Bas Sibum

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Arjan van Hout »

valkhof schreef:
Eniesee schreef:
BIESKE schreef:
Frans schreef:Alemannia Aachen is het geworden!
Mooie club. Lacht ie er hier toch een paar uit. Bas, succes in Duitsland :tu:
hoezo lacht hij er hier nu een paar uit, alemania is toch tweede bundesliga ?
ik denk dat de 2e bundesliga mooier, groter en meer supporters kent als de eredivisie.
dit is zeker een stap vooruit.
daar ben ik het niet mee eens, veel minder media aandacht en veel slechter voetbal. Het enige wat waarschijnlijk beter is is het salaris.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door harold »

Eniesee schreef:
valkhof schreef:
Eniesee schreef:
BIESKE schreef:
Frans schreef:Alemannia Aachen is het geworden!
Mooie club. Lacht ie er hier toch een paar uit. Bas, succes in Duitsland :tu:
hoezo lacht hij er hier nu een paar uit, alemania is toch tweede bundesliga ?
ik denk dat de 2e bundesliga mooier, groter en meer supporters kent als de eredivisie.
dit is zeker een stap vooruit.
daar ben ik het niet mee eens, veel minder media aandacht en veel slechter voetbal. Het enige wat waarschijnlijk beter is is het salaris.
:withstupid: Ook qua toeschouwersaantallen is de 2e bundesliga minder dan de eredivisie. In de 2e bundesliga komen gemiddeld zo'n 15.000 mensen per wedstrijd kijken en de eredivisie trekt zo'n 19.000 gemiddeld per wedstrijd.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Michael »

Dan heeft hij groot gelijk. Ik zou ook voor de euro's kiezen...

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Bas Sibum

Bericht door waalkade »

Mijn (graafschap)bron is ook teleurgesteld dat Basje niet komt. Ik zag hem een paar weken in Wijchen geleden al babbelen met vd Leur en in die zelfde wedstrijd zag ik ook dat dit Aachen maar en hele matige ploeg is. Toch succes Bas!
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door CHEF »

waalkade schreef:Mijn (graafschap)bron is ook teleurgesteld dat Basje niet komt. Ik zag hem een paar weken in Wijchen geleden al babbelen met vd Leur en in die zelfde wedstrijd zag ik ook dat dit Aachen maar en hele matige ploeg is. Toch succes Bas!
Ik heb die wedstrijd ook gezien,maar Aachen is niets minder dan NEC, Babos stond fantastisch te keepen die wedstrijd.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Arjan van Hout »

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Frans »

Mooie move voor hem! En of het niveau nou beter of slechter is.... het is na meer dan 250 duels eredivisie wat anders, en ik kan goed begrijpen dat hij daar aan toe is.

Proficiat Bas!
NECTheBest

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door CHEF »

Frans schreef:Mooie move voor hem! En of het niveau nou beter of slechter is.... het is na meer dan 250 duels eredivisie wat anders, en ik kan goed begrijpen dat hij daar aan toe is.Proficiat Bas!
Voor iemand die bij Twente en Roda gevoetbalt heeft is de Duitse competitie niet veel verandering.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door BIESKE »

Eniesee schreef:
BIESKE schreef:
Frans schreef:Alemannia Aachen is het geworden!
Mooie club. Lacht ie er hier toch een paar uit. Bas, succes in Duitsland :tu:
hoezo lacht hij er hier nu een paar uit, alemania is toch tweede bundesliga ?
Het is voetballend iig geen achteruitgang, en idd, qua salaris een vooruitgang. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Sibum een slecht seizoen achter de rug heeft, maar over de hele contractperiode genomen, was Bas een zeer nuttige kracht voor NEC. En als ik dan zie hoe hier vaak gereageerd wordt op Sibum, alleen maar omdat ie zijn ambities niet onder stoelen of banken heeft gestoken, dan mag ie wat mij betreft een lange neus trekken naar sommige supporters. Duidelijker kan ik het niet maken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door burp »

BIESKE schreef:
Eniesee schreef:
BIESKE schreef:
Frans schreef:Alemannia Aachen is het geworden!
Mooie club. Lacht ie er hier toch een paar uit. Bas, succes in Duitsland :tu:
hoezo lacht hij er hier nu een paar uit, alemania is toch tweede bundesliga ?
Het is voetballend iig geen achteruitgang, en idd, qua salaris een vooruitgang. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Sibum een slecht seizoen achter de rug heeft, maar over de hele contractperiode genomen, was Bas een zeer nuttige kracht voor NEC. En als ik dan zie hoe hier vaak gereageerd wordt op Sibum, alleen maar omdat ie zijn ambities niet onder stoelen of banken heeft gestoken, dan mag ie wat mij betreft een lange neus trekken naar sommige supporters. Duidelijker kan ik het niet maken.
mooie club voor 'm, het is 'm gegund! :tu:

Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Ookak »

Hij krijgt daar pijn "am arsch" van het bankzitten.... Voor nederlandse begrippen heeft hij een aardig "laufpensum"maar voor Duitse begrippen is dat zeer beperkt. Komt het dus op z'n voetbaltechnische kwaliteiten aan. Nou- Ja,......

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door valkhof »

Ookak schreef:Hij krijgt daar pijn "am arsch" van het bankzitten.... Voor nederlandse begrippen heeft hij een aardig "laufpensum"maar voor Duitse begrippen is dat zeer beperkt. Komt het dus op z'n voetbaltechnische kwaliteiten aan. Nou- Ja,......
ik weet zeker dat bas sibum, met zijn mentaliteit, daar makkelijk mee kan. en voetballend is hij niet eens zo slecht.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Jeroen »

valkhof schreef:
Ookak schreef:Hij krijgt daar pijn "am arsch" van het bankzitten.... Voor nederlandse begrippen heeft hij een aardig "laufpensum"maar voor Duitse begrippen is dat zeer beperkt. Komt het dus op z'n voetbaltechnische kwaliteiten aan. Nou- Ja,......
ik weet zeker dat bas sibum, met zijn mentaliteit, daar makkelijk mee kan. en voetballend is hij niet eens zo slecht.
:withstupid: met gemak!

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door NiMMA_024 »

ik denk dat Bas hier op een dood spoor zat, goed voor hem en zijn verdere ontwikkeling om naar Duitsland te gaan.
Bedankt voor alles, jammer dat het wat minder ging dit seizoen. Succes in je verdere loopbaan.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door mschr »

NiMMA_024 schreef:jammer dat het wat minder ging dit seizoen.
Geschiedvervalsing! Vorig seizoen was Bas nog slechter. Bas heeft sinds januari 2009 ondermaats gepresteerd bij NEC. Dat ie verkast, is volkomen begrijpelijk. Hij zat hier op een dood spoor en kon zich niet meer motiveren voor NEC.

trotsvangelderland
Berichten: 12
Lid geworden op: za 02 apr 2011, 08:23
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door trotsvangelderland »

Denk dat Bas de laatste tijd zeker niet goed speelde. Maar laten we vooral niet vergeten dat hij veel goede dingen heeft gedaan toen hij bij NEC kwam. En ik blijf erbij om zn jongen uit te fluiten heeft totaal geen zin gaat hij echt niet beter door voetballen. En laten we wel wezen we zitten bij nec en daar staat de inzet voorop en dat had hij.
Veel s6 daar en ja inderdaad jammer van de kleuren van dat shirt

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door CHEF »

trotsvangelderland schreef:Denk dat Bas de laatste tijd zeker niet goed speelde. Maar laten we vooral niet vergeten dat hij veel goede dingen heeft gedaan toen hij bij NEC kwam. En ik blijf erbij om zn jongen uit te fluiten heeft totaal geen zin gaat hij echt niet beter door voetballen. En laten we wel wezen we zitten bij nec en daar staat de inzet voorop en dat had hij.
Veel s6 daar en ja inderdaad jammer van de kleuren van dat shirt
Volledig mee eens.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Mark Ariaans »

trotsvangelderland schreef: Veel s6 daar en ja inderdaad jammer van de kleuren van dat shirt
Hij heeft bij Roda JC gevoetbald, dus die kleuren is hij gewend.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door DB »

Fijn dat Sibum afscheid kon nemen met een fijne steekpass.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door SanderNEC »

Mark Ariaans schreef:
trotsvangelderland schreef: Veel s6 daar en ja inderdaad jammer van de kleuren van dat shirt
Hij heeft bij Roda JC gevoetbald, dus die kleuren is hij gewend.
Net alsof die kleuren hem wat boeien. Het is geen Vitesse dat is voor mij al goed.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door SanderNEC »

Nieuwkomer Sibum in spelersraad Alemannia Aachen

Bas Sibum (28) heeft zich bij Alemannia Aachen in kort tijdsbestek ogenschijnlijk makkelijk aangepast. De middenvelder, die deze zomer overkwam van NEC, kan niet alleen zaterdag rekenen op een basisplaats rekenen maar is ook toegetreden tot de spelersraad van de club uit de Tweede Bundesliga.

Trainer Peter Hyballa wees Sibum met vier andere ploeggenoten aan om het eerste elftal te vertegenwoordigen. Behalve Sibum behoren aanvoerder Benjamin Auer, Kevin Kratz, Shervin Radjabali-Fardi en Kim Falkenberg tot het selecte groepje dat volgens de coach veel inspraak krijgt. 'Want deze jongens zullen niet alleen over de premies discussiëren', zei hij.

Boy Waterman lijkt in het openingsduel met Erzgebirge Aue onder de lat te beginnen. Hoewel de voormalig doelman van SC Heerenveen, AZ, ADO Den Haag en De Graafschap evenals concurrent David Hohs 360 minuten speeltijd kreeg in de voorbereiding, stelt de Aachner Zeitung dat de Nederlander de meeste kans maakt op een basisplaats.

Sibum en Waterman zijn twee van de vooralsnog acht nieuwelingen die technisch directeur Erik Meijer naar Tivoli haalde.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door TT »

Hoort deze inmiddels niet bij oud-spelers?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Mark Ariaans »

Staat toch al bij vroeger tijden?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:Staat toch al bij vroeger tijden?
Sorry, had het verplaatst na TT's opmerking!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door CHEF »

LT schreef:
Mark Ariaans schreef:Staat toch al bij vroeger tijden?
Sorry, had het verplaatst na TT's opmerking!
Altijd al gezegd dat je niet deugt als moddereter

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten