Christian Santos

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Jota »

Danish Dynamite schreef:
necnijmegen024 schreef:
Super-Simr schreef:Deze man is van onschatbare waarde voor dit N.E.C.! Dit gat gaat Roman nooit opvullen...
Die mislukte omhaal in de eerste helft was ondanks dat hij de bal niet raakte weer van een ongekende schoonheid.
O en dat hij Limbombe zwaar voor de voeten liep met zijn achterljke actie maakt niks uit? Nee dat overdreven 'ik heb een keer gescoord met een omhaal en nu ga ik bij elke hoge bal waar ik met mijn hoofd niet bij kan maar een omhaal proberen' gedrag is echt irritant. Tevens een vorm van enorme zelfoverschatting gezien zijn positie op het veld. Nee Santos was gister niet scherp...
:withstupid: Hij staat notabene met zijn gezicht naar Limbombe toe en ziet hem dus aankomen, maar dan nog een kansloze omhaal proberen terwijl Limbombe er veel beter voor stond.
Die geilheid om een goal te maken is nou juist zijn kwaliteit. Vond hem gisteren overigens zwak spelen, ook bij doelpogingen/ afrondende fase.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door kingetje »

Afbeelding

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door BasNijmegen »

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Christian Santos

Bericht door Kanchelskis »

BasNijmegen schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht
Leuk voor hem en NEC dat die vermeld staat. Maar ik stem niet op zulke onzin..Je weet van tevoren al dat de club met de meeste achterban ook zal stemmen en een van die spelers de titel op zich neemt.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Stefannec »

Kanchelskis schreef:
BasNijmegen schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht
Leuk voor hem en NEC dat die vermeld staat. Maar ik stem niet op zulke onzin..Je weet van tevoren al dat de club met de meeste achterban ook zal stemmen en een van die spelers de titel op zich neemt.
En vind hem niet de belangrijkste NEC'er
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Sandertjuh85 »

Dan hadden ze Breinburg erin moeten zetten.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door illestyl »

Ik heb op Pröpper gestemd, ondanks dat Ziyech het fantastisch heeft gedaan. De prestaties van Pröpper in de CL en het feit dat bij PSV niet alles om Pröpper draait, heeft me dat doen beslissen.

Santos genomineerd. :jestera:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door necnmgn »

illestyl schreef:Ik heb op Pröpper gestemd, ondanks dat Ziyech het fantastisch heeft gedaan. De prestaties van Pröpper in de CL en het feit dat bij PSV niet alles om Pröpper draait, heeft me dat doen beslissen.

Santos genomineerd. :jestera:
Maar het gaat over het Eredivisie-seizoen :wink: . Ik heb toch op Ziyech gestemd, wat een voetballer!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Pol »

Stefannec schreef:
Kanchelskis schreef:
BasNijmegen schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht
Leuk voor hem en NEC dat die vermeld staat. Maar ik stem niet op zulke onzin..Je weet van tevoren al dat de club met de meeste achterban ook zal stemmen en een van die spelers de titel op zich neemt.
En vind hem niet de belangrijkste NEC'er
Klopt, mensen als Sije Visser en Frans Janssen hebben meer voor de club betekend.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door BasNijmegen »

Kanchelskis schreef:
BasNijmegen schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht
Leuk voor hem en NEC dat die vermeld staat. Maar ik stem niet op zulke onzin..Je weet van tevoren al dat de club met de meeste achterban ook zal stemmen en een van die spelers de titel op zich neemt.
Santos is 5e geworden! Dankzij het stemmen van onze achterban ;)

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/656 ... laats.html
Citaat uit artikel:
Santos was duidelijk een van de lievelingen van de bezoekers van VoetbalPrimeur, want mede dankzij een felle campagne uit Nijmegen en omstreken eindigde de Venezolaan met 8531 stemmen (16%) als nummer twee in de publiekspoll. Daar de aanvaller in de redactiestemming niet verder kwam dan de achttiende plek, bezet hij na het samenvoegen van de publieks- en redactiestemmen uiteindelijk de eervolle vijfde plek.
Natuurlijk hoort hij niet op nummer 5 of hoger, maar leuk is het wel :sjaal:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Christian Santos

Bericht door flipsen »

BasNijmegen schreef:
Kanchelskis schreef:
BasNijmegen schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/654 ... zoen-.html

Genomineerd om speler van het jaar te worden.
Tegen beter weten in toch mijn stem uitgebracht
Leuk voor hem en NEC dat die vermeld staat. Maar ik stem niet op zulke onzin..Je weet van tevoren al dat de club met de meeste achterban ook zal stemmen en een van die spelers de titel op zich neemt.
Santos is 5e geworden! Dankzij het stemmen van onze achterban ;)

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/656 ... laats.html
Citaat uit artikel:
Santos was duidelijk een van de lievelingen van de bezoekers van VoetbalPrimeur, want mede dankzij een felle campagne uit Nijmegen en omstreken eindigde de Venezolaan met 8531 stemmen (16%) als nummer twee in de publiekspoll. Daar de aanvaller in de redactiestemming niet verder kwam dan de achttiende plek, bezet hij na het samenvoegen van de publieks- en redactiestemmen uiteindelijk de eervolle vijfde plek.
Natuurlijk hoort hij niet op nummer 5 of hoger, maar leuk is het wel :sjaal:
Hoppa en we kunnen gelijk een paar ton meer beuren !! oh nee wacht...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Mark Ariaans »

Pol schreef: Klopt, mensen als Sije Visser en Frans Janssen hebben meer voor de club betekend.
En Breinburg.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.5991217

Santos vertrekt na dit seizoen bij NEC. Hij is transfervrij. ,,Voor mij zijn drie competities het uitgangspunt”, verklapt de topschutter.
,,Ik moet de jaren inhalen, waarin ik op een te laag niveau actief ben geweest in Duitsland en België (Arminia Bielefeld en Eupen, LL).
En het jaar dat ik door een knieblessure ben verloren (Waasland-Beveren LL). Voor mij wordt het Spanje, Duitsland of Engeland. Daar is alles op gericht. Er zijn ook contacten, alleen ligt er nog geen concrete aanbieding.”
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door H-Zenkamp »

Daar past maar één smilie :crazy:
★★

Voorwaarts
Berichten: 4192
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Voorwaarts »

Heeft hij ook gezegd op welk niveau?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Legendario »

Voorwaarts schreef:Heeft hij ook gezegd op welk niveau?
Geen idee. Ik denk dat ze in de Segunda Division best blij met hem zullen zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Gerd »

Voor promovendus NEC kon een prachtig seizoen net niet worden bekroond met plaatsing voor de play-offs om Europees voetbal. Een nederlaag bij Feyenoord (1-0) deed de ploeg van trainer Ernest Faber uiteindelijk de das om.
Daar kon ook clubtopscorer Christian Santos (zestien doelpunten) geen verandering in brengen. "We hebben in de voorbije weken genoeg kansen gehad om de play-offs te bereiken", baalde de Venezolaan in gesprek met Omroep Gelderland. "Maar dan verliezen we bijvoorbeeld van Zwolle. We moeten onszelf dat verwijten."
De aanvaller deed vervolgens een opvallende uitspraak. "Natuurlijk is het een prima seizoen voor een promovendus. Maar ik ben van mening dat we zonder al die problemen zeker de play-offs hadden gehaald." Santos wilde vervolgens niet benoemen welke problemen hij precies bedoelde, maar leek te doelen op de periode na de winterstop, waarin hij plotseling buiten de basiself werd gehouden.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/658 ... 2UuGGJc.99

Geen woord van gelogen; fout van Bart van Ingen. Mag hij zich aanrekenen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Don Corleone »

wanneer hij die penalty vorige week er ingeschoten had stond je in de pleeoffs.
verdiende geen schoonheidsprijs, maar je erliest op het veld, niet i de bestuurskamer
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Gerd »

Don Corleone schreef:wanneer hij die penalty vorige week er ingeschoten had stond je in de pleeoffs.
verdiende geen schoonheidsprijs, maar je erliest op het veld, niet i de bestuurskamer
Grote onderschatten van je. Na het gedoe met Santos, naar mijn mening veel onnodige punten verloren. Bart moet nu niet gaan janken over euro"s die we hebben misgelopen.. Eigen schuld.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Keizerstad1994 »

Gerd schreef:
Don Corleone schreef:wanneer hij die penalty vorige week er ingeschoten had stond je in de pleeoffs.
verdiende geen schoonheidsprijs, maar je erliest op het veld, niet i de bestuurskamer
Grote onderschatten van je. Na het gedoe met Santos, naar mijn mening veel onnodige punten verloren. Bart moet nu niet gaan janken over euro"s die we hebben misgelopen.. Eigen schuld.
Je weet dat het besluit omtrent Santos genomen is door het technisch hart, waar niet alleen Bart maar ook o.a. Faber, iemand van de investeerders en iemand van de RvC inzit? Zij dragen dus allemaal de verantwoordelijkheid voor deze onhandige beslissing. Niet alleen Bart.

En daarbij was het Santos-gedoe maar een deel van de onrust.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door NECAnGeL »

Ik was straks in de kuip maar heb die Santos echt geen bal normaal zien afspelen :angryfire:
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door MarcoNMGN »

Maak je niet druk. Hij is toch weg.
Bedankt voor alle mooie momenten Santos :sjaal:. Wel een een grote smet dat die tegen Roda een pingel mist..
Bjorn

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Don Corleone »

bij meer clubs dam je denkt is het hommelus tussen trainer en bestuurder
op het veld moet je het laten zien.

bij ajakkkes is het al paar jaar kut met technisch hart
heerenveen is ook niet echt een vriendenclub
groningen zit hansje nijland over met zijn neus tussen
in arnep...tja arnep..
feyenoord, gudde en van geel zijn ook vaak zat al voor rotte vis uitgemaakt.
roda heeft met die servische trainer en ton caanen ook geen goed huwelijk
cambuur is ook niet echt gezellig he

en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.
je kan in het betaalde voetbal moeilijk bestuurlijke besluiten maken wanneer het beleid soms op stel en sprong moet worden bijgesteld
wanneer een bal buitenkant paal gaat, een scheidsrechtelijke dwaling je dwars zit.
zoiets kan je degradatie bezorgen of andere zaken die je dan niet kan overzien.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door LT »

Gerd schreef:Voor promovendus NEC kon een prachtig seizoen net niet worden bekroond met plaatsing voor de play-offs om Europees voetbal. Een nederlaag bij Feyenoord (1-0) deed de ploeg van trainer Ernest Faber uiteindelijk de das om.
Daar kon ook clubtopscorer Christian Santos (zestien doelpunten) geen verandering in brengen. "We hebben in de voorbije weken genoeg kansen gehad om de play-offs te bereiken", baalde de Venezolaan in gesprek met Omroep Gelderland. "Maar dan verliezen we bijvoorbeeld van Zwolle. We moeten onszelf dat verwijten."
De aanvaller deed vervolgens een opvallende uitspraak. "Natuurlijk is het een prima seizoen voor een promovendus. Maar ik ben van mening dat we zonder al die problemen zeker de play-offs hadden gehaald." Santos wilde vervolgens niet benoemen welke problemen hij precies bedoelde, maar leek te doelen op de periode na de winterstop, waarin hij plotseling buiten de basiself werd gehouden.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/658 ... 2UuGGJc.99

Geen woord van gelogen; fout van Bart van Ingen. Mag hij zich aanrekenen.
Dus Van Ingen miste die penalty tegen Roda? Of Santos deed het expres? Dat is wat je nu eigenlijk zegt.

Onbegrijpelijk dat men eerder achter een clubhoppende speler gaat staan als achter de directie die twee keer een prestatie van formaat neerzet.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Christian Santos

Bericht door Jota »

NECAnGeL schreef:Ik was straks in de kuip maar heb die Santos echt geen bal normaal zien afspelen :angryfire:
Rustig rustig je bent er van af ;-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten