Ruud Brood

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
di 31 dec 2019, 13:05
Ik denk dat je Brood nu NIET moet halen. NAC heeft een vrij jonge,middelmatige selectie,daar kan Ruud dus geen chocolade van maken,dat is mij tegengevallen.
De selectie die wij nu hebben ook niet,op 11 posities minder dan dat we hadden in het promotiejaar.
Brood is een trainer die echt middelen tot zijn beschikking moet hebben,die zijn er hier niet op dit moment.
:withstupid: Brood heeft toen prima gepresteerd, maar een trainer die Waalkens de voorkeur geeft boven Joosten kunnen we nu absoluut niet gebruiken..
Laatst gewijzigd door bertje op do 02 jan 2020, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
wo 01 jan 2020, 22:17
Tiel schreef:
wo 01 jan 2020, 13:11
DJTEEF! schreef:
wo 01 jan 2020, 12:56
Tiel schreef:
wo 01 jan 2020, 12:49
zuurpruim schreef:
wo 01 jan 2020, 12:36
DJTEEF! schreef:
wo 01 jan 2020, 12:16
NAC wordt misschien nog wel slechter geleid dan NEC.
:withstupid:
NAC wil een nieuwe trainer omdat ze 3 punten achterstaan. NEC had de minste verliespunten en heel de club inclusief supporters wilde een nieuwe trainer. Eentje die beter was voor de camera......

Laten wij nu niets zeggen en ons gaan schamen.
Je vergeet een belangrijk detail: Bogers is een prutser, Brood niet.
Kul. Weet je wie ik een prutser vind en waardeloos over vind komen. Die kleine.
Kul. Bogers is een prutser.
:withstupid: Dat bewijst hij dit seizoen wel. En nog steeds, Lijnders had echt ontzettend veel pech dat hij heel veel wedstrijden Danjuma en Rayhi heeft moeten missen, die hebben namelijk de 1e seizoenshelft voor Bogers gemaakt. Maar daar weigert Tiel rekening mee te houden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

NXP schreef:
do 02 jan 2020, 09:20
BennyT schreef:
do 02 jan 2020, 07:11
jackkreta schreef:
wo 01 jan 2020, 23:54
mschr schreef:
wo 01 jan 2020, 23:27
Keizerstad1994 schreef:
wo 01 jan 2020, 22:25
Klinkt misschien een beetje als een open deur, maar Brood is een goede trainer als ie een redelijk ervaren selectie heeft zoals bij ons 5 jaar terug. Dan kan ie een organisatie goed neerzetten en met de individuele klasse voorin de wedstrijden winnen. Was toen voor ons de perfecte trainer. Duidelijk, zo spelen dat de kwaliteiten van die selectie(toegegeven: die waren toentertijd uitstekend) maximaal benut worden, logische opstellingen en vooral uitstekende wissels.
Nu zullen mensen dat iedere trainer met een kwalitatief goede en ervaren selectie goed presteert, maar dat is niet zo, zie een De Gier. Brood was met het NEC van vorig jaar makkelijk in de top 3 geëindigd en zou het De Graafschap van dit jaar kampioen maken. Veel meer een resultaattrainer en niet iemand die echt aan de lange termijn werkt en zich ontzettend op de ontwikkeling van jeugdspelers richt(zo wou hij bij ons perse Waalkens hebben terwijl we Joosten hadden). Ook meteen de reden waarom we Brood komende zomer absoluut niet moeten nemen, ondanks dat ik het echt een goede trainer vind. Wij hebben veel meer een opleider nodig, iemand die door middel van een duidelijke visie jonge spelers bij de hand kan nemen, ze de kansen durft te geven en zo de club ook op de (midden)lange termijn verder helpt.
Leen of Fred Rutten dus?
Je bedoelt een Leen die al 7 jaar geen trainer meer is? Of een Fred Rutten die onbetaalbaar is?
Klopt, Leen is te oud, Rutten is niet haalbaar op dit moment. Ik zou toch voor een jonge trainer gaan, Streppel of Groenendijk zijn perfect voor nu.
Heeft Groenendijk ons al niet een keer laten barsten? Was volgens mij al rond met persconferentie en al. Ging hij op t laatste moment niet naar Willem II? Niet aan beginnen....
Groenendijk was trainer van Willem II en was bijna rond met NEC. Toen bedacht hij zich en besloot bij WIllem II te blijven. Dat zegt iets over trouw aan zijn werkgever.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ruud Brood

Bericht door BennyT »

mschr schreef:
do 02 jan 2020, 11:31
NXP schreef:
do 02 jan 2020, 09:20
BennyT schreef:
do 02 jan 2020, 07:11
jackkreta schreef:
wo 01 jan 2020, 23:54
mschr schreef:
wo 01 jan 2020, 23:27
Keizerstad1994 schreef:
wo 01 jan 2020, 22:25
Klinkt misschien een beetje als een open deur, maar Brood is een goede trainer als ie een redelijk ervaren selectie heeft zoals bij ons 5 jaar terug. Dan kan ie een organisatie goed neerzetten en met de individuele klasse voorin de wedstrijden winnen. Was toen voor ons de perfecte trainer. Duidelijk, zo spelen dat de kwaliteiten van die selectie(toegegeven: die waren toentertijd uitstekend) maximaal benut worden, logische opstellingen en vooral uitstekende wissels.
Nu zullen mensen dat iedere trainer met een kwalitatief goede en ervaren selectie goed presteert, maar dat is niet zo, zie een De Gier. Brood was met het NEC van vorig jaar makkelijk in de top 3 geëindigd en zou het De Graafschap van dit jaar kampioen maken. Veel meer een resultaattrainer en niet iemand die echt aan de lange termijn werkt en zich ontzettend op de ontwikkeling van jeugdspelers richt(zo wou hij bij ons perse Waalkens hebben terwijl we Joosten hadden). Ook meteen de reden waarom we Brood komende zomer absoluut niet moeten nemen, ondanks dat ik het echt een goede trainer vind. Wij hebben veel meer een opleider nodig, iemand die door middel van een duidelijke visie jonge spelers bij de hand kan nemen, ze de kansen durft te geven en zo de club ook op de (midden)lange termijn verder helpt.
Leen of Fred Rutten dus?
Je bedoelt een Leen die al 7 jaar geen trainer meer is? Of een Fred Rutten die onbetaalbaar is?
Klopt, Leen is te oud, Rutten is niet haalbaar op dit moment. Ik zou toch voor een jonge trainer gaan, Streppel of Groenendijk zijn perfect voor nu.
Heeft Groenendijk ons al niet een keer laten barsten? Was volgens mij al rond met persconferentie en al. Ging hij op t laatste moment niet naar Willem II? Niet aan beginnen....
Groenendijk was trainer van Willem II en was bijna rond met NEC. Toen bedacht hij zich en besloot bij WIllem II te blijven. Dat zegt iets over trouw aan zijn werkgever.
Welke trainer is tegenwoordig nog trouw aan een club? Het gaat erom dat de trainer die er komt genoeg ervaring met zich meebrengt en de groep kan motiveren en raken met zijn oefenstof. Zou Been ook nog steeds wel een goeie optie vinden..

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Vannuilekumphuile »

Groenendijk is zeker met Henk de Jong 1 van de meest integere trainers die ik ken. Destijds vond ik hem te soft. Ik moet die mening nu echt bijstellen nadat ik heb gezien dat het ontbreken van empathie naar spelers afgelopen jaren bij ons heeft geleid tot een serie kostbare conflicten en plaatsingen naar 2e elftal. Groenendijk lijkt dat belangrijke aspect goed te beheersen. Momenteel relatief weinig lastposten, maar een goede spelersbegeleiding met jonge spelers in ontwikkeling is essentieel. Groenendijk zou passen, ook qua ervaring, uitstraling en niet té overdreven ambitie. Brood lijkt wat minder te passen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door zuurpruim »

Vannuilekumphuile schreef:
do 02 jan 2020, 12:56
Groenendijk is zeker met Henk de Jong 1 van de meest integere trainers die ik ken. Destijds vond ik hem te soft. Ik moet die mening nu echt bijstellen nadat ik heb gezien dat het ontbreken van empathie naar spelers afgelopen jaren bij ons heeft geleid tot een serie kostbare conflicten en plaatsingen naar 2e elftal. Groenendijk lijkt dat belangrijke aspect goed te beheersen. Momenteel relatief weinig lastposten, maar een goede spelersbegeleiding met jonge spelers in ontwikkeling is essentieel. Groenendijk zou passen, ook qua ervaring, uitstraling en niet té overdreven ambitie. Brood lijkt wat minder te passen.
Het komt heel kort voorbij in de podcast met Wilco maar De Jong komt hier nooit binnen.
Groenendijk en Streppel zijn financieel onhaalbaar en zeker in het geval van Groenendijk heb ik mijn twijfels.

Echt,topprioriteit is een TD en als het aan mij ligt een nieuwe hoofd scouting.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door zuurpruim »

Vannuilekumphuile schreef:
do 02 jan 2020, 12:56
Groenendijk is zeker met Henk de Jong 1 van de meest integere trainers die ik ken. Destijds vond ik hem te soft. Ik moet die mening nu echt bijstellen nadat ik heb gezien dat het ontbreken van empathie naar spelers afgelopen jaren bij ons heeft geleid tot een serie kostbare conflicten en plaatsingen naar 2e elftal. Groenendijk lijkt dat belangrijke aspect goed te beheersen. Momenteel relatief weinig lastposten, maar een goede spelersbegeleiding met jonge spelers in ontwikkeling is essentieel. Groenendijk zou passen, ook qua ervaring, uitstraling en niet té overdreven ambitie. Brood lijkt wat minder te passen.
Het verhaal wat in de voetballerij rondgaat over Henk de Jong is dat hij de ziekte van zijn vrouw heeft opgeklopt en allang met Cambuur een akkoord had.
Zijn vrouw was ten tijde van de onderhandelingen al aan de beterende hand, ze was 'slechts' overspannen naar het schijnt.
Bij de superboeren wisten ze dat ook maar Henk is nog razend populair daar bij de supporters.
Ik vind de Jong een tactisch matige trainer die prima zijn PR klaar heeft staan.
Maar integer?Mwah.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

Hij gaat weer promoveren. Dat zegt mij voldoende.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ruud Brood

Bericht door BennyT »

Zou Groenendijk hier graag aan het werk zien! Die heeft leuk voetbal laten zien met dat ADO. Keurige en integere vent, die past perfect binnen het profiel van Wilco

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Mark Ariaans »

Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Weet jij niet wie Benny is of zo?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Mark Ariaans »

Ik zie meer mensen dan Benny het zeggen.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ruud Brood

Bericht door BennyT »

Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Vertel mij dan eens waarom Groenendijk een slechte keuze zou zijn? En niet aankomen met dat hij eigenlijk voor NEC had gekozen, maar hij kwam toch niet. Dat is nu eenmaal de voetballerij...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door zuurpruim »

BennyT schreef:
di 07 jan 2020, 20:20
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Vertel mij dan eens waarom Groenendijk een slechte keuze zou zijn? En niet aankomen met dat hij eigenlijk voor NEC had gekozen, maar hij kwam toch niet. Dat is nu eenmaal de voetballerij...
Het is geen slechte trainer denk ik maar op een of andere manier denk ik dat hij de druk niet aankan.Bij Excelsior zelf snel opgestapt,nu bij ADO weer.

Dan denk ik dat het wellicht beter is dat hij niet bij een onrustige club als NEC komt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
di 07 jan 2020, 21:02
BennyT schreef:
di 07 jan 2020, 20:20
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Vertel mij dan eens waarom Groenendijk een slechte keuze zou zijn? En niet aankomen met dat hij eigenlijk voor NEC had gekozen, maar hij kwam toch niet. Dat is nu eenmaal de voetballerij...
Het is geen slechte trainer denk ik maar op een of andere manier denk ik dat hij de druk niet aankan.Bij Excelsior zelf snel opgestapt,nu bij ADO weer.

Dan denk ik dat het wellicht beter is dat hij niet bij een onrustige club als NEC komt.
ADO is geen onrustige club?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Hij liet NEC niet vallen voor een zogenaamd betere club. Hij bleef bij Willem II, dat destijds lager aangeschreven stond dan NEC.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Mark Ariaans »

Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
KLopt. De waarheid is niet verzonnen.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ruud Brood

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
di 07 jan 2020, 21:02
BennyT schreef:
di 07 jan 2020, 20:20
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 17:20
Ga toch weg mensen, Groenendijk. Zitten hier echt zo veel figuren met het langetermijngeheugen van een goudvis? Of is de gemiddelde forumleeftijd overnacht met 10 jaar gedaald?
Vertel mij dan eens waarom Groenendijk een slechte keuze zou zijn? En niet aankomen met dat hij eigenlijk voor NEC had gekozen, maar hij kwam toch niet. Dat is nu eenmaal de voetballerij...
Het is geen slechte trainer denk ik maar op een of andere manier denk ik dat hij de druk niet aankan.Bij Excelsior zelf snel opgestapt,nu bij ADO weer.

Dan denk ik dat het wellicht beter is dat hij niet bij een onrustige club als NEC komt.
Denk dat het belangrijker is om een 'zware' TD er neer te zetten die alle partijen goed kan managen. Groenendijk is een prima trainer met een goede staat van dienst, die zijn elftallen leuk kan laten voetballen. Ook met een krap budget goed overweg kan.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
wo 08 jan 2020, 08:06
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
KLopt. De waarheid is niet verzonnen.

Nou, om de zoveelste geschiedsvervalsing van mschr maar weer eens tegen te gaan (je moet voor het campagneteam van Trump gaan werken): Groenendijk had al mondeling toegezegd aan NEC, maar achteraf bleek dit gewoon een spelletje om zijn contract bij W2 op te waarderen. Groenendijk brak zijn woord en liet NEC in zware problemrn achter omdat er op de valreep opeens een nieuwe coach moest worden opgetrommeld. Ongeschikt dus.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ruud Brood

Bericht door BennyT »

Mark Ariaans schreef:
wo 08 jan 2020, 18:54
mschr schreef:
wo 08 jan 2020, 08:06
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
KLopt. De waarheid is niet verzonnen.

Nou, om de zoveelste geschiedsvervalsing van mschr maar weer eens tegen te gaan (je moet voor het campagneteam van Trump gaan werken): Groenendijk had al mondeling toegezegd aan NEC, maar achteraf bleek dit gewoon een spelletje om zijn contract bij W2 op te waarderen. Groenendijk brak zijn woord en liet NEC in zware problemrn achter omdat er op de valreep opeens een nieuwe coach moest worden opgetrommeld. Ongeschikt dus.
Mondelinge toezegging is toch ook een toezegging en daarom ook rechtsgeldig. Ik denk dat dit namelijk niet aan de orde was. Anders was dit wel gelekt naar de media door NEC. Zo doortrapt, is Groenendijk volgens mij ook helemaal niet. Waarschijnlijker is het dat hij achteraf te weten is gekomen dat NEC er financieel niet meer zo goed voorstond en er geen ruimte was voor versterkingen. Dat lijkt me allemaal logischer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
wo 08 jan 2020, 18:54
mschr schreef:
wo 08 jan 2020, 08:06
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
KLopt. De waarheid is niet verzonnen.

Nou, om de zoveelste geschiedsvervalsing van mschr maar weer eens tegen te gaan (je moet voor het campagneteam van Trump gaan werken): Groenendijk had al mondeling toegezegd aan NEC, maar achteraf bleek dit gewoon een spelletje om zijn contract bij W2 op te waarderen. Groenendijk brak zijn woord en liet NEC in zware problemrn achter omdat er op de valreep opeens een nieuwe coach moest worden opgetrommeld. Ongeschikt dus.
Nouou, de waarheid gebiedt me te zeggen dat ik er genuanceerder over denk. In maart 2009 besloot Groenendijk het aanbod van NEC naast zich neer te leggen. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/870 ... -Willem-II Aalbers heeft ruimschoots de tijd gehad om een betere trainer dan Lodeweges binnen te slepen
Bovendien werd Groenendijk slechts een maand eerder hoofdtrainer van Willem II, nadat de toenmalige hoofdtrainer Jonker besloot zijn assistent te promoveren en zelf TD te worden. https://www.vi.nl/nieuws/groenendijk-kr ... ng-van-nec. Als hij anders had besloten en gekozen had voor NEC, dan Was hij een Jaap Stam avant la lettre geweest, die na een paar wedstrijdjes PEC op de rijdende trein genaamd Feyenoord was gesprongen en zijn spelersgroep in de steek liet

NXP
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 09 jul 2014, 20:05
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door NXP »

mschr schreef:
do 09 jan 2020, 07:50
Mark Ariaans schreef:
wo 08 jan 2020, 18:54
mschr schreef:
wo 08 jan 2020, 08:06
Mark Ariaans schreef:
di 07 jan 2020, 23:56
Goeie genade. Je verzint het niet bij elkaar.
KLopt. De waarheid is niet verzonnen.

Nou, om de zoveelste geschiedsvervalsing van mschr maar weer eens tegen te gaan (je moet voor het campagneteam van Trump gaan werken): Groenendijk had al mondeling toegezegd aan NEC, maar achteraf bleek dit gewoon een spelletje om zijn contract bij W2 op te waarderen. Groenendijk brak zijn woord en liet NEC in zware problemrn achter omdat er op de valreep opeens een nieuwe coach moest worden opgetrommeld. Ongeschikt dus.
Nouou, de waarheid gebiedt me te zeggen dat ik er genuanceerder over denk. In maart 2009 besloot Groenendijk het aanbod van NEC naast zich neer te leggen. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/870 ... -Willem-II Aalbers heeft ruimschoots de tijd gehad om een betere trainer dan Lodeweges binnen te slepen
Bovendien werd Groenendijk slechts een maand eerder hoofdtrainer van Willem II, nadat de toenmalige hoofdtrainer Jonker besloot zijn assistent te promoveren en zelf TD te worden. https://www.vi.nl/nieuws/groenendijk-kr ... ng-van-nec. Als hij anders had besloten en gekozen had voor NEC, dan Was hij een Jaap Stam avant la lettre geweest, die na een paar wedstrijdjes PEC op de rijdende trein genaamd Feyenoord was gesprongen en zijn spelersgroep in de steek liet
https://www.pzc.nl/overig/groenendijk-v ... 101852039/
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... n.e.c..htm
Het is maar welke berichten je wilt plaatsen. Bij NEC dachten ze er blijkbaar heel anders over. En als je hem dan zo loyaal vindt. Waarom is hij dan in gesprek gegaan met NEC? Nee als t dan zo'n clubman is laat hem lekker trainer bij Roda worden.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Brood

Bericht door Mark Ariaans »

BennyT schreef:
do 09 jan 2020, 06:37

Mondelinge toezegging is toch ook een toezegging en daarom ook rechtsgeldig. Ik denk dat dit namelijk niet aan de orde was. Anders was dit wel gelekt naar de media door NEC.
Niet eens gelekt, Aalbers heeft letterlijk gezegd in de media dat het zo was.en mschr heeft een carriere in de politiek misgelopen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten