Kristjan Emilsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:
jbnmgn schreef:
LT schreef:Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.
Ja en als hij aangeeft niet meer te willen voetballen (werken) dan is dat werkweigering en kun je hem zonder salaris wegsturen. Dus in loondienst houden is alleen maar stom!
En dat hij niet meer bij een andere (prof)club aan de bak mag kun je denk ik ook via de UEFA afdingen toch? Of gaan die niet over dit soort zaken?
Dus jij bent voor wegsturen? En als hij dan morgen bij een andere club tekent?
Dat staat er toch? Dat moet je dus in de ontbindingsclausule opnemen, en als dat niet zomaar kan moet je dat via de UEFA doen als dat kan.
Je wilt hem zonder salaris wegsturen ivm werkweigering. Maar hij weigert niet, hij speelt immers bij Jong-NEC. Je kunt ontbinden, met wederzijdse instemming. Dat zal Emilsson wel willen, maar NEC dus niet. Dat kan zijn omdat hij inderdaad geen clausule wil tekenen (of dat dat juridisch niet kan, zoals Pol zegt), ofwel hij wil knaken meehebben, of er is een andere reden dat hij nog niet gaat. Enfin, het zal wel om geld draaien.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door TT »

Contract is ontbonden en hij mag dus op zoek naar een andere club. (wat dan weer vreemd is aangezien hij eerder aangaf dat hij wilde stoppen met voetballen)

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door zuurpruim »

DG zegt dat hij wel gaat stoppen

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door eniesee-elst »

TT schreef:Contract is ontbonden en hij mag dus op zoek naar een andere club. (wat dan weer vreemd is aangezien hij eerder aangaf dat hij wilde stoppen met voetballen)
In het bericht op de officiële site staat allen dat hij had aangegeven te willen stoppen met betaald voetbal, niks over een andere club.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door zuurpruim »

NEC en IJslanders is nog geen goede combinatie.Zitten er nog IJslandse jeugdspelers bij ons,ook niet meer toch?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door eniesee-elst »

zuurpruim schreef:NEC en IJslanders is nog geen goede combinatie.Zitten er nog IJslandse jeugdspelers bij ons,ook niet meer toch?
Die zijn ook weg inderdaad. Alleen Hannes hebben we nog.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door TT »

eniesee-elst schreef:
TT schreef:Contract is ontbonden en hij mag dus op zoek naar een andere club. (wat dan weer vreemd is aangezien hij eerder aangaf dat hij wilde stoppen met voetballen)
In het bericht op de officiële site staat allen dat hij had aangegeven te willen stoppen met betaald voetbal, niks over een andere club.
Ah, dat stond op Forza dan denk ik...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Arjan van Hout »

Hij heeft z'n contract afgekocht volgens dg, en mag dus gaan en staan waar hij wil

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door burp »

Nou houdoe en bedankt dan maar!

Het is er nooit echt uitgekomen, maar ik hoop dat hij iets vind waar hij mee verder kan. Zal geen makkelijke beslissing geweest zijn.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Frans »

Gaat stoppen als prof blijkbaar.
Ik zag wel iets in hem, alleen was hij hier wel altijd geblesseerd...
NECTheBest

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door mschr »

Frans schreef:Gaat stoppen als prof blijkbaar.
Ik zag wel iets in hem, alleen was hij hier wel altijd geblesseerd...
Wat zag je in hem? Hij was geen spits en hij was geen nummer 10. Hij was een Ten Voorde.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Keizerstad1994 »

Was ie fit geweest en had ie ook maar de helft van het vertrouwen gekregen dat Ars en Santos gegund was dan was dit denk ik een prima speler voor ons geworden. Helaas mocht het niet zo zijn.
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

De reden boeit mij niet, wat mij wel boeit is dat hij aangegeven heeft niet meer te willen voetballen (om welke reden dan ook) en nu gratis de deur uitloopt, misschien wel toch naar een andere club, terwijl hij hier zijn zakken heeft gevuld zonder noemenswaardige tegenprestatie.
Dus doei en vooral niet bedankt.

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
Frans schreef:Gaat stoppen als prof blijkbaar.
Ik zag wel iets in hem, alleen was hij hier wel altijd geblesseerd...
Wat zag je in hem? Hij was geen spits en hij was geen nummer 10. Hij was een Ten Voorde.
Hij had, als hij een vechter en doorzetter was geweest, zeker wel een goede voetballer geworden. En wellicht ook een goede spits of no. 10.
Maar aangezien hij de voorkeur heeft gegeven niet meer te willen voetballen zullen we het nooit weten.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door eniesee-elst »

jbnmgn schreef:De reden boeit mij niet, wat mij wel boeit is dat hij aangegeven heeft niet meer te willen voetballen (om welke reden dan ook) en nu gratis de deur uitloopt, misschien wel toch naar een andere club, terwijl hij hier zijn zakken heeft gevuld zonder noemenswaardige tegenprestatie.
Dus doei en vooral niet bedankt.
Hij heeft zijn contract afgekocht dus loopt niet gratis de deur uit. Hij heeft aangegeven te willen stoppen met profvoetbal dus het is onwaarschijnlijk dat hij naar een andere club gaat. Zijn zakken zullen niet erg vol hebben gezeten, duur was hij denk ik niet. Als hij met zichzelf of iets anders in de knoop zit waardoor hij wil stoppen met voetbal is dat droevig en voor beide partijen vervelend. Hij zal er ook iets anders van verwacht hebben.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jsentani »

eniesee-elst schreef:
jbnmgn schreef:De reden boeit mij niet, wat mij wel boeit is dat hij aangegeven heeft niet meer te willen voetballen (om welke reden dan ook) en nu gratis de deur uitloopt, misschien wel toch naar een andere club, terwijl hij hier zijn zakken heeft gevuld zonder noemenswaardige tegenprestatie.
Dus doei en vooral niet bedankt.
Hij heeft zijn contract afgekocht dus loopt niet gratis de deur uit. Hij heeft aangegeven te willen stoppen met profvoetbal dus het is onwaarschijnlijk dat hij naar een andere club gaat. Zijn zakken zullen niet erg vol hebben gezeten, duur was hij denk ik niet. Als hij met zichzelf of iets anders in de knoop zit waardoor hij wil stoppen met voetbal is dat droevig en voor beide partijen vervelend. Hij zal er ook iets anders van verwacht hebben.
Ben wel benieuwd naar het werkelijke verhaal. Het leek zo'n talent.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door gladiator »

Als we heel logisch nadenken en emilsson al tijdens de tweede wedstrijd bij volendam uit gebleseerd zagen raken zal daar de angel uit het verhaal liggen. Emilsson zijn lichaam is niet bestand tegen topsport en door deze overbelasting raakt hij telkens geblesseerd. Dat zien wij en daar is hij ook achter gekomen. Steeds maar herstel trainingen. Nooit echt bij de groep horen en dan in een vreemd buitenland zitten. Tja dan gaat hij liever gletsjers bekijken in zijn eigen vaderland
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door mschr »

gladiator schreef:Als we heel logisch nadenken en emilsson al tijdens de tweede wedstrijd bij volendam uit gebleseerd zagen raken zal daar de angel uit het verhaal liggen. Emilsson zijn lichaam is niet bestand tegen topsport en door deze overbelasting raakt hij telkens geblesseerd. Dat zien wij en daar is hij ook achter gekomen. Steeds maar herstel trainingen. Nooit echt bij de groep horen en dan in een vreemd buitenland zitten. Tja dan gaat hij liever gletsjers bekijken in zijn eigen vaderland

Klinkt aannemelijk.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
gladiator schreef:Als we heel logisch nadenken en emilsson al tijdens de tweede wedstrijd bij volendam uit gebleseerd zagen raken zal daar de angel uit het verhaal liggen. Emilsson zijn lichaam is niet bestand tegen topsport en door deze overbelasting raakt hij telkens geblesseerd. Dat zien wij en daar is hij ook achter gekomen. Steeds maar herstel trainingen. Nooit echt bij de groep horen en dan in een vreemd buitenland zitten. Tja dan gaat hij liever gletsjers bekijken in zijn eigen vaderland

Klinkt aannemelijk.
Wat? Gletsjers bekijken?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door mschr »

Met de klimaatverandering lijkt me dat wat minder aannemelijk. Maar de blessuregevoeligheid moet Emilsson natuurlijk frustreren. Enorm frustreren.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door MojoMojo »

jetipo schreef:Wat? Gletsjers bekijken?
Of jetsers bekijken.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jackkreta »

MojoMojo schreef:
jetipo schreef:Wat? Gletsjers bekijken?
Of jetsers bekijken.
Dan heeft hij vast niet geweten dat mevr. Jones hierheen kwam.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door burp »

Hij is blijkbaar geïnspireerd geraakt door Hannes want hij is nu begonnen aan een opleiding screenwriter/ regisseur aan de IJslandse filmschool.

http://kvikmyndaskoli.is/nemendur/nemendaskra/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten