Bas Sibum

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door benniewels »

Belachelijk ....

Altijd een fijne voetballer geweest die prima past bij het niveau van NEC
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door tweety »

benniewels schreef:Belachelijk ....

Altijd een fijne voetballer geweest die prima past bij het niveau van NEC
maar wat is dan belachelijk ? Als hij weg wil moeten we hem dan opsluiten?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door mschr »

karlo schreef: och hou toch op hij heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt,en is daarna overal mislukt maar dat ligt vast allemaal aan anderen.
Bij augsburg was hij de revelatie. En als ie niet geblesseerd was geraakt, was Augsburg gepromoveerd naar de Bundesliga. Bij Heerenveen is ie geflopt. De trainer zette hem op de bank en liet Jong-a-Pin spelen. Zo'n trainer wordt in de wandelgangen door kenners ook wel een krankzinnige, idiote, megalomane, over het paard getilde voetbalnitwit met een smegmasnikkel genoemd.

Sibum is geflopt bij Twente, bij Roda JC en bij NEC heeft Sibum de laatste anderhalf jaar alleen maar ergernis opgewekt met zijn futloze spel. De goeie man overschat zichzelf wezenloos...

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
karlo schreef: och hou toch op hij heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt,en is daarna overal mislukt maar dat ligt vast allemaal aan anderen.
Bij augsburg was hij de revelatie. En als ie niet geblesseerd was geraakt, was Augsburg gepromoveerd naar de Bundesliga. Bij Heerenveen is ie geflopt. De trainer zette hem op de bank en liet Jong-a-Pin spelen. Zo'n trainer wordt in de wandelgangen door kenners ook wel een krankzinnige, idiote, megalomane, over het paard getilde voetbalnitwit met een smegmasnikkel genoemd.

Sibum is geflopt bij Twente, bij Roda JC en bij NEC heeft Sibum de laatste anderhalf jaar alleen maar ergernis opgewekt met zijn futloze spel. De goeie man overschat zichzelf wezenloos...
:schater: :schater: :schater: Heerlijk!

Overigens denk ik dat het een verstandige keuze van Bas is... Hij heeft hier een heel goed eerste half jaar gedraaid, daarna viel het misschien steeds meer tegen. Verder heeft hij zich altijd voor de volle 100% ingezet voor onze club.. Bas bedankt! Nu hopen dat er een leuk cluppie voor je komt :tu:

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door JapapaBertus »

Sibum tja wat moet ik er van zeggen, prima eerste (halve)seizoen. Daarna was het, met alle respect, vooral veel balverlies. Ondermaats maar wel een knokker. Bedankt en succes verder! :tu:

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door DB »

Bedankt voor je wezenlijke aandeel in het grote succes van 2008. Hopelijk vindt Sibum een leuke club.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door OAFFERE »

1e jaar was geweldig 2e jaar was goed en nu is het allemaal wat minder, bas bedankt hoop dat je een leuke club vind die bij je past

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door karlo »

mschr schreef:
karlo schreef: och hou toch op hij heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt,en is daarna overal mislukt maar dat ligt vast allemaal aan anderen.
Bij augsburg was hij de revelatie. En als ie niet geblesseerd was geraakt, was Augsburg gepromoveerd naar de Bundesliga. Bij Heerenveen is ie geflopt. De trainer zette hem op de bank en liet Jong-a-Pin spelen. Zo'n trainer wordt in de wandelgangen door kenners ook wel een krankzinnige, idiote, megalomane, over het paard getilde voetbalnitwit met een smegmasnikkel genoemd.

Sibum is geflopt bij Twente, bij Roda JC en bij NEC heeft Sibum de laatste anderhalf jaar alleen maar ergernis opgewekt met zijn futloze spel. De goeie man overschat zichzelf wezenloos...
sibum is bij nec minder geflopt als el-ak,
maar ik weet ook wel dat jij altijd de spelers die weg moeten of er naast staan hele goede vindt,maar jij loopt dan ook niet over van kennis,want jij bent een zelfbenoemde kenner,en die neemt nou eenmaal niemand serieus,net zoals we el ak niet serieus nemen want dat is ook een zelfbenoemde kenner.en zie waar hij nu speelt.daar zal sibum nooit terechtkomen.
heeft namelijk met kwaliteit te maken,maar ja dat zie jij niet ,geeft niks hoor komt misschien nog wel een keer.
Het blijft toch je club.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door bvg »

mschr schreef:
karlo schreef: och hou toch op hij heeft zichzelf volkomen onmogelijk gemaakt,en is daarna overal mislukt maar dat ligt vast allemaal aan anderen.
Bij augsburg was hij de revelatie. En als ie niet geblesseerd was geraakt, was Augsburg gepromoveerd naar de Bundesliga. Bij Heerenveen is ie geflopt. De trainer zette hem op de bank en liet Jong-a-Pin spelen. Zo'n trainer wordt in de wandelgangen door kenners ook wel een krankzinnige, idiote, megalomane, over het paard getilde voetbalnitwit met een smegmasnikkel genoemd.

Sibum is geflopt bij Twente, bij Roda JC en bij NEC heeft Sibum de laatste anderhalf jaar alleen maar ergernis opgewekt met zijn futloze spel. De goeie man overschat zichzelf wezenloos...
Wat Sibum in iedergeval wel goed heeft gedaan vorig jaar is die idiote El-Ak wegpesten. Deze zelfingenomen man verziekte de hele sfeer binnen de selectie. Nadat El-Ak weg was, kon NEC weer aan voetballen denken. De rotte appel was weg. Hiervoor mogen we Sibum zeer dankbaar zijn.


Ook Mschr is hem hier dankbaar voor. Nu heeft hij namelijk iets waarmee hij zich kan profileren tov de andere forummers....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door mschr »

bvg schreef: Ook Mschr is hem hier dankbaar voor. Nu heeft hij namelijk iets waarmee hij zich kan profileren tov de andere forummers....
Pff... als ik me profileer, dan profileer ik me als Sibum-scepticus. Ik ben zeer mild in vergelijking met de andere seizoenkaarthouders in De Goffert. Als de man alleen al warmloopt, valt er een ijzige stilte door het stadion. Als de man een verkeerde pass geeft, hoor je het gevloek, getier en gescheld van de tribunes rollen. De man heeft net zoveel krediet bij het publiek als een Khadaffi in Benghazi.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door T.I.G.O. »

matige speler die door inzet soms uitgroeide tot een onmisbare kracht,maar dit jaar lijkt hij over de hill.
Maar met dat matig is niks mis mee want we zijn maar een matig ploegie.

necaja

Re: Bas Sibum

Bericht door necaja »

Ben echt benieuwd wat voor andere club hij krijgt,misschien zwolle ofzo als die promoveren.
Of terug naar Emmen..

Het aantal breedte passes op het middenveld zal sterk afnemen :P

Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Ookak »

Bas heeft gegokt en verloren. Hij wil graag een stap omhoog maken maar welke club ziet in hem een versterking voor de basis?
Prima instelling, karakter e.d. niets mis mee, maar zijn kwaliteiten moeten vooral uit zijn instelling komen en niet uit voetballend vermogen.
Hij overschat m.i. zijn marktwaarde en het feit dat alle clubs toch echt fors terug moeten in salarissen. Daar voelt hij zich te groot voor ben ik bang....
Een topper haalt in 75% van zijn wedstrijden het vereiste niveau en de overige 25% werkt hij hard genoeg om nuttig te zijn voor zijn ploeg. Bij Bas was het toch echt andersom waarbij hij 25% van de wedstrijden door de ondergrens zakte......... Maar ondanks het voorgaande wel een positieve voetballer met een goede instelling. Jammer dat hij zijn eigen kwaliteiten overschat....

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Janssen »

benniewels schreef:Belachelijk ....

Altijd een fijne voetballer geweest die prima past bij het niveau van NEC
Bennie nu ben je toch aan het overdrijven. Maar ja jij bent ook nooit meer in het stadion (dus doe dat sjaaltje maar weg....). Jij hoort alleen nog maar het ongelooflijk slechte commentaar op Eredivisie-live....

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Janssen »

necaja schreef:Ben echt benieuwd wat voor andere club hij krijgt,misschien zwolle ofzo als die promoveren.
Of terug naar Emmen..

Het aantal breedte passes op het middenveld zal sterk afnemen :P
Ik vind dat Zomer en Nuijtink er anders ook wat van kunnen......alhoewel dat de laatste tijd weer iets beter is (gelukkig).

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door WestHamersUnited »

mschr schreef: De man heeft net zoveel krediet bij het publiek als een Khadaffi in Benghazi.
Heerlijk!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Arjan van Hout »

Janssen schreef:
necaja schreef:Ben echt benieuwd wat voor andere club hij krijgt,misschien zwolle ofzo als die promoveren.
Of terug naar Emmen..

Het aantal breedte passes op het middenveld zal sterk afnemen :P
Ik vind dat Zomer en Nuijtink er anders ook wat van kunnen......alhoewel dat de laatste tijd weer iets beter is (gelukkig).
nou ik vind dat toch echt een heel ander verhaal, bij de laatste mannen zie ik graag risicoloos geschuif, maar op het middenveld zal een bal toch ook een keer naar voren moeten en daar mag wat mij betreft wat meer risico genomen worden omdat er nog een linie achter staat

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16448
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Legendario »

Ookak schreef:Bas heeft gegokt en verloren. Hij wil graag een stap omhoog maken maar welke club ziet in hem een versterking voor de basis?
Prima instelling, karakter e.d. niets mis mee, maar zijn kwaliteiten moeten vooral uit zijn instelling komen en niet uit voetballend vermogen.
Hij overschat m.i. zijn marktwaarde en het feit dat alle clubs toch echt fors terug moeten in salarissen. Daar voelt hij zich te groot voor ben ik bang....
Een topper haalt in 75% van zijn wedstrijden het vereiste niveau en de overige 25% werkt hij hard genoeg om nuttig te zijn voor zijn ploeg. Bij Bas was het toch echt andersom waarbij hij 25% van de wedstrijden door de ondergrens zakte......... Maar ondanks het voorgaande wel een positieve voetballer met een goede instelling. Jammer dat hij zijn eigen kwaliteiten overschat....
Gegokt en verloren? Ja, hij gokt nu. Maar of hij verloren heeft zullen we pas op 1 september weten. Ik ben ervan overtuigd dat er een leuke club voor Bas komt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door bvg »

mschr schreef:
bvg schreef: Ook Mschr is hem hier dankbaar voor. Nu heeft hij namelijk iets waarmee hij zich kan profileren tov de andere forummers....
Pff... als ik me profileer, dan profileer ik me als Sibum-scepticus. Ik ben zeer mild in vergelijking met de andere seizoenkaarthouders in De Goffert. Als de man alleen al warmloopt, valt er een ijzige stilte door het stadion. Als de man een verkeerde pass geeft, hoor je het gevloek, getier en gescheld van de tribunes rollen. De man heeft net zoveel krediet bij het publiek als een Khadaffi in Benghazi.
Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is. Als Sibum hem niet had weggepest, dan was je forumleven leeg en zinloos geweest....

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door SanderNEC »

Misschien neemt Wiljan hem wel mee naar Sparta.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door mschr »

bvg schreef:Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is.
Welke weldenkende NEC-supporters zijn dat dan wel? El Akchaoui is een publiekspeler en voor publiekspelers komt het publiek naar het stadion.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
bvg schreef:Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is.
Welke weldenkende NEC-supporters zijn dat dan wel? El Akchaoui is een publiekspeler en voor publiekspelers komt het publiek naar het stadion.
feitelijk onjuist, el ak speelt voor zichzelf en hij geniet er zelf van als mensen voor hem klappen............. el ak heeft verder schijt aan het publiek, nozems zoals jij trappen in zijn toneelstukje, mensen met mensenkennis zoals ik trappen daar niet in............

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
bvg schreef:Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is.
Welke weldenkende NEC-supporters zijn dat dan wel? El Akchaoui is een publiekspeler en voor publiekspelers komt het publiek naar het stadion.
feitelijk onjuist, el ak speelt voor zichzelf en hij geniet er zelf van als mensen voor hem klappen............. el ak heeft verder schijt aan het publiek, nozems zoals jij trappen in zijn toneelstukje, mensen met mensenkennis zoals ik trappen daar niet in............

ik kom voor remy en goossens naar het station

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door Arjan van Hout »

(Y)Sfeervak(Y) schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
bvg schreef:Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is.
Welke weldenkende NEC-supporters zijn dat dan wel? El Akchaoui is een publiekspeler en voor publiekspelers komt het publiek naar het stadion.
feitelijk onjuist, el ak speelt voor zichzelf en hij geniet er zelf van als mensen voor hem klappen............. el ak heeft verder schijt aan het publiek, nozems zoals jij trappen in zijn toneelstukje, mensen met mensenkennis zoals ik trappen daar niet in............

ik kom voor remy en goossens naar het station
ow

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Bas Sibum

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

Eniesee schreef:
(Y)Sfeervak(Y) schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
bvg schreef:Ik bedoel dat jij nu lekker El-Ak kan ophemelen, terwijl alle weldenkende NEC-supporters blij zijn dat hij weg is.
Welke weldenkende NEC-supporters zijn dat dan wel? El Akchaoui is een publiekspeler en voor publiekspelers komt het publiek naar het stadion.
feitelijk onjuist, el ak speelt voor zichzelf en hij geniet er zelf van als mensen voor hem klappen............. el ak heeft verder schijt aan het publiek, nozems zoals jij trappen in zijn toneelstukje, mensen met mensenkennis zoals ik trappen daar niet in............

ik kom voor remy en goossens naar het station
ow

dat vind ik leuke speler om na te kijken.
goossens kan uit groeie tot veel beter.. hij moet meer de bal op eisen vragen enzo en meer bepalend zijn voor n.e.c.
en remy hoe hij voor ze man komt en hoe goed hij is geworden had ik in het begin zeker niet verwacht.. heerlijk om te zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten