Vincent Paes

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

Eniesee schreef:
burp schreef:
Roel schreef:
Eniesee schreef:
burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............
:withstupid: Een betere opvolger dan Boekhoorn is er waarschijnlijk niet.
iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien
:jestera: jij hebt echt geen idee waar he het over hebt he !?
als je daar om moet lachen, zou ik eens beginnen met de boekhoorn discussie na te lezen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door mschr »

burp schreef: iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien
Meejeens. Maar het is duidelijk dat de sponsors de macht willen en door de slechte resultaten gegrepen hebben. Ik vrees het ergste voor de lange termijn. Voor de korte termijn is het goed nieuws...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Tiel »

Na 2 maanden had Paes al spijt dat hij er aan begonnen was (zijn eigen woorden in prive kring). Hij heeft het nog lang volgehouden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Topdude

Re: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

De eerste verlaat het zinkende schip.

Wie volgt?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

mschr schreef: Maar het is duidelijk dat de sponsors de macht willen en door de slechte resultaten gegrepen hebben. Ik vrees het ergste voor de lange termijn. Voor de korte termijn is het goed nieuws...
:withstupid: :withstupid:

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door NECRulez »

Kan me niet voorstellen dat hier ook maar iemand van wakker ligt. Laat em maar lekker met zn carolus-magnus-vrouwtje op zaterdagochtend naar t hockey van union gaan, opgeruimd staat netjes.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

BIESKE schreef:
mschr schreef: Maar het is duidelijk dat de sponsors de macht willen en door de slechte resultaten gegrepen hebben. Ik vrees het ergste voor de lange termijn. Voor de korte termijn is het goed nieuws...
:withstupid: :withstupid:
:withstupid:

betekend wel dat er geld voor versterkingen op de korte termijn komt

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
Eniesee schreef:
burp schreef:
Roel schreef:
Eniesee schreef:
burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............
:withstupid: Een betere opvolger dan Boekhoorn is er waarschijnlijk niet.
iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien
:jestera: jij hebt echt geen idee waar he het over hebt he !?
als je daar om moet lachen, zou ik eens beginnen met de boekhoorn discussie na te lezen
a) heeft hij de club nooit in de steek gelaten en b) had de destijds zittende directie voor een goede constructie moeten zorgen.
en ik lach om jouw, naar mijn mening, domme opmerking!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door harold »

Nu gaat mijn kennis omtrend zijn voorgangers niet verder dan Van Delft en Van de Water, maar Paes mag volgens mij wel betiteld worden als de slechtste voorzitter aller tijden... Hij heeft welgeteld 0,0 waarde gehad voor ons cluppie...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

BIESKE schreef:
mschr schreef: Maar het is duidelijk dat de sponsors de macht willen en door de slechte resultaten gegrepen hebben. Ik vrees het ergste voor de lange termijn. Voor de korte termijn is het goed nieuws...
:withstupid: :withstupid:
Nou hopenlijk kunnen ze die vrees voor de lange termijn weg nemen door een goede constructie er neer te zetten.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

NECRulez schreef:Kan me niet voorstellen dat hier ook maar iemand van wakker ligt. Laat em maar lekker met zn carolus-magnus-vrouwtje op zaterdagochtend naar t hockey van union gaan, opgeruimd staat netjes.
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Ik mag iig hopen dat er snel een opvolger benoemd gaat worden, want hij laat natuurlijk wel een belangrijke positie binnen de club onbemand. Ik neem echter aan dat er intern al langer bekend is dat ie ging vertrekken, en dat zijn opvolger snel bekend is. Voor de rest vind ik dit geen aderlating voor de club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

Vincent Paes treedt terug als voorzitter Raad van Commissarissen N.E.C. Holding BV Uitgegeven op 30 december 2007 17:11
Per 1 januari 2008 treedt Vincent Paes terug als voorzitter van de Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV. De voorzitter is deze week tot dit besluit gekomen op grond van verschil van inzicht over de organisatie en de rol van de voorzitter daarin.
Dit heeft ertoe geleid dat hij zich niet langer gesteund voelt door de Raad van Commissarissen. Hij heeft besloten daaruit zijn conclusies te trekken en zijn voornemen om terug te treden, gemeld aan de voorzitter van de Raad van Toezicht van N.E.C. Deze heeft dit besproken met de overige leden van de Raad van Toezicht en zij hebben moeten constateren dat zij deze stap van Vincent Paes alleen maar kunnen respecteren.

N.E.C. bedankt Vincent Paes voor zijn grote inzet de afgelopen 1,5 jaar.

Topdude

Re: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

mschr schreef:
burp schreef: iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien
Meejeens. Maar het is duidelijk dat de sponsors de macht willen en door de slechte resultaten gegrepen hebben. Ik vrees het ergste voor de lange termijn. Voor de korte termijn is het goed nieuws...
Voor de lange termijn maakt het ook geen reet uit, want een lange termijn visie heeft NEC al jaren niet gehad.

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Nielsnmgn »

BIESKE schreef:
NECRulez schreef:Kan me niet voorstellen dat hier ook maar iemand van wakker ligt. Laat em maar lekker met zn carolus-magnus-vrouwtje op zaterdagochtend naar t hockey van union gaan, opgeruimd staat netjes.
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Ik mag iig hopen dat er snel een opvolger benoemd gaat worden, want hij laat natuurlijk wel een belangrijke positie binnen de club onbemand. Ik neem echter aan dat er intern al langer bekend is dat ie ging vertrekken, en dat zijn opvolger snel bekend is. Voor de rest vind ik dit geen aderlating voor de club.
:withstupid: :withstupid:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

harold schreef:Nu gaat mijn kennis omtrend zijn voorgangers niet verder dan Van Delft en Van de Water, maar Paes mag volgens mij wel betiteld worden als de slechtste voorzitter aller tijden... Hij heeft welgeteld 0,0 waarde gehad voor ons cluppie...
Als ie waarde heeft gehad voor NEC, heeft ie het verdomd goed verborgen weten te houden iig.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

Eniesee schreef: a) heeft hij de club nooit in de steek gelaten en b) had de destijds zittende directie voor een goede constructie moeten zorgen.
en ik lach om jouw, naar mijn mening, domme opmerking!
jij je mening. Compleet niet mee eens natuurlijk en ik lach om dat ''grote held boekhoorn syndroom'' wat sommigen heel naïef nog steeds hebben

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frans »

Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn; hij heeft te weinig laten zien.
Wel een nederlaag voor Hans van Delft vind ik.


Ik ben zeer benieuwd wie hem gaat opvolgen, hopelijk een daadkrachtig persoon die wel wat meer op de voorgrond treedt.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
Eniesee schreef: a) heeft hij de club nooit in de steek gelaten en b) had de destijds zittende directie voor een goede constructie moeten zorgen.
en ik lach om jouw, naar mijn mening, domme opmerking!
jij je mening. Compleet niet mee eens natuurlijk en ik lach om dat ''grote held boekhoorn syndroom'' wat sommigen heel naïef nog steeds hebben
wie heeft dat syndroom ?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn; hij heeft te weinig laten zien.
Wel een nederlaag voor Hans van Delft vind ik.


Ik ben zeer benieuwd wie hem gaat opvolgen, hopelijk een daadkrachtig persoon die wel wat meer op de voorgrond treedt.
Ik denk de voorzitter van de OSRN ofzo, die destijds door boekhoorn en hendriks al naar voren is geschoven !

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door tweety »

ik zou wel eens willen weten waar die verschil van mening tussen Paes en die commisarissen overgaat , mischien wilde Paes wel dingen die andere tegenhielden , zolang we dat niet weten kunnen we hem niet veroordelen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door druten »

Gaat niet om "grote held" Maar wel iemand met clubliefde die bereid was en hopelijk weer is om financieel grote risico's te lopen om ons cluppie te behoeden voor de afgrond dit jaar, en structureel op een hoger plan kan brengen de komende jaren. Deze selectie is niet slecht, maar heeft leiders, ervaren mensen nodig waar de jonkies zich aan op kunnen trekken!!
Daar heeft paes niet voor kunnen zorgen, net als Looyen niet! Maar die hebben het geld dan ook niet.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door NECRulez »

BIESKE schreef:
NECRulez schreef:Kan me niet voorstellen dat hier ook maar iemand van wakker ligt. Laat em maar lekker met zn carolus-magnus-vrouwtje op zaterdagochtend naar t hockey van union gaan, opgeruimd staat netjes.
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Ik mag iig hopen dat er snel een opvolger benoemd gaat worden, want hij laat natuurlijk wel een belangrijke positie binnen de club onbemand. Ik neem echter aan dat er intern al langer bekend is dat ie ging vertrekken, en dat zijn opvolger snel bekend is. Voor de rest vind ik dit geen aderlating voor de club.
Heb je natuurlijk gelijk in, maar hij komt uit zo'n ander circuit dan bij NEC gangbaar is dat deze keuze keuze eigenlijk alleen maar n kwestie van tijd was. En dat er al een opvolger op t oog is twijfel ik ook niet aan.

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Vincent Paes

Bericht door waalkade »

De "schele uut de kraaijehofflaan" (zwager van Boekhoorn) begint officieel op 1 jan. en Paes staat per die datum op. De invloed wordt al duidelijk!
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frans »

waalkade schreef:De "schele uut de kraaijehofflaan" (zwager van Boekhoorn) begint officieel op 1 jan. en Paes staat per die datum op. De invloed wordt al duidelijk!
"Die Schele" is al een paar maanden bezig hoor. 4 september al....
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p=11&NieuwsID=420
NECTheBest

Topdude

Re: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

Frans schreef:Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn; hij heeft te weinig laten zien.
Wel een nederlaag voor Hans van Delft vind ik.


Ik ben zeer benieuwd wie hem gaat opvolgen, hopelijk een daadkrachtig persoon die wel wat meer op de voorgrond treedt.
Nog een fout op het conto van Delft.
Hoe goed hij ook begon jaren geleden, er is inmiddels geen spaan meer heel van zijn imago als redder van de club.
Eerder het tegenovergestelde.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten