Kristjan Emilsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door FransWorst »

OAFFERE schreef:Hij zal toch niet met de vrouw van ..... of ....... aan het rommelen zijn geweest :biggrin: :wink:

Dat was mijn idee ook al.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door FransWorst »

pj schreef:
OAFFERE schreef:Hij zal toch niet met de vrouw van ..... of ....... aan het rommelen zijn geweest :biggrin: :wink:
:jestera:
Zou niet de eerste keer zijn bij NEC.... :wink:

Misschien heeft ie Hind wel een ***** gegeven :lol:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef: Ja! Een soort José Valenciaatje zeg maar.
Dacht ik ook meteen aan. Valencia zei dat hij terug wilde naar Zuid-Amerika. Vervolgens kwam hij in Tilburg terecht...
Volgens mij wilde hij toen zelfs dat NEC zijn ticket naar Ecuador zou betalen.
Was men zo zuinig bij NEC dat José van dat reisgeld hooguit een buskaartje naar Tilburg kon kopen?

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

Wat een kansloze opmerkingen weet her en der. "ik denk dat hij uit de kast gekomen is" en "heeft hij misschien liggen rommelen met de vrouw van..."

Zolang wij niet weten wat de echte reden is moeten we dergelijke uitspraken niet doen, daarmee beschadig je hem alleen maar.
En dat is niet nodig!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door nec4n »

jbnmgn schreef:Wat een kansloze opmerkingen weet her en der. "ik denk dat hij uit de kast gekomen is" en "heeft hij misschien liggen rommelen met de vrouw van..."

Zolang wij niet weten wat de echte reden is moeten we dergelijke uitspraken niet doen, daarmee beschadig je hem alleen maar.
En dat is niet nodig!
How about sarcasm?
ENIESEE NIJMEGEN

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door peterG »

jbnmgn schreef:Wat een kansloze opmerkingen weet her en der. "ik denk dat hij uit de kast gekomen is" en "heeft hij misschien liggen rommelen met de vrouw van..."

Zolang wij niet weten wat de echte reden is moeten we dergelijke uitspraken niet doen, daarmee beschadig je hem alleen maar.
En dat is niet nodig!
Moet je een zakduukske jungske?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jetipo »

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij zich wil gaan toeleggen op moeras snorkelen, onder water dammen of wadskiën. Hij is er nog niet helemaal uit.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij zich wil gaan toeleggen op moeras snorkelen, onder water dammen of wadskiën. Hij is er nog niet helemaal uit.
100 meter stil liggen was ook een optie stond op txt :biggrin:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door dolle dries »

jetipo schreef:Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij zich wil gaan toeleggen op moeras snorkelen, onder water dammen of wadskiën. Hij is er nog niet helemaal uit.

Ik hoorde speervangen of kogelkoppen :biggrin:

Gebruikersavatar
VVNEC
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 09 jun 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door VVNEC »

dolle dries schreef:
jetipo schreef:Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij zich wil gaan toeleggen op moeras snorkelen, onder water dammen of wadskiën. Hij is er nog niet helemaal uit.

Ik hoorde speervangen of kogelkoppen :biggrin:
Toch vreemd. Ik hoorde dat hij inmiddels vergevorderd is in zijn voorbereidingen voor het EK stoeptegelkoppen en WK linkshandig diepzeeknikkeren.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door martijn5 »

Staat niet meer bij spelers op de site, is hij nou weg of bij de beloften?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door eniesee-elst »

martijn5 schreef:Staat niet meer bij spelers op de site, is hij nou weg of bij de beloften?
Hij is teruggezet naar de beloften, daar staat hij alleen ook niet in de lijst. Heeft daar ook niet meer meegedaan verder. Het is wachten op het bericht dat zijn contract is ontbonden.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door TT »

eniesee-elst schreef:
martijn5 schreef:Staat niet meer bij spelers op de site, is hij nou weg of bij de beloften?
Hij is teruggezet naar de beloften, daar staat hij alleen ook niet in de lijst. Heeft daar ook niet meer meegedaan verder. Het is wachten op het bericht dat zijn contract is ontbonden.
Hij traint wel mee bij de beloften....vraag me toch nog steeds af wat er met die jongen aan de hand is. Zonde...en (naar ik vermoed) triest.

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Glorie-NEC »

Geloof iets als dat hij zelf wilde stoppen met voetballen, toch?
Ad astra per aspera.

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

Glorie-NEC schreef:Geloof iets als dat hij zelf wilde stoppen met voetballen, toch?
Dat was het verhaal ja, iets met emotioneel niet meer in staat te voetballen of zo. Maar als dat zo is dan snap ik niet wat hij nog hier doet dan.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door eniesee-elst »

jbnmgn schreef:
Glorie-NEC schreef:Geloof iets als dat hij zelf wilde stoppen met voetballen, toch?
Dat was het verhaal ja, iets met emotioneel niet meer in staat te voetballen of zo. Maar als dat zo is dan snap ik niet wat hij nog hier doet dan.
Hij heeft een contract en die wil NEC niet zomaar ontbinden.

n23
Berichten: 915
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door n23 »

eniesee-elst schreef:
jbnmgn schreef:
Glorie-NEC schreef:Geloof iets als dat hij zelf wilde stoppen met voetballen, toch?
Dat was het verhaal ja, iets met emotioneel niet meer in staat te voetballen of zo. Maar als dat zo is dan snap ik niet wat hij nog hier doet dan.
Hij heeft een contract en die wil NEC niet zomaar ontbinden.
Dat snap ik niet, als die jongen toch niet meer wil/kan spelen dan heeft het toch geen zin om hem te betalen om met de beloften mee te laten trainen, daar wordt toch niemand beter van?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door LT »

Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Kristjan Emilsson

Bericht door Arjan van Hout »

Wie was dat ook alweer die dat deed? Had heimwee en tekende toen bij Willem 2 ofzo

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Legendario »

Eniesee schreef:Wie was dat ook alweer die dat deed? Had heimwee en tekende toen bij Willem 2 ofzo
Jose Valencia.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Arjan van Hout »

Legendario schreef:
Eniesee schreef:Wie was dat ook alweer die dat deed? Had heimwee en tekende toen bij Willem 2 ofzo
Jose Valencia.
Ohja die knuppel....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Pol »

LT schreef:Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.
Wellicht is dat juridisch lastig?

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.
Ja en als hij aangeeft niet meer te willen voetballen (werken) dan is dat werkweigering en kun je hem zonder salaris wegsturen. Dus in loondienst houden is alleen maar stom!
En dat hij niet meer bij een andere (prof)club aan de bak mag kun je denk ik ook via de UEFA afdingen toch? Of gaan die niet over dit soort zaken?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
LT schreef:Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.
Ja en als hij aangeeft niet meer te willen voetballen (werken) dan is dat werkweigering en kun je hem zonder salaris wegsturen. Dus in loondienst houden is alleen maar stom!
En dat hij niet meer bij een andere (prof)club aan de bak mag kun je denk ik ook via de UEFA afdingen toch? Of gaan die niet over dit soort zaken?
Dus jij bent voor wegsturen? En als hij dan morgen bij een andere club tekent?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Kristjan Emilsson

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
jbnmgn schreef:
LT schreef:Maar dan moet er wel even een krabbeltje op papier dat meneer niet bij een andere profclub aan de slag gaat.
Ja en als hij aangeeft niet meer te willen voetballen (werken) dan is dat werkweigering en kun je hem zonder salaris wegsturen. Dus in loondienst houden is alleen maar stom!
En dat hij niet meer bij een andere (prof)club aan de bak mag kun je denk ik ook via de UEFA afdingen toch? Of gaan die niet over dit soort zaken?
Dus jij bent voor wegsturen? En als hij dan morgen bij een andere club tekent?
Dat staat er toch? Dat moet je dus in de ontbindingsclausule opnemen, en als dat niet zomaar kan moet je dat via de UEFA doen als dat kan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten