Vincent Paes

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Stefannec »

Geloof dat ik het een tijdje terug al gezegt heb dat Peas weg zou gaan toen werd er nog om gelachen.
De nieuwe voorzitter: Ton van Galen.
Gevolgen de inversteerders komen met centen over de brug.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

Eniesee schreef:
burp schreef:
Eniesee schreef: a) heeft hij de club nooit in de steek gelaten en b) had de destijds zittende directie voor een goede constructie moeten zorgen.
en ik lach om jouw, naar mijn mening, domme opmerking!
jij je mening. Compleet niet mee eens natuurlijk en ik lach om dat ''grote held boekhoorn syndroom'' wat sommigen heel naïef nog steeds hebben
wie heeft dat syndroom ?
nog een hoop mensen op dit forum, zie die zelfde discussie.

En @druten, 't is maar wat je clubliefde noemt.
Maar goed als ie spelers wil financieren en we daardoor niet degraderen dan maakt ie wel weer een hoop goed. Mooie gelegenheid om die 'clubliefde' dan maar eens te tonen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Jomano »

Frans schreef:Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn; hij heeft te weinig laten zien.
:withstupid: Ik vond het maar een "bagger" voorzitter. :mrgreen:

Topdude

Re: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

Stefannec schreef:Geloof dat ik het een tijdje terug al gezegt heb dat Peas weg zou gaan toen werd er nog om gelachen.
De nieuwe voorzitter: Ton van Galen.
Gevolgen de inversteerders komen met centen over de brug.
Als ze maar goede informatie hebben van een capabele scout. Bij NEC zijn ze in elk geval niet te vinden.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door benniewels »

Wie is Vincent Paes ??? ;)
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

Topdude schreef:
Stefannec schreef:Geloof dat ik het een tijdje terug al gezegt heb dat Peas weg zou gaan toen werd er nog om gelachen.
De nieuwe voorzitter: Ton van Galen.
Gevolgen de inversteerders komen met centen over de brug.
Als ze maar goede informatie hebben van een capabele scout. Bij NEC zijn ze in elk geval niet te vinden.
komt Hans Kraay sr zeker weer om de hoek

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door NECAnGeL »

Vincent Paes treedt terug als voorzitter Raad van Commissarissen N.E.C. Holding BV
Uitgegeven op 30 december 2007 17:11
Per 1 januari 2008 treedt Vincent Paes terug als voorzitter van de Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV. De voorzitter is deze week tot dit besluit gekomen op grond van verschil van inzicht over de organisatie en de rol van de voorzitter daarin.

Dit heeft ertoe geleid dat hij zich niet langer gesteund voelt door de Raad van Commissarissen. Hij heeft besloten daaruit zijn conclusies te trekken en zijn voornemen om terug te treden, gemeld aan de voorzitter van de Raad van Toezicht van N.E.C. Deze heeft dit besproken met de overige leden van de Raad van Toezicht en zij hebben moeten constateren dat zij deze stap van Vincent Paes alleen maar kunnen respecteren.

N.E.C. bedankt Vincent Paes voor zijn grote inzet de afgelopen 1,5 jaar.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door tweety »

NECAnGeL schreef:Vincent Paes treedt terug als voorzitter Raad van Commissarissen N.E.C. Holding BV
Uitgegeven op 30 december 2007 17:11
Per 1 januari 2008 treedt Vincent Paes terug als voorzitter van de Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV. De voorzitter is deze week tot dit besluit gekomen op grond van verschil van inzicht over de organisatie en de rol van de voorzitter daarin.

Dit heeft ertoe geleid dat hij zich niet langer gesteund voelt door de Raad van Commissarissen. Hij heeft besloten daaruit zijn conclusies te trekken en zijn voornemen om terug te treden, gemeld aan de voorzitter van de Raad van Toezicht van N.E.C. Deze heeft dit besproken met de overige leden van de Raad van Toezicht en zij hebben moeten constateren dat zij deze stap van Vincent Paes alleen maar kunnen respecteren.

N.E.C. bedankt Vincent Paes voor zijn grote inzet de afgelopen 1,5 jaar.
dat was toch al gemeld ? :???:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door NECAnGeL »

Achja dan nog een keer zo blij ben ik ermee ;)
Ik weet nog goed op de opendag toen hij werd aangesteld en begon met de zin:
Beste Nek supporters uh ik bedoel N.E.C. supporters maakte hij ervan neej dan scoor je punten ;)
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Frans »

Swart: vertrek Paes kan helpen


TILBURG - Voorzitter Vincent Paes van NEC is opgestapt. Volgens algemeen directeur Jacco Swart heeft dat niets te maken met de nederlaag in Tilburg.

"Hij had dat vrijdag al besloten. Hij kan zich bij ons niet goed profileren. Het is ook heel lastig om Van Delft op te volgen. Van twee kanten is niet geworden wat we ervan hadden verwacht", zegt Swart.

Volgens de directeur kan het vertrek van Paes helpen. "We hebben momenten nodig, dit kan er één zijn. Investeerders wilden na zijn komst niet meer investeren. Al denk ik niet dat hij daarom is opgestapt."
NECTheBest

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door mschr »

burp schreef: komt Hans Kraay sr zeker weer om de hoek
Samen met Roque Santa Cruz?

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bernd »

Veel blije reacties hier, maar ik twijfel. De naam Boekhoorn komt al snel weer bovendrijven, maar wie zegt dat hij überhaupt nog wel iets wil? Misschien ziet Paes het onheil naderen en verdwijnt-ie met de staart tussen de benen, geschrokken van alles wat zo'n club losmaakt. Als dit het geval is, is het nu echt een hopeloze bende bij onze club. Een machtvacuüm ontstaat. Hopen dat het anders is. Teletekst goed in de peiling houden de komende weken.

WIE STAAT ER OP OM ONS TE REDDEN???

Topdude

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Topdude »

We zouden hem nu goed kunnen gebruiken.

Topdude

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Topdude »

Frans schreef:Swart: vertrek Paes kan helpen


TILBURG - Voorzitter Vincent Paes van NEC is opgestapt. Volgens algemeen directeur Jacco Swart heeft dat niets te maken met de nederlaag in Tilburg.

"Hij had dat vrijdag al besloten. Hij kan zich bij ons niet goed profileren. Het is ook heel lastig om Van Delft op te volgen. Van twee kanten is niet geworden wat we ervan hadden verwacht", zegt Swart.

Volgens de directeur kan het vertrek van Paes helpen. "We hebben momenten nodig, dit kan er één zijn. Investeerders wilden na zijn komst niet meer investeren. Al denk ik niet dat hij daarom is opgestapt."
Als Swart nu ook eens zou vertrekken, dan helpt dan nog meer.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
burp schreef: komt Hans Kraay sr zeker weer om de hoek
Samen met Roque Santa Cruz?
:withstupid: :mrgreen:

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door De Bloedkuul »

Topdude schreef:
Frans schreef:Swart: vertrek Paes kan helpen


TILBURG - Voorzitter Vincent Paes van NEC is opgestapt. Volgens algemeen directeur Jacco Swart heeft dat niets te maken met de nederlaag in Tilburg.

"Hij had dat vrijdag al besloten. Hij kan zich bij ons niet goed profileren. Het is ook heel lastig om Van Delft op te volgen. Van twee kanten is niet geworden wat we ervan hadden verwacht", zegt Swart.

Volgens de directeur kan het vertrek van Paes helpen. "We hebben momenten nodig, dit kan er één zijn. Investeerders wilden na zijn komst niet meer investeren. Al denk ik niet dat hij daarom is opgestapt."
Als Swart nu ook eens zou vertrekken, dan helpt dan nog meer.
weg met swart :2up:

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Yep »

Ben blij dat die paes weg is. Wat een dooie lamzak is dat toch zeg :pukeface:

Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Rickeick »

Bernd schreef:Veel blije reacties hier, maar ik twijfel. De naam Boekhoorn komt al snel weer bovendrijven, maar wie zegt dat hij überhaupt nog wel iets wil? Misschien ziet Paes het onheil naderen en verdwijnt-ie met de staart tussen de benen, geschrokken van alles wat zo'n club losmaakt. Als dit het geval is, is het nu echt een hopeloze bende bij onze club. Een machtvacuüm ontstaat. Hopen dat het anders is. Teletekst goed in de peiling houden de komende weken.

WIE STAAT ER OP OM ONS TE REDDEN???
:withstupid:
hoppa

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door T.I.G.O. »

Niemand zal hem missen,symphatieke vent,0 uitstraling en vazal van de GDL dus kansloos!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bleum »

AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door tweety »

ik moet zeggen dat ik ook meteen een akelige smaak in mijn mond kreeg toen ik de reactie van Swart las :pukeface:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door burp »

mja, ik weet niet of je blij moet zijn dat ie weg is. Maar goed, 't is in ieder geval een dapper besluit.

Anderhalve jaar Paes was vooral stil. Moeizaam ook omdat hij meteen al besmet was en nooit duidelijk een eigen stempel op het beleid heeft kunnen zetten. Misschien is nu weggaan nog wel zijn meest bepalende daad (naar buiten toe dan) en dat kan je alleen maar respecteren. Bedankt voor de moeite zeg ik dan maar. En nu meteen grote schoonmaak en met een schone lei weer beginnen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bleum »

Hoe langer ik erover nadenk en ook de woorden van Jacco en Aalbers zie dan lijkt dit op een ouderwetse coup, waarbij Paes het veld moet ruimen. Onder dwang van de investeerders die hun geld op de knip houden zolang Paes voorzitter is. Paes is immers door Van Delft naar voren geschoven en dat maakte zijn positie vanaf het begin moeilijk. Nu hij opgestapt is beginnen zowel Aalbers als Swart opeens over investeerders te lullen en geeft Aalbers zelfs aan dat er misschien meer mogelijk wordt. Raar spelletje.

Of ben ik nu teveel Swartkijker?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door sanchez-torres »

Boekhoorn voorzitter; balkenshirt terug, biertje terug, uitkaart weg, 3 fatsoenlijke versterkingen en de club is gered, sportief, financieel en de ziel komt dan terug!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:Hoe langer ik erover nadenk en ook de woorden van Jacco en Aalbers zie dan lijkt dit op een ouderwetse coup, waarbij Paes het veld moet ruimen. Onder dwang van de investeerders die hun geld op de knip houden zolang Paes voorzitter is. Paes is immers door Van Delft naar voren geschoven en dat maakte zijn positie vanaf het begin moeilijk. Nu hij opgestapt is beginnen zowel Aalbers als Swart opeens over investeerders te lullen en geeft Aalbers zelfs aan dat er misschien meer mogelijk wordt. Raar spelletje.

Of ben ik nu teveel Swartkijker?
Ik weet niet of het een coupe is, ik denk dat de druk wel is opgevoerd nu de resultaten slecht zijn. De investeerders willen nu w.s. wel meer investeren. Peas heeft dat geweten en is daarom opgestapt (ook al zegt swart van niet). Peas heeft het dus gedaan omdat hij het beste met NEC voorheeft.
Dat is wat ik denk, en daar zou ik veel respect voor hebben

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten