden van alles over iedereen en alles,maar negen van de tien keer is het nergens op gebaseerd.
en daarom heeft mario groot gelijk dat hij er iets van zegt. als je de meeste reacties leest op forza schieten je de tranen in de ogen.
die neem ik al lang niet meer serieus,zou mario ook niet moeten doen.
iedereen mag zijn mening hebben, maar als je nu heel hard gaat roepen dat mario been ontslagen moet worden ,heb je het inderdaad over zielige reacties.
en daar zou forza zelf iets aan moeten (willen) doen.het verkwanseld hun hele mooie supporterssite.
Ik geef je gelijk, maar wat Mario doet is generaliseren. Maar dan nog 100% achter/voor/naast....nouja dat ook weer niet..........pro Mario Been! :yes: :sjaal:
Ik had de reaktie van velen hier wel eens willen zien als van Beukering dit gezegd had.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bertje »

Het lijkt mij vrij duidelijk op welke groep Mario doelt, ik voel me dus ook helemaal niet aangesproken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door RwgT »

100% met Been eens! :tu: Ik denk bij het lezen van sommige reacties ook vaak genoeg, 'wat zielig'. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat hij hier zijn mening over geeft. Die negatieve en hypocriete supporters mogen het wel weten.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bertje »

Roel schreef:100% met Been eens! :tu: Ik denk bij het lezen van sommige reacties ook vaak genoeg, 'wat zielig'. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat hij hier zijn mening over geeft. Die negatieve en hypocriete supporters mogen het wel weten.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mario Been

Bericht door Juul »

De ergernis van Mario is begrijpelijk, maar hij zou zichzelf de volgende vraag moeten stellen: als ik volgend jaar met Feyenoord tegen NEC speel, heb ik dan liever dat NEC met Tim Janssen of met Saïdi in de aanval start?

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door arie1 »

enerzijds snap ik Been wel anderzijds zeg ik houd je gewoon met andere dingen bezig.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Malle Pietje »

Tiel schreef:Been is teleurgesteld dat hij nu geen prijs meer kan pakken. Hij had in de halve finale van de beker kunnen zitten en dat zit hem dwars. Daarom reageert hij zo. Moet je is voorstellen dat je naar Feyenooit gaat dan weet je van te voren dat je de eerste drie jaar geen prijs meer pakt. :jestera:
Dit is nu zo'n voorbeeld van een ondoordachte reactie. Pure stemmingmakerij. Been reageert zo omdat we uit de beker zijn.....Jouw conclusie is nergens op gebaseerd. Puur je eigen verzinsel.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Tiel »

Malle Pietje schreef:
Tiel schreef:Been is teleurgesteld dat hij nu geen prijs meer kan pakken. Hij had in de halve finale van de beker kunnen zitten en dat zit hem dwars. Daarom reageert hij zo. Moet je is voorstellen dat je naar Feyenooit gaat dan weet je van te voren dat je de eerste drie jaar geen prijs meer pakt. :jestera:
Dit is nu zo'n voorbeeld van een ondoordachte reactie. Pure stemmingmakerij. Been reageert zo omdat we uit de beker zijn.....Jouw conclusie is nergens op gebaseerd. Puur je eigen verzinsel.
Daarom staat er toch ook een :jestera: achter man. Jij bent echt Malle Pietje
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Malle Pietje »

Tiel schreef:
Malle Pietje schreef:
Tiel schreef:Been is teleurgesteld dat hij nu geen prijs meer kan pakken. Hij had in de halve finale van de beker kunnen zitten en dat zit hem dwars. Daarom reageert hij zo. Moet je is voorstellen dat je naar Feyenooit gaat dan weet je van te voren dat je de eerste drie jaar geen prijs meer pakt. :jestera:
Dit is nu zo'n voorbeeld van een ondoordachte reactie. Pure stemmingmakerij. Been reageert zo omdat we uit de beker zijn.....Jouw conclusie is nergens op gebaseerd. Puur je eigen verzinsel.
Daarom staat er toch ook een :jestera: achter man. Jij bent echt Malle Pietje
Had :jestera: dan betrekking op het eerste gedeelte van jouw betoog...volgens mij op het tweede...ik vond het al niet grappig....

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Malle Pietje »

Ik vind het geen probleem dat Been dit roept. Prima zelfs. Ik voel me niet aangesproken. Ik spreek liever die supporters aan dan iemand te verwijten dat hij iets terugzegt. Het feit dat hij zo reageert toont alleen zijn betrokkenheid bij de club.

Been is 100% met nec bezig. Dat wil niet zeggen dat hij 100% van zijn tijd met nec bezig moet zijn. Ik zet me ook 100% in voor mijn werkgever, wil niet zeggen dat ik 100% van mijn tijd daar mee bezig ben....ik zit nu in mijn eigen tijd bijvoorbeeld 100% druk te maken op een nec-forum.

Ik schaam me rot. Eigenlijk zijn we gewoon een flutpubliek. Ons op de schouder slaan, omdat we in Hamburg zo achter de ploeg bleven staan. Onzin. We wilde een feestje, dus maakten we en feestje. Deden we dat maar altijd. Het was blijkbaar zo uniek dat we er de komende jaren nog niet over uitgepraat raken....en oh oh wat hadden de Duitsers toch lovende woorden over ons. Maar de negativiteit is weer teruggekeerd.

Spelers lopen de kantjes er vanaf...schuldige Mario. Tijdens een loeizware periode krijgen we te maken met blessures en schorsingen, spelen we minder en wie krijgt de schuld ...Mario...alleen omdat hij in zijn eigen tijd wel eens over Feyenoord praat....zou het dan met jalouzie te maken hebben? Mario die altijd in verband gebracht wordt met nec, wordt nu steeds vaker met Feyenoord in contact gebracht...ONZE MARIO....wij hadden als nec-supporter net een beetje zelfvertrouwen gekregen en het gevoel dat we voor vol werden aangezien..door Mario.....maar nu gaat hij vreemd met zijn ex. Snik we voelen ons als een bedrogen echtgenoot en dadelijk zijn we weer gewoon NEK voor de rest van Nederland. Als straf gaan we hem nu lekker aanpakken....weet je wat ...we geven hem gewoon overal de schuld van....aldus voetbalpsycholoog Malle Pietje ;)

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bvg »

mschr schreef:
burp schreef:
dan mag ie niet alleen aan forza maar aan alle internettende fans z'n excuses aanbieden :td:
Hij doet maar wat ie wil. Mij hoeft ie geen excuses aan te bieden, want over mijn reacties zal ie ongetwijfeld tevreden zijn.
:withstupid: Mijn reacties zijn ook van hoge kwalititeit, ik hoef ook geen excuses....

Moet wel lachen om de commotie, als je maar ergens druk om kan maken...

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mavage »

bvg schreef:
mschr schreef:
burp schreef:
dan mag ie niet alleen aan forza maar aan alle internettende fans z'n excuses aanbieden :td:
Hij doet maar wat ie wil. Mij hoeft ie geen excuses aan te bieden, want over mijn reacties zal ie ongetwijfeld tevreden zijn.
:withstupid: Mijn reacties zijn ook van hoge kwalititeit, ik hoef ook geen excuses....

Moet wel lachen om de commotie, als je maar ergens druk om kan maken...

Best wel arrogant om dat van jezelf te zeggen.. Het verbaasd me ook dit soort dingen te lezen.. vooral van mschr, waar al maanden geen positief woord meer uitkomt.. :huh:
Energy and persistence conquer all things.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bvg »

Mavage schreef:
bvg schreef:
mschr schreef:
burp schreef:
dan mag ie niet alleen aan forza maar aan alle internettende fans z'n excuses aanbieden :td:
Hij doet maar wat ie wil. Mij hoeft ie geen excuses aan te bieden, want over mijn reacties zal ie ongetwijfeld tevreden zijn.
:withstupid: Mijn reacties zijn ook van hoge kwalititeit, ik hoef ook geen excuses....

Moet wel lachen om de commotie, als je maar ergens druk om kan maken...

Best wel arrogant om dat van jezelf te zeggen.. Het verbaasd me ook dit soort dingen te lezen.. vooral van mschr, waar al maanden geen positief woord meer uitkomt.. :huh:
Het leuke aan dit forum is ook dat iedereen alles serieus neemt. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Jeffry74 »

bvg schreef:
Mavage schreef:
bvg schreef:
mschr schreef:
burp schreef:
dan mag ie niet alleen aan forza maar aan alle internettende fans z'n excuses aanbieden :td:
Hij doet maar wat ie wil. Mij hoeft ie geen excuses aan te bieden, want over mijn reacties zal ie ongetwijfeld tevreden zijn.
:withstupid: Mijn reacties zijn ook van hoge kwalititeit, ik hoef ook geen excuses....

Moet wel lachen om de commotie, als je maar ergens druk om kan maken...

Best wel arrogant om dat van jezelf te zeggen.. Het verbaasd me ook dit soort dingen te lezen.. vooral van mschr, waar al maanden geen positief woord meer uitkomt.. :huh:
Het leuke aan dit forum is ook dat iedereen alles serieus neemt. :mrgreen:
als we een forum al niet meer serieus kunnen nemen...... ;)
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Ravanelli »

Mario Leg Mario Leg Mario Leg ole ole
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Yep »

Op forzanec.nl staat het verhaal van Mario Been. Daaruit blijkt wel weer dat de media lekker zit te stoken. :td:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door necnmgn »

Yep schreef:Op forzanec.nl staat het verhaal van Mario Been. Daaruit blijkt wel weer dat de media lekker zit te stoken. :td:
:withstupid: Die lezen ook wel wat reacties op internet, vervolgens tegen Been dat er reacties op internet staan... Been zegt dat hij daar niet veel waarde aan hecht (of iets in die richting) en die @#$#@!verslaggevers maken er heel ander verhaal van :pukeface:

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Nielsnmgn »

En het ergste is is dat veel mensen klakkeloos geloven wat de media schrijft. Laten we gewoon realistisch blijven en accepteren dat we gewoon NEC blijven met een middelmatige ploeg waar Been het maximale heeft uitgehaald.

Mario = HELD

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door denniesee »

Nielsnmgn schreef:En het ergste is is dat veel mensen klakkeloos geloven wat de media schrijft. Laten we gewoon realistisch blijven en accepteren dat we gewoon NEC blijven met een middelmatige ploeg waar Been het maximale heeft uitgehaald.

Mario = HELD
:withstupid:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

jbnmgn

Re: Mario Been

Bericht door jbnmgn »

Bernd schreef:Meneer Radomski doet aan werkweigering, meneer John heeft z'n puberteit er nog niet opzitten, meneer Van Beukering kan de Febo maar niet vergeten, meneer Bouaouzan wil wel werken maar niet te hard, meneer Niedzielan moest kuchen en vond zich geblesseerd, meneer Vadocz wilde zo snel mogelijk weer weg bij onze club, meneer Lens verliet lachend de Goffert na Zwolle, meneer Holman had z'n hele voetbalbestaan te danken aan Mario Been maar liet 'm voor een tientje meer in de steek en de heren financiers schijnen nauwelijks te bestaan. Geen van deze mensen had het belang van NEC voorop staan. Eén persoon had dat in elk geval wel: Mario Been. Hij wilde terecht alleen werken met mensen die er voor de club staan. Kijk waar ons dat heeft gerbacht. En de resultaten slecht? We zijn vier wedstrijden ongeslagen, staan redelijk stevig in het linkerrijtje en hebben nog een acceptabel programma voor de boeg.

Ik schrijf zijn naam in hoofdletters: MARIO BEEN!
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:

jbnmgn

Re: Mario Been

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:http://www.spitsnieuws.nl/archives/spor ... reage.html

Mario Been bedoelde alle reageerders

Mario Been reageerde vrijdagochtend in Sp!ts op de kritiek die internettende NEC-fans op hem uitte en nam daarbij de term 'zielig' in de mond. In het artikel werd specifiek http://www.forzanec.nl" onclick="window.open(this.href);return false; genoemd, maar volgens een woordvoerster van de club bedoelde de oefenmeester 'mensen die op internet reacties plaatsen in het algemeen'. "Hij bedoelde niet de websites zelf en de mensen die de artikelen schrijven. Het ging puur om de reacties die daarop volgen.''

Been zei in Sp!ts zich niet druk te maken om de negatieve opmerkingen die op hem betrekking hebben. "Ach, het zijn jochies van dertien jaar oud, die nog niet zo lang geleden mijn naam nog scandeerden.'' Menig (internet)supporter verwijt de trainer vooral met zijn nieuwe club Feyenoord bezig te zijn in plaats van met NEC.

dan mag ie niet alleen aan forza maar aan alle internettende fans z'n excuses aanbieden :td:
(al snap ik z'n frustratie over sommige reacties wel, maar daar moet ie boven staan)
Mario is aan niemand excuses schuldig, integendeel. Die oetlullen die hier en op Forza de boel lopen te verzieken en op te klooien met hun puberale uitspraken, juist die zijn aan MARIO excuses verschuldigd. Zij trappen die man de grond in met hun meer dan zielige opmerkingen. Juist die gastjes moeten we weren bij onze club. Kritiek mag je hebben, maar dan wel kritiek die je kunt onderbouwen en niet van die losgeslagen ongefundeerde uitspraken. Ik ben het sosm ook niet eens met b.v. het wisselbeleid van Mario, of snap in ieder geval dan zijn achterliggende gedachte niet bij een wissel. Maar dat wil niet zeggen dat hij nu ineens niet meer deugt als trainer van NEC!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten